Ο Λεκλέρκ έχασε στην εκκίνηση τη δεύτερη θέση από τον οδηγό της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, και έπρεπε να «σηκώνει το πόδι από το γκάζι» (lift and coast) στο τέλος της ευθείας για να διαχειριστεί κάποια προβλήματα στην Ferrari SF25: «Δεν υπήρξαν πολλά κομβικά σημεία από την πλευρά μου. Προφανώς, η εκκίνηση, μακάρι να είχα κάνει καλύτερη δουλειά ώστε να βρεθώ εντελώς δίπλα στον Λάντο. Ίσως αυτό να είχε αλλάξει λίγο τα πράγματα για τρεις ή τέσσερις γύρους.
Αλλά νομίζω ότι δεν είχαμε τον ρυθμό να παραμείνουμε μπροστά. Βασικά, από την Στροφή 1 μέχρι το τέλος, ήταν ένας πολύ βαρετός αγώνας. Ήμουν μόνος μου, απλώς προσπαθώντας να διαχειριστώ αρκετά προβλήματα που είχαμε από την πλευρά μας. Ας μην τα ονομάσουμε προβλήματα, αλλά πρέπει να κάνουμε κάποια διαχείριση στην κατάσταση που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, αλλά το “lift and coast” ήταν λίγο απογοητευτικό. Πληρώσαμε λίγο το τίμημα στον πρώτο γύρο, αλλά στη συνέχεια δεν υπήρχαν πολλά κομβικά σημεία εκτός από την εκκίνηση.
Τόσο στον Λεκλέρ όσο και στο Χάμιλτον, δόθηκαν οδηγίες να «σηκώνουν το πόδι» (lift and coast) καθ’ όλη τη διάρκεια του Αυστριακού Grand Prix για να αποφύγουν την υπερβολική φθορά της ξύλινης σανίδας (plank) που λειτουργεί ως κατώτατο σημείο αναφοράς. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο εύκαμπτο περίβλημα κιβωτίου που στρεβλώνει όταν το αεροδυναμικό φορτίο ξεπεράσει ένα κρίσιμο μέγεθος στο τέλος της ευθείας. Προσπαθώντας να το αντιμετωπίσει η ομάδα εισήγαγε αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική και ένα νέο πάτωμα στο Red Bull Ring. Ο Λεκλέρ επιβεβαίωσε ότι οι αναβαθμίσεις ήταν ένα βήμα μπροστά:
«Νομίζω ότι μας βοήθησε να είμαστε στο βάθρο. Η ομάδα έχει κάνει απίστευτη δουλειά πιέζοντας να εφαρμοστούν οι αναβαθμίσεις όσο το δυνατόν νωρίτερα. Ξέρω ότι συνεχίζουν να πιέζουν εξαιρετικά σκληρά για να έχουν και άλλες αναβαθμίσεις όσο το δυνατόν νωρίτερα, κάτι που ελπίζω να κάνει διαφορά και να μας βοηθήσει να είμαστε λίγο πιο κοντά στη McLaren, στη Red Bull στις καλές της μέρες, ή ακόμα και στη Mercedes στις καλές της μέρες. Οπότε, ναι, πιέζουμε σκληρά και ελπίζω να δούμε το αποτέλεσμα το συντομότερο δυνατό». Το νέο πάτωμα της Ferrari επιτρέπει να διατηρεί το μονοθέσιο μια κρίσιμη απόσταση από το έδαφος ώστε να μην φθείρεται το κατώτατο σημείο αναφοράς (σανίδα) χωρίς να επηρεάζεται τόσο πολύ η αεροδυναμική απόδοση του σχήματος.
Διαβάστε επίσης:
Εμπορική απαξίωση ενός οχήματος
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Διεθνής προβολή της Ελλάδας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Intralot και τα μυστήρια της Intracom, τι συμβαίνει με την Βιοχάλκο, o Πιέρ «έκοψε» τον υπερ-Τειρεσία, γιατί λιποθύμησε ο Γιάννος ο Α’ και η αλησμόνητη περιπέτεια της Νιάρχου με την τζαμπατζού δημοσιογράφο
- Bentley Residences στο Μαϊάμι: καθορίζοντας νέους ορίζοντες για τις κατοικίες υψηλών προδιαγραφών
- Startups: Ποιες εταιρείες «σήκωσαν» τα περισσότερα κεφάλαια το πρώτο μισό του 2025
- Η Μέρκελ πίσω από τις γραμμές: Δεν φώναξε ποτέ — τα είπε όλα με υπονοούμενα
