Όπως δήλωσε στο TradeWinds, ο Δημήτρης Στεφάνου, «εντός του έτους 2026 θα βρισκόμαστε και στην αγορά των δεξαμενοπλοίων». Ωστόσο, πρόσθεσε ότι «δεν έχει ληφθεί ακόμη κάποια συγκεκριμένη απόφαση για το εγχείρημα», ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η οικογενειακή εταιρεία «να προχωρήσει στην κατασκευή νεότευκτων πλοίων aframax ή να αγοράσει δύο τάνκερ».

Τα αδέλφια Στεφάνου, έχουν ιδρύσει και λειτουργούν τις ναυτιλιακές εταιρείες Bright Navigation, Sea Gate Navigation και Golden Star Ferries.

1

«Με βήματα σταθερά», ο Γιώργος και ο Δημήτρης Στεφάνου, προχωρούν σταδιακά και στην ανανέωση και εκσυγχρονισμό του στόλου των φορτηγών πλοίων.

Υπενθυμίζεται ότι τον προηγούμενο μήνα Μάϊο, πούλησαν το πλοίο Peter S , χωρητικότητας 71.500 dwt, έτους κατασκευής 1995, το οποίο έφερε το όνομά του πατέρα τους Πέτρου.

Μέσα στον μήνα Αύγουστο αγόρασαν το πλοίο kamsarmax Istria, χωρητικότητας 81.300 dwt, κατασκευής 2013 και μετονομάστηκε σε Peter S, το οποίο απέκτησαν από την γερμανική Bertling FH, έναντι 17,8 εκατομμυρίων δολαρίων.

Επίσης, η εταιρεία πρόσθεσε στον στόλο της και το Silver Navigator, χωρητικότητας 80.300 dwt, το οποίο θα μετονομαστεί σε Theotokos, κατασκευής 2011 έναντι 15,7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το πλοίο αυτό ήταν το τελευταίο πλοίο της εταιρείας Silver Lake Shipping, που ίδρυσε ο αείμνηστος Σταύρος Νταϊφάς.

Η οικογένεια Στεφάνου κατάγεται από τις Στενιές της Άνδρου.

Ο Γιώργος και Δημήτρης Στεφάνου, σπούδασαν στο Ναυτικό Λύκειο της Άνδρου, ακολούθησαν το ναυτικό επάγγελμα και είναι οι δημιουργοί των ναυτιλιακών εταιρειών Bright Maritime Corporation, Bright Navigation Inc και Golden Star Ferries, οι οποίες διαχειρίζονται είκοσι πέντε ποντοπόρα φορτηγά πλοία και πέντε ακτοπλοϊκά πλοία.

Η εμπειρία της οικογένειας επεκτείνεται και στον τομέα της επάνδρωσης πληρωμάτων, παρέχοντας Φιλιππινέζους ναυτικούς σε ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες με την “Bright Maritime Corporation.”.

Τα δύο αδέλφια ξεκίνησαν φτωχόπαιδα από τις Στενιές της Άνδρου, ένα αμφιθεατρικό χωριό, που βρίσκεται σε υψόμετρο 80 μέτρων κοντά στη Xώρα του νησιού.

Εκεί έζησαν οι γονείς του Γιώργου και του Δημήτρη Στεφάνου, Πέτρος και Καλλιόπη.

Ο Γιώργος Στεφάνου, πλοιάρχευσε στα πλοία της οικογένειας Κούλουθρου, που στο τέλος πέρασε στη διεύθυνση της Έφης Κούλουθρου, ενώ ο Δημήτρης Στεφάνου ταξίδευε με τα πλοία του καπετάν Δημήτρη Παλαιοκρασσά και αργότερα με τα πλοία του Αυγουστή Πολέμη.

Αρχικά τα δύο αδέλφια, ίδρυσαν ένα ναυτικό γραφείο που ναυτολογούσε ναυτικούς από τις Φιλιππίνες και αργότερα από την Ρουμανία, στα πλοία των καραβοκυραίων από την Άνδρο και την Χίο.

Όμως, το 1999, κατάφεραν και αγόρασαν το πρώτο τους πλοίο, το οποίο παρέλαβαν το επόμενο έτος. Η συνέχεια ήταν ιδιαίτερη επιτυχημένη. Κάθε χρόνο πρόσθεταν και από ένα φορτηγό πλοίο στον στόλο τους.

Με την ακτοπλοΐα ασχολήθηκαν μετά από προτροπή του τότε δημάρχου Άνδρου, Γιάννη Γλυνού, που τους διατύπωσε το αίτημα να ενισχύουν την θαλάσσια συγκοινωνία του νησιού τους με το λιμάνι της Ραφήνας.

Διαβάστε επίσης:

Χρυσάφι για τα μεγάλα τάνκερ: Τα ναύλα των VLCC εκτινάχθηκαν σχεδόν στα $100.000 ημερησίως

Ο.Λ. Ελευσίνας: Τεχνικές εργασίες επισκευής στην προβλήτα της πρώην Αμερικανικής Βάσης

Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηιωάννου): Επανεξελέγησαν οι Λ. Μπαρμπαρής, Μ. Χατζηιωάννου και Χρ. Μεγάλου