• AUTO

    F1: Μπαίνει η Audi ως κατασκευαστής μηχανής!

    Stefano Domenicali, Formula 1 President and CEO, Mohammed ben Sulayem, President of the International Automobile Federation (FIA), Markus Duesmann, Chairman of the Board of Management of AUDI AG, and Oliver Hoffmann, Member of the Board of Management for Technical Development of AUDI AG


    Η Audi εισέρχεται στην κορυφαία κατηγορία μηχανοκίνητου αθλητισμού ως κατασκευαστής υβριδικής μηχανής από το 2026.

    Οι σημερινές ανακοινώσεις δεν αποκάλυψαν με ποια ομάδα θα συνεργαστούν οι Γερμανοί. O χώρος που θα κατασκευάζεται η υβριδική μηχανή F1 της Audi βρίσκεται στις εγκαταστάσεις Αudi Sport στο Neuburg κοντά στο Ingolstadt. Η Audi ανακοίνωσε την είσοδό της σε συνέντευξη Τύπου στο Βελγικό Grand Prix παρουσία του προέδρου της FIA, Μπιν Σουλαγιέμ, και του διευθύνοντα συμβούλου της F1 Στέφανο Ντομενικάλι. Τις ανακοινώσεις έκανε ο Μάρκους Ντούεσμαν, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG, και ο Όλιβερ Χόφμαν, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Τεχνική Ανάπτυξη. «Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι αναπόσπαστο μέρος του DNA της Audi», δήλωσε ο Μάρκους Ντούεσμαν. «Η Formula 1 είναι ταυτόχρονα ένα παγκόσμιο πεδίο για τη μάρκα μας και ένα εξαιρετικά απαιτητικό «εργαστήριο» για την περαιτέρω ανάπτυξή μας. Ο συνδυασμός υψηλών επιδόσεων και ανταγωνισμού είναι πάντα ένας μοχλός καινοτομίας και μεταφοράς τεχνολογίας στον κλάδο μας. Με τους νέους κανόνες, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να εμπλακούμε. Εξάλλου, η Formula 1 και η Audi έχουν σαφείς στόχους για τη βιωσιμότητα» .

    Παράγοντας για την είσοδο στην πιο δημοφιλή σειρά αγώνων στον κόσμο είναι το ξεκάθαρο σχέδιο να γίνει η Audi  πιο βιώσιμη και οικονομικά αποδοτική. Οι νέοι τεχνικοί κανόνες της F1, που θα ισχύσουν από το 2026, επικεντρώνονται στην περαιτέρω ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης και στα προηγμένα βιώσιμα καύσιμα. Εκτός από το υφιστάμενο ανώτατο όριο κόστους για τις ομάδες, θα εισαχθεί ένα ανώτατο όριο κόστους για τους κατασκευαστές κινητήρων το 2023. Επιπλέον, η Formula 1 έχει θέσει τον φιλόδοξο στόχο να μηδενίσει τις εκπομπές άνθρακα του πρωταθλήματος έως το 2030.

    The vehicle shown is a concept vehicle that is not available as a production model.

    Ο Oliver Hoffmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και επικεφαλής μηχανικός, δήλωσε: «Λαμβάνοντας υπόψη τα μεγάλα τεχνολογικά άλματα που κάνει η Formula 1 προς τη βιωσιμότητα το 2026, μπορούμε να μιλήσουμε για μια νέα Formula 1. Η Formula 1 μεταμορφώνεται, και η Audi θέλει να υποστηρίξει ενεργά αυτό το ταξίδι. Η στενή σύνδεση μεταξύ του έργου μας στη Formula 1 και του τμήματος Τεχνικής Ανάπτυξης της AUDI AG θα δημιουργήσει συνέργειες». Από το 2026, η ηλεκτρική ισχύς των υβριδικών μηχανών, τριπλασιάζεται Ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι σχεδόν εξίσου ισχυρός (350KW) όσο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο οποίος έχει ισχύ περίπου 400 kW (544 hp). Ο εξαιρετικά αποδοτικός V6 κινητήρας 1,6lt θα λειτουργεί με βιοκαύσιμο 2ης γενιάς.

    Η Formula 1 κάνει αγώνες σε όλο τον πλανήτη και αυτό είναι σημαντικό για την Audi. Ως κορυφαία πλατφόρμα επικοινωνίας έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η Audi αναλαμβάνει την πρόκληση να αποδείξει το «Vorsprung durch Technik» σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το ενδιαφέρον για τη Formula 1 είναι παγκόσμιο είναι ένα από τα αθλητικά γεγονότα με τη μεγαλύτερη απήχηση παγκοσμίως. Το 2021, περισσότεροι από 1,5 δισεκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τους αγώνες. Η Formula 1 είναι δημοφιλής σε βασικές αγορές όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ και η τάση συνεχίζει να αυξάνεται – ακόμη και μεταξύ των νέων ανθρώπων. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Formula 1 γνωρίζει πλέον τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης μεταξύ των πιο δημοφιλών αθλημάτων στον κόσμο.

    Η υβριδική μηχανή της F1 θα κατασκευάζεται στη Γερμανία στο Competence Center Motorsport της Audi Sport στο Neuburg an der Donau, όχι μακριά από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας AUDI AG στο Ingolstadt. «Για την ανάπτυξη και την κατασκευή του συστήματος μετάδοσης κίνησης της Formula 1, θα βασιστούμε στην πολύτιμη τεχνογνωσία των εργαζόμενών μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού μας και θα προσλάβουμε επίσης επαγγελματίες υψηλής εξειδίκευσης» , δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport, Τζούλιους Σήμπαχ, ο οποίος οργανώνει την είσοδο στη Formula 1 ως μέρος της αναπροσαρμογής της παρουσίας της Audi στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

    Στο Neuburg υπάρχουν ήδη χώροι για δοκιμές κινητήρα F1 καθώς και για δοκιμές ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας. Αυτή τη στιγμή γίνονται πρόσθετες απαραίτητες προετοιμασίες όσον αφορά στο προσωπικό, στα κτίρια και στην τεχνική υποδομή, με όλα τα απαραίτητα να έχουν τεθεί σε εφαρμογή μέχρι το τέλος του έτους. Μια ξεχωριστή εταιρεία ιδρύθηκε πρόσφατα για την κατασκευή της υβριδικής μηχανής εξ ολοκλήρου θυγατρική της Audi Sport. Ο Άνταμ Μπέικερ θα αναλάβει τη διαχείριση της εταιρείας και συνεπώς το έργο της Formula 1 ως Διευθύνων Σύμβουλος. Ως μηχανικός έχει αναλάβει διάφορες ανώτερες θέσεις για κατασκευαστές και ομάδες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πριν ενταχθεί στην Audi το 2021, εργάστηκε στη FIA για τρία χρόνια. Η Audi θα ανακοινώσει την απόφασή της για την ομάδα με την οποία θα παραταχθεί το 2026 μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Είναι πιθανόν να είναι η Sauber που σήμερα έχει σαν συνεργάτη την Alfa Romeo.

    Διαβάστε επίσης:

    Παίζεις;

    F1 Bέλγιο: Όχι το γνωστό σας spa!



    ΣΧΟΛΙΑ