Η ναυτιλιακή εταιρεία Minerva Marine, του Ανδρέα Μαρτίνου, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, υπέγραψε επιστολές προθέσεων με δύο κινεζικά ναυπηγεία για τη ναυπήγηση έως και οκτώ πλοίων μεταφοράς κοντέινερ, μεταφορικής χωρητικότητας 1.800 teu.

Τα πλοία θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία Yangzijiang Shipbuilding και Huanghai Shipbuilding, από δύο σε κάθε ναυπηγείο με δυνατότητα κατασκευής άλλων δύο.

1

Τα πλοία θα λειτουργούν με συμβατικά καύσιμα και κάθε μονάδα να αναμένεται να κοστίζει μεταξύ 30 και 33 εκατομμυρίων δολαρίων και οι παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί μεταξύ τελών 2027 και 2028.

Η Minerva εισήλθε στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων το 2023 και από τα τέλη του 2024, η εταιρεία έχει επίσης παραλάβει τέσσερα σύγχρονα μεταχειρισμένα boxships, χωρητικότητας από 1.780 έως 2.430 teu,.

Διαβάστε επίσης:

O Bureau Veritas στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Wind for Shipping για την πρόωση των πλοίων με αιολική ενέργεια

Xclusiv: Αύξηση ναύλων και μείωση των τιμών των μεταχειρισμένων πλοίων – Οι Έλληνες αγοράζουν το 20% των πλοίων από δεύτερο χέρι

Χούθι: Στη δημοσιότητα βίντεο με μέλη του πληρώματος του ελληνόκτητου πλοίου Eternity C