Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 4,88 εκατομμυρίων δολαρίων από τη ναύλωση του πλοίου Ismene
Το «Ismene» είναι ένα πλοίο ξηρού φορτίου χύδην Panamax χωρητικότητας 77.901 dwt που κατασκευάστηκε το
The Wiseman
Η νέα επιτυχία Πιερρ, η Coca Cola, η SpaceX και ο Buffett, το νέο Βατερλό Βακάκη, τα ξεκάθαρα μηνύματα Μυτιληναίου, οι συλλήψεις στο Nammos, το μυστικό lunch του καναλάρχη στο Milos και οι super γάμοι Khouri και Θεοδωρίκα
AEGEAN: Η βιωσιμότητα στην πράξη μέσα από το “Bee the Change”
Σε μια εποχή όπου η βιωσιμότητα αποτελεί προϋπόθεση για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, η AEGEAN ενισχύει συστηματικά τη δέσμευσή της για ένα πιο βιώσιμο μοντέλο λειτουργίας στις αερομεταφορές
Πραγματικά, οι τελευταίες 10 ημέρες έχουν δώσει δυνατές συγκινήσεις στην ελληνική αγορά.
Βέβαια, δεν συγκρίνονται με τίποτα με τις μετοχές των αμερικανικών χρηματιστηρίων και ειδικά της τεχνολογίας, αλλά σε κάθε περίπτωση και εδώ τα κέρδη είναι μεγάλα.
Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς, εκτός φυσικά από τις 6 τράπεζες (Eurobank, Πειραιώς, Εθνική, Alpha Bank, Credia, Optima) που κάνουν το δικό τους ράλι;
Την ΕλβαλΧαλκόρ;
Τη Βιοχάλκο;
Τη Cenergy;
Την AKTOR;
Τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ;
Τη Real Consulting;
Τα ΕΛΠΕ;
Επίσης, από τις μεσαίες εταιρείες, πολύ καλή συμπεριφορά είχαν η Ideal (λόγω της επικείμενης IPO), τα Πλαστικά Θράκης και ο Φουρλής.
Ας τα δούμε, όμως, αναλυτικά.
Γιάννης και Μιχάλης Στασινόπουλος: Επικό ρεσιτάλ κερδών
Πραγματικά, οι μετοχές του ομίλου Στασινόπουλου δίνουν επικό ρεσιτάλ κερδών.
Απλά οι μετοχές χορεύουν ταγκό με τα super κέρδη.
Εμείς είμαστε ιδιαίτερα happy, γιατί ειδικά τη Βιοχάλκο και τη Cenergy σας τις έχουμε επισημάνει από τις αρχές του 2026 με συνεχόμενη αρθρογραφία. (Wiseman και Τίμος Μελισσάρης).
Η Βιοχάλκο από τις αρχές του 2026 έχει απόδοση 83% και χθες έκλεισε στα 21,85 ευρώ, η Cenergy 74% με χθεσινό κλείσιμο 26,20 και η ΕλβαλΧαλκόρ 52% με χθεσινό κλείσιμο 5,72 ευρώ.
Αργά χθες το απόγευμα η Βιοχάλκο άνοιξε βιβλίο προσφορών για 6 εκατ. μετοχές της Cenergy, το οποίο καλύφθηκε λίγα λεπτά μετά το άνοιγμά του.
Επίσης, η ΕΛΧΑ, που προχωρά σε Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου (ΑΜΚ), μέσα σε δύο μόλις ημέρες έχει κερδίσει 22% και χθες ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση στα 5,72 ευρώ.
Για να σας φρεσκάρω τη μνήμη, ο Ηλιάδης έχει «τρέξει», μεταξύ άλλων, τις συναλλαγές της ΔΕΗ και του ΑΔΜΗΕ.
Δικαίως, κατά την άποψή μου (αν και στο παρελθόν είχαμε επικρίνει τις πρακτικές του εδώ στον wiseman), λαμβάνει τον τίτλο ενός από τους πιο επιδραστικούς τραπεζίτες του 2026.
Από τις αρχές της χρονιάς η απόδοσή της είναι 83%.
Χθες ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση στα 46,50 ευρώ με κέρδη 2%.
Για να σας φρεσκάρω τη μνήμη, οι Mediobanca και Santander έχουν δώσει τιμές-στόχους στα 53 ευρώ, ενώ η Eurobank Equities στα 52 ευρώ.
Αλέξανδρος Εξάρχου: O Μαραθώνιος της AKTOR
Από τις 15 Ιουνίου η μετοχή του ισχυρού Αλέξανδρου Εξάρχου ξεκίνησε την αντεπίθεσή της.
Νωρίτερα μπορεί να δέχτηκε ισχυρές πιέσεις, όμως τα μεγάλα παιδιά με τα ισχυρά πορτοφόλια ανέλαβαν δράση. Εκείνες τις ημέρες διαπραγματευόταν μεταξύ 9,50 και 10 ευρώ.
Όμως, τις τελευταίες ημέρες η Aktor έχει πραγματοποιήσει ένα ισχυρό comeback και ήδη βρίσκεται στα 12,50 ευρώ, με κέρδη χθες πέριξ του 4%.
Η μετοχή έχει απόδοση 27% από τις αρχές της χρονιάς, αλλά όπως άπαντες γνωρίζετε, το χρηματιστήριο είναι μαραθώνιος και όχι κατοστάρι.
Τώρα, τα νέα που αναμένονται μετά το κλείσιμο της Πέμπτης (το πιθανότερο) νομίζω ότι θα ικανοποιήσουν ακόμη και τους πιο δύσπιστους απέναντι στη μετοχή.
Ιντεάλ, Πλαστικά Θράκης, Φουρλής, Real Cons
Επίσης, από τις μεσαίες εταιρείες, πολύ καλή συμπεριφορά είχαν η Ideal (λόγω της επικείμενης IPO των Αττικών Πολυκαταστημάτων), τα Πλαστικά Θράκης (λόγω των εξαιρετικών αποτελεσμάτων 3μήνου), ο Φουρλής και η Real Cons που προσέγγισε πλέον τα 7 ευρώ.
JUMBO: Η νέα βουτιά του Τόλη
Αγαπητοί φίλοι, παρά το ράλι του ελληνικού χρηματιστηρίου στις 2.500 μονάδες, η μετοχή της Jumbo και χθες έκλεισε με απώλειες.
Ευτυχώς που εμείς έχουμε τους Έλληνες «αναλυταράδες», οι οποίοι εδώ και μήνες μας διαφημίζουν την Jumbo ότι δήθεν θα πάει στα 35 ευρώ.
Όποιος τους άκουσε και έχει βάλει τα χρήματά του στη μετοχή, προφανώς και έχει καταστραφεί.
Νομίζω ότι πρέπει να τους τραβήξουν το αυτί τα αφεντικά τους καθώς τους εκθέτουν πλήρως.
Η μετοχή βρίσκεται στο -19% από τις αρχές της χρονιάς.
Εμείς, όμως, από εδώ στον wiseman σας τα λέμε 2 χρόνια τώρα.
Και προφανώς έχουμε επιβεβαιωθεί πλήρως.
Όλοι βγάζουν λεφτά, με εξαίρεση τους μετόχους του 72χρονου Βακάκη, ο οποίος φαίνεται να μην αντιλαμβάνεται ότι έχει η ώρα να παραδώσει τη σκυτάλη στη νέα γενιά.
Το μόνο που ξέρει είναι να κάνει μεγάλες αυξήσεις στον μισθό του που το 2025 ξεπέρασε τις 680.000 ευρώ.
Δηλαδή 31,9% πάνω, στο διάστημα της τελευταίας τριετίας.
Ήταν όταν ο Λάμπρος Παπακωνσταντίνου μίλησε για την ανταπόκριση εργαζομένων και μακροχρόνιων συνεργατών στο placement των Attica Πολυκαταστημάτων.
Από τις 18 εκατ. μετοχές που διατίθενται, 900.000 προορίζονται για εργαζόμενους και προμηθευτές, με τη ζήτηση να ξεπερνά κατά περισσότερο από τέσσερις φορές τη διαθέσιμη ποσότητα.
Ο ίδιος δεν έκρυψε τη συγκίνησή του, τονίζοντας ότι το ενδιαφέρον εκδηλώθηκε χωρίς να έχει δοθεί οποιοδήποτε discount στην τιμή διάθεσης.
«Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος αγαπάει την εταιρεία», είπε στο περιθώριο, εξηγώντας ότι για τον ίδιο η πραγματική δύναμη μιας επιχείρησης δεν είναι οι μεγάλοι θεσμικοί επενδυτές αλλά ο εργαζόμενος ή ο συνεργάτης που θα διαθέσει από το υστέρημά του μερικές εκατοντάδες ευρώ για να αποκτήσει μετοχές.
«Όταν έρχεται ο άλλος και θα σου ζητήσει και 700 ευρώ σε μετοχές, αυτός αγαπάει το μαγαζί», ανέφερε χαρακτηριστικά. Σε κάθε περίπτωση, το μεγάλο ενδιαφέρον αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης προς τη διοίκηση και τις προοπτικές της εταιρείας.
Η τελική ετυμηγορία της αγοράς, ωστόσο, θα δοθεί με το κλείσιμο του βιβλίου προσφορών στις 26 Ιουνίου.
Κοινώς, διαφωνεί με την εκτίμηση ότι «η τιμή με την οποία αγοράζουμε σήμερα είναι χαμηλότερη από ό,τι ήταν τότε, καθώς ο πολλαπλασιαστής EBITDA έχει υποχωρήσει κατά δύο έως τρεις φορές».
Όπως είπε χθες στο περιθώριο της παρουσίασης των Attica Πολυκαταστήματα ενόψει της εισαγωγής τους στο Χρηματιστήριο, οι αποτιμήσεις μεταβάλλονται διαρκώς και δεν μπορεί να εφαρμοστεί ένας ενιαίος κανόνας σε όλες τις αγορές και όλες τις συναλλαγές.
Κατά τον ίδιο, η ελληνική αγορά είναι μια ιδιαίτερη και σχετικά ρηχή αγορά, όπου οι συναλλαγές δεν καθορίζονται πάντα από τους κλασικούς κανόνες προσφοράς και ζήτησης.
«Αν εγώ κι εσύ θέλουμε να κάνουμε τη συναλλαγή, θα τη βρούμε.
Αν δεν θέλουμε, δεν θα τη βρούμε», σχολίασε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας παράλληλα ότι συχνά απουσιάζουν και τα συγκρίσιμα μεγέθη που θα επέτρεπαν ασφαλή συμπεράσματα για τις αποτιμήσεις.
Αυτό που κατά τον ίδιο εξακολουθεί να ισχύει είναι η μεγάλη ρευστότητα που υπάρχει στην αγορά.
«Το χρήμα πρέπει να ξαναεπενδυθεί», ανέφερε, εξηγώντας ότι τα διαθέσιμα κεφάλαια αναζητούν συνεχώς νέες τοποθετήσεις.
Banking Forward από την Eurobank
Μπροστά πάει την τραπεζική εμπειρία η Eurobank και την επόμενη Δευτέρα πρόκειται να παρουσιάσει την στρατηγική της για το banking του μέλλοντος.
Το Banking Forward δίνει έμφαση στο digital banking, το AI, το mobile banking και το ευρύτερο οικοσύστημα υπηρεσιών που αναπτύσσεται γύρω από τον πελάτη.
Η παρουσίαση θα γίνει στο Eurobank Campus, στο εργοστάσιο τεχνολογίας της τράπεζας στην Νέα Ιωνία.
Και καθώς στην εκδήλωση θα δώσει το παρών σύσσωμη η Διοίκηση της τράπεζας -ο CEO Φωκίων Καραβίας, οι αναπληρωτές διευθύνοντες σύμβουλοι Κώστας Βασιλείου, Σταύρος Ιωάννου, Ιάκωβος Γιαννακλής, ο πρόεδρος Γιώργος Ζαννιάς και στελέχη της πρώτης γραμμής- αναμένονται ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις.
Η εκδήλωση Εξάρχου - Ξιφαρά
Ο πρόεδρος της εταιρείας Atlantic Sea LNG Trade, Κωνσταντίνος Ξιφαράς (της ΔΕΠΑ), ο διευθύνων σύμβουλος, Αλέξανδρος Εξάρχου, διοργανώνουν εκδήλωση στο King George στις 12.45 με θέμα: «Ο Κάθετος Διάδρομος: Η Νέα Πύλη Ενεργειακής Ασφάλειας για την Ευρώπη.
Θα χαιρετήσουν ο ΥΠΕΝ, Σταύρος Παπασταύρου αλλά και η αγαπημένη μας πρέσβης, Κίμπερλι Γκιλφόιλ.
Καταλαβαίνετε, λοιπόν, τη σημασία της εκδήλωσης, ειδικά εν όψει της ανακοίνωσης των μεγάλων νέων από την Άκτωρ, το αργότερο ως την Πέμπτη.
Τα «γλυκά» κέρδη του Τερκενλή
Και από την IPO των Attica Πολυκαταστήματα να περάσουμε σε μια εταιρεία που εξακολουθεί να γράφει... γλυκά αποτελέσματα.
Ο λόγος για τον Τερκενλή, ο οποίος το 2025 αύξησε τον κύκλο εργασιών του κατά 5,4%, στα 19,02 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν στα 636 χιλ. ευρώ από 542 χιλ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα.
Παρά τη μείωση του μικτού αποτελέσματος κατά 9,8%, η διοίκηση εμφανίζεται αισιόδοξη για τη συνέχεια, εκτιμώντας ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της εταιρείας έχουν πλέον περιορισμένη ελαστικότητα ως προς τις τιμές, γεγονός που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για περαιτέρω αύξηση του τζίρου τα επόμενα χρόνια.
Ιωάννης Ζαφειράκης: Ο... homeless και το ναυάγιο με την Genco
Αν υπάρχει ένα πρόσωπο που ταυτίζεται στενά με τη μακρά πορεία της οικογένειας Παληού στη ναυτιλία, αυτό είναι ο Ιωάννης Ζαφειράκης.
Σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά την έναρξη της επαγγελματικής του σχέσης με τον όμιλο της οικογένειας, το καλοκαίρι του 1997, όταν εντάχθηκε στη Diana Shipping Agencies S.A., παραμένει ένας από τους πιο στενούς συνεργάτες της Σεμίραμις Παληού και ένας από τους ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή στη στρατηγική της Diana Shipping.
Την βαρύτητα του ρόλου του στην εταιρεία επιβεβαιώνει και το γεγονός ότι από τον Ιανουάριου του 2026 κατέχει τη θέση του Προέδρου, παραμένοντας παράλληλα μέλος του διοικητικού συμβουλίου.
Δεν ξέρω, όμως, αν ο Ζαφειράκης αποδειχθεί και ο βασικός υπαίτιος ενός διαφαινόμενου «Βατερλό» για τη ναυτιλιακή εταιρεία.
Το έμπειρο στέλεχος τα τελευταία χρόνια έχει υιοθετήσει ένα πιο ανεπιτήδευτο προσωπικό στυλ, με μακριά μαλλιά και γένια.
Εικόνα που απέχει από το κλασικό προφίλ του αυστηρού ναυτιλιακού παράγοντα και που περισσότερο μοιάζει με… homeless.
Κι όμως, ο Ζαφειράκης αποτελεί σύμφωνα με την αγορά έναν άνθρωπο που γνωρίζει όσο λίγοι τον τρόπο λειτουργίας της Diana Shipping και τους μηχανισμούς λήψης αποφάσεων του ομίλου.
Κινεί τα νήματα
Σύμφωνα με στελέχη της ναυτιλιακής χρηματοδότησης, το όνομα του συνδέεται άμεσα με το μεγαλύτερο και πιο φιλόδοξο εγχείρημα που έχει αναλάβει ποτέ η Diana Shipping: την απόκτηση της Genco.
Μια κίνηση που, εφόσον ολοκληρωθεί, θα μεταβάλει ριζικά το μέγεθος, την επιρροή και τη θέση της εταιρείας στον παγκόσμιο χάρτη του ξηρού φορτίου.
Και παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση για τον βαθμό της προσωπικής εμπλοκής του Ιωάννη Ζαφειράκη, αρκετοί στην τραπεζική αγορά θεωρούν ότι είναι ο άνθρωπος που κινεί τα νήματα πίσω από την πολύμηνη εκστρατεία εξαγοράς, η οποία μέχρι στιγμής δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Η Diana έχει επανέλθει τέσσερις φορές με βελτιωμένες προτάσεις, αυξάνοντας κάθε φορά το προσφερόμενο τίμημα, χωρίς ωστόσο να εξασφαλίσει θετική ανταπόκριση.
Αν και η τελευταία πρόταση παραμένει χωρίς απάντηση από τη Genco.
Παράλληλα, η εταιρεία δεν κατάφερε να πείσει τους μετόχους της αμερικανικής ναυτιλιακής να στηρίξουν τους δύο υποψηφίους που η ίδια πρότεινε για το διοικητικό της συμβούλιο, μια εξέλιξη που οδήγησε ορισμένους παρατηρητές της αγοράς να αναρωτηθούν κατά πόσο η στρατηγική που ακολουθήθηκε ήταν η ενδεδειγμένη ή αν απαιτούνταν διαφορετικοί χειρισμοί για να επιτευχθεί ο στόχος της εξαγοράς.
Η μεγάλη δοκιμασία
Το ενδιαφέρον είναι ότι, σε αντίθεση με τα ερωτήματα που εξακολουθούν να υπάρχουν γύρω από την αποδοχή της συμφωνίας, η Diana έχει φροντίσει να παρουσιάσει ένα ιδιαίτερα ισχυρό χρηματοδοτικό σχήμα.
Μέχρι σήμερα έχει εξασφαλίσει πλήρως δεσμευμένη χρηματοδότηση ύψους 1,433 δισ. δολαρίων από έξι διεθνείς τράπεζες.
Παράλληλα, έχει εξασφαλίσει τη στήριξη της Star Bulk του Πέτρου Παππά, η οποία, εφόσον ολοκληρωθεί η εξαγορά, θα εξαγοράσει16 πλοία της Genco έναντι 470,5 εκατ. δολαρίων.
Για τον Ζαφειράκη, η υπόθεση Genco αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη δοκιμασία της μέχρι σήμερα πορείας του στον όμιλο.
Όχι μόνο λόγω του μεγέθους της συναλλαγής, αλλά και επειδή η έκβαση της ενδέχεται να αποτελέσει το γεγονός με το οποίο θα συνδεθεί περισσότερο το όνομά του στη ναυτιλιακή αγορά.
Το ερώτημα αν η υπόθεση της Genco θα εξελιχθεί τελικά σε μια ιστορική επιτυχία ή σε μια δαπανηρή αποτυχία παραμένει ανοιχτό.
Και η έκβαση της προσπάθειας δεν θα καθορίσει μόνο το επόμενο κεφάλαιο της Diana Shipping, αλλά ενδεχομένως και την προσωπική του παρακαταθήκη στον όμιλο που υπηρετεί επί σειρά ετών.
Ο Ιγγλέσης και η πώληση πλοίου με 44,5 εκατ.
Η JHI Steamship του Γιάννη Ιγγλέση συγκαταλέγεται στις ελληνικές ναυτιλιακές που επωφελούνται από τις ιδιαίτερα υψηλές αξίες που καταγράφονται σήμερα στην αγορά των δεξαμενόπλοιων, προχωρώντας στην πώληση του παλαιότερου LR2/Aframax product tanker του στόλου της.
Στο εβδομαδιαίο της report η Advanced Shipping & Trading αναφέρει ότι η εταιρεία συμφώνησε την πώληση του πλοίου Samos χωρητικότητας 104.649 dwt και κατασκευής 2010, έναντι 44,5 εκατ. δολαρίων.
Η συναλλαγή θεωρείται ενδεικτική της ισχυρής ζήτησης που εξακολουθεί να καταγράφεται για ποιοτικά μεταχειρισμένα tankers, παρά την παλαιότητα τους.
Η συμφωνία προβλέπει παράδοση του πλοίου τον Οκτώβριο, καθώς το Samos βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε μονοετή ναύλωση, που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2025, με ημερήσιο ναύλο περίπου 28.500 δολάρια.
Γεγονός που σημαίνει ότι η μεταβίβαση στους νέους ιδιοκτήτες - οι οποίοι δεν έχουν γίνει γνωστοί - θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά τη λήξη της ναύλωσης.
Η πώληση εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της JHI Steamship.
Το Samos αποτελεί το παλαιότερο πλοίο από τα επτά δεξαμενόπλοια που διαθέτει σήμερα η εταιρεία, ενώ κανένα από τα υπόλοιπα έξι δεν ξεπερνά τα πέντε έτη ηλικίας.
Η στρατηγική της εταιρείας εστιάζει στην αντικατάσταση παλαιότερων μονάδων με σύγχρονα νεότευκτα πλοία υψηλότερων προδιαγραφών και αποδοτικότητας.
Προς αυτή την κατεύθυνση, η JHI παρέλαβε νωρίτερα μέσα στο έτος το νεότευκτο Arion χωρητικότητας 114.823 dwt, ενώ διατηρεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό επενδυτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει τέσσερα υπό ναυπήγηση Aframax/LR2, δύο Suezmax και ένα VLCC, με τα περισσότερα από αυτά να κατασκευάζονται σε νοτιοκορεατικά ναυπηγεία.
H Λούλου Ζέιν ψωνίζει πλοία αξίας 218 εκατ. δολαρίων
H εταιρεία Naftomar Shipping and Trading της Λούλου Ζέιν και του γιου της Ταλάλ φέρεται να βρίσκεται ένα βήμα πριν από την ένταξη δύο δεξαμενόπλοιων στον στόλο της, καθώς πληθαίνουν τα σενάρια που τη θέλουν να επικρατεί στη διεκδίκηση δύο σύγχρονων suezmax τάνκερ της CMB.Tech.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή, που έχει την έδρα της στην Ελλάδα, εμφανίζεται ως ο πιθανότερος αγοραστής των πλοίων Brugge και Brest, χωρητικότητας 157.100 dwt που κατασκευάστηκαν το 2023 στη Νότια Κορέα.
Τα πλοία διαθέτουν προηγμένες τεχνολογικές προδιαγραφές και είναι σχεδιασμένα ώστε να μπορούν μελλοντικά να αξιοποιήσουν καύσιμα όπως η αμμωνία και το LNG.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι τιμές πώλησης των δεξαμενόπλοιων, τα οποία ναυπηγήθηκαν στη Νότια Κορέα, ανήλθαν σε 108,5 εκατ. δολ. και 109,6 εκατ. δολ.
Ωστόσο, άλλες ναυλομεσίτες πηγές υποστηρίζουν ότι οι πωλητές επιδίωκαν αποτιμήσεις κοντά στα 115 εκατ. δολάρια ανά μονάδα.
Καμία από τις εμπλεκόμενες πλευρές δεν έχει επιβεβαιώσει επισήμως την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Η Naftomar πραγματοποίησε την τελευταία αγορά suezmax τον Φεβρουάριο, καταβάλλοντας περίπου 65 εκατ. δολάρια σε πωλητές από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα για το Sigrun (χωρητικότητας 156.200 dwt, κατασκευής 2013), το οποίο αργότερα μετονομάστηκε σε Hala Light.
Το νέο εγχείρημα του Πολυχρονόπουλου
Στη σύσταση μιας εταιρείας holding προχώρησε ο γνωστός επιχειρηματίας Γιάννης Πολυχρονόπουλος της Polyeco, η οποία δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια στη διαχείριση επικίνδυνων αποβλήτων.
Και μου φαίνεται, από την ονομασία της ότι θα κινηθεί στο χώρο της ενέργειας.
Συγκεκριμένα συστάθηκε η Energyeco Holding με έδρα τον Πειραιά και μετοχικό κεφάλαιο 760.000 ευρώ.
Μέλος και διαχειριστής είναι ο Γιάννης Πολυχρονόπουλος (έχει το 49%), στους διαχειριστές και η κόρη του, Ελένη και εταίρος - μέλος με 51% η εταιρεία Aukerania Holding η οποία ανήκει κατά 100% στην Ελένη Πολυχρονοπούλου.
Ως προς τους ΚΑΔ της νέας εταιρείας, εκτός από υπηρεσίες εταιρειών χαρτοφυλακίου θα δραστηριοποιείται σε υπηρεσίες χρηματοδοτικών φορέων, επενδυτικών κεφαλαίων εντός κι εκτός χρηματαγοράς, άδεια για δικαιώματα χρήσης εμπορικών σημάτων, διαχείριση ακίνητης περιουσίας, επιχειρηματικές συμβουλές κ.λπ..
Εταιρεία real estate από τα παιδιά των Μπάκου - Καϋμενάκη
Υπερδραστήρια είναι τα παιδιά του Δημήτρη Μπάκου και του Γιάννη Καϋμενάκη, των εφοπλιστών και επιχειρηματιών που είναι μεγαλομέτοχοι στον όμιλο Aktor, στην CrediaBank κ.λπ..
Συγκεκριμένα, ο Νίκος Μπάκος και η Αλεξάνδρα Καϋμενάκη προχώρησαν χθες στη σύσταση της εταιρείας Cosmos Port με έδρα τον Πειραιά και μετοχικό κεφάλαιο 1,2 εκατ. ευρώ.
Tο ποσό αυτό κατέβαλε η εταιρεία Cosmos Developments, AE κατασκευής και εκμετάλλευσης ακινήτων η οποία εκπροσωπείται από τον Νίκο Μπάκο.
Στους σκοπούς της εταιρείας η εκμίσθωση και διαχείριση ιδιόκτητων ή μισθωμένων ακινήτων, η κατασκευή κτιρίων για κατοικίες ή μη κ.λπ..
Θυμίζω ότι η Cosmos Developments βρίσκεται πίσω από την προσπάθεια διάσωσης της ιστορικής εταιρείας Δούρος (Dur).
Σταύρος αναβαθμίζει Παληαρούτα
Μαθαίνω ότι ο ΥΠΕΝ Σταύρος Παπασταύρου που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη, εδώ και καιρό είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την καθημερινή απόδοση της γ.γρ. Ενέργειας Δέσποινας Παληαρούτα.
Το τονίζω διότι δεν ήταν προσωπική του επιλογή όταν ήρθε, αλλά φυσικά ο ίδιος συγκατάνευσε στην έλευσή της και της έδωσε όλες τις ευκαιρίες που χρειαζόταν.
Για το λόγο αυτό την αναβαθμίζει: Ούτως ή άλλως η γραμματέας έχει τον τίτλο: «Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών».
Της ανέθεσε όπως μαθαίνω άμεση και ενεργό εμπλοκή και στο δεύτερο συνθετικό του τίτλου της. Εν ολίγοις σε ότι έχει να κάνει με το κρίσιμο θέμα των υδρογονανθράκων.
Όχι μόνο επειδή συμμετείχε στη σύσκεψη εργασίας για το Block 10, με στελέχη της Chevron και της HELLENiQ ENERGY, αλλά επειδή χαρακτηρίστηκε μετά τη σύσκεψη ως «διαβασμένη και με προτάσεις».
Απέσπασε μάλιστα και θετικά σχόλια -όπως με πληροφορούν άνθρωποι του Υπουργείου, αλλά και οι «δικοί» μου μου στην Πρεσβεία- και από την πρέσβειρα των ΗΠΑ κα Κίμπερλι Γκιλφόιλ (σ.σ. όχι φυσικά επειδή φορούσαν αμφότερες κατακόκκινα φορέματα στη σύσκεψη, συμπτωματικά σημειώθηκε στιλιστική ταύτιση).
«Με δεδομένο τον ρόλο της στους υδρογονάνθρακες, θεωρείται πλέον πιθανό ότι θα συμμετέχει και στις αποστολές του ΥΠΕΝ στις ΗΠΑ, όταν το αντικείμενο αφορά έρευνες, παραχωρήσεις ή συνεργασίες στον τομέα των υδρογονανθράκων» μου αποκάλυψε υπηρεσιακός του Υπουργείου.
Είναι ξεκάθαρο πια ότι ο ΥΠΕΝ την τοποθετεί στο επίκεντρο των εξελίξεων που αφορούν στις έρευνες και τις παραχωρήσεις.
Οι πρωτοβουλίες της γραμματέως θα φανούν το αμέσως επόμενο διάστημα.
Αλλά και η ενεργός συμμετοχή της στην ενημέρωση για τον ΔΕΔΔΗΕ επιβεβαιώνει ότι πλέον εκείνη βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, όχι μόνο σε θεσμικό αλλά και σε επικοινωνιακό επίπεδο...
Επενδυτικός πυρετός για τους Ισραηλινούς της Naia
Νέες επενδύσεις στην αγορά ακινήτων την Αθήνας, δρομολογεί η ισραηλινών συμφερόντων εταιρεία Naia την οποία τρέχουν η Noy Shay Lahat και ο Yair Yonas, στελέχη με εμπειρία στην ανάπτυξη ακινήτων, στη διαχείριση επιχειρήσεων, ανάλυση δεδομένων κ.λπ..
Οι επιχειρηματίες ίδρυσαν την εταιρεία ΝΑΙΑ 2 με έδρα το Ελληνικό και 25.000 ευρώ κεφάλαιο. Πρόεδρος και CEO ορίστηκε ο Yair Yonas και μέλη η Noy Shay και ο Χρήστος Πλιάτσικας.
Θα δραστηριοποιείται στην εκμίσθωση και διαχείριση ιδιόκτητων ή μισθωμένων ακινήτων, ξενοδοχειακές υπηρεσίες, ενοικιάσεις επιπλωμένων διαμερισμάτων για βραχυχρόνια μίσθωση, διαχείριση ακινήτων τύπου aιrbnb κ.λπ..
Οι Ισραηλινοί έχουν ήδη αναπτύξει συγκρότημα κατοικιών στο κέντρο της Αθήνας, 70 διαμερίσματα και καταστήματα στην οδό Μάρνη και ένα ακόμη έργο στα Χαυτεία.
Το χτύπημα με Αβραμόπουλο...
Ο θυμόσοφος λαός λέει πως «όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, τα βλέπει ο Θεός και γελάει».
Ειδικά στην πολιτική δεν μπορείς να σχεδιάσεις ούτε για μια ημέρα.
Κι αυτά που λένε για εκλογές την άνοιξη εγώ τα ακούω βερεσέ.
Αν και μου προξενεί απορίες πώς θυμήθηκε -ξανά- τώρα η βελγική δικαιοσύνη να επαναφέρει το σκάνδαλο Qatargate, το οποίο οδήγησε στη φυλακή την ωραία Εύα Καϊλή (η οποία ακόμη δεν έχει ξεμπλέξει για τα καλά), είναι δεδομένο ότι η υπόθεση Αβραμόπουλου, αποτελεί ηχηρό χτύπημα στην κυβέρνηση.
Κορυφαίο στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας ήταν και είναι, δήμαρχος για 8 χρόνια, με υπουργικές θέσεις, αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, επίτροπος για το μεταναστευτικό από το 2014, όσο κι αν δεν ήταν στον βασικό πυρήνα της εξουσίας, είναι ισχυρό γαλάζιο όνομα.
Μια τόσο βαριά κατηγορία για χρηματισμό από τον Ιταλό πρώην ευρωβουλευτή (γνωστό και από την υπόθεση της Καϊλή) Αντόνιο Παντσέρι, ασφαλώς δημιουργεί μείζον θέμα και στην κυβέρνηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες στον πρώην επίτροπο η κατηγορία που του αποδίδεται φέρεται να αφορά σε οικονομικό όφελος ύψους περίπου 73.000 ευρώ.
Ουδείς ένοχος προτού καταδικαστεί βεβαίως, αλλά ακόμη και οι εντυπώσεις βαραίνουν ακόμη περισσότερο το κλίμα για την κυβέρνηση.
Κι όπως ξέρετε πολύ καλά, ακόμη και αθώος να είναι ο... κατηγορούμενος, η λάσπη είναι αυτή που μένει, κι όχι η αλήθεια.
...Μια παλιά υπόθεση και πολλά ερωτήματα
Αναρωτιόμουν, λοιπόν, γιατί ανακινήθηκε το θέμα από την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη.
Κατ' αρχάς, πριν από ένα χρόνο είχε κληθεί ο Αβραμόπουλος να καταθέσει και δεν πήγε, θεωρώντας προφανώς ότι έχει δώσει εξηγήσεις από παλιότερα και δεν υφίσταται θέμα.
Όμως, μου προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι μιλάμε για μια υπόθεση που βγήκε στο φως το 2022 από εφημερίδες όπως η La Stampa και η El Mundo.
Τότε λοιπόν είχε αποκαλυφθεί ότι ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, την περίοδο Φεβρουάριος 2021 - Φεβρουάριος 2022 πληρωνόταν με 5.000 ευρώ από την ΜΚΟ Fight Impunity που ίδρυσε ο Αντόνιο Παντσέρι, ο φερόμενος ως εγκέφαλος του κυκλώματος στο σκάνδαλο Qatargate στο οποίο ενεπλάκη και η Εύα Καϊλή.
Τότε κάποιοι έλεγαν ότι η συγκεκριμένη οργάνωση ήταν κάτι σαν... «πλυντήριο» για χρήματα από το Κατάρ σε συγκεκριμένα πρόσωπα.
Ωστόσο, από τότε έγινε γνωστό ότι ο Αβραμόπουλος είχε στείλει επιστολή στην Επιτροπή Δεοντολογίας της ΕΕ για τη συμμετοχή του στην ΜΚΟ.
Στις 10 Δεκεμβρίου 2020 η γνωμοδότηση που βγήκε από την Επιτροπή ήταν ότι ο πρώην επίτροπος μπορούσε να συμμετέχει στην Fight Impunity.
Επίσης, ο Αβραμόπουλος τότε είχε απαντήσει στις εφημερίδες ότι ζήτησε την έγκριση της προέδρου φον Ντερ Λάιεν και του δόθηκε γραπτώς.
Έγκριση είχε πάρει δηλαδή και από την Ούρσουλα και από την ανεξάρτητη επιτροπή ηθικής (Independent Ethical Committee) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Και είχε πει τότε: «Η αποζημίωση ήταν για ένα χρόνο, από τον Φεβρουάριο του 2021 έως τον Φεβρουάριο του 2022, με το ποσό των 5000 ευρώ μηνιαίως, το οποίο δηλώθηκε και φορολογήθηκε στην Ελλάδα, σύμφωνα με το ελληνικό νόμο. (τελικό ποσό: 3750€).
Μετά από ένα χρόνο, τον Φεβρουάριο του 2022, επειδή η δραστηριότητα του Οργανισμού είχε ατονήσει, ζήτησα και σταμάτησε η αποζημίωση.
Από τον Μάρτιο και μετά, η συμμετοχή μου είχε ουσιαστικά τελειώσει».
Να σημειωθεί ότι τότε η Οικονομική Εισαγγελία στην Ελλάδα είχε θέσει στο αρχείο την υπόθεση καθώς δεν είχε βρει τίποτε...
Άρα προς τι όλα αυτά χθες;
Προς τι το ένταλμα σύλληψης;
Υπάρχουν άλλα στοιχεία που προέκυψαν και θα τα μάθουμε εν καιρώ;
Πάντως, ο Αβραμόπουλος προς τη συνταξιοδότηση ήταν, στην Ηλεία δεν θα κατέβει στις επόμενες εκλογές, αναζητούσε περιφέρεια να είναι υποψήφιος.
Οπότε μάλλον τον... θυμήθηκαν για να χτυπήσουν την κυβέρνηση.
This is the end Άννα - Μισέλ
To τέλος της πολιτικής της καριέρας σήμανε για την Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου η ποινή της φυλάκισης 20 μηνών με τριετή αναστολή για τη διαρροή των e-mails.
Παρά το γεγονός ότι υπάρχει και το Εφετείο, δύσκολα θα μπορέσει να επιστέψει σε κάποιο ψηφοδέλτιο σε Ελλάδα ή Ευρώπη.
Μαθαίνω μάλιστα ότι η Άννα Μισέλ είχε στο βάθος του μυαλού της να κατέβει με το κόμμα Σαμαρά, καθώς διατηρεί στενές σχέσεις με τον πρώην πρωθυπουργό εδώ και χρόνια.
Δυστυχώς για την Άννα Μισέλ «σκληρός νόμος, αλλά νόμος».
Όμως, εγώ έχω μια απορία: Εντάξει η πρώην ευρωβουλευτής έκανε μεγαλειώδη γκάφα με τη διαρροή προσωπικών δεδομένων.
Αλλά μπορεί κάποιος να μας απαντήσει τι γίνεται με όλες αυτές τις εταιρείες που μας στέλνουν μηνύματα και μας τηλεφωνούν χωρίς εμείς να τους έχουμε δώσει το δικαίωμα;
Πού βρίσκουν τα προσωπικά μας στοιχεία;
Ποιος τους έχει δώσει τα e-mail μας;
Πόσες… Ασημακοπούλου υπάρχουν αλλά κανείς δεν συγκινείται;
Τα γατάκια, τα e-mail και οι καλές προθέσεις
Ήταν πριν από λίγες ημέρες όταν ξεσηκώθηκε το σύμπαν στο άκουσμα της είδησης ότι επιβλήθηκε πρόστιμο 270 χιλιάδων ευρώ σε 55χρονο που κατηγορείται ότι εγκατέλειψε εννέα γατάκια, ενώ σε βάρος του ενδέχεται να κινηθεί ακόμα και κακουργηματική δίωξη.
Ο λόγος δεν είναι ότι ξαφνικά η κοινωνία έγινε αναίσθητη απέναντι στα αδέσποτα, αλλά γιατί οι ποινές μοιάζουν εξοντωτικές -ιδίως από τη στιγμή που ο άνθρωπος ενδεχομένως να έχει βρει τον μπελά του επειδή φρόντιζε τα ζωντανά.
Θυμήθηκα ξανά τη συγκεκριμένη υπόθεση χθες, στο άκουσμα ότι η Άννα - Μισέλ Ασημακοπούλου τιμωρήθηκε πρωτόδικα με φυλάκιση 20 μηνών με αναστολή γιατί;
Γιατί είχε στα χέρια της μια λίστα e-mail που δεν έπρεπε να έχει και τη χρησιμοποίησε για να προωθήσει την υποψηφιότητά της.
Κατά την ταπεινή μου άποψη, πρόκειται για μια ποινή υπέρμετρα αυστηρή σε σχέση με την αποδιδόμενη πράξη.
Και επειδή τα πραγματικά προσωπικά δεδομένα είναι ένα σοβαρό ζήτημα, επιτρέψτε μου να πω ότι ο γρηγορότερος τρόπος για να πέσει σε αχρησία κάθε πλέγμα προστασίας τους είναι να αρχίσουν να πέφτουν τέτοιες «καμπάνες» για ένα μήνυμα.
Προσοχή, λοιπόν, στην εφαρμογή των καλών προθέσεων, οι οποίες ως γνωστόν όμορφα καίγονται.
Η αλήθεια για τις αντιπυρικές ζώνες
Ορισμένοι έσπευσαν τις τελευταίες ημέρες να χρεώσουν στην ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, καθυστερήσεις στη διάνοιξη από τον ΔΕΔΔΗΕ αντιπυρικών ζωνών γύρω από τα δίκτυα μέσης τάσης.
Αφορμή στάθηκε μία εγκύκλιος που υπέγραψε το ΥΠΕΝ, την οποία και παρουσίασαν ως προϋπόθεση για να ξεκινήσουν οι σχετικές παρεμβάσεις.
Μόνο που τα πράγματα φαίνεται πως είναι αρκετά διαφορετικά από όσα περιέγραφαν οι πρόθυμοι επικριτές.
Όπως ξεκαθαρίζουν από το ΥΠΕΝ τα ζητήματα των αντιπυρικών παρεμβάσεων ρυθμίζονται ήδη από τον νόμο και δεν απαιτούν εγκύκλιο για να προχωρήσουν τα έργα.
Η συγκεκριμένη εγκύκλιος αφορούσε αποκλειστικά δύο περιπτώσεις έργων, σε Πάτρα και Βοιωτία, για τα οποία ζητήθηκαν ειδικές διευκρινίσεις από τον ΔΕΔΔΗΕ στις αρχές Ιουνίου.
Μάλιστα, όπως μου θύμισαν οι πηγές μου από το Υπουργείο, αντίστοιχες διευκρινιστικές εγκύκλιοι εκδίδονται πάγια κάθε χρόνο για έργα που παρουσιάζουν ιδιαίτερες τοπικές δυσκολίες.
Με απλά λόγια, η μομφή ότι το υπουργείο «καθυστέρησε» και άφησε τη χώρα χωρίς αντιπυρικές παρεμβάσεις δεν ευσταθεί.
Το αντίθετο μάλιστα: κατά τη διάρκεια του χειμώνα και της άνοιξης προχώρησαν εκτεταμένες εργασίες σε κρίσιμες περιοχές όπως ο Υμηττός, το Σέιχ Σου και το Πεντελικό, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ υλοποιεί πρόγραμμα άνω των 200 εκατ. ευρώ με αναβαθμίσεις και υπογειοποιήσεις δικτύων.
Οι αριθμοί κάνουν λόγο για περίπου 2.000 χιλιόμετρα αναβαθμισμένου δικτύου και περισσότερα από 700 χιλιόμετρα υπογειοποιήσεων.
Το πρόβλημα υγείας πρώην υπουργού
Μαθαίνω ότι πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ, αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Αλλά το αντιμετωπίζει με μεγάλο κουράγιο, θάρρος και είναι σίγουρο ότι θα βγει νικητής.
Διότι είναι γνωστό από παλιά ότι είναι αγωνιστής, και της ζωής και της πολιτικής και όταν διετέλεσε υπουργός είχε αφήσει ισχυρό αποτύπωμα.
Το μέλος της κυβέρνησης, η σύζυγος και οι περιοδείες
Ποιο μέλος της κυβέρνησης (σ.σ. δεν σας αποκαλύπτω εάν είναι υπουργός ή υφυπουργός) είπε ορθά-κοφτά στη σύζυγό του: «Γυναίκα μπαίνουμε σε προεκλογική περίοδο.
Να ξέρεις ότι θα έρθεις μαζί μου σε όλες, μα όλες, τις προεκλογικές μου περιοδείες.
Από τις πόλεις μέχρι την τελευταία… ραχούλα θα είσαι δίπλα μου…».
-Μα Χριστιανέ μου ο νομός είναι τεράστιος. Τε-ρά-στι-ος! Πού θα με τρέχεις;
-«Δεν θέλω αντιρρήσεις είναι ζήτημα εκλογικού κύρους. Η παρουσία σου προσθέτει συμπάθειες στους ψηφοφόρους μου, οι οποίοι όπως ξέρεις είναι τζόρες και περίεργοι και ρωτάνε τα πάντα.
Ως γνωστόν η λέξη τζόρας (ή τζιώρας) χρησιμοποιείται στην καθομιλουμένη ως χαρακτηρισμός για ξεροκέφαλο, πεισματάρη και δύστροπο άνθρωπο.
-Καλά όλα αυτά, αλλά με τα παιδιά τι θα γίνει;
-Εκεί θα κολλήσουμε τώρα; Θα βρεθεί λύση και θα κάνουν υπομονή για τη μητέρα τους, κυρία υπουργού είσαι άλλωστε…
Επειδή ως… δαιμόνιος ρεπόρτερ wiseman που είμαι, δεν πείστηκα από τις αιτιολογίες του συζύγου, έψαξα και έμαθα.
Λοιπόν έχουμε και λέμε: τρεις σκασίλες είχε το μέλος της κυβέρνησης για το τι θα πουν οι ψηφοφόροι του εάν τον δουν να σκαρφαλώνει στα κατσάβραχα άνευ συζύγου.
Η εξήγηση είναι πώς στις προηγούμενες εκλογές, το 2023 κυκλοφορούσε «μόνος από χωρίου εις χωρίον» που λένε.
Επωφελήθηκε λοιπόν ανθυποψήφιός του (σ.σ. δεν αποκαλύπτω το φύλο του) και διέδιδε δολίως ότι η σύζυγός παραμένει στην Αθήνα μεσούσης της προεκλογικής περιόδου, αφού εκεί «περνάει μια χαρά η ίδια και μάλιστα δεν έχει καθόλου μοναξιές!» και…/όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Επειδή όμως όπως έγραψε ο Μένανδρος, ο ποιητής του 4ου π.Χ. αιώνα, «Αιδώς του κάλλους ακρόπολις» δηλαδή «η σεμνότητα είναι το κάστρο της ομορφιάς και της επιτυχίας» σας πληροφορώ ότι ο-η δόλιος-α διαδοσίας δεν εξελέγη τελικώς...
Ο εφοπλιστικός κόσμος της τέχνης στη Συλλογή Οικονόμου
Το βράδυ της Κυριακής, η Συλλογή Οικονόμου στο Μαρούσι φιλοξένησε μια κλειστή ξενάγηση για τα εγκαίνια της νέας έκθεσης «Ο τρόπος που ζούμε τώρα».
Εφοπλιστές, συλλέκτες, άνθρωποι της αγοράς τέχνης και πρόσωπα του επιχειρηματικού κόσμου βρέθηκαν στους χώρους της γκαλερί, σε μια βραδιά που συνδύασε την υψηλή αισθητική με τις ανάλογες συζητήσεις.
Η Συλλογή Γιώργου Οικονόμου, που άρχισε να διαμορφώνεται ήδη από τη δεκαετία του 1990, θεωρείται σήμερα μία από τις σημαντικότερες ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα.
Με βασικό άξονα την ευρωπαϊκή τέχνη των αρχών του 20ού αιώνα και με σταθερό εμπλουτισμό από έργα μεταπολεμικής και σύγχρονης δημιουργίας, έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς για τους γνώστες της διεθνούς αγοράς τέχνης.
Ο ίδιος ο Γιώργος Οικονόμου υποδέχθηκε προσωπικά πολλούς από τους προσκεκλημένους, έχοντας στο πλευρό του την κόρη του και πρόεδρο της Συλλογής, Αλεξάνδρα Οικονόμου, καθώς και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του.
Παρούσα ήταν και η σύντροφός του, Κυβέλη.
Από τα έργα που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ξεχώρισε το σπάνιο «Sur La Terrasse» του αείμνηστου David Hockney.
Μπροστά στον πίνακα σχηματίζονταν συνεχώς παρέες συλλεκτών και φιλότεχνων που συζητούσαν τόσο για τη σημασία του έργου όσο και για τη θέση του Βρετανού καλλιτέχνη στη διεθνή αγορά, η οποία τα τελευταία χρόνια καταγράφει εντυπωσιακές επιδόσεις.
Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους διακρίναμε την Κάθριν Εμπειρίκος, τον Χρύσανθο Πάνα, τον Φίλιππο Τσαγκρίδη, τον Πέτρο Παππά και την Έμυ Λιβανίου, ενώ το «παρών» έδωσαν και οι περισσότεροι καλλιτέχνες έργα των οποίων φιλοξενεί η συλλογή, όπως και η Διευθύντρια της Συλλογής Σκάρλετ Σματάνα.
Η βραδιά δεν ολοκληρώθηκε στο Μαρούσι.
Το ενδιαφέρον μεταφέρθηκε αργότερα στο ολοκαίνουργιο Conrad Athens The Ilisian, όπου οι προσκεκλημένοι συνέχισαν τις συζητήσεις τους ανάμεσα σε εικαστικές εγκαταστάσεις και performances που είχαν σχεδιαστεί ειδικά για την περίσταση.
Εκείνο που σχολιάστηκε ήταν η ολοένα εντονότερη ενασχόληση του Γιώργου Οικονόμου με τον χώρο της τέχνης.
Ο Έλληνας εφοπλιστής αφιερώνει πλέον σημαντικό χρόνο στις πολιτιστικές δραστηριότητες και στις διεθνείς καλλιτεχνικές αναζητήσεις παρά στις παραδοσιακές ναυτιλιακές υποχρεώσεις.
Πάντως, η καλλιτεχνική ατζέντα της εβδομάδας δεν σταμάτησε στην Αθήνα.
Ήδη από το μεσημέρι της Δευτέρας, αρκετοί από τους παρευρισκόμενους είχαν επιβιβαστεί στα σκάφη τους με προορισμό την Ύδρα, όπου πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη ετήσια συνάντηση για τις τέχνες στο Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ, στον εμβληματικό χώρο των παλαιών Σφαγείων του νησιού.
Και όπως συμβαίνει σχεδόν κάθε χρόνο, μετά την έκθεση ακολούθησε ένα ακόμη καλοκαιρινό πάρτι στο λιμάνι της Ύδρας, επιβεβαιώνοντας ότι η τέχνη παραμένει ένα από τα πιο ισχυρά σημεία συνάντησης της ελληνικής και διεθνούς ελίτ.
Οι must ειδήσεις του mononews σε ένα AI Video
https://www.youtube.com/shorts/j36sXAt32Xc
Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.
"
["post_title"]=>
string(363) "Οι θαυμάσιες 16, το έπος των Στασινόπουλων, το ράλι Περιστέρη, ο μαραθώνιος Εξάρχου, η μπάλα του Ηλιάδη, η συγκίνηση του Λάμπρου, η αποτυχία Ζαφειράκη, η νέα βουτιά του Τόλη, τα έργα τέχνης του Οικονόμου"
["post_excerpt"]=>
string(231) "Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς, εκτός φυσικά από τις 6 τράπεζες (Eurobank, Πειραιώς, Εθνική, Alpha Bank, Credia, Optima) που κάνουν το δικό τους ράλι;"
["post_status"]=>
string(7) "publish"
["comment_status"]=>
string(6) "closed"
["ping_status"]=>
string(6) "closed"
["post_password"]=>
string(0) ""
["post_name"]=>
string(192) "oi-thavmasies-16-to-epos-ton-stasinopoulon-to-rali-peristeri-o-marathonios-exarchou-i-balla-tou-iliadi-i-sygkinisi-tou-labrou-i-apotychia-zafeiraki-tis-diana-i-nea-voutia-tou-toli-ta-erga-tech"
["to_ping"]=>
string(0) ""
["pinged"]=>
string(0) ""
["post_modified"]=>
string(19) "2026-06-23 10:24:47"
["post_modified_gmt"]=>
string(19) "2026-06-23 07:24:47"
["post_content_filtered"]=>
string(0) ""
["post_parent"]=>
int(0)
["guid"]=>
string(34) "https://www.mononews.gr/?p=2179371"
["menu_order"]=>
int(0)
["post_type"]=>
string(4) "post"
["post_mime_type"]=>
string(0) ""
["comment_count"]=>
string(1) "0"
["filter"]=>
string(3) "raw"
}
Οι θαυμάσιες 16, το έπος των Στασινόπουλων, το ράλι Περιστέρη, ο μαραθώνιος Εξάρχου, η μπάλα του Ηλιάδη, η συγκίνηση του Λάμπρου, η αποτυχία Ζαφειράκη, η νέα βουτιά του Τόλη, τα έργα τέχνης του Οικονόμου
Εάν είχατε μερικές χιλιάδες ευρώ, θα δίνατε πριν από 10 χρόνια τα χρήματά σας στην SpaceX;
Δηλαδή σε ένα εγχείρημα αμφίβολης εξέλιξης.
Προφανώς κάποια funds που επενδύουν στο μέλλον το έκαναν.
Αντίθετα, ο Warren Buffett, ο οποίος προτιμά να επενδύει στην IBM και στην Coca-Cola, δεν το έκανε.
Οι επιθετικοί παίκτες τα τελευταία χρόνια επένδυσαν στη SpaceX πολλά εκατομμύρια ευρώ, τα οποία με την είσοδό της στο χρηματιστήριο μετατράπηκαν σε δισεκατομμύρια.
Άρα πέτυχαν τεράστιες αποδόσεις.
Η SpaceX μπήκε στο αμερικανικό χρηματιστήριο στα 135 δολάρια και μέσα σε δύο συνεδριάσεις έφτασε στα 220 δολάρια.
Μια εταιρεία που διαπραγματεύεται περίπου 80 φορές τα κέρδη της.
Τις τελευταίες δύο ημέρες, όμως, η SpaceX σημείωσε τεράστιες απώλειες: -16% τη Δευτέρα και -2% στο άνοιγμα της Τρίτης.
Κατά τις 17:11 ώρα Ελλάδος, η μετοχή άρχισε να ισορροπεί και πέρασε σε θετικό πρόσημο.
Μια άλλη μετοχή είναι η MICRON.
Πριν από έναν χρόνο ήταν στα 103 δολάρια και μέσα σε μερικούς μήνες σκαρφάλωσε στα 1.200 δολάρια.
Αγαπητοί φίλοι, στις ΗΠΑ βλέπουμε ξεκάθαρα την ακραία κερδοσκοπία.
Οι μετοχές τη μία μέρα κάνουν +20% και την άλλη ημέρα -10%.
Ακραίες διακυμάνσεις.
Αυτές όμως είναι οι αγορές.
Όποιος θέλει να κοιμάται ήσυχος τα βράδια αγοράζει Coca-Cola, που πριν από έναν χρόνο είχε 65 δολάρια και σήμερα 80 δολάρια, με υψηλό τα 84 δολάρια.
Ή, όμως κάποιος είναι ακραίος trader με υψηλή αδρεναλίνη, επιλέγει τη MICRON, την Intel, την SpaceX.
Ο καθένας σε αυτή τη ζωή λαμβάνει τις αποφάσεις του.
Coca Cola, Bylot, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ
Αγαπητοί αναγνώστες, η χθεσινή πτώση κατά 1,1% της ελληνικής αγοράς οφείλεται κυρίως στη βύθιση των αμερικανικών μετοχών AI της Δευτέρας και (λιγότερο) της Τρίτης, αλλά και στη φυσιολογική κόπωση του ράλι των τελευταίων ημερών.
Η μεγάλη διαφοροποίηση στην Αθήνα έγινε από την Coca-Cola HBC, η οποία έκλεισε με κέρδη 2% στα 53,50 ευρώ, καθώς και η μητρική Coca-Cola ήταν συνεχώς με θετικό πρόσημο στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Πολύ καλή και η BYLOT, που ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση στα 1,21 ευρώ με κέρδη 1,33%.
Η Deutsche Bank συνεχίζει το πρόγραμμα αγοράς μετοχών της εισηγμένης.
Είτε πέφτει είτε ανεβαίνει το χρηματιστήριο, η μετοχή είναι μονίμως στο κόκκινο.
Οι Έλληνες αναλυτές που τη βλέπουν στα 35 ευρώ νομίζω ότι σύντομα θα αναθεωρήσουν τις απόψεις τους.
Τώρα πια βρίσκεται στα 22,24 ευρώ, με απώλειες 21% από τις αρχές της χρονιάς.
Κερδισμένη είναι η Citi σε σχέση με τις υπόλοιπες αναλύσεις των Ελλήνων αναλυτών, καθώς είχε προβλέψει σε ανάλυσή της στις 11 Μαΐου του 2026, τα 20 ευρώ στο αρνητικό σενάριο και τα 25 ευρώ στο ηπιότερο σενάριο.
Το μήνυμα είναι απλό.
Ακόμη και η αισιόδοξη εκδοχή της Citi μένει κάτω από τις τιμές-στόχους που δίνουν αρκετές ελληνικές χρηματιστηριακές, οι οποίες εξακολουθούν να βλέπουν τη μετοχή στα 32,70 ευρώ, στα 33,50 ευρώ ή ακόμη και στα 37,50 ευρώ.
Χαμογελώ πονηρά.
Το Βατερλό του «Mr. 700.000» (ο μισθός του από τα JUMBO το 2025) Απόστολου Βακάκη συνεχίζεται.
Και φυσικά συνεχίζονται οι καταστροφές των χαρτοφυλακίων όσων δύσμοιρων επενδυτών πίστεψαν τους Έλληνες αναλυτές...
ΑΚΤΟR
Η μετοχή έδωσε μεγάλα κέρδη και χθες, αφού έκλεισε στα 12,84 ευρώ με άνοδο 3%.
Σας τα έχουμε πει από την προηγούμενη εβδομάδα.
Οι εξελίξεις τρέχουν και λογικά την Πέμπτη, μετά το κλείσιμο, θα έχουμε τις ανακοινώσεις.
ΕΛΠΕ
Την Πέμπτη η εταιρεία έχει τη γενική συνέλευση των μετόχων για το 2025.
Χθες η μετοχή υποχώρησε κατά 3,3% και ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση στα 10,36 ευρώ.
Περίεργες συμπτώσεις, πάντως...
Το μήνυμα Μυτιληναίου με το buy back
Σε «κυλιόμενες» αγορές ιδίων μετοχών προχωρεί ο Βαγγέλης Μυτιληναίος, συνολικής αξίας έως 600 εκατ. ευρώ.
Μια κίνηση ισχύος με πολλαπλά μηνύματα προς τους μετόχους αλλά και στους σορτάκηδες της μετοχής.
Δεν πρόκειται όμως για ένα συνηθισμένο buy back:
Πρώτον, το πρόγραμμα άρχισε από χθες και θα διαρκέσει έως τον Ιούνιο του 2031, υπό την προϋπόθεση της διαθεσιμότητας και της ανανέωσης των σχετικών εξουσιοδοτήσεων από τους μετόχους σε κάθε ετήσια γενική συνέλευση.
Δεύτερον, η Metlen έχει συνάψει διακριτικές συμφωνίες με τη Citigroup και την Piraeus Securities.
Οι αγορές θα πραγματοποιούνται ανεξάρτητα από την εταιρεία και χωρίς επιρροή από αυτήν, ακόμη και στην περίπτωση αγορών που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια περιόδων περιορισμένης διαπραγμάτευσης.
Τρίτον, έχει εγκριθεί η αγορά έως 14,3 εκατ. μετοχών (10% του μετοχικού κεφαλαίου) με κατώτατη τιμή το 1 ευρώ (ονομαστική αξία) αλλά με ανώτατη που για πρώτη φορά θα έχει εύρος τιμών.
Στην πρώτη περίπτωση θα υπολογίζεται ο μέσος όρος του κλεισίματος των 5 τελευταίων συνεδριάσεων στο ΧΑ και θα πολλαπλασιάζεται με 1,05 και θα βγαίνει η ανώτατη τιμή αγοράς και στη δεύτερη περίπτωση θα αφορά σε σποτ αγορές όπου δυνητικά η μετοχή θα μπορούσε να αγοραστεί και σε τιμές 40, 45 και 50 ευρώ.
Και δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο ότι χθες, πρώτη μέρα του προγράμματος, σε μια κακή συνεδρίαση, η μετοχή της Metlen ενισχύθηκε κατά 0,52% στα 42,3 ευρώ.
Metlen: Οι μεγάλες κινήσεις στην Άμυνα
Κι επειδή μιλάμε για τον Μυτιληναίο να σας πω ότι από την χθεσινή εκδήλωση στο Βόλο, παρουσία του υπουργού Αμυνας, Νίκου Δένδια, βγήκαν αρκετές ειδήσεις.
Κατ΄ αρχάς ο ισχυρός άνδρας της Metlen ζήτησε από τον Δένδια να θεσμοθετηθεί το 25% συμμετοχή των ελληνικών εταιρειών σε μεγάλα αμυντικά προγράμματα.
Ένα δίκαιο αίτημα που ο υπουργός Άμυνας είπε ότι το βλέπουν οι υπηρεσίες.
Το πρώτο είναι η συμμετοχή στο πρόγραμμα των φρεγατών.
Θυμίζω ότι τον περασμένο Μάρτιο είχε υπογράψει MoU με τη Naval Group.
Το δεύτερο αφορά τη συμμετοχή του ομίλου στα υποβρύχια ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τους Ισραηλινούς που θα υλοποιήσουν τον αμυντικό θόλο, γνωστό και ως «Ασπίδα του Αχιλλέα», ένα project άνω των 3 δισ. ευρώ.
Περισσότερα θα διαβάσετε σήμερα σε άλλη σελίδα του mononews σε ρεπορτάζ της Μαρίνας Πρωτονοταρίου.
To profit taking στη Cenergy
Λίγο η ξέφρενη κούρσα της μετοχής που από την αρχή του έτους καταγράφει άνοδο 70%, λίγο η κακή ψυχολογία της συνεδρίασης από τις επιρροές των ξένων αγορών οδήγησαν τη μετοχή της Cenergy σε μεγάλη πτώση κατά 7,79% στα 24,16 ευρώ.
Δηλαδή κοντά στην τιμή του placement (24,2 ευρώ) που ολοκληρώθηκε προχθές με εντυπωσιακή κάλυψη, αλλά αυτό είναι σύμπτωση.
Σε αντίθεση με τις αυξήσεις σε ΔΕΗ και ΑΔΜΗΕ, που και μετά την ολοκλήρωσή τους οι μετοχές ανέβαιναν, εδώ υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά: Στις δύο αυτές περιπτώσεις τα έσοδα εισέρευσαν στα ταμεία των εταιρειών, ενώ στην περίπτωση της Cenergy ωφελημένη ήταν η Viohalco που πούλησε τις μετοχές.
Αν εξαιρεθεί το πακέτο του placement οι «καθαρές» συναλλαγές ήταν περίπου 1 εκατ. τεμάχια, υψηλός όγκος που παραπέμπει σε profit taking.
Allwyn: Ξύπνησε η μετοχή, παραμένουν οι μεγάλες απώλειες
Η μετοχή της Allwyn ακριβώς έναν μήνα πίσω βρισκόταν στα 11,99 ευρώ.
Χθες έκλεισε στα 13,72 ευρώ με μικρά κέρδη 0,70%.
Στην αφύπνιση της μετοχής συνέβαλε και το πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών της εταιρείας.
Για παράδειγμα το διάστημα 17-19 Ιουνίου αγοράστηκαν 488.273 ίδιες μετοχές με τιμές από 13,69 έως 13,913 ευρώ με συνολικό τίμημα 6,7 εκατ. ευρώ.
Αυτό το διάστημα άλλαξαν συνολικά χέρια 2,8 εκατ. μετοχές της εταιρείας.
Συνολικά το ύψος του buy back προγράμματος ανέρχεται στα 150 εκατ. ευρώ.
Βεβαίως η μετοχή εξακολουθεί να απέχει πολύ από τα 20 ευρώ όταν βρέθηκε τον περασμένο Οκτώβριο με αφορμή την ανακοίνωση συνένωσης με τον ΟΠΑΠ.
H Οptima Bank δίνει τιμή στόχο τα 15,25 ευρώ για την εταιρεία με σύσταση «Αγορά» και ουσιαστικά δίνει περιθώριο ανόδου 11% σε σχέση με τη χθεσινή τιμή κλεισίματος.
Η Optima σημειώνει ότι το επενδυτικό αφήγημα έχει αλλάξει ριζικά.
Ο ΟΠΑΠ ήταν μέχρι πρότινος μια προβλέψιμη εταιρεία ταμειακών ροών, με ισχυρή μερισματική δυνατότητα και περιορισμένη πολυπλοκότητα.
Με τη μετάβαση στην ευρύτερη Allwyn, οι μέτοχοι αποκτούν έκθεση σε έναν μεγαλύτερο, διεθνώς διαφοροποιημένο όμιλο, με παρουσία σε επτά ρυθμιζόμενες αγορές, δραστηριότητα σε λοταρίες, αθλητικό στοιχηματισμό, διαδικτυακό παιχνίδι, βιντεολόττο και καζίνο.
Η Optima αναγνωρίζει ότι η αγορά αντέδρασε αρνητικά λόγω της αραίωσης στα κέρδη ανά μετοχή και στο μέρισμα για τους πρώην μετόχους του ΟΠΑΠ, αλλά θεωρεί ότι η σημερινή αποτίμηση έχει ήδη ενσωματώσει μεγάλο μέρος των ανησυχιών.
Όπως επισημαίνει, η μετοχή διαπραγματεύεται με ελκυστικούς πολλαπλασιαστές κερδών, ενώ η προβλεπόμενη μερισματική απόδοση για το 2026 διαμορφώνεται περίπου στο 7,3%.
Μια ναυτιλιακή το σκέφτεται για το Euronext
Αν και οι συναλλαγές της ναυτιλιακής Safe Bulkers του Πόλυ Χατζηιωάννου στην Αθήνα παραμένουν σαφώς χαμηλότερες από εκείνες της Νέας Υόρκης, η επιτυχής υλοποίηση της διπλής εισαγωγής, χωρίς αλλαγές στα λογιστικά πρότυπα ή στο νόμισμα διαπραγμάτευσης, θεωρείται πως θα ανοίξει το δρόμο και για άλλες εταιρείες της ποντοπόρου ναυτιλίας στο ελληνικό χρηματιστήριο.
Σε ειδική εκδήλωση στο Euronext Athens με επίκεντρο τη ναυτιλία έγινε γνωστό ότι δεν αποκλείεται μία ή και δύο ακόμη ναυτιλιακές εταιρείες να ξεκινήσουν διαπραγμάτευση στην ελληνική αγορά πριν από το τέλος του 2026.
Ο wiseman ξέρει την μια που το σκέφτεται.
Ο πρόεδρος της Safe Bulkers, Λουκάς Μπαρμπαρής, υπογράμμισε ότι η παρουσία στην Αθήνα προσφέρει πρόσβαση σε ένα ευρύτερο ευρωπαϊκό επενδυτικό κοινό και ενισχύει τη ρευστότητα της μετοχής.
Η Εuronext μετά την εξαγορά του ΧΑ θα επιδιώξει να δημιουργήσει στην Αθήνα ένα εξειδικευμένο κέντρο για τη διεθνή ναυτιλία, αξιοποιώντας τη μοναδική θέση της Ελλάδας στον κλάδο.
Αυτή η ρύθμιση δίνει ανάσα σε περισσότερους από 100.000 δανειολήπτες που είχαν ενταχθεί στον πτωχευτικό κώδικα του 2010, ενώ πριν από λίγους μήνες ο Άρειος Πάγος τους δικαίωσε, αφού θεώρησε πως οι τόκοι δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται στο υπόλοιπο του δανείου, αλλά σε κάθε δόση ξεχωριστά.
Ο Πιερρακάκης όχι μόνο έφερε τη ρύθμιση ώστε οι δανειολήπτες να μην ταλαιπωρούνται με νέες προσφυγές και δικαστικές περιπέτειες, αλλά έφερε και την αναδρομικότητα στον υπολογισμό των τόκων, κάτι που δεν είχε οριστεί από τη δικαστική απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της χώρας.
Είναι χαρακτηριστικό πως λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, ο Κυριάκος Πιερρακάκης συμμετείχε σε πάνελ συνεδρίου στα Ιωάννινα, μαζί με τον CEO της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστο Μεγάλου, με τον τραπεζίτη να αποκαλύπτει πως μόλις σήμερα το πρωί είδε τη ρύθμιση.
«Δεν την έχουμε μελετήσει ακόμα, αλλά δίνει μια λύση σε ένα πρόβλημα το οποίο ήταν υπαρκτό», όπως είπε.
Η… μυστικότητα Πιερρακάκη είχε να κάνει μεταξύ άλλων, και με το κόστος της ρύθμισης.
Η μείωση των δόσεων για τους δανειολήπτες του Νόμου Κατσέλη συνεπάγεται χαμηλότερες μελλοντικές εισπράξεις για το πρόγραμμα εγγυήσεων «ΗΡΑΚΛΗΣ». Συγκεκριμένα, εκτιμάται ότι η συνολική επίδραση είναι περίπου:
-500 εκατ. ευρώ σε βάθος 20ετίας, λόγω των χαμηλότερων δόσεων σε δάνεια συνολικού ύψους 16,5 δισ. ευρώ
-επιπλέον περίπου 200 εκατ. ευρώ από την αναδρομική εφαρμογή της ρύθμισης.
Ωστόσο, σημαντικό μέρος του κόστους των αναδρομικών δεν θα επιβαρύνει το Δημόσιο, καθώς θα καλυφθεί από τα ίδια τα πιστωτικά ιδρύματα.
Το είπε και το έκανε
Αν και δεν κυκλοφόρησε ευρέως, την περασμένη Παρασκευή πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη μεταξύ του Κυριάκου Πιερρακάκη και των βουλευτών της ΝΔ που συμμετέχουν στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων.
Αντικείμενο, φυσικά, δεν ήταν άλλο από το νομοσχέδιο που σήμερα αναμένεται να περάσει από την Ολομέλεια – και το οποίο περιλαμβάνει σημαντικά μέτρα στήριξης για τους πολίτες.
Θέλοντας να προλάβει τις ερωτήσεις σχετικά με το θέμα της απόφασης του Αρείου Πάγου για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη, ο υπουργός Οικονομικών ήταν εξαρχής ξεκάθαρος: «ξέρω τι θέλετε να με ρωτήσετε, παρακαλώ δώστε μου λίγο χρόνο».
Και τελικά ο Πιερ όχι μόνο το είπε και το έκανε, αλλά φρόντισε να δείξει στους «γαλάζιους» συναδέλφους του ότι σέβεται τον ρόλο και τη συμβολή τους στο κυβερνητικό έργο.
Έτσι, μαθαίνω ότι χθες το πρωί στις εννέα οι βουλευτές προσκλήθηκαν σε νέα έκτακτη τηλεδιάσκεψη, προκειμένου να είναι οι πρώτοι που θα μάθουν τα καλά νέα, όπως και έγινε μια ώρα αργότερα.
Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι βουλευτές ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση παρά το λεγόμενο «short notice», δείγμα της καλής σχέσης και της στενής συνεργασίας που έχουν με το υπουργείο Οικονομικών.
«Γκρίνια» των Γάλλων στον Αθανασίου
Συνάντηση με τη διοίκηση της γαλλικής Bouygues είχε, όπως έμαθα, την προηγούμενη εβδομάδα η διοίκηση της Lamda.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της κατασκευαστικής Pierre-Éric Saint-André συνομίλησε με τον Οδυσσέα Αθανασίου, με τη συζήτηση να πηγαίνει απευθείας στην ταμπακιέρα: Την παράδοση των πολυτελών διαμερισμάτων του Riviera Tower στους ιδιοκτήτες, καθώς καραδοκούν και για ρήτρες που θα πληρώσει η ίδια η Lamda.
«Επιμένουν στην τήρηση του χρονοδιαγράμματος για ολοκλήρωση το καλοκαίρι του 2027», είπε ο Οδυσσέας Αθανασίου χθες στους μετόχους της Lamda, παραδεχόμενος ότι το σχέδιο αυτό είναι φιλόδοξο, αφού «ο ουρανοξύστης είναι το πιο δύσκολο κομμάτι των κατασκευών».
Το project του Προκοπίου
Και δεν είναι το μόνο που καθυστερεί.
Στα καλά νέα, όμως, προχωρά -και βέβαια δε θα ολοκληρωθεί άμεσα, γιατί μιλάμε για μεγάλο έργο και συμφωνία που κλείστηκε σχετικά πιο πρόσφατα από τις άλλες- το project Προκοπίου.
Ο εφοπλιστής είναι κοντά σε συνεργασία με εκπαιδευτικό ίδρυμα που θα λειτουργήσει στο οικόπεδο που αγόρασε στο Ελληνικό, κοντά στο γκολφ της Γλυφάδας, μαζί με κατοικίες και γραφεία, μία επένδυση κοντά στο μισό δισ. ευρώ.
Επανεκκίνηση για την Aegean στη Μέση Ανατολή
Ο τερματισμός του πολέμου (να χτυπήσουμε ξύλο για να μην πάει τίποτε στραβά) έχει φέρει πολλά χαμόγελα και στις αεροπορικές εταιρείες.
Βεβαίως και στην Aegean η οποία μέχρι σήμερα είχε μια δύσκολη χρονιά λόγω των επιπτώσεων του πολέμου στη Μέση Ανατολή.
Ωστόσο, τα χαμόγελα επέστρεψαν και όπως είπε ο επικεφαλής της εταιρείας, Ευτύχης Βασιλάκης, η Aegean έχει ήδη επαναφέρει τις πτήσεις στη Μέση Ανατολή που για τρεις μήνες είχαν σταματήσει μειώνοντας κατά 5% τη δραστηριότητα της.
Μόνη εξαίρεση είναι τρεις προορισμοί, 2 στο Ιράκ και 1 στο Ντουμπάι, στους οποίους δεν πετάει ακόμη.
Ο κ. Βασιλάκης εκτιμά ότι όλες οι πτήσεις στη Μέση Ανατολή θα επανέλθουν πλήρως από Σεπτέμβριο.
Βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον επίσης ότι ο τερματισμός του πολέμου έχει αποκλιμακώσει τις τιμές και οι οικονομικές επιπτώσεις στα κόστη της Aegean μετριάζονται, παρά το δύσκολο 2026 για όλες τις αεροπορικές.
Ο κ. Βασιλάκης εκτίμησε ότι η πορεία του τουρισμού είναι καλή και φέτος αλλά βασική πρόκληση είναι να ανέβει η ζήτηση από τους Έλληνες οι οποίοι πιέζονται οικονομικά.
Νέα εταιρεία ο Σκλαβενίτης
Σε νέα επιχειρηματική κίνηση προχώρησε ο όμιλος Γλάρος, ο βιομηχανικός βραχίονας της οικογένειας Σκλαβενίτη, συστήνοντας την «ΚΗΦΙΣΟΣ Ελληνικά Συσκευαστήρια Μονοπρόσωπη Α.Ε.» με μετοχικό κεφάλαιο 3,5 εκατ. ευρώ.
Η νέα εταιρεία θα δραστηριοποιείται στην επεξεργασία, τυποποίηση και συσκευασία ξηρών καρπών, οσπρίων, βοτάνων και άλλων αγροτικών προϊόντων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση σύστασης που καταχωρίστηκε στο ΓΕΜΗ, η εταιρεία ιδρύθηκε στις 23 Ιουνίου με έδρα το Περιστέρι και διάρκεια 50 ετών, ενώ το μετοχικό της κεφάλαιο ανέρχεται σε 3,5 εκατ. ευρώ και έχει καταβληθεί εξ ολοκλήρου σε μετρητά από τη μοναδική μέτοχο, την Ελληνική Χαρτοποιία Γλάρος ΑΒΕΕ.
Ως κύρια δραστηριότητα της νέας εταιρείας ορίζεται η παραγωγή επεξεργασμένων ή συντηρημένων αποφλοιωμένων ξηρών καρπών και αραπικών φιστικιών.
Παράλληλα, στους εταιρικούς σκοπούς περιλαμβάνονται το χονδρικό εμπόριο κατεργασμένων ξηρών καρπών, η επεξεργασία και τυποποίηση οσπρίων, η παραγωγή στραγαλιών, η επεξεργασία βοτάνων και μπαχαρικών, η παραγωγή αποξηραμένων φρούτων και καρπών με κέλυφος, καθώς και η παροχή υπηρεσιών συσκευασίας αγροτικών προϊόντων και εργασιών υπεργολαβίας στο πλαίσιο παραγωγικών διαδικασιών τροφίμων. Στο καταστατικό περιλαμβάνεται επίσης η δυνατότητα εκμίσθωσης και διαχείρισης ιδιόκτητων ή μισθωμένων ακινήτων που δεν προορίζονται για κατοικία.
Στο πρώτο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας συμμετέχουν η Μαρία Σκλαβενίτου ως πρόεδρος, ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης ως διευθύνων σύμβουλος, η Βασιλική Σκλαβενίτου, ο Επαμεινώνδας Αλεξόπουλος και η Αμαλία Χριστοπούλου.
Η Γλάρος αποτελεί τον βιομηχανικό βραχίονα της οικογένειας Σκλαβενίτη και τα τελευταία χρόνια έχει επεκτείνει σημαντικά την παρουσία της στον κλάδο των τροφίμων, ενώ μέσω της Αύρα ΜΑΕ υλοποιεί επενδυτικό σχέδιο ύψους περίπου 100 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέας παραγωγικής μονάδας έτοιμων γευμάτων και προϊόντων διατροφής.
Κυπριακή αλυσίδα μπαίνει στην ελληνική αγορά
Είσοδο στην ελληνική αγορά κάνει μια αλυσίδα λιανικής πώλησης ειδών πολυτελείας που δραστηριοποιείται στην Κύπρο πάνω από 25 χρόνια.
Πρόκειται για την Splash Boutiques, μια οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1997 και βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υψηλής μόδας στην Κύπρο.
Η Splash Boutiques αντιπροσωπεύει όλες τις κατηγορίες, προσφέροντας μια επιμελημένη επιλογή από πάνω από 50 διάσημα brands. Εχει εμβληματικούς οίκους μόδας όπως Valentino, Dior, Balmain, Versace, Fendi, Azzedine Alaïa και Givenchy κ.λπ.
Ιδιοκτήτριες είναι η Δήμητρα Ευσταθίου (Demetra Efstathiou) και η Ιωάννα Ευσταθίου (Ioanna Efstathiou).
Χθες συστάθηκε η εταιρεία Splash TG Greece με έδρα την οδό Σταδίου 7, με «κουμπαρά» 700.000 ευρώ τα οποία κατέβαλε η μητρική ενώ διαχειρίστρια είναι η Δήμητρα Ευσταθίου.
Η εταιρεία θα παρέχει υπηρεσίες διαμεσολάβησης για εξειδικευμένη λιανική πώληση άλλων αγαθών, πώληση ενδυμάτων, αλλά και βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων, ανέγερση κτιρίων, πώληση οικοπέδων κ.λπ.
Ο Γιάννης Δράγνης αγοράζει δύο νέα bulkers
Στην αγορά των νεότευκτων πλοίων ξηρού φορτίου επιστρέφει, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, ο εφοπλιστής Γιάννης Δράγνης, επικεφαλής του ομίλου Goldenport.
Ναυτιλιακές βάσεις δεδομένων συνδέουν τη ναυτιλιακή του με την παραγγελία δύο φορτηγών πλοίων τύπου Ultramax χωρητικότητας 63.500 dwt έκαστο, στο κινεζικό ναυπηγείο Nantong Xiangyu.
Τα δύο bulkers αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2029, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία του ομίλου στην αγορά του ξηρού φορτίου.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της η Goldenport διαχειρίζεται σήμερα στόλο 25 πλοίων ξηρού φορτίου και έξι containerships.
Παράλληλα, ο Γιάννης Δράγνης παραμένει ιδιαίτερα δραστήριος και σε άλλους κλάδους της ναυτιλίας.
Η άλλη εταιρεία του, Oceangold, που αποτελεί τον βραχίονα δεξαμενόπλοιων και πλοίων μεταφοράς αερίου του ομίλου Goldenport, υπέγραψε, νωρίτερα φέτος, συμβόλαιο ναυπήγησης με τη νοτιοκορεατική HD Hyundai για δύο πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς υγραερίου, VLGC.
Τα δύο πλοία προγραμματίζεται να παραδοθούν στα τέλη του 2028 με αρχές του 2029 και αποτελούν μέρος της στρατηγικής επέκτασης του ομίλου στην αγορά μεταφοράς LPG.
Τα μεγάλα έργα από Κούβελο - Χανδακά
Σας έγραφα πρόσφατα ότι το Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο στον Σχοινιά περνά σύντομα στον έλεγχο του ελληνικού Δημοσίου και είναι το πρώτο ολυμπιακό ακίνητο που κάνει το αντίστροφο ταξίδι, από το Υπερταμείο στο Δημόσιο.
Διότι όπως θα θυμάστε, ο... Ελασίτης Αλέξης Τσίπρας, με το νόμο 4389/2016 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ είχε παραδώσει τα πάντα, ολυμπιακές εγκαταστάσεις, μαρίνες, τουριστικά ακίνητα, χιονοδρομικά κέντρα στην ΕΤΑΔ και στο Υπερταμείο.
Τέλος πάντων, περασμένα, αλλά όχι ξεχασμένα, άλλο θέλω να σας πω.
Το Κωπηλατοδρόμιο ανακαινίστηκε πλήρως με χρηματοδότηση 1 εκατ. ευρώ από την Alpha Bank.
Όμως, δεν μπορώ παρά να απονείμω τα εύσημα στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, υπό την προεδρία του Ισίδωρου Κούβελου και με γενικό γραμματέα τον Στέφανο Χανδακά.
Διότι η ΕΟΕ ήταν αυτή που έκανε όλη τη δουλειά.
Εβαλε την ιδέα, έβγαλε τις σχετικές άδειες, υλοποίησε την ανακατασκευή, χωρίς το κράτος να βάλει ούτε ένα ευρώ.
Και για να σας πω την αλήθεια, επειδή ρώτησα να μάθω τι κάνει η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, μου είπαν ότι τρέχει μια σειρά από μεγάλα projects καθώς η διοίκηση Κούβελου - Χανδακά δείχνει ένα πιο εξωστρεφές και αποτελεσματικό πρόσωπο.
Εχουν δοθεί εκατομμύρια για επενδύσεις σε ομοσπονδίες, αθλητές, εξοπλισμό, προπονητικά και άλλα προγράμματα.
Κορυφαίος στόχος βεβαίως η αποκατάσταση εμβληματικών αθλητικών υποδομών και μετά το Κωπηλατοδρόμιο ακολουθούν η ανακατασκευή του Κολυμβητηρίου Αθηνών, με χορηγία της Εθνικής Τράπεζας, και η ανάπτυξη του Εθνικού Κέντρου Ιστιοπλοΐας στην Μαρίνα Καλλιθέας και των νέων Ξενώνων αθλητών στο ΟΑΚΑ.
Η κυρία Δέσποινα και η τρυφερή κίνηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου
Όπως έχετε καταλάβει, ως wiseman που είμαι, ανακαλύπτω και τις σπουδαίες εκδηλώσεις που γίνεται εκτός της Αθήνας.
Πετάχτηκα λοιπόν χθες στη μεγάλη γιορτή της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, εκεί όπου η VIANEX έκοψε την κορδέλα του υπερσύγχρονου ερευνητικού της κέντρου στη ΒΙΠΕ Πάτρας.
Τα φώτα -πέρα από τις επενδυτικές ανακοινώσεις- έπεσαν πάνω σε μια παρουσία, που μαγνήτισε τα βλέμματα, την κυρία Δέσποινα Γιαννακοπούλου.
Η μητέρα του ισχυρού άνδρα της VIANEX, Δημήτρη Γιαννακόπουλου, «κέρδισε» τα φλας με την elegant εμφάνισή της.
Επέλεξε ένα κοκτέιλ φόρεμα σε έντονη πορτοκαλί απόχρωση, το οποίο συνδύασε ιδανικά με ασορτί πέδιλα, ενώ η λεπτομέρεια, που έκανε τη διαφορά, ήταν τα κοσμήματα (σκουλαρίκια και βραχιόλι) σε μπλε ρουά, που πρόσθεσαν την απαραίτητη δόση «ψαγμένης» πολυτέλειας στο σύνολο.
Ωστόσο, το highlight της ημέρας δεν ήταν η ενδυματολογική της επιλογή, αλλά η αδιαπραγμάτευτη σχέση με τον γιο της.
Η πρώτη κίνηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου ήταν να αναζητήσει τη μητέρα του.
Μόλις την εντόπισε στο πλήθος, την αγκάλιασε τρυφερά και στη συνέχεια οι δυο τους πόζαραν στον φωτογραφικό φακό με χαμόγελα, που μαρτυρούσαν την βαθιά και διαχρονική τους σχέση.
Άλλωστε η κυρία Δέσποινα δεν λείπει ποτέ από τις σημαντικές στιγμές του γιου της, λειτουργώντας ως ο «βράχος» του, είτε πρόκειται για επιχειρηματικά ορόσημα, είτε για προσωπικές επιτυχίες.
Όπως λένε και οι καλά γνωρίζοντες, η παρουσία της δίπλα στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο δεν είναι απλώς συμβολική.
Επιβεβαιώνει την οικογενειακή συνοχή που, παρά το απαιτητικό πρόγραμμα και τις αλλεπάλληλες επιχειρηματικές προκλήσεις, παραμένει η βάση της αυτοκρατορίας τους.
Τρύφων: Τα συγκινητικά λόγια για τον αείμνηστο Παύλο
Παρών στην εκδήλωση για τα εγκαίνια του πρώτου ερευνητικού κέντρου της VIANEX και ο πρόεδρος της ΠΕΦ, Θεόδωρος Τρύφων.
Ο κ. Τρύφων απευθύνθηκε στην κυρία Δέσποινα Γιαννακοπούλου και θυμήθηκε την εποχή, που το ελληνικό φάρμακο έπρεπε να δώσει σκληρές μάχες για να επιβιώσει και να αναγνωριστεί.
«Κυρία Δέσποινα, το 1996-97 ήμουν νεαρός, μετρούσα 4-5 χρόνια στον χώρο», ξεκίνησε την αφήγηση ο πρόεδρος της ΠΕΦ.
Τότε γραμματέας του Υπουργικού Συμβουλίου ήταν ο Σωκράτης Κοσμίδης.
Δικηγόρος, άνθρωπος σοβαρός και αξιοπρεπής, ανέλαβε στη συνέχεια γενικός γραμματέας φαρμάκου.
Όμως είχε μια αρνητική εμμονή με το φάρμακο.
«Θυμάμαι τον αείμνηστο Παύλο Γιαννακόπουλο στην πρώτη γραμμή.
Το πάθος του, την εμμονή του, τον διαρκή αγώνα που έδινε για τη VIANEX και το ελληνικό φάρμακο».
Ο κ. Τρύφων έπλεξε το εγκώμιο της κληρονομικότητας, ιδιαίτερα το «DNA του αγώνα», που πέρασε από τον Παύλο στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
«Αυτά κληρονομούνται στην επόμενη γενιά», είπε με νόημα.
«Οι επιχειρήσεις μας δεν χαρίζονται σε κανέναν, είμαστε εδώ και διεκδικούμε».
Η κυρία Δέσποινα, ακούγοντας τον πρόεδρο της ΠΕΦ να ανασύρει στιγμές, που εκείνη και ο σύζυγός της είχαν ζήσει στα «χαρακώματα» της επιχειρηματικότητας, δεν έκρυψε τη συγκίνησή της.
Ήταν μια στιγμή που απέδειξε ότι το success story της VIANEX δεν χτίστηκε σε μια μέρα, αλλά με αίμα, ιδρώτα και άοκνη προσπάθεια, αλλάζοντας τον χάρτη της ελληνικής οικονομίας.
Χθες προχώρησε στην ίδρυση της εταιρείας Anicol με έδρα το Μαρούσι και αρχικό κεφάλαιο 5.000 ευρώ που διαιρείται σε 50 εταιρικά μερίδια κεφαλαιακών εισφορών, ονομαστικής αξίας 100,00 ευρώ το καθένα.
Το ποσό το κατέβαλε ο Αρναούτογλου.
Στους σκοπούς της εταιρείας είναι η παραγωγή άλλου περιεχομένου στο διαδίκτυο, εκτός από τηλεφωνικούς καταλόγους και λίστες διανομής, υπηρεσίες παραγωγής διαφημιστικών ταινιών, βίντεο, λιανικό εμπόριο εικόνων, σχεδίων και φωτογραφιών, υπηρεσίες πλήρους διαφήμισης, διαφημιστικών ιδεών, διάθεσης χρόνου στα ηλεκτρονικά μέσα, υπηρεσίες φωτογράφισης και βιντεοσκόπησης κ.λπ.
Τι συμβαίνει στο Nammos;
Μαθαίνω ότι στην αστυνομία της Μυκόνου έπεσε δουλειά τις προηγούμενες ημέρες.
Μια πηγή μου που βρίσκεται στο νησί μου είπε πως την Δευτέρα 15 Ιουνίου προσήχθη στο αστυνομικό τμήμα της Μυκόνου ο General Manager του πασίγνωστου προορισμού πολυτελείας, του Nammos Hotel Mykonos, ο Χριστόφορος Βόγλης.
Κάτι για καταγγελίες με μια κατασκευή στο Nammos μου ανέφεραν, κάτι για ένα τελεφερίκ που λειτουργεί εκεί και το οποίο προφανώς ενόχλησε και έφερε την προσαγωγή του υπευθύνου του υπερπολυτελούς ξενοδοχείου που λειτουργεί στην διάσημη παραλία Ψαρρού.
Όπως έμαθα, ο Βόγλης έμεινε για μερικές ώρες στο αστυνομικό τμήμα και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος.
Προφανώς και ορίστηκε κάποια δικάσιμος για την υπόθεση και τα πάντα θα πάρουν το δρόμο της Δικαιοσύνης.
Να θυμίσω ότι το Nammos ανήκει στην ADMO Lifestyle Holding η οποία αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ της κραταιάς εταιρείας επενδύσεων Alpha Dhabi Holding από τα ΗΑΕ και της Monterock International του Έλληνα επιχειρηματία Πέτρου Στάθη.
Αναστάτωση για τον Αβραμόπουλο
Δεν σας το κρύβω ότι στην κυβέρνηση τους είδα πολύ αναστατωμένους με την υπόθεση Αβραμόπουλου.
Διότι μπορεί να «σέρνονται» από το 2022 αυτές οι καταγγελίες και ο ίδιος να έχει δώσει εξηγήσεις, όμως, τα νέα στοιχεία από το ένταλμα δεν είναι καλά για τον βουλευτή της ΝΔ.
Κάτι ένα ταξίδι στο Κατάρ, κάτι ότι κλήθηκε δύο φορές από την βελγική δικαιοσύνη και δεν πήγε, κάτι ότι με προσωπική του παρέμβαση καταργήθηκε η βίζα για Ευρωπαίους πολίτες στο Κατάρ, αυτά δεν είναι καλά σημάδια.
Μου λένε οι πηγές μου ότι στο ΜΜ προσπαθούν να κάνουν αποτίμηση της ζημιάς που γίνεται στην ΝΔ αλλά και να κάνουν και... damage control.
Τι σημαίνει αυτό;
Μην απορήσετε αν δείτε να ζητούν από τον Αβραμόπουλο να παραιτηθεί.
Ούτε λόγος βεβαίως για νέα υποψηφιότητα στις επόμενες εκλογές.
Νομίζω ότι κάπου εδώ βάζει τέλος στην πολιτική του καριέρα.
Η... Ελασίτικη κυβέρνηση
Για να μη νομίζετε ότι δεν λέω καλή κουβέντα για τους «Ελασίτες» του Αλέξη μας, είπα να διαβάσω τα ονόματα της «σκιώδους» κυβέρνησης που ανακοίνωσε χθες.
Και ομολογώ ότι πολλά από τα πρόσωπα αυτά δεν τα γνώριζα, αλλά μπορεί να αποδειχθούν «αστέρια».
Ποιος ήξερε άλλωστε την Κουφονικολάκου μέχρι πριν από δύο μήνες και τώρα τους έχει πάρει όλους παραμάζωμα.
Κι έξυπνη, και επικοινωνιακή και τα λέει μια χαρά, «πουλέν» του Τσίπρα που την βλέπω για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας.
Αλλά για να πάμε στη «σκιώδη» κυβέρνηση θεωρώ καλή την επιλογή του Φραγκίσκου Κουτεντάκη για το χαρτοφυλάκιο των Οικονομικών.
Από τους σοβαρούς... πρώην Συριζαίους, ξέρει καλά πώς λειτουργεί η παγκόσμια οικονομία και σε καμιά περίπτωση δεν θα ζήσουμε ημέρες... Γιάνη.
Μου έκανε εντύπωση πάντως η απουσία του πρώην συμβούλου του Τσίπρα, του εξαιρετικού οικονομολόγου Δημήτρη Λιάκου, αλλά και του Γιώργου Χουλιαράκη, ο οποίος προφανώς πρέπει να φύγει πρώτα από την ΤτΕ.
Πολύ καλή επιλογή για τον τομέα Βιομηχανικής Πολιτικής, του Βασίλη Μαγκλάρα, ο οποίος είναι ο διευθύνων σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» που τρέχει το μεγάλο logistics center.
Εχει σημαντική γνώση του αντικειμένου, κυρίως δε γνωρίζει πώς η γραφειοκρατία και οι αγκυλώσεις μπορούν να καθυστερούν για χρόνια μεγάλες επενδύσεις με πολλαπλασιαστική αξία για τη χώρα.
Ξεχώρισα στον τομέα Εργασίας τον Διονύση Τεμπονέρα, την πρώην βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ και Μέρα 25, Φωτεινή Μπακαδήμα στον τουρισμό, την δικαστίνα που δίκασε τη «Χρυσή Αυγή», Μαρία Λεπενιώτη στον τομέα Δικαιοσύνης/Θεσμοί/Δικαιώματα.
Πασοκικός ο τομέας προστασίας του Πολίτη, με Μαρίνο Σκανδάμη και Αντώνης Σαουλίδη με... μεταγραφή από το ΠΑΣΟΚ.
Τώρα να πω και την κακία μου: Ολους αυτούς θα τους συντονίζει ο Κώστας Γαβρόγλου;
Ζήτω που καήκανε...
Με όρους Μουντιάλ ο Κωστής
Ο Κωστής Χατζηδάκης αγαπά το ποδόσφαιρο, άλλωστε είναι πικραμένος Παναθηναϊκός, και συχνά αντλεί παραδείγματα για τον πολιτικό του λόγο.
Έτσι στην ομιλία που έκανε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης το απόγευμα έθεσε το δίλημμα των εκλογών με όρους… Μουντιάλ: από τη μία πλευρά, είπε, έχουμε μία παρατεταγμένη ομάδα με αρχηγό, με παίκτες, με σύστημα.
Είναι η Νέα Δημοκρατία και ο Μητσοτάκης.
Και από την άλλη βλέπει διάφορους που δεν μπορούν να βρουν παίκτες και εντεκάδα, να οργανώσουν το σύστημά τους και δεν μπορούν να προσφέρουν καμιά αξιόπιστη εναλλακτική λύση στον τόπο.
Με την ευκαιρία να σας πω ότι στην ομιλία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης είχε πολύ κόσμο κάτι που δείχνει σύμφωνα με γαλάζια στελέχη που δείχνει ότι οι νεοδημοκράτες αρχίζουν να… ζεσταίνονται.
Πάντως ο Κωστής Χατζηδάκης πέρα από το εκλογικό δίλημμα σκιαγράφησε και το νέο πρόγραμμα της ΝΔ και την «Ατζέντα 2030».
Ενα πρόγραμμα που θα δίνει έμφαση στην στήριξη της οικογένειας, στην αντιμετώπιση του στεγαστικού, την προώθηση ίσων ευκαιριών για όλους και την περιφερειακή ανάπτυξη.
Παπασταύρου και Μπελέρης μαζί σε εκδήλωση
Η εκδήλωση του Μπάμπη Καραθάνου στο Περιστέρι που φαίνεται πως θα είναι εκ νέου υποψήφιος με τη ΝΔ στο Δυτικό Τομέα είχε κόσμο και παλμό, αλλά είχε και ένα ενδιαφέρον πολιτικό στιγμιότυπο: στην ίδια αίθουσα βρέθηκαν ο Σταύρος Παπασταύρου και ο Φρέντης Μπελέρης.
Ο τελευταίος είναι πολλά χρόνια συναγωνιστής με τον Καραθάνο στα ζητήματα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, ενώ ο Παπασταύρου ήταν ίδια γενιά στην ΟΝΝΕΔ με τον στενό συνεργάτη του Υπουργού Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος και εμφανίστηκε με βίντεο αφού την ίδια ώρα είχε live debate με τον Στέφανο Κασσελάκη για τη Δημόσια Υγεία.
Σε μια συζήτηση με τίτλο «Η Ελλάδα στο Επίκεντρο», όπου μπήκαν στο τραπέζι ζητήματα όπως η Ενέργεια, τα Εθνικά Θέματα, ο Απόδημος Ελληνισμός, το Δημογραφικό και η νέα γενιά, η παρουσία των Παπασταύρου-Μπελέρη είχε τον δικό της συμβολισμό.
Από τη μία ο Υπουργός Ενέργειας, που το τελευταίο διάστημα έχει συνδέσει την ενεργειακή πολιτική με την εθνική ασφάλεια και τη διεθνή θέση της χώρας, ενώ χθες αναφέρθηκε στη σημασία της πρώτης ερευνητικής γεώτρησης που θα γίνει στο Ιόνιο τον Φεβρουάριο του 2027.
Και από την άλλη ο ευρωβουλευτής της ΝΔ, που παραμένει πρόσωπο με ισχυρό εθνικό και ομογενειακό φορτίο.
Μάλιστα, στάθηκε στην Έκθεση Προόδου της Αλβανίας, όπου κατάφερε να υπάρχει για πρώτη φορά ρητή αναφορά στην ελληνική εθνική μειονότητα.
Κοινώς, η «Ελλάδα στο Επίκεντρο» δεν ήταν απλώς ο τίτλος της εκδήλωσης.
Ήταν και το προοίμιο μιας συζήτησης που θα μας απασχολήσει καθ' όλη την προεκλογική περίοδο.
Δεν ήξερε; Δεν ρώταγε;
Με τα ψιλά γράμματα του νέου ρόλου της εκπροσώπου της ΕΛΑΣ Θεώνης Κουφονικολάκου καταπιάστηκε ο Παύλος Μαρινάκης που αναρωτήθηκε αν της είχαν πει ότι θα γίνει εκπρόσωπος παλαιού πρωθυπουργού σε νέο κόμμα.
Όταν βγαίνει και κουνάει το δάχτυλο για παράδειγμα για τα θέματα των δανειοληπτών και των funds θα πρέπει να έχει ενημερωθεί σχετικά με τα… πεπραγμένα του αρχηγού της τονίζουν κυβερνητικά στελέχη.
Πάντως φαίνεται ότι της το θύμισε ο «παλιός», ο επί τρία χρόνια κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης επισημαίνοντας ότι ο Αλέξης Τσίπρας ως πρωθυπουργός, παρέδωσε τα δάνεια στα funds, ήρε την προστασία της πρώτης κατοικίας και καθιέρωσε τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς.
Θύμισε επίσης ότι η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη όταν ανέλαβε τα κόκκινα δάνεια ήταν πάνω από το 43% του συνόλου των δανείων και τώρα είναι στο 4% και έχουν γίνει επιπλέον 60.000 ρυθμίσεις.
Ως προς τις υποσχέσεις της αντιπολίτευσης - όπως είπε και ο ψηλός - «δεν μας λένε, το “μάρμαρο” σε όλα αυτά ποιος θα το πληρώσει».
Γιώργος Χρυσικός: Μια μεγάλη... γιορτή στο One&Only
Αγαπητοί αναγνώστες το καλοκαίρι έχει ξεκινήσει για τα καλά και στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.
Το φως πέφτει πάνω στον Σαρωνικό, τα σκάφη λικνίζονται στον ορίζοντα και στο One&Only Aesthesis οι προετοιμασίες βρίσκονται στην τελική ευθεία.
Το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου δεν θα είναι ένα συνηθισμένο διήμερο για το πολυτελές resort της Γλυφάδας.
Στις 28 και 29 Ιουνίου κάνει πρεμιέρα το Hellenic RS21 Sailing League Powered by Grivalia, μια νέα πρωτοβουλία που φιλοδοξεί να φέρει την Ελλάδα πιο κοντά στον διεθνή χάρτη της αγωνιστικής ιστιοπλοΐας.
Πίσω από την προσπάθεια βρίσκονται η Grivalia Hospitality και ο Ναυτικός Όμιλος Ελλάδος.
Για όσους παρακολουθούν τις εξελίξεις στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, η συνεργασία μόνο τυχαία δεν θεωρείται.
Τα τελευταία χρόνια η περιοχή μετατρέπεται σταδιακά σε προορισμό όπου η πολυτελής φιλοξενία, ο αθλητισμός και οι διεθνείς εμπειρίες συνυπάρχουν όλο και πιο έντονα, πόσο μάλλον αυτές που αφορούν θαλάσσιες δραστηριότητες στις οποίες η χώρα μας έχει παράδοση χρόνων.
Το One&Only Aesthesis βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο αυτών των εξελίξεων.
Ποιοι θα βρίσκονται εκεί
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality, Γιώργος Χρυσικός, αναμένεται να δώσει το παρών στην πρεμιέρα του νέου θεσμού, ενώ από την πλευρά του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος κεντρικό ρόλο έχει ο Διευθυντής Αγώνων Στρατής Ανδρεάδης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ενδιαφέρον δεν περιορίζεται στους ανθρώπους της ελληνικής ιστιοπλοΐας.
Η διοργάνωση έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ανθρώπων της ναυτιλίας, στελεχών της αγοράς φιλοξενίας και φίλων του αθλήματος που βλέπουν στην πρωτοβουλία μια νέα προσπάθεια ανάδειξης της ελληνικής θάλασσας ως διεθνούς αγωνιστικού προορισμού.
Το σκηνικό
Το One&Only Aesthesis λειτουργεί ως κάτι περισσότερο από μια αθλητική εγκατάσταση.
Με φόντο τον Σαρωνικό, τις ιδιωτικές παραλίες και τα γνωστά σημεία συνάντησης του resort, οι αγώνες θα εξελίσσονται τόσο στη θάλασσα όσο και στην ακτή.
Οι συζητήσεις αναμένεται να συνεχιστούν στα cocktail gatherings του Sunset Bar, στους χώρους του Manko και στα σημεία του resort που τα τελευταία δύο χρόνια έχουν εξελιχθεί σε αγαπημένα meeting points της αθηναϊκής και διεθνούς κοινωνικής σκηνής.
Η φετινή διοργάνωση αποτελεί μόνο την αρχή.
Οι επόμενοι σταθμοί έχουν ήδη προγραμματιστεί για τον Σεπτέμβριο στο One&Only Aesthesis και τον Οκτώβριο στον ιστορικό Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος.
Ένα γεγονός που θα θέλαμε να φέρνει κάθε χρόνο στην Αθήνα τους ανθρώπους που κινούνται ανάμεσα στη θάλασσα, τη φιλοξενία και το διεθνές sailing lifestyle.
Super γάμος στην οικογένεια Χούρι (KHURI)
Αγαπητοί φίλοι, το φετινό καλοκαίρι φαίνεται ότι θα σημαδευτεί από εντυπωσιακούς γάμους.
Μετά το γάμο του Χρήστου Αποστολόπουλου και της πανέμορφης Εβίνας, όπως με ενημέρωσαν και σας το μεταφέρω έχουμε έναν ακόμη γάμο που θα είναι πολύ super.
Ετσι, κάτω από πέπλο απόλυτης μυστικότητας θα πραγματοποιηθούν το προσεχές Σαββατοκύριακο στην Αθήνα οι γαμήλιες εκδηλώσεις για τον γιο του ζεύγους Ταουφίκ και Χάλα Χούρι, μέτοχοι της κατασκευαστικής εταιρείας CCC, που έχει έδρα την Αθήνα εδώ και δεκαετίες αλλά κάνει τεράστια έργα στη Μέση Ανατολή.
Ο Bahy Khoury ενώνει τη ζωή του με την αγαπημένη του από τον Λίβανο Talia Haidar, όμως, οι πληροφορίες έρχονται με το σταγονόμετρο επειδή είναι επιθυμία της οικογένειας.
Από το απόγευμα της Παρασκευής έως και το βράδυ του Σαββάτου, οι καλεσμένοι θα βρεθούν σε δύο ξεχωριστές εκδηλώσεις, οι λεπτομέρειες των οποίων φυλάσσονται ως επτασφράγιστο μυστικό.
Η επιθυμία της οικογένειας είναι μία: Η χαρά των δύο νέων να παραμείνει μια αυστηρά προσωπική υπόθεση, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τον θόρυβο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η ίδια η Χάλα Χούρι (Hala Khouri) με την οποία μιλήσαμε ήταν ξεκάθαρη.
Όπως μας αποκάλυψε, η πάντα γλυκιά και χαρισματική Hala, έχει αποσταλεί προσωπική επιστολή σε όλους τους προσκεκλημένους, με την οποία τους ζητείται να απενεργοποιήσουν τα κινητά τους κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων και να μην αναρτήσουν φωτογραφίες ή βίντεο στο διαδίκτυο.
«Είναι ο γάμος των παιδιών μας και θέλουμε να τον ζήσουμε μόνο με τους ανθρώπους που αγαπάμε», ήταν το μήνυμα που θέλησε να περάσει η οικογένεια.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι, σε μια εποχή όπου σχεδόν κάθε κοινωνική εκδήλωση καταλήγει μέσα σε λίγα λεπτά στα social media, η οικογένεια Χούρι επιλέγει συνειδητά τον δρόμο της διακριτικότητας, ζητώντας από όλους να σεβαστούν την επιθυμία των νεόνυμφων να κρατήσουν αυτή τη μοναδική στιγμή αποκλειστικά για τους ίδιους και τους αγαπημένους τους.
Η φινετσάτη Χάλα Χούρι, η οποία της εκτίμησης του επιχειρηματικού και εφοπλιστικού κόσμου, δεν παρέλειψε, μάλιστα, να εκφράσει την εκτίμησή της για το γεγονός ότι απευθυνθήκαμε απευθείας στην ίδια, αντί να υιοθετήσουμε πληροφορίες από τρίτους.
Παράλληλα, εξέφρασε την πεποίθηση ότι όλοι οι καλεσμένοι θα ανταποκριθούν στο αίτημα της οικογένειας, συμβάλλοντας ώστε το διήμερο των εορτασμών να μείνει αξέχαστο για τους σωστούς λόγους και όχι για εικόνες που θα κυκλοφορήσουν δημόσια.
[caption id="attachment_2181026" align="aligncenter" width="1200"] Η πρόσκληση του γάμου[/caption]
Παντρεύονται Βαρβάρα Θεοδωρίκα και Γιάννης Μουτζούρης
Μη νομίζετε ότι θα... γλιτώσετε από γάμους.
Σας έχω κι ακόμη έναν.
Με τα ιερά δεσμά θα ενωθούν δύο όμορφοι νέοι σε λίγες ημέρες.
Ο λόγος για τον Γιάννη Μουτζούρη, γιο του περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, Κώστα Μουτζούρη, και την Βαρβάρα Θεοδωρίκα, την κόρη της σιδηράς κυρίας της ναυτιλίας, προέδρου της Mediterranean Shipping Company Greece (MSC Greece), Χριστίνας Θεοδωρίκα.
Ο γαμπρός Γιάννης είναι διακεκριμένος καθηγητής στην Αγγλία, και συγκεκριμένα διδάσκει στο φημισμένο Bayes Business School (πρώην Cass) του City St George's, University of London, ειδικεύεται δε στα χρηματοοικονομικά της ναυτιλίας.
Η νύφη Βαρβάρα, η οποία γνώρισε στο Λονδίνο τον μελλοντικό σύζυγο, μαθαίνω ότι έχει πάρει πολλά από τα δυναμικά χαρακτηριστικά της μητέρας της και εργάζεται στην MSC.
Και για όσους δεν γνωρίζετε την ιδιαίτερα ικανή και χαρισματική στις business Χριστίνα Θεοδωρίκα, σας πληροφορώ ότι στο λιμάνι όλοι την φωνάζουν «καπετάνισσα».
Για 20 χρόνια κρατά το... τιμόνι της MSC, μετά το θάνατο του συζύγου της, Δημήτρη Θεοδωρίκα, ενός ανθρώπου που διέπρεψε στον τομέα των containers και της κρουαζιέρας.
Ο Ιταλός μεγιστάνας Τζ. Απόντε, βασικός μέτοχος της MSC Geneva, την εμπιστεύτηκε κι αυτός δεν την απογοήτευσε.
Η Χριστίνα Θεοδωρίκα έχει μια ακόμη κόρη, την Ελένη, η οποία έχει παντρευτεί και τώρα θα δει νύφη και τη μικρότερη κόρη.
Ο γάμος θα γίνει στο Island και κουμπάροι θα είναι η Εβίτα Μιχαλοπούλου, στενή φίλη της νύφης και ο Νίκος Κοκολινάκης.
Το lunch Αλαφούζου - Δημητριάδη
Θα κλείσω με ένα lunch που έγινε χθες στο γνωστό cozy εστιατόριο της οδού Κολοκοτρώνη, το Milos.
Η πηγή που έχω στο κέντρο της Αθήνας με ενημέρωσε ότι είδε να συντρώγουν χθες το μεσημέρι ο εφοπλιστής και ιδιοκτήτης του ομίλου Σκάι, Γιάννης Αλαφούζος, με τον CEO, τον ικανό manager, Γρηγόρη Δ. Δημητριάδη.
Το γεύμα με ψαρικά κύλησε σε πολύ καλή διάθεση, προφανώς ο ιδιοκτήτης και ο CEO είχαν πολλά να πουν για τον σχεδιασμό που είναι σε εξέλιξη στον όμιλο.
Να σας πω, πάντως, ότι μετά την αποχώρηση του Γιάννη Αλαφούζου, ο Γρηγόρης Δημητριάδης είχε συνάντηση με τον γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη, Γιώργο Καπουτζίδη. Μην ξεχνάμε ότι ο Καπουτζίδης είναι βασικό στέλεχος στο επιτυχημένο μουσικό talent show, «The Voice», που φέρνει μεγάλα νούμερα στον Σκάι.
Κάτι ακούστηκε ότι ο γνωστός ηθοποιός θέλει να αποχωρήσει από την παρουσίαση για την επόμενη σεζόν, αλλά προφανώς όλα είναι υπό διαπραγμάτευση...
Οι must ειδήσεις του mononews σε ένα AI Video
https://www.youtube.com/shorts/avPLAeyH75s
Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.
"
["post_title"]=>
string(351) "Η νέα επιτυχία Πιερρ, η Coca Cola, η SpaceX και ο Buffett, το νέο Βατερλό Βακάκη, τα ξεκάθαρα μηνύματα Μυτιληναίου, οι συλλήψεις στο Nammos, το μυστικό lunch του καναλάρχη στο Milos και οι super γάμοι Khouri και Θεοδωρίκα"
["post_excerpt"]=>
string(339) "Η μεγάλη διαφοροποίηση στην Αθήνα έγινε από την Coca-Cola HBC, η οποία έκλεισε με κέρδη 2% στα 53,50 ευρώ, καθώς και η μητρική Coca-Cola ήταν συνεχώς με θετικό πρόσημο στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης"
["post_status"]=>
string(7) "publish"
["comment_status"]=>
string(6) "closed"
["ping_status"]=>
string(6) "closed"
["post_password"]=>
string(0) ""
["post_name"]=>
string(194) "i-nea-epitychia-pierr-i-coca-cola-i-spacex-kai-o-buffett-to-neo-vaterlo-vakaki-ta-xekathara-minymata-mytilinaiou-oi-syllipseis-sto-nammos-to-mystiko-lunch-tou-kanalarchi-sto-milos-kai-oi-super-g"
["to_ping"]=>
string(0) ""
["pinged"]=>
string(0) ""
["post_modified"]=>
string(19) "2026-06-24 00:02:27"
["post_modified_gmt"]=>
string(19) "2026-06-23 21:02:27"
["post_content_filtered"]=>
string(0) ""
["post_parent"]=>
int(0)
["guid"]=>
string(34) "https://www.mononews.gr/?p=2180521"
["menu_order"]=>
int(0)
["post_type"]=>
string(4) "post"
["post_mime_type"]=>
string(0) ""
["comment_count"]=>
string(1) "0"
["filter"]=>
string(3) "raw"
}
Η νέα επιτυχία Πιερρ, η Coca Cola, η SpaceX και ο Buffett, το νέο Βατερλό Βακάκη, τα ξεκάθαρα μηνύματα Μυτιληναίου, οι συλλήψεις στο Nammos, το μυστικό lunch του καναλάρχη στο Milos και οι super γάμοι Khouri και Θεοδωρίκα
Πλημμύρισε αρχοντιά και κομψότητα το βράδυ της περασμένης Παρασκευής το φιλόξενο σπίτι της οικογένειας Αποστολόπουλου που είχε στολισθεί για τον γάμο του δευτερότοκου γιού του Γιώργου και της Τιτίκας Αποστολοπούλου, του Χρήστου Αποστολόπουλου, Διευθύνοντος Συμβούλου του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών με την εκλεκτή της καρδιάς του, την πανέμορφη δικηγορίνα Εβίνα Τσακίρη.
Το κτήμα στο Λαγονήσι, πάνω ακριβώς από την θάλασσα, κατακλείσθηκε από περίπου 800 εκλεκτούς καλεσμένους που ήλθαν να δώσουν τις ευχές τους στους νεονύμφους.
Ακόμα και ο ουρανός, σύμμαχος των δύο νέων παιδιών άνοιξε και τα σκοτεινά σύννεφα που είχαν καλύψει γύρω γύρω την περιοχή απομακρύνθηκαν.
Στο παρεκκλήσι του κτήματος τελέσθηκε το μυστήριο σε κλειστό οικογενειακό κύκλο χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου και με την παρουσία του Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής και πριν έλθουν οι καλεσμένοι με κουμπάρους τον αδελφό του γαμπρού και Πρόεδρο του Δ.Σ. του Ομίλου Ιατρικού Κέντρου Αθηνών, τον Δρ. Βασίλη Αποστολόπουλο και τον ξάδελφο του γαμπρού Δημήτρη Σταματόπουλο.
[caption id="attachment_2177467" align="aligncenter" width="960"] Ο Χορός του Ησαΐα την ώρα της τελετής του γάμου[/caption]
[caption id="attachment_2177420" align="aligncenter" width="2500"] Έξω από τον Άγιο Γεώργιο στο κτήμα Αποστολόπουλου, όλη η οικογένεια Αποστολόπουλου με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο και τον Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαο[/caption]
[caption id="attachment_2177478" align="aligncenter" width="1807"] Το ζευγάρι μετά την Τελετή[/caption]
[caption id="attachment_2177422" align="aligncenter" width="865"] Ο έτερος κουμπάρος Δημήτρης Σταματόπουλος[/caption]
Εντυπωσιακό το νυφικό της Εβίνας, Haute Couture δια χειρός Σίλιας Κριθαριώτη από μεταξωτό ταφτά, με απόλυτα δομημένο μπούστο και κομψά μανίκια που τόνιζε το τέλειο σώμα της. Η ντραπέ φούστα αναδείκνυε την κίνηση και την θηλυκότητα ενώ η επιβλητική ουρά, στολισμένη με εντυπωσιακούς φιόγκους, ολοκλήρωνε τη δημιουργία με μοναδική θεατρικότητα και διαχρονική μεγαλοπρέπεια. Το πέπλο ήταν διακοσμημένο με γαλλικές δαντέλες, κεντημένο στο χέρι με κρύσταλλα Swarovski και ολοκληρωμένο με χειροποίητα λουλούδια από οργάντζα, δημιουργώντας μια αέρινη και ρομαντική αίσθηση.
[caption id="attachment_2177440" align="aligncenter" width="900"] Η Εβίνα Τσακίρη με το νυφικό της Σίλιας Κριθαριώτη[/caption]
[caption id="attachment_2177444" align="aligncenter" width="900"] Η Εβίνα Τσακίρη με το νυφικό της Σίλιας Κριθαριώτη[/caption]
[caption id="attachment_2177445" align="aligncenter" width="960"] Η Εβίνα Τσακίρη με το νυφικό της Σίλιας Κριθαριώτη[/caption]
[caption id="attachment_2177447" align="aligncenter" width="959"] Η Εβίνα Τσακίρη με το νυφικό της Σίλιας Κριθαριώτη[/caption]
[caption id="attachment_2177449" align="aligncenter" width="960"] Η Εβίνα Τσακίρη με το νυφικό της Σίλιας Κριθαριώτη[/caption]
[caption id="attachment_2177451" align="aligncenter" width="1920"] Ένα κοντινό πλάνο από τα κοσμήματα της νύφης, δακτυλίδι και σκουλαρίκια σε λευκό χρυσό με διαμάντια και πέτρα aquamarine[/caption]
Οι καλεσμένοι συγκεντρώθηκαν για το κοκτέιλ πριν από το εξαιρετικό δείπνο με την φροντίδα του Divine Catering στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο όπου είχαν στρωθεί μακρόστενα τραπέζια σε συνδυασμό με τραπέζια σε σχήμα φιδιού με ωραιότατο art de la table και λουλούδια σε βάζα, αφού όλη την εκδήλωση είχε επιμεληθεί η ταλαντούχα Φαίη Βαλίδη.
Και όταν όλοι οι καλεσμένοι είχαν πάρει τις θέσεις τους, οι νεόνυμφοι, έκαναν μια εντυπωσιακή είσοδο καταχειροκροτούμενοι ενώ από την θάλασσα η νύχτα έγινε μέρα με μια εντυπωσιακή ρίψη πυροτεχνημάτων στον ουρανό.
[caption id="attachment_2177460" align="aligncenter" width="1669"] Με την είσοδο του ζευγαριού, ο ουρανός φωτίσθηκε σαν μέρα από τα πυροτεχνήματα[/caption]
Την ώρα του φαγητού, οι νεόνυμφοι πήγαιναν από τραπέζι σε τραπέζι τσουγκρίζοντας σαμπάνια με τους καλεσμένους πριν έλθει η ώρα της γαμήλιας τούρτας που πήγαν να κόψουν για να ανοίξουν στην συνέχεια τον χορό με το αγαπημένο τραγούδι του Δάκη ‘Τόσα Καλοκαίρια’.
[caption id="attachment_2177507" align="aligncenter" width="1668"] Οι νεόνυμφοι με τη μητέρα της Εβίνας, Βικτωρία Χατζήνα[/caption]
[caption id="attachment_2177484" align="aligncenter" width="1669"] Το ζευγάρι κόβει τη γαμήλια τούρτα[/caption]
[caption id="attachment_2177489" align="aligncenter" width="1538"] Το ζευγάρι κόβει τη γαμήλια τούρτα[/caption]
[caption id="attachment_2177495" align="aligncenter" width="1669"] Ο πρώτος χορός του ζευγαριού[/caption]
Την σκυτάλη της διασκέδασης πήρε η Δέσποινα Βανδή που ανέβασε στα ύψη το κέφι της διασκέδασης καθώς όλοι οι καλεσμένοι βρέθηκαν όρθιοι στην πίστα να χορεύουν και να τραγουδούν μαζί της.
[caption id="attachment_2177455" align="aligncenter" width="2500"] Στη σκηνή με τη Δέσποινα Βανδή ανέβηκε και ο Μάρκος Σεφερλής[/caption]
Στο κεντρικό τραπέζι μαζί με τους νεονύμφους καθόταν το ζεύγος Γιώργου και Τιτή Αποστολοπούλου, κομψή όπως πάντα με μια μπλε δημιουργία του μαίτρ Λάσκαρη κεντημένη με κρύσταλλα Swarovski και η οποία δεχόταν μετά τα μεσάνυχτα ευχές για τα γενέθλιά της, οι γονείς της νύφης και ο Βασίλης με την Ρόη Αποστολοπούλου που φορούσε μια εντυπωσιακή δημιουργία της Tamara Ralph από την συλλογή της 2026 με ασημένιο λεπτό κρυστάλλινο πλέγμα διακοσμημένο με ένα ντεκολτέ από φτερά παγωνιού σε συνδυασμό με ασημένια κρυστάλλινα ξυλάκια.
Πάνω στα τραπέζια δίπλα στο καρτελάκι με το όνομα υπήρχε η μπομπονιέρα, μια ειδική κατασκευή για τον γάμο, ένα vide poche για το οποίο είχε φροντίσει η γκαλερί The Art dose της Νίκης Καποπούλου, μια δημιουργία της καλλιτέχνιδας Κλημεντίνης που είχε επάνω τα αρχικά των νεονύμφων.
Και μέσα σ’αυτούς τους οκτακόσιους καλεσμένους ποιόν να πρωτοδεί κανείς. Το μισό υπουργικό συμβούλιο, βουλευτές όλων των κομμάτων, ανθρώπους των επιχειρήσεων, του εφοπλιστικού χώρου αλλα και σύσσωμο το ιατρικό προσωπικό του Ιατρικού Κέντρου ανάμεσά τους ο Παύλος Μαρινάκης, ο Τάκης Θεοδωρικάκος, η Ολγα Κεφαλογιάννη, η Νίκη Κεραμέως, η ευρωβουλευτίνα Ελιζα Βόζεμπεργκ, η Λιάνα Κανέλλη, η Ζωή Κωνσταντοπούλου με τον πατέρα της Νίκο Κωνσταντόπουλο, ο Θοδωρής Κυριακού με τη σύζυγό του, οι δύο αδελφοί Αγγελόπουλοι, ο Κώστας Τσουβελεκάκης με την Σοφία Βαχάρη, ο Κώστας Σάκαρης με την Αγγελική Σάκαρη-Κανελλοπούλου, η Δέσποινα Κάτσικα, ο Κριστιάν Χατζημηνάς, ο Χάρης και η Εμιλυ Βαφειά, ο Χρήστος Κοπελούζος με τη σύζυγό του, η Σούλα Μαρινάκη, ο Karim Smaira, ιδρυτής και μέλος του ΔΣ του Notia Medcare Karim Smaira, ο Πρόεδρος του Προξενικού Σώματος Χρήστος Βαρδίκος, και πολλοί πολλοί άλλοι.
[caption id="attachment_2177515" align="aligncenter" width="823"] Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ Παύλος Μαρινάκης με τη σύζυγό του Κατερίνα Μαχαιριώτη[/caption]
[caption id="attachment_2177517" align="aligncenter" width="842"] Ο υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος με την σύζυγό του Ειρήνη Μαυρίδου[/caption]
[caption id="attachment_2177510" align="aligncenter" width="1712"] Εβίνα Τσακίρη, Όλγα Κεφαλογιάννη[/caption]
[caption id="attachment_2177508" align="aligncenter" width="2560"] Οι νεόνυμφοι με την Υπουργό Εργασίας Νίκη Κεραμέως[/caption]
[caption id="attachment_2177519" align="aligncenter" width="2500"] Ζωή Κωνσταντοπούλου, Δήμητρα Μπιθαρά, Θοδωρής Κυριακού, Νίκος Κωνσταντόπουλος, Βασίλης Αποστολόπουλος[/caption]
[caption id="attachment_2177528" align="aligncenter" width="749"] Ο Χάρης και η Έμιλυ Βαφειά[/caption]
[caption id="attachment_2177529" align="aligncenter" width="1931"] Ο Βουλευτής Μιχάλης Κατρίνης με τη σύζυγό του Ιωάννα[/caption]
[caption id="attachment_2177530" align="aligncenter" width="842"] Παναγιώτης Αγγελόπουλος, Ελευθερία Κούκου-Αγγελοπούλου[/caption]
[caption id="attachment_2177542" align="aligncenter" width="866"] Ο Χρήστος Κοπελούζος με τη σύζυγό του Χριστιάννα[/caption]
[caption id="attachment_2177553" align="aligncenter" width="2560"] Οι νεόνυμφοι με τον Θάνο και τη Δανάη Ασκητή και τον Γιώργο Πατούλη με τη Νάνσυ Κοιλού[/caption]
[caption id="attachment_2177555" align="aligncenter" width="1669"] Δημήτρης Κυριαζής, Βίκυ Παλαιολόγου[/caption]
Τα εγκαίνια στο Κολλέγιο Αθηνών
Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση εγκαινιάσθηκε το νέο κτίριο που στεγάζει το Αμφιθέατρο ‘Χαράλαμπος Δ. Βελλης’ στο Νηπιαγωγείο ‘Ιωάννης Μ. Καρράς’ του Κολλεγίου Αθηνών.
Μέλη της διοίκησης και της διεύθυνσης του Σχολείου, εκπαιδευτικοί, δωρητές και γονείς παρευρέθηκαν στα εγκαίνια του κτιρίου που ανοίγει νέους ορίζοντες για το μέλλον του Νηπιαγωγείου και αναβαθμίζει την υψηλού επιπέδου εκπαίδευση που ήδη παρέχει.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνας κ.κ. Γαβριήλ και ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας.
Χαιρετισμούς απηύθυναν ο Αλέξης Φυλακτόπουλος, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΕΕΙ), ο Βασίλης Σαλαπάτας, μέλος του Board of Trustees of Athens College in Greece, ο Καθηγητής Σπύρος Ν. Πολλάλης, Διευθυντής/ President του Κολλεγίου Αθηνών, η Τατιάνα Γκούσκου, Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου και ο Αλέξανδρος Σαμαράς, μέλος του ΕΕΙ, πρώην Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και αρχιτέκτων του κτιρίου.
Η Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου Τατιάνα Γκούσκου ευχαρίστησε πολύ την ομάδα της, καθώς και τη διοίκηση του Σχολείου για τη συνεργασία και τη στήριξη. Σημείωσε ότι το νέο κτίριο αποτελεί έναν σημαντικό σταθμό για την πορεία και την εξέλιξη του πρότυπου Νηπιαγωγείου «Ι.Μ. Καρράς» και έρχεται να προσφέρει στους μικρούς μαθητές έναν ακόμη χώρο γνώσης, δημιουργίας και έμπνευσης, στον οποίο θα καλλιεργούνται δεξιότητες ζωής μέσω της τέχνης. Τέλος, ευχαρίστησε θερμά την κ. Λιβανού που όλα αυτά τα χρόνια στέκεται αρωγός στο έργο της, δείχνοντας έμπρακτα την εμπιστοσύνη και την εκτίμησή της και της απένειμε, μαζί με τον κ. Πολλάλη, τιμητική πλακέτα για την πολύτιμη προσφορά της.
Την κορδέλα στην είσοδο του Αμφιθεάτρου «Χαράλαμπος Δ. Βελλής» έκοψαν οι κ.κ. Φωτεινή Λιβανού και Λέλα Βελλή. Ακολούθησε αγιασμός από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος κ.κ. Γαβριήλ, ο οποίος μίλησε με ιδιαίτερη αγάπη για το Κολλέγιο, το οποίο είχε υπηρετήσει στο παρελθόν ως καθηγητής. Ανέφερε επίσης ότι είχε τελέσει τον αγιασμό και στην τελετή θεμελίωσης του Νηπιαγωγείου «Ι.Μ. Καρράς» το 2013.
Στο κλείσιμο της εκδήλωσης, οι μαθητές του Νηπίου έδωσαν τον δικό τους τόνο τραγουδώντας στο νέο Αμφιθέατρο του Νηπιαγωγείου. Παράλληλα, στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους παρουσιάστηκε έκθεση με τις δημιουργίες τους, που επιμελήθηκε η εικαστικός εκπαιδευτικός κ. Μάγδα Πετμεζά.
Για τους σκοπούς της ΕΛΕΠΑΠ διοργανώθηκε ένα φιλανθρωπικό γεύμα και pop up shopping την περασμένη Τρίτη, στο Ξενοδοχείο Say στο 67 της οδού Χαριλάου Τρικούπη στην Κηφισιά.
Από τίς 11.00 μέχρις τις 17.00 η ThemisZ , η Θέμις Ζουγανέλη και η Φαίη Μπέη (fayscontrol.gr) ένωσαν τις δυνάμεις τους και μας κάλεσαν σε ένα γεύμα με τις προτάσεις τους για ένα μοναδικό καλοκαίρι.
Αυτή τη φορά τα έσοδα από τις πωλήσεις των μοναδικών ειδών της ταλαντούχας Ελληνίδας δημιουργού που τα μοτίβα της γοητεύουν από το Οίκο Dior μέχρι το Atelier Swarovski είναι αφιερωμένα για τούς σκοπούς του ΕΛΕΠΑΠ, του Σωματείου πού επί 26 συναπτά χρόνια, πρόεδρος του διατελούσε η μεγάλη κυρία του εθελοντισμού και της φιλανθρωπίας, και μητέρα του συζύγου της Θέμιδας Ζουγανέλη, του Τάκη Κανελλόπουλου, η Μαίρη Καρέλλα Διαμαντοπούλου.
Στο rooftop λοιπόν του Ξενοδοχείου Say μας ξενάγησαν στα αντικείμενα των Homewear συλλογών, η παραγωγή των οποίων γίνεται αποκλειστικά σέ μονάδες της Αττικής αλλά και στην avant premiere της SS26 συλλογής με δημιουργίες σχεδιασμένες για αποδράσεις στα ελληνικά και όχι μόνο νησιά.
[caption id="attachment_2177605" align="aligncenter" width="960"] Μια ματιά στις πολύχρωμες δημιουργίες ThemisZ[/caption]
Αλλά και στις 25 και 26 Ιουνίου, στα Νότια Προάστεια το διάσημο Sea Satin στην παραλία της Βούλας θα φιλοξενήσει το Καλοκαιρινό The Pop Up Project με τις εξαιρετικές προτάσεις των δύο δημιουργών του, της Φαίης Μπέη και της Ιλεάνας Ισμυρίδη.
[caption id="attachment_2177601" align="aligncenter" width="1080"] Η αφίσα για το The Pop Up Project στο Sea Satin[/caption]
Ένα βιβλίο για τις γυναίκες
Ένα βιβλίο που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τις γυναίκες έγραψε και παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών ο Ομότιμος Καθηγητής Ψυχιατρικής του ΕΚΠΑ Παύλος Σακκάς.
[caption id="attachment_2177620" align="aligncenter" width="1629"] Ο Παύλος Σακκάς με την σύντροφό του Κατερίνα Φλώρου[/caption]
Ο τίτλος του βιβλίου ‘Προς μια νέα μητριαρχία’ και το παρουσίασαν η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άννα Ευθυμίου, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μιλένα Αποστολάκη, η Ομότιμη Καθηγήτρια Νομικής Καλλιόπη Χριστάκου-Φωτιάδη, η Διευθύντρια Ερευνών διαΝΕΟσις Δρ. Φαίη Μακαντάση και η Ομότιμη Καθηγήτρια Ψυχιατρικής και προσωπική φίλη του συγγραφέα Μαρίνα Οικονόμου-Λαλιώτη.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ιδιαίτερα γυναίκες από τον επιχειρηματικό και κοινωνικό στίβο, μεταξύ των οποίων διακρίναμε τις κυρίες Σοφία Εφραίμογλου, Ελένη Κόκκαλη, Αναστασία Παρετζόγλου, Όλγα Μπορνόζη, Ειρήνη Νταϊφά, Μαρία Ξανθάκου, τις αδελφές Ιζαμπέλ και Αλεξάνδρα Ραζή, Αγγελική Δικαιούλια, Μαίρη Μαρκοπούλου, Ειρήνη Πλατή, Αλίνα Μάτσα, όπως και τα ζεύγη Άγγελου και Άντζελας Πλακόπητα, Γιώργου και Ιφιγένειας Περβανά, Ανδρέα και Όλυ Κατσάμπα, Νάσου και Λάουρα Παπαπολίτη, Νίκου και Μαργαρίτας Χατζηπιέρα, Θάνου και Σαβίνας Σκούρα, Θάνου και Λουκίας Ασημακοπούλου. Επίσης διακρίναμε την παρουσία του Κώστα Λαλιώτη, του Γιάννη Διακογιάννη, του Ανδρέα Φουστάνου, του Ευάγγελου Μπελώνια, της Ελένης Κατσαρού, της Σίσσυ Πετζετάκη, της Κατερίνας Παππά, της Λητούς Δίπλα, της Δανάης Σακκά και της Κατερίνας Φλώρου.
Γοήτευσε τις κομψές εκπροσώπους του ωραίου φύλου της συμπρωτεύουσας, η σχεδιάστρια μόδας Λένα Κατσανίδου, που παρουσίασε την καλοκαιρινή της συλλογή στον καταπράσινο κήπο του Regency Casino Thessaloniki.
Τη διοργάνωση ανέλαβε η κα. Ρίτα Κατσαούνη, φροντίζοντας κάθε λεπτομέρεια ώστε η βραδιά να εξελιχθεί σε μια γιορτή μόδας, αισθητικής και αλληλεγγύης.
Εκλεκτές κυρίες από την κοινωνική και επιχειρηματική ζωή της πόλης παρευρέθηκαν και παρακολούθησαν ένα εντυπωσιακό fashion show με δημιουργίες που ανέδειξαν τη θηλυκότητα, τη φρεσκάδα και την καλοκαιρινή κομψότητα της σχεδιάστριας.
Ξεχωριστή σημασία έδωσε στη βραδιά ο φιλανθρωπικός της σκοπός, καθώς τα έσοδα θα διατεθούν για την ενίσχυση του Συλλόγου Φίλων του Αυτιστικού Ατόμου της Μονάδας ΕΛΠΙΔΑ Θεσσαλονίκης, στηρίζοντας το πολύτιμο έργο του για τα άτομα με αυτισμό και τις οικογένειές τους.
Τη μουσική επιμέλεια είχε η πιανίστρια Δάφνη Λαιμού Ζαφειρακόπουλου, η οποία δημιούργησε μια ατμοσφαιρική εμπειρία με αγαπημένες κλασικές μελωδίες.
[caption id="attachment_2177514" align="aligncenter" width="1700"] Η Δαφνη Λαιμού-Ζαφειρακοπούλου στο πιάνο[/caption]
Οι καλεσμένες απόλαυσαν επίσης εκλεκτή σαμπάνια από το κτήμα Γκλινάβου στη Ζίτσα Ιωαννίνων, με την υπογραφή του Απόστολου Θυμιόπουλου, καθώς και εκλεπτυσμένα σοκολατένια εδέσματα από τη Pepi Beza Boutique Baking.
Το μακιγιάζ των μοντέλων επιμελήθηκε η Ράνια Μπουντούρη με προϊόντα της Make Me Up, ενώ τα χτενίσματα ανέλαβε η Medusa by Vasiliki Ornithopoulou, συμβάλλοντας στην ολοκληρωμένη αισθητική της πασαρέλας.
[caption id="attachment_2177511" align="aligncenter" width="1700"] Η Λένα Κατσανίδου με τα μοντέλα της στο τέλος του σόου[/caption]
Il Giardino Segretto της Μεγάλης Βρετανίας
Μέσα στο κέντρο της Αθήνας, στην ‘αγκαλιά’ της Πλατείας Συντάγματος, στο ‘Il Giardino Segreto’ στο Atrium του Alexander’s Lounge, στον πρώτο όροφο του Ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία, οι τυχεροί καλεσμένοι του ξενοδοχείου, είχαμε την ευκαιρία να γευτούμε ένα μενού ιταλικής έμπνευσης αφιερωμένο στην ντομάτα. Μια ωδή στην αυθεντική γεύση του καλοκαιριού, στην εποχικότητα της πρώτης και στην ηρεμία του κρυφού κήπου στο κέντρο της Αθήνας.
[caption id="attachment_2177523" align="aligncenter" width="1700"] Ο Διευθυντής της Μεγάλης Βρετανίας κ. Hom Parviz με τη Νανά Αγιοπετρίτου[/caption]
Σε μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στη γαστρονομία, την πρώτη ύλη και τη χειροτεχνία, το Atrium of Alexander’s Lounge μας παρουσίασε το φετινό μενού του «Il Giardino Segreto», που υπογράφει ο Executive Chef Αστέριος Κουστούδης. Εκεί ήταν και ο καλλιεργητής Νίκος Τσομπάνογλου, με τον οποίο ο chef συνεργάζεται τα τελευταία δύο χρόνια για την καλλιέργεια σπάνιων ποικιλιών ντομάτας και κηπευτικών αποκλειστικά για το ξενοδοχείο.
Η βραδιά ανέδειξε όχι μόνο τη διαδρομή της πρώτης ύλης από τη γη στο πιάτο, αλλά και τη σύνδεσή της με την ελληνική παράδοση. Παρούσες ήταν οι κυρίες του Πολιτιστικού Συλλόγου Γυναικών Σπάτων, οι οποίες δημιούργησαν τα χειροποίητα πλεκτά σουβέρ με βελονάκι που συνοδεύουν το επιδόρπιο με παγωτό fiore di latte και γλυκό του κουταλιού ντοματάκι, προσθέτοντας μια διακριτική αλλά ουσιαστική αναφορά στη λαϊκή τέχνη και τη χειροτεχνία.
[caption id="attachment_2177522" align="aligncenter" width="1700"] O σεφ της Μεγάλης Βρετανίας Αστεριος Κουστουδής, με τον καλλιεργητή Νίκο Τσομπάνογλου και τις κυρίες του Πολιτιστικού Λαογραφικού Συλλόγου Σπάτων, που επιμελήθηκαν τα χειροποίητα πλεκτά σουβέρ με βελονάκι για το σερβίρισμα του γλυκού[/caption]
Η κεραμίστρια και εικαστικός Μαρία Οικονομίδη, δημιούργησε ειδικά για την περίσταση συλλεκτικά κεραμικά πιάτα από τα μοτίβα των πλεκτών σουβέρ. Μέσα από τη δύναμη του πηλού, το μήνυμα της βραδιάς αποτυπώθηκε επάνω στο κατεξοχήν σκεύος της γαστρονομίας, το οποίο προσφέρθηκε στους καλεσμένους ως αναμνηστικό.
[caption id="attachment_2177526" align="aligncenter" width="1000"] Η Αϊνόλα Τερζοπούλου με την Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της Μεγάλης Βρετανίας Μαρία Κουτζάμπαση[/caption]
Τα πρωτότυπα βίντεο οπτικοποίησαν το ταξίδι από την καλλιέργεια και τη συγκομιδή της πρώτης ύλης μέχρι τη χειροτεχνία, την παράδοση και τελικά τη γαστρονομική δημιουργία.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με γεύσεις από το μενού γευσιγνωσίας με ντομάτα «Il Giardino Segreto», εκλεκτά τυριά και αλλαντικά, ζυμαρικά, ριζότο και φρεσκοψημένη πίτσα.
[caption id="attachment_2177527" align="aligncenter" width="1700"] Μια οπτική γοητεία από τις ντομάτες[/caption]
Μια βραδιά που κύλησε στην ηρεμία ενός κρυφού κήπου, στην εποχικότητα της πρώτης ύλης, στην απλότητα μιας νόστιμης ντομάτας και στις ιστορίες που γεννιούνται γύρω από ένα τραπέζι κάτω από τα δέντρα, στο κέντρο της Αθήνας.
Με πανοραμική θέα που κόβει την ανάσα, από την Ακρόπολη και τον Σαρωνικό με φόντο τον καταπράσινο λόφο του Λυκαβηττού, το Vertigo Pool Club, στο Ξενοδοχείο Saint George Lycabettus, άνοιξε τις πόρτες του σηματοδοτώντας την έναρξη του καλοκαιριού.
Το φετινό καλοκαίρι σηματοδοτεί επίσης το άνοιγμα της νέας Vertigo Boutique, υπό την δημιουργική επιμέλεια της Ιζομπελ Βασιλοπούλου με μια επιλεγμένη συλλογή από ελληνικά brands με είδη για παραλία αλλά και ιδιαίτερα αξεσουάρ και μοναδικά αντικείμενα.
Επιλεγμένοι Έλληνες δημιουργοί όπως Sun of a Beach, Crinolino, L’ile de Soleil & Emma Swimwear, Kalopsia Finesse δίνουν το παρών με τις δημιουργίες τους προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία για να γνωρίσουν οι επισκέπτες το ελληνικό design και το σύγχρονο lifestyle.
To φετινό καλοκαίρι, το Vertigo με φόντο την ιδιωτικότητα, την κομψότητα και την υψηλή αισθητική, με τα νέα pool memberships διαμορφώνει έναν κόσμο εκλεπτυσμένης χαλάρωσης και προσωποποιημένων εμπειριών.
Με φόντο τον ορίζοντα της πόλης, οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν τον ήλιο, να χαλαρώσουν δίπλα στην πισίνα και να ζήσουν την εμπειρία ενός από τα πιο μαγευτικά ηλιοβασιλέματα της Αθήνας.
[caption id="attachment_2177546" align="aligncenter" width="1700"] Ένα γενικό πλάνο από το πάρτι[/caption]"
["post_title"]=>
string(338) "Ένας αρχοντικός γάμος στο Λαγονήσι, εγκαίνια στο Κολλέγιο Αθηνών, φιλανθρωπικό γεύμα για την ΕΛΕΠΑΠ, ένα βιβλίο για γυναίκες, επίδειξη μόδας στην συμπρωτεύουσα, Il Giardino Segretto, τo Vertigo Pool Club"
["post_excerpt"]=>
string(284) "Το κτήμα στο Λαγονήσι, πάνω ακριβώς από την θάλασσα, κατακλείσθηκε από περίπου 800 εκλεκτούς καλεσμένους που ήλθαν να δώσουν τις ευχές τους στους νεονύμφους"
["post_status"]=>
string(7) "publish"
["comment_status"]=>
string(6) "closed"
["ping_status"]=>
string(6) "closed"
["post_password"]=>
string(0) ""
["post_name"]=>
string(194) "enas-archontikos-gamos-sto-lagonisi-egkainia-sto-kollegio-athinon-filanthropiko-gevma-gia-tin-elepap-ena-vivlio-gia-gynaikes-epideixi-modas-stin-sybrotevousa-il-giardino-segretto-to-vertigo-pool"
["to_ping"]=>
string(0) ""
["pinged"]=>
string(0) ""
["post_modified"]=>
string(19) "2026-06-22 14:10:04"
["post_modified_gmt"]=>
string(19) "2026-06-22 11:10:04"
["post_content_filtered"]=>
string(0) ""
["post_parent"]=>
int(0)
["guid"]=>
string(34) "https://www.mononews.gr/?p=2177397"
["menu_order"]=>
int(0)
["post_type"]=>
string(4) "post"
["post_mime_type"]=>
string(0) ""
["comment_count"]=>
string(1) "0"
["filter"]=>
string(3) "raw"
}
Ένας αρχοντικός γάμος στο Λαγονήσι, εγκαίνια στο Κολλέγιο Αθηνών, φιλανθρωπικό γεύμα για την ΕΛΕΠΑΠ, ένα βιβλίο για γυναίκες, επίδειξη μόδας στην συμπρωτεύουσα, Il Giardino Segretto, τo Vertigo Pool Club
Σε σχέση με τον γιο του εφοπλιστή, Δημήτρη Δαλακούρα, Γιάννη βρίσκεται η Νεφέλη Λιβιεράτου, κόρη της Εύης Αδάμ και του Λάμπη Λιβιεράτου.
Το ζευγάρι φέρεται να γνωρίστηκε μέσω κοινών γνωστών στη Νέα Υόρκη, όπου η Νεφέλη Λιβιεράτου πραγματοποιούσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της στα Οικονομικά.
Εκεί, έχει εγκατασταθεί μόνιμα και ο Γιάννης Δαλακούρας, ο οποίος δραστηριοποιείται στον χώρο της ναυτιλίας.
Ο Γιάννης Δαλακούρας και η Νεφέλη Λιβιεράτου έχουν πραγματοποιήσει κοινές εμφανίσεις σε κοινωνικές εκδηλώσεις και ταξίδια.
[caption id="attachment_2179346" align="aligncenter" width="1080"] Νεφέλη Λιβιεράτου και Γιάννης Δαλακούρας[/caption]
Μάλιστα, ο νεαρός βρέθηκε και στην αποφοίτησή της στη Νέα Υόρκη τον Μάιο του 2026.
Οι δυο τους δεν κρύβονται, αφού έχουν γίνει και Instagram official, δημοσιεύοντας κοινές φωτογραφίες.