• Ναυτιλία

    Ν. Σάββας: H Cosmoship Management επιστρέφει στα ναυπηγεία με νέες παραγγελίες

    Νίκος Σάββας

    O εφοπλιστής Νίκος Σάββας, Cosmoship Management


    Με νέα πλοία θα ενισχύσει το στόλο της η Cosmoship Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Σάββα, καθώς έκλεισε συμφωνία με το κινέζικο ναυπηγείο CSSC Huangpu Wenchong Shipbuilding για την κατασκευή μέχρι και τεσσάρων containerships.

    Ειδικότερα, η συμφωνία αφορά αρχικά την κατασκευή δύο boxships χωρητικότητας 1,500 teu, ενώ υπάρχει option για δύο επιπλέον πλοία.

    Το ναυπηγείο δεν αποκάλυψε την τιμή των νεότευκτων και την ημερομηνία παράδοσης τους. Ωστόσο, πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι τα containerships με τις προδιαγραφές Tier III του δείκτη Energy Efficiency Design Index (EEDI), έχουν κόστος 22 με 23 εκατ. δολάρια έκαστο.

    Η παράδοση τους εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει εντός του 2022.

    Δεν είναι η πρώτη φορά που η Cosmoship συνεργάζεται με το συγκεκριμένο ναυπηγείο.

    Το 2017 είχε παραγγείλει τέσσερα ακόμη πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (χωρητικότητας 1.500-teu το καθένα) στο Ηuangzhou Wenchong Shipyard. Η παραλαβή των containerships, FSL Singapore, FSL Kelang, FSL Colombo και FSL Kolkata πραγματοποιήθηκε πέρυσι.

    Σύμφωνα με τη VesselsValue, η Cosmoship διαθέτει στόλο με 29 πλοία, εκ των οποίων 20 bulkers και εννέα feeder containerships.

    Η κίνηση της εταιρείας προστίθεται στο μπαράζ νέων παραγγελιών πλοίων από τους Έλληνες εφοπλιστές, που ξεκίνησε το τελευταίο τρίμηνο του 2020 και συνεχίζεται και το νέο έτος.

    Πρόσφατα η Avin International του ομίλου Βαρδινογιάννη, σημείωσε παγκόσμια πρωτιά, καθώς συμφώνησε με τα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding για την κατασκευή του πρώτου δεξαμενόπλοιου στο κόσμο το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιήσει ως καύσιμο πρόωσης την αμμωνία.

    Στην εξαγορά τριών υπό κατασκευή τάνκερ τύπου MR προχώρησε η ναυτιλιακή Eastern Mediterranean Maritime (Eastmed), συμφερόντων του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου. Τα δεξαμενόπλοια κατασκευάζονται στο ναυπηγείο Hyundai Mipo της Νοτίου Κορέας, είναι υψηλών προδιαγραφών, εξοπλισμένα με scrubbers και πρόκειται να παραδοθούν στην εταιρεία σύντομα, εντός του πρώτου τριμήνου του νέου έτους.

    Την πρώτη της κίνηση για το 2021 έκανε και η Latsco Shipping του Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση,   υπογράφοντας συμφωνία με τα ναυπηγεία της Hyundai στη Νότια Κορέα για την κατασκευή δύο  VLCC τάνκερ.

     Όμιλος Βαρδινογιάννη: Ναυπηγεί το πρώτο στο κόσμο «ammonia ready» δεξαμενόπλοιο

    Θανάσης Μαρτίνος: Τρία νεότευκτα τάνκερ για το στόλο της Eastmed

    Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης: Νέο deal της Latsco για VLCC με τα ναυπηγεία Hyundai

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ