• Ναυτιλία

    Συνεχίζει ακάθεκτη τις αγορές πλοίων η Kassian Maritime

    star polaris πετρος παππας ναυλαγορά

    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “Star Polaris” της Star Bulk Carriers είναι χωρητικότητας 180.000-dwt και κατασκευής του έτους 2011


    Ένα capesize πρόσθεσε στον στόλο της η ελληνική ναυτιλιακή Kassian Maritime της οικογένειας Παππαδάκη, συνεχίζοντας στους ρυθμούς του 2018, στη διάρκεια του οποίου η εταιρεία απέκτησε πέντε πλοία ξηρού φορτίου και πούλησε δύο.

    Σύμφωνα με την online βάση ναυτιλιακών δεδομένων της IHS Markit, η ιδιοκτησία και η διαχείριση του πλοίου Pacific Explorer (χωρητικότητας 177.500 dwt, κατασκευής 2007) έχει πλέον περάσει στα χέρια της Kassian, ενώ έχει μετονομαστεί σε Satori. Το πλοίο εκτιμάται ότι αγοράστηκε στα τέλη Οκτωβρίου έναντι περίπου 21 εκατ. δολαρίων, ενώ παραδόθηκε στην ελληνική εταιρεία στις αρχές Ιανουαρίου.

    Πρόκειται για τη δεύτερη αγορά capesize ιαπωνικής κατασκευής το τελευταίο εξάμηνο από τη Βιργινία Παππαδάκη, η οποία τον Αύγουστο του 2018 απέκτησε το πλοίο Royal Chorale (χωρητικότητας 177.500 dwt, κατασκευής 2006) έναντι περίπου 22 εκατ. δολαρίων.

    Και τα δύο πλοία αγοράστηκαν από εταιρείες ιαπωνικών συμφερόντων, ενώ είναι κατασκευασμένα στα ναυπηγεία Mitsui Engineering & Shipbuilding, στα οποία η οικογένεια Παππαδάκη έχει γνωστή “αδυναμία”, καθώς η Kassian έχει παραλάβει τουλάχιστον πέντε νεότευκτα πλοία ξηρού φορτίου από τα συγκεκριμένα ναυπηγεία από το 1999 μέχρι σήμερα.

    Αφού η αγορά του ξηρού φορτίου βυθίστηκε στο χαμηλότερο σημείο της στις αρχές του 2016, η Kassian έχει προχωρήσει σε αρκετές κινήσεις επέκτασης του στόλου της, έχοντας επενδύσει περίπου 160 εκατομμύρια δολάρια σε 10 αγορές bulkers έκτοτε, ενώ ταυτόχρονα πούλησε έξι πλοία της έναντι σχεδόν 50 εκατ. δολαρίων αθροιστικά.

    Σημειώνεται ότι η Kassian διαθέτει και μερικά τάνκερ, και μάλιστα τον Δεκέμβριο αγόρασε για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια ένα τάνκερ, το δεξαμενόπλοιο τύπου MR Challenge Point, κατασκευής 2008 και χωρητικότητας 45.997 dwt.

    Η μοναδική επένδυση που είχε κάνει προηγουμένως η οικογένεια Παππαδάκη στην αγορά των τάνκερ ήταν ένα πλοίο LR2 και ένα MR2 που είχε αποκτήσει το 2011. Το χωρητικότητας 106.100 dwt και κατασκευής 2000, Glory Crystal (μετονομάστηκε σε Moon Safari) και το χωρητικότητας 45.800 dwt και κατασκευής 2006, Salvia Express (μετονομάστηκε σε Amelia Pacific).

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Πρώτοι οι Έλληνες εφοπλιστές στη μεταφορά φορτίων αμερικανικού LNG. Οι πρωταγωνιστές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Βαφειάς: Πού πηγαίνουν τρία από τα πλοία LPG της StealthGas

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Μιλένα και Αλέξανδρος Παππάς: Τα «χρυσά» παιδιά της ναυτιλίας



    ΣΧΟΛΙΑ