• Ναυτιλία

    Γ. Αγγελικούσης: Το πρώτο νεότευκτο δεξαμενόπλοιο της Maran Tankers για το 2021

    Γιάννης Αγγελικούσης

    Γιάννης Αγγελικούσης, εφοπλιστής


    Με ένα ακόμη νεότευκτο τάνκερ ενισχύθηκε ο στόλος ναυτιλιακής Maran Tankers, του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, στις αρχές του 2021.

    Πρόκειται για το δεξαμενόπλοιο τύπου suezmax, Maran Solon, χωρητικότητας 157,000 dwt, το οποίο η εταιρεία παρέλαβε στις 4 Ιανουαρίου 2021, και φέρει την ελληνική σημαία. Το πλοίο κατασκευάστηκε το ναυπηγείο Daehan της Ν. Κορέας.

    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, η εταιρεία διαθέτει στόλο με 50 τάνκερ, που ταξιδεύουν με ελληνική σημαία, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας τους διαμορφώνεται στα 7,8 έτη.

    Η Μaran Tankers Management είχε παραλάβει τον Οκτώβριο του 2020, το αδελφό πλοίο Maran Aspasia που κατασκευάστηκε στο ίδιο ναυπηγείο.

    Παράλληλα, υπό κατασκευή βρίσκονται δύο ακόμη VLCC που παρήγγειλε ο εφοπλιστής λίγο πριν εκπνεύσει το 2019, στο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering (DSME) της Νοτίου Κορέας. Τα δύο τάνκερ θα παραδοθούν στην εταιρία τον Μάιο και τον Ιούλιο 2021.

    Πέρυσι το καλοκαίρι, η ναυτιλιακή του ομίλου Αγγελικούση παρέλαβε το πλοίο Maran Phoebe χωρητικότητας 157.947 dwt και το Maran Orpheus, ίδια χωρητικότητας, με ελληνική σημαία αμφότερα.

    Σημειώνεται ότι ο ισχυρός εφοπλιστής, εκτός από το γεγονός ότι είναι υπέρμαχος της ελληνικής σημαίας στα πλοία του, δίνει βαρύτητα και στη ναυτολόγηση Ελλήνων αξιωματικών σε αυτά.

    Όσον αφορά στην Maran Dry Management, την εταιρεία του ομίλου που δραστηριοποιείται στο ξηρό φορτίου, αποτελείται από 49 φορτηγά πλοία.

    To 2020, η ναυτιλιακή παρέλαβε τέσσερα newcastlemax, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της. Πρόκειται για τα Maran Splendour, Maran Fidelity, Maran Endeavour και Maran Friendship.

    Ισχυρή είναι η παρουσία του εφοπλιστή και στην αγορά LNG. Μάλιστα, ο όμιλος του τιμήθηκε στα Lloyd’s List Greek Shipping Awards 2020, με το βραβείο για το καλύτερο πλοίο της χρονιάς, για το Εxcelerate Sequoia. Πρόκειται για τον πρώτο  ελληνόκτητο πλωτό τερματικό σταθμό υγροποιημένου αερίου (FSRU), ο οποίος όμως μπορεί να δραστηριοποιηθεί και ως LNG Carrier και κατασκευάστηκε με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα.

    Κοινοπραξία Αγγελικούση – Κατάρ: Δεύτερο LNG Carrier στην Global Shipping

    Τα ονόματα της ναυτιλίας που πήραν τα Lloyd’s List Greek Shipping Awards 2020

    Πήτερ Γεωργιόπουλος: Η επιστροφή του εφοπλιστή και το πρώτο deal της ναυτιλίας για το 2021

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ