• AUTO

    F1 Αυστρία: Η οργάνωση θα εκπέμψει 90% λιγότερους ρύπους!


    Θα δοκιμαστεί ένα πιο αποδοτικό σύστημα παραγωγής ενέργειας αυτό το Σαββατοκύριακο στο οροπέδιο των Στυριακών Άλπεων.

    Η εκτίμηση είναι πως το νέο σύστημα παραγωγής ρεύματος θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα κατά 90% στην λειτουργία των πάντοκ, των πιτ και της περιοχής εκπομπής τηλεοπτικού σήματος F1, σε σύγκριση με το περσινό Grand Prix της Αυστρίας.

    Η δοκιμή γίνεται στο πλαίσιο διερεύνησης βιώσιμων λύσεων από τη F1 ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής μηδενισμού των ρύπων (Net Zero) έως το 2030. Στον αγώνα του Σπίλμπεργκ, οι γεννήτριες θα τροφοδοτούνται με βιοκαύσιμα και η τροφοδοσία και η παραγωγή ρεύματος θα υποστηρίζεται από ένα φωτοβολταϊκό πάρκο 600 τετραγωνικών μέτρων που αν έχει ήλιο (θα βρέχει) θα παρέχει περίπου 2,5 MWh ενέργειας σε όλη την εκδήλωση.

    Το πιλοτικό πρόγραμμα θα δημιουργήσει ένα πιο αποτελεσματικό και βιώσιμο σύστημα λειτουργίας, όχι μόνο μειώνοντας τις εκπομπές άνθρακα κατά περίπου 90% αλλά και απλουστεύοντας την διαδικασία καθώς οι ομάδες δεν θα χρειάζονται δικές τους γεννήτριες.

    Η δοκιμή θα επιτρέψει στη Formula 1 να συλλέγει και να αναλύει κρίσιμα δεδομένα που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ένα πιο βελτιωμένο σύστημα σε μελλοντικές εκδηλώσεις.

    Σηματοδοτεί την πιο πρόσφατη απόφαση της F1 να προχωρήσει σε χρήση πιο πράσινων ενεργειακών λειτουργιών τα Σαββατοκύριακα των αγώνων και είναι ένα ακόμη βήμα στο δρόμο προς το μηδενισμό των εκπομπών ρύπων (Net Zero) το 2030. Φέτος ως τώρα έχουν γίνει αρκετές δράσεις για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα μέσω τεχνολογικών καινοτομιών:

    • Τα φορτηγά βιοκαυσίμων της DHL στο ευρωπαϊκό σκέλος της σεζόν 2023 – μειώνοντας τις εκπομπές κατά τουλάχιστον 60% σε σύγκριση με τη χρήση παραδοσιακού καυσίμου.
    • Η χρήση βιοκαυσίμων για την τροφοδοσία του κέντρου ελέγχου, του τηλεοπτικού συγκροτήματος και των υπόλοιπων γεννητριών σε εννέα αγώνες κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν, σε συνεργασία με τους διοργανωτές.
    • Η δοκιμή ενός υβριδικού συστήματος μπαταρίας με αποτέλεσμα τη μείωση της ενέργειας που παράγεται από το ντίζελ κατά 42%, μειώνοντας τον χρόνο λειτουργίας της γεννήτριας από 24 ώρες σε περίπου 3 ώρες την ημέρα.

    Η Έλεν Τζόουνς, επικεφαλής της ESG, Formula 1 τόνισε: «Η προσέγγιση της Formula 1 για την προώθηση της καινοτομίας που δημιουργεί ουσιαστικό αντίκτυπο και επιρροή στον ευρύτερο κόσμο ξεπερνά τους υβριδικούς κινητήρες και τα βιώσιμα καύσιμα. Αυτή η προσέγγιση καθοδηγεί ό,τι κάνουμε, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου λειτουργίας των δικών μας δραστηριοτήτων και η δοκιμή στην Αυστρία είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα που δείχνει τη δέσμευση της Formula 1 να αναπτύξουν τρόπους εργασίας χωρίς ρύπους. Χρησιμοποιώντας την πιο πρόσφατη τεχνολογία και καινοτομίες, συνεχίζουμε να διερευνούμε νέες ευκαιρίες για να οργανώνουμε αγώνες με πιο βιώσιμο τρόπο και να μειώσουμε το αποτύπωμα άνθρακα».

    Ο Ίαν Στόουν, διευθυντής Logistics, Formula 1 συμπλήρωσε: «Αυτή η δοκιμή ενέργειας απορρέει από τον γενικό μας στόχο να μηδενίσουμε το ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2030 και δείχνει την επιθυμία όλων των εμπλεκομένων να συνεισφέρουν. Δεν υπάρχει μόνο το προφανές όφελος μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας και των εκπομπών άνθρακα, αλλά μας προσφέρει την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια πιο αποδοτική προσέγγιση στην διοργάνωση μεγάλων γεγονότων όπως τα GP».

    Διαβάστε επίσης

    Porsche: Ενίσχυση ρευστότητας 2,5 δισ.

    Γιατί οι Καναδοί επενδύουν στη F1;



    ΣΧΟΛΙΑ