ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή GasLog Partners, συμφερόντων του εφοπλιστή κ. Πήτερ Λιβανού, ανακοίνωσε τα σχέδιά της για νέες εξαγορές, αποπληρωμή του χρέους, κεφαλαιουχικές δαπάνες αλλά και κεφάλαιο κίνησης, καθώς σκοπεύει να κάνει τους επενδυτές να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να εκδώσει 2.750.000 νέες μετοχές προς διαπραγμάτευση, με την τιμή κάθε μετοχής παράλληλα να διαμορφώνεται στα 19,5 δολάρια. Μάλιστα, η GasLog Partners σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα καθαρά έσοδα που θα εισπράξει από την νέα αυτή έκδοση – η εταιρεία στοχεύει να αντλήσει έσοδα ύψους 53,6 εκ. δολάρια – για να προχωρήσει σε μελλοντικές εξαγορές, να αποπληρώσει το χρέος της προς τους πιστωτές της, να διεκπεραιώσει κεφαλαιουχικές της δαπάνες ή ακόμα και να διαθέσει μέρος αυτών των χρημάτων για να αυξήσει το κεφάλαιο κίνησης.
Σχεδιάζει επίσης μελλοντικές της εξαγορές να προέρχονται από την μητρική της εταιρεία GasLog Ltd.

Το ρόλο του εγγυητή στην έκδοση των νέων μετοχών της GasLog Partners θα παίξει η Barclays Capital Inc., η οποία θα έχει ένα χρονικό περιθώριο διάρκειας 30 ημερών προκειμένου να εξαγοράσει 412.500 έξτρα μετοχές της ναυτιλιακής.
H GasLog Partners διαθέτει και διαχειρίζεται έναν στόλο που αποτελείται από 8 δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) με τη μέση χωρητικότητα να διαμορφώνεται στα 148.750-cbm. Κάθε ένα από αυτά τα LNG έχει ναυλοσύμφωνο μεγάλης διάρκειας σε ισχύ.
Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του δευτέρου τριμήνου του 2016, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση των εσόδων της κατά 38% σε ετήσια βάση σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015. Αυτή η αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο σε κάποια πλοία που πούλησε η μητρική GasLog Ltd.
Η ναυτιλιακή ανέφερε καθαρά κέρδη ύψους 17,3 εκ. δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο ενώ τα έσοδά της σημείωσαν αύξηση σε ετήσια βάση της τάξεως του 51% και διαμορφώθηκαν στα 49,6 εκ. δολάρια.
Η GasLog Partners, της οποίας διευθύνων σύμβουλος διατελεί ο κ. Andrew J. Orekar, εμφανίζεται αισιόδοξη για την πορεία των δεξαμενόπλοιων LNG που έχουν μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις. Όμως, ενώ γενικά οι τιμές της αγοράς spot παραμένουν σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, η εταιρεία παρατήρησε μια πολύ μικρή βελτίωση στους όρους των ναυλώσεων spot, που περιλαμβάνουν αμυδρά αυξημένα ναύλα.
Υπενθυμίζεται ότι στις 11 Ιουλίου του 2016, η GasLog Ltd., είχε ανακοινώσει ότι υπέγραψε ένα ναυλοσύμφωνο μεγάλης διάρκειας με την Total Gas & Power Chartering Limited (Total) που αφορά το νεότευκτο πλοίο χωρητικότητας 174.000-cbm “Hull 2801” (προσωρινή καταγραφή καθώς το πλοίο τελεί υπό ναυπήγηση).
Το νέο αυτό ναυλοσύμφωνο θα έχει διάρκεια 7 έτη με option για άλλα τρία. Το πλοίο αυτό ήταν το μοναδικό νεότευκτο της ναυτιλιακής χωρίς πολυετές συμβόλαιο. Αυτή την περίοδο ναυπηγείται στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας και αναμένεται να παραδοθεί στη GasLog το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/giannis-koustas-diapragmatefsis-tis-danaos-gia-miosi-ton-navlon-meta-ti-simfonia-tin-hmm/65311
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/esiodoxia-stin-costamare-gia-ti-chrimatodotisi-trion-akoma-neotefkton-plion/65192
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/psalidizi-tis-provlepsis-tis-gia-ti-metochi-tis-capital-product-stifel/65247
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πόσα λεφτά κέρδισαν 12 Ελληνες εφοπλιστές το α’ τρίμηνο – Τα αποτελέσματα των εισηγμένων
- Η Qualco στο Χρηματιστήριο: Η νομική στρατηγική πίσω από τη δημόσια προσφορά – ρεκόρ
- Η κατάρα της β’ τετραετίας και η αντιπολιτευτική κληρονομιά της απατηλής εύκολης λύσης
- Χάρβαρντ: Ποιοι παγκόσμιοι ηγέτες «πρόλαβαν» το πτυχίο πριν την απαγόρευση Τραμπ
