• Ναυτιλία

    Ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή επιστρέφει στην αγορά των τάνκερ μετά από επτά χρόνια


    Tην πρώτη της κίνηση στην αγορά second hand δεξαμενόπλοιων από το 2011 πραγματοποίησε η ναυτιλιακή Kassian Maritime, συμφερόντων της οικογένειας του εφοπλιστή Νίκου Παππαδάκη.

    Σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Allied Shipbroking, η ναυτιλιακή εξαγόρασε το δεξαμενόπλοιο τύπου MR, Challenge Point, κατασκευής 2008 και χωρητικότητας 45,997 dwt.

    Το πλοίο που βρίσκεται υπό τον έλεγχο της ιαπωνικής Meiji Shipping, άλλαξε χέρια στην τιμή των 13,9 εκατ. δολαρίων.

    Η μοναδική επένδυση που είχε κάνει η οικογένεια Παππαδάκη στην αγορά των τάνκερ ήταν ένα πλοίο LR2 και ένα MR2 που είχε αποκτήσει πριν από επτά χρόνια. Το χωρητικότητας 106,100-dwt και κατασκευής 2000, Glory Crystal (μετονομάστηκε σε Moon Safari) και το χωρητικότητας 45,800-dwt και κατασκευής 2006, Salvia Express (μετονομάστηκε σε Amelia Pacific).

    Νίκος Α. Παππαδάκης
    Ο εφοπλιστής Νίκος Α. Παππαδάκης

    Μάλιστα, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, το νέο πλοίο που εξαγόρασε η Kassian είναι σχεδόν πανομοιότυπο σε μέγεθος και χαρακτηριστικά με το Amelia Pacific, ενώ και τα δύο έχουν κατασκευαστεί στο ιαπωνικό ναυπηγείο Shin Kurushima Ujina.

    Η ναυτιλιακή έχει αναθέσει τη διαχείριση των δύο τάνκερ στην, επίσης ελληνική, εταιρεία Prime Marine. Το ίδιο εκτιμάται ότι θα ισχύσει και για το Challenge Point.

    Η Kassian είναι γνωστή για τη δραστηριοποίηση της στη second hand αγορά πλοίων, αλλά όχι στα τάνκερ. Τα τελευταία χρόνια εστιάζει το ενδιαφέρον της στις αγοραπωλησίες φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.

    Από το 2016 το όνομα της εταιρείας έχει συνδεθεί με τις αγορές περίπου δέκα φορτηγών πλοίων συνολικής δαπάνης άνω των 140 εκατ. δολαρίων. Αντίστοιχα, την ίδια χρονική περίοδο έχουν εισρεύσει στα ταμεία της περίπου 50 εκατ. δολάρια από την πώληση έξι παλαιότερης ηλικίας πλοίων.

    Στο στόλο που διαχειρίζεται η ναυτιλιακή περιλαμβάνονται 13 φορτηγά πλοία, από supramax μέχρι capesize, όλα κατασκευής μετά το 2006.

    Παράλληλα έχει υπό κατασκευή στο ιαπωνικό ναυπηγείο Mitsui ένα νεότευκτο ultramax, το οποίο θα παραλάβει την επόμενη χρονιά.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Εισαγωγή στο Nasdaq με τέσσερα νέα πλοία για τη Navios Containers

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Γ. Αλαφούζος: Αυτοί είναι οι τρεις μέτοχοι που αύξησαν το ποσοστό τους στην Okeanis Eco Tankers

    MH ΧΑΣΕΤΕ:  Β. Βαρδινογιάννης: Συνεχίζει την εκκαθάριση των παλιών της τάνκερ η Avin

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ