F

Business

Είναι επίσημο: Ο Γιάννης Αγγελικούσης μπαίνει δυναμικά στην αγορά των FSRU


Σας είχαμε ενημερώσει στο mononews.gr από τον προηγούμενο μήνα για τις προθέσεις του πανίσχυρου Έλληνα εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση να εισέλθει στην αγορά των πλωτών τερματικών μονάδων αποθήκευσης και αεριοποίησης (FSRU)Μόλις ένα μήνα μετά, ο Γιάννης Αγγελικούσης μπαίνει και επισήμως στην αγορά των FSRU, με την παραγγελία της Maran Gas Maritime για την κατασκευή ενός πλοίου χωρητικότητας 173.400 cbm από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME). Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στις αρχές του 2020, ενώ η συμφωνία, που περιλαμβάνει και οψιόν για την κατασκευή δύο πλοίων LNG, θα στοιχίσει περίπου 590 εκατομμύρια δολάρια στην ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία.

Κατά την τελετή υπογραφής της συμφωνίας, ο διευθύνων σύμβουλος των ναυπηγείων DSME, Sung Leep, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στον ναυτιλιακό όμιλο Αγγελικούση για την επιλογή των συγκεκριμένων ναυπηγείων “σε μία τόσο κρίσιμη στιγμή”, καθώς τα ναυπηγεία DSME αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα αυτήν την περίοδο.

Σημειώνεται ότι μετά από αυτήν τη συμφωνία τα ναυπηγεία DSME έχουν κατασκευάσει ή πρόκειται να κατασκευάσουν συνολικά 89 πλοία για τον όμιλο Αγγελικούση από το 1994 που ξεκίνησε η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών, με πιο πρόσφατη την παραγγελία δύο τάνκερ LNG και δύο VLCCs τον περασμένο Ιούνιο.

Πάντως, όπως γράφαμε πρόσφατα στο mononews.gr, δεν αποτελεί έκπληξη η απόφαση του Γιάννη Αγγελικούση να μπει στην αγορά των FSRU, μία αγορά όπου εξαιτίας των τιμών είναι δύσκολο να μπει κανείς, ως φυσική επέκταση των δραστηριοτήτων του, καθώς διαθέτει ήδη ένα ισχυρό πελατολόγιο στις μεταφορές LNG.

Ο πρόεδρος της ναυλομεσιτικής εταιρείας Poten & Partners, με μεγάλη παρουσία και εξειδίκευση στον τομέα των FSRU, Michael Tusiani, είχε άλλωστε επισημάνει σε πάνελ συζήτησης μαζί με τον Γιάννη Αγγελικούση ότι “οι περισσότερες εταιρείες που διαθέτουν συμβατικά πλοία μεταφοράς LNG επιθυμούν να επεκταθούν στις μονάδες FSRU, καθώς εκτός από την εξυπηρέτηση των πελατών τους, σκέφτονται σοβαρά να μετατρέψουν κάποια από τα πλοία τους άμεσα ή αφότου εκπνεύσουν τα ναυλοσύμφωνά τους. Με λίγα λόγια, σχεδόν όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στις μεταφορές LNG επιθυμούν να εισέλθουν και στον κλάδο των FSRU”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νικόλας Φράγκος: η άγνωστη κόρη του μυθικού εφοπλιστή

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Revoil: Πούλησε φορτηγό πλοίο έναντι 2,2 εκατ. δολ.

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Παππάς – Λιβανός: Γιατί οι δύο εφοπλιστές ξεχώρισαν εν μέσω καταιγίδας στις αγορές


ΣΧΟΛΙΑ