Με αφορμή τον θάνατο του δημοσιογράφου Α. Βέλιου που επήλθε με μη υποβοηθούμενη ευθανασία, ζητήσαμε τη γνώμη των αναγνωστών μας και σας παραθέτουμε μερικές ενδιαφέρουσες απόψεις τους.
“Καταρχήν συλλυπητήρια στα παιδιά και τη σύζυγο. Επειδή πρόσφατα στην οικογένειά μου ζήσαμε περιστατικό ανάλογης ασθένειας και με το αναπόφευκτο τέλος, έχω να καταθέσω τα εξής. Ο άνθρωπος φτάνει σε ένα σημείο λίγο πριν το τέλος, που δεν έχει την όψη που είχε, δεν έχει δύναμη να σταθεί όρθιος, να μιλήσει ή να σταθεί όρθιος και κυριότερα πάσχει από αβάσταχτους πόνους που μόνο με ισχυρότατα φάρμακα ( μορφίνες) μπορούν να ηρεμήσουν, οπότε ο ασθενής ήδη δεν έχει επαφή. Πρέπει να αλλάξει ο νόμος για ελάχιστες τέτοιες περιπτώσεις. Είναι κρίμα να αργοπεθαίνει βασανιστικά κανείς και να το παρακολουθεί όλη η οικογένεια μη γνωρίζοντας πότε θα “λυτρωθεί” από το βασανιστήριο. Τότε μόνο σε αυτό το στάδιο και σε τέτοιες περιπτώσεις, που δεν υπάρχει επιστροφή θα έπρεπε να μπορεί να υπάρχει υποβοηθούμενη ευθανασία. Πριν το ζήσω , δεν το καταλάβαινα κι εγώ. Εύχομαι κάποιοι να ασχοληθούν…”
Κείμενο της κ. Άννας Μαρίας Χοτζοπούλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/klini-gia-exi-chronia-vretaniko-kinovoulio-diskoli-keri-gia-ta-anaktora-tou-westminster/72595
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Άντι Μπέρναμ: Η τρίτη προσπάθεια του «Βασιλιά του Βορρά» να γίνει αρχηγός των Εργατικών
- Βρετανία: Ψυχραιμία στις αγορές μετά την παραίτηση Στάρμερ – Διατηρεί τις απώλειες η λίρα
- Ελληνικός Κόσμος: Πρεμιέρα του έργου «Ο Αλέκος βγήκε απ’ τον παράδεισο» του Δημήτρη Μαλισσόβα
- Ισπανία: Πειθαρχική δίωξη κατά του δικαστή που ηγείται της έρευνας κατά της συζύγου του Σάντσεθ