Η Κυβέρνηση με τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες της ΔΕΘ, άφησε για άλλη μια φορά ανέπαφους τους υψηλούς φορολογικούς συντελεστές στην φορολογία εισοδήματος των Αξιωματικών και των πληρωμάτων του εμπορικού Ναυτικού», επισημαίνει με δήλωση του ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού, Αντώνης Νταλακογιώργος και προσθέτει:

«Πρόκειται για προφανή και άδικη μεταχείριση την στιγμή κατά την οποία οι Έλληνες Ναυτεργάτες στα δημόσια φορολογικά έσοδα έχουν 4πλάσια επιβάρυνση από τους Έλληνες Εφοπλιστές οι οποίοι σε ετήσια βάση αποκομίζουν κέρδη πάνω από 4 δις δολάρια.

1

Η υψηλή φορολογία των Ελληνικών πληρωμάτων είναι ένα ισχυρό αντικίνητρο για την προσέλκυση και παραμονή νέων στο Ναυτικό επάγγελμα.

Η ΠΕΝΕΝ έχει αναδείξει το ζήτημα αυτό επανειλημμένα σε συνδυασμό με πλήθος ακόμα προβλημάτων που αποτελούν την αιτία μη προσέλευσης αλλά και απομάκρυνσης αυτών που έχουν εισέλθει στο Ναυτικό επάγγελμα.

Με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι και αυτό το ελάχιστο μέτρο που ανακοινώθηκε στη ΔΕΘ εξαιρεί τους νέους σε ηλικία Έλληνες Ναυτεργάτες.

Ο λαλίστατος και πολυπράγμων Υπουργός ΕΝ Β. Κικίλιας ο οποίος πρόσφατα έκανε κάλεσμα στους νέους να ακολουθήσουν το Ναυτικό επάγγελμα γιατί σιωπά;

Ο Κικίλιας για αυξήσεις στους ένστολους είχε φάει τα λυσσακά του..

Τώρα για τους νέους στο Ναυτικό επάγγελμα τι κάνει;

Θα αποδεχθεί αυτοί να είναι πολίτες Β’ κατηγορίας;

Διαφορετικά και με την δική του υπογραφή και σφραγίδα διαμορφώνεσαι η άνιση μεταχείριση ενάντια στους νέους Ναυτεργάτες.

Στο πρόβλημα οφείλουν και πρέπει να πάρουν θέση και τα πολιτικά κόμματα».

Διαβάστε επίσης:

Γιώργος Αλεξανδράτος: Οι τρεις προκλήσεις της ελληνικής ναυτιλίας

Τα ασφάλιστρα των πλοίων έφτασαν τα 40 δισ. δολάρια

Xclusiv: Η μειωμένη ζήτηση από την Ινδία ρωσικού πετρελαίου ενδεχομένως να μειώσει τη ζήτηση σε τόνο-μίλι και τους ναύλους των τάνκερ