Ναυτιλία

Από 4 πλοία ναυπηγούν Αγγελική Φράγκου, Πήτερ Λιβανός και Θανάσης Μαρτίνος

-εφοπλιστές

Αγγελική Φράγκου, Πήτερ Λιβανός και Θανάσης Μαρτίνος


Οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν να αγοράζουν, να πωλούν και να κλείνουν συμφωνίες για ναυπήγηση πλοίων, σε μια περίοδο που οι ναύλοι, κυρίως, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και φορτηγών πλοίων κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα.

Επισημαίνεται ότι κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους οι «Γκρήκς», σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied, αγόρασαν συνολικά 343 πλοία, που η συνολική τους αξία ανέρχεται σε 6,773 δισ. δολάρια.

Ταυτόχρονα, την ίδια χρονική περίοδο πούλησαν 219 πλοία και εισέπραξαν 3,447 δισ. δολάρια, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη από τις υπεραξίες που είχαν από την ημέρα που τα είχαν αγοράσει.

Οι Έλληνες εφοπλιστές μέσα στο 2021 αγόρασαν 215 Bulk Carries, 86 Tankers, 22 Containers, 7 Gas.

Όμως, οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν πλοία, διαβλέποντας υψηλότερα κέρδη στο μέλλον.

Στις εταιρείες που ναυπηγούν πλοία είναι η GasLog Ltd. Η εταιρεία του Πήτερ Γ. Λιβανού υπέγραψε συμβόλαια για τη ναυπήγηση τεσσάρων LNG carriers, συνολικής χωρητικότητας 174.000 κ.μ. στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. Ltd. Τα πλοία προβλέπεται να παραδοθούν το 2024 και 2025.

Εξάλλου, η Navios Maritime Partners, της Αγγελικής Φράγκου, παρήγγειλε στα ναυπηγεία Zhoushan Changhong International δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 5.300 TEUs με την πρόβλεψη να ναυπηγηθούν άλλα δύο πλοία. Τα πλοία θα παραδοθούν το 2024. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου ναυπηγεί άλλα 6 πλοία κοντέινερς.

Επίσης, η Eastern Mediterranean Maritime του Θανάση Μαρτίνου, αγόρασε δύο MR tankers, συνολικής χωρητικότητας 49.800 dwt, αξίας 76 εκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία ναυπηγούνται στο νοτιοκορεάτικο Ναυπηγείο K-Shipbuilding και θα παραληφθούν προς το τέλος του επόμενου έτους 2022.

Επίσης, στο Ναυπηγείο Daehan, έκλεισε συμφωνία για κατασκευή δύο Aframax LR2-Long range tankers, συνολικής χωρητικότητας 115.000 dwt, με παράδοση του 2023, με εκτιμώμενο κόστος 120 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι είναι οι 11 Έλληνες εφοπλιστές και παράγοντες που συγκαταλέγονται στους 100 πιο ισχυρούς του κόσμου!

Μαρία Αγγελικούση-Αγγελική Φράγκου-Σεμίραμις Παληού: Οι ισχυρές Ελληνίδες της Lloyd’s List που διαχειρίζονται πάνω από 360 πλοία

Έλληνες εφοπλιστές: Αυξημένη κινητικότητα στα second hand πλοία – Αγορές τάνκερ και bulker



ΣΧΟΛΙΑ