Η ΕΚΟ, μέλος της HELLENiQ ENERGY και ηγέτιδα δύναμη στην ελληνική αγορά καυσίμων, ήταν και φέτος στο πλευρό του «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις», στηρίζοντας για 5η συνεχή χρονιά τη διεθνή αυτή διοργάνωση, ως Μέγας Χορηγός.
Το “EKO Acropolis Rally”, που έστρεψε στην Ελλάδα το παγκόσμιο ενδιαφέρον των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πραγματοποιήθηκε από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου σε 4 Περιφέρειες της χώρας, με 17 Ειδικές Διαδρομές και 345 αγωνιστικά χιλιόμετρα και τη συμμετοχή 69 πληρωμάτων από 31 κράτη, που πρόσφεραν στο κοινό δυνατές συγκινήσεις και υψηλό αγωνιστικό θέαμα.
Ο αγώνας ήταν τόσο σκληρός και τόσο ζεστός που εν τέλει στη ράμπα τερματισμού έφτασαν μόνο 49 πληρώματα. Οι εξοντωτικές θερμοκρασίες, το σκληρό οδόστρωμα και η καταπόνηση ανθρώπων και μηχανών δεν άφησαν περιθώρια για εφησυχασμό.
Από την πρώτη ημέρα, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις λειτούργησε σαν φίλτρο. Ξεχώρισε όσους μπορούσαν να συνδυάσουν ταχύτητα, ανάγνωση των συνθηκών, αλλά ενδεχομένως και τύχη. Όλα προαπαιτούμενα αρχικά για επιβίωση και στη συνέχεια για διάκριση. Η στρατηγική αποδείχθηκε καθοριστική, τα λάθη μοιραία και κάθε δευτερόλεπτο μετρούσε.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Όττ Τάνακ υπήρξε σταθερός, γρήγορος και ουσιαστικός, χαράσσοντας το προς την πρώτη του νίκη στο Ράλλυ των Θεών. Από το Σάββατο πήρε στα χέρια του τον έλεγχο του αγώνα και την Κυριακή απλώς επιβεβαίωσε την ανωτερότητά του.
Ο Εσθονός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 7 από τις συνολικά 17 ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, μια επίδοση που δεν επιτυγχάνεται από σύμπτωση. Ο Τάνακ μάζεψε συνολικά 30 βαθμούς, πιστοποιώντας την κυριαρχία του στον ελληνικό αγώνα και χαρίζοντας στην ομάδα του την πρώτη της νίκη για το 2025!
Ο πολυπρωταθλητής Σεμπαστιάν Οζιέ κράτησε ψηλά τη σημαία για την Toyota Gazoo Racing, καταφέρνοντας με το GR Yaris Rally1 να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής απέφυγε να πάρει ρίσκα που θα μπορούσαν να καταστρέψουν τον αγώνα του, με εξαίρεση την Power Stage, όπου σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.
Γενικότερα, δεν είχε λόγο να πιέσει, αφού ο Τάνακ έμοιαζε να βρίσκεται σε δικό του αγώνα και ο Αντριάν Φουρμό βρίσκονταν πολύ πίσω αντιμετωπίζοντας προβλήματα. Ο Γάλλος οδηγός της Hyundai κατάφερε εν τέλει να διατηρηθεί στην 3η θέση της γενικής, ανεβαίνοντας για δεύτερη φορά φέτος στο βάθρο.
Η ΕΚΟ, με καθοριστική συμβολή στην επιστροφή του ιστορικού αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC) από το 2021, συνέβαλε και αυτή τη χρονιά ενεργά στην επιτυχία του.
Τόσο στις απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές σε Κορινθία, Στερεά Ελλάδα και Θεσσαλία όσο και με τη διεξαγωγή του “EKO Athens Super Special Stage” που πραγματοποιήθηκε στην Αττική, στο Ζάππειο και έδωσε την ευκαιρία σε οικογένειες και παιδιά να απολαύσουν μοναδικές αγωνιστικές στιγμές.
Παράλληλα με την αγωνιστική διάσταση, η ΕΚΟ, στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητάς της, ανέδειξε για μία ακόμη χρονιά το ζήτημα της οδικής ασφάλειας μέσα από το πρόγραμμα “EKO Ράλλυ Ακρόπολις Road Safety”, που υλοποιεί με τα συναρμόδια Υπουργεία, Αθλητισμού, Υποδομών & Μεταφορών, Προστασίας του Πολίτη και την Ελληνική Αστυνομία και σειρά πρωτοβουλιών:
- Στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της ΕΚΟ στο Ζάππειο, στελέχη της Τροχαίας απάντησαν σε ερωτήσεις του κοινού και παρουσίασαν τεχνικά μέσα ελέγχου, ενώ μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν σε δράσεις ενημέρωσης για τους κανόνες ασφαλούς οδήγησης.
- Με μια νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού, η οποία έδωσε έμφαση στα νέα, χαμηλότερα όρια ταχύτητας στον αστικό ιστό, το «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις» μετέφερε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας το μήνυμα «Μειώστε Ταχύτητα» για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων. Την καμπάνια επιμελήθηκε η Motorsport Greece.
Μιλώντας σχετικά η διευθύντρια marketing εμπορίας της HELLENiQ ENERGY, Χριστίνα Μηλιαράκη. «Με την στήριξη της ΕΚΟ, το ιστορικό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί και πάλι σημείο αναφοράς για τον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό και προσφέρει τεράστια ώθηση στην προβολή της χώρας μας διεθνώς. Για όλους εμάς στην ΕΚΟ, η οδήγηση συνδέεται πάντα με την υπεύθυνη οδική συμπεριφορά. Το EKO Ράλλυ Ακρόπολις μας δίνει ξανά την ευκαιρία, με μια νέα καμπάνια ενημέρωσης, να ενισχύσουμε την κουλτούρα οδικής ασφάλειας στη χώρα μας, ώστε να σωθούν ζωές. Η υποστήριξή μας σε πρωτοβουλίες που οδηγούν την Ελλάδα μπροστά είναι δεδομένη».
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 ολοκληρώθηκε αφήνοντας πίσω του ένα ισχυρό αγωνιστικό στίγμα. Η επιστροφή του σε θερινή ημερομηνία επανέφερε συνθήκες που δοκίμασαν σε βάθος την αντοχή ανθρώπων και μηχανών, επιβεβαιώνοντας τον ξεχωριστό χαρακτήρα του ελληνικού γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA.
Σε κάθε επίπεδο, από τον ανταγωνισμό στις ειδικές διαδρομές έως το τελικό αποτέλεσμα, το φετινό Ακρόπολις υπηρέτησε την ουσία του: ήταν ακραία απαιτητικό, δίκαιο και απόλυτα συνδεδεμένο με το περιβάλλον που το φιλοξενεί και τις χιλιάδες θεατών που το ακολουθούν, τιμώντας έναν αγώνα που εξακολουθεί να ξεχωρίζει όχι για το παρελθόν του, αλλά για τη θέση που συνεχίζει να κερδίζει στο παρόν.
Ο επίλογος γράφτηκε με την τελετή λήξης εμπρός από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Την τελετή λήξης παρακολούθησε πλήθος θεατών, που μάλιστα παρέμειναν στον χώρο για την έκπληξη της ημέρας, μια συναυλία του Σάκη Ρουβά προς τιμήν του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
- Η Τουρκία βάζει στο στόχαστρο το Spotify για «προσβλητικό περιεχόμενο»
- Η Χαμάς θετική στην αμερικανική πρόταση για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα
- Συνελήφθη 66χρονος για απάτες με πωλήσεις οχημάτων – Εξιχνιάστηκαν 13 περιπτώσεις
- Yψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς το Σάββατο σε Αττική και Εύβοια – 47 πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα
