
Γιάννης Αγγελικούσης, εφοπλιστής Maran Gas Maritime
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες διατήρησαν το 2018 την πρωτιά στην μεταφορά φορτίων αμερικανικού LNG, σύμφωνα με τα στοιχεία της HIS.
Μάλιστα, ο εφοπλιστή Γιάννης Αγγελικούσης, σύμφωνα με τα στοιχεία, μετέφερε τα περισσότερα φορτία, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ειδικότερα, η ναυτιλιακή Anangel Shipping Enterprises, συμφερόντων του κορυφαίου πλοιοκτήτη, μετέφερε 39 φορτία αμμερικανικού LNG to 2018, αναφέρει το Bloomberg.
Aκολούθησε η GasLog του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού, μαζί με τη GasLog Partners, οι οποίες βρέθηκαν στη δεύτερη θέση μεταφέροντας 37 φορτία, ενώ στην τρίτη θέση, ακολούθησε η αμερικανική Teekay, που μετέγερε 28 φορτία LNG.
H Tsakos Energy Navigation (TEN), του εφοπλιστή Νίκου Τσάκου, διακρίθηκε με το πλοίο χωρητικότητας 174,000-cbm, Maria Energy (κατασκευής 2016), το οποίο μετέφερε τα περισσότερα φορτία σε ατομική βάση και συγκεκριμένα οκτώ φορτία, στο σύνολο του 2018.

Δύο ναυτιλιακές της Νότιας Κορέας, οι Korea Line Corp (KLC) και Hyundai LNG Shipping, βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα μεταφέροντας 10 και 14 φορτία LNG αντίστοιχα.
Στη λίστα βρέθηκαν και δύο κινεζικές εταιρείες του χρηματοοικονομικού κλάδου, οι ICBC Financial Leasing Co και China Development Bank, με 15 και τέσσερα φορτία αντίστοιχα.
Αίσθηση προκάλεσε η απουσία από την πρώτη δεκάδα των ισχυρών ιαπωνικών ναυτιλιακών, Mitsui OSK Lines (MOL), NYK και K Line.
Αντίθετα, στις 10 πρώτες εταιρείες περιλαμβάνονται αρκετές ναυτιλιακές από την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των νορβηγικών εταιρειών Knutsen OAS Shipping και Golar LNG, καθώς και της σουηδικής Stena Bulk.
