• AUTO

    F1 Βέλγιο: Ταχύτερος ο Φερστάπεν στα ελεύθερα!


    Σε φόρμα επέστρεψε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος που σημείωσε σήμερα τον κορυφαίο χρόνο.

    Η σημερινή μέρα στο Βέλγιο ήταν κρύα και βροχερή με τη θερμοκρασία να κυμαίνεται από 18-24 βαθμούς Κελσίου. Προφανώς δεν προσφέρεται για ασφαλή συμπεράσματα η ταχύτητα όμως του Φερστάπεν που σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:45.5 είναι ένα δείγμα γραφής. Πόσο μάλλον που ο Λεκλέρκ με τη Ferrari ήταν 9 δέκατα πιο αργός. Ο Φερστάπεν πέτυχε το χρόνο του με τη μαλακή γόμα της Pirelli τη C4.

    Παραταύτα είναι σίγουρο ότι ο Φερστάπεν δεν θα εκκινήσει από την pole καθώς άλλαξε υβριδική μηχανή και θα υποστεί ποινή. Το ίδιο ισχύει και για τους Λεκλέρκ, Νόρις, Οκόν, Σουμάχερ, Μπότας. Όλοι τους άλλαξαν υβριδικές μηχανές και θα εκκινήσουν από τις πίσω θέσεις. Ο λόγος που επιλέγουν τη συγκεκριμένη πίστα έναντι των επόμενων σε Ολλανδία και Ιταλία είναι ότι το Σπα διευκολύνει περισσότερο τα προσπεράσματα.

    Υπό αυτό το πρίσμα είναι τελείως διαφορετική η προσέγγιση του σεταρίσματος για Φερστάπεν και Λεκλέρκ έναντι των Σάινθ, Πέρεζ οι οποίοι λογικά θα εκκινήσουν μαζί με τις Mercedes από τις δυο πρώτες σειρές. Πιο πίσω δυνατές φάνηκαν και οι McLaren, Aston Martin, Alpine μένει όμως να δούμε ποιος θα βρει αύριο το κατάλληλο σετάρισμα. Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για τις 17:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote.

    Πάρα πολύς κόσμος στο Σπα.

    Η πίστα σε αρκετά σημεία γλιστρούσε λόγω της βροχής οπότε αρκετοί οδηγοί δεν απέφυγαν τις εξόδους. Στην κορυφή της Eau Rouge έχουν γίνει αλλαγές στις μπαριέρες και στις εξόδους διαφυγής. Σε αρκετά σημεία της πίστας έχει πέσει νέα άσφαλτος και έχουν διαμορφωθεί με γνώμονα την ασφάλεια τα σημεία διαφυγής.

    Η ανανέωση της εγκατάστασης του Σπα κόστισε 80 εκ ευρώ και σε μεγάλο βαθμό έγινε από την εταιρεία Dromo Circuit του Γιάρνο Ζαφέλι. Στον 24ωρο αγώνα αντοχής φάνηκε ξεκάθαρα ότι η πίστα δίνει ταχύτερους χρόνους. Μένει να δούμε αν αυτό θα συμβεί και με τη F1. Πέρυσι έβρεχε, πρόπερσι ο χρόνος της pole ήταν στο 1:41.2. Βέβαια τα μονοθέσια της νέας γενιάς είναι πιο αργά, τα ελαστικά έχουν αλλάξει αλλά έχει ενδιαφέρον να δούμε που θα σταματήσει αύριο το χρονόμετρο.

    Οι καλύτεροι χρόνοι στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ήταν:

    Διαβάστε επίσης

    F1: Μπαίνει η Audi ως κατασκευαστής μηχανής!



    ΣΧΟΛΙΑ