array(0) {
}
        
    
Menu
-0.08%
Τζίρος: 135.16 εκατ.

Δωρεά σπέρματος Δανία: Η «βιομηχανία», η έλλειψη ενιαίου πλαισίου και η πρωτοβουλία της Ελλάδας

Comments

Η ΕΕΔΕ είναι η περίφημη Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος.  Έχει αυξημένο κύρος ενώ εκλεκτά στελέχη της αγοράς απαρτίζουν το Διοικητικό της Συμβούλιο. Προ ετών κατόπιν πρότασης του πολύπειρου κ. Γιάννη Ευσταθιάδη καθιέρωσε τα βραβεία Ερμής (ERMIS).  Μου λένε οτι τα βραβεία αυτά έχουν αυξημένο κύρος και όλοι οι διαφημιζόμενοι όπως φυσικά και οι δημιουργοί των διαφημίσεων επιθυμούν να πάρουν απο ένα. Είναι ένα λαμπερό τρόπαιο που άπαντες υπερηφανεύονται. Ακόμα και η διοργάνωση είναι λαμπερή. Λογικό. Όμως ξαφνικά τα βραβεία αυτά “σκοτείνιασαν”. Είναι ο θεσμός διαβλητός και μη αντικειμενικός; Τα πρόσωπα που δίνουν τα βραβεία αποφασίζουν με κριτήρια της αγοράς; 

Όσοι διάβασαν την επιστολή των επικεφαλής της OGILVY (μιας απο τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρίες στην χώρα) την προηγούμενη Παρασκευή ξαφνιάστηκαν. Οι επικεφαλής και τα στελέχη της εταιρίας επισημαίνουν ότι «τα Ermis Awards χαρακτηρίζονται από εσωστρέφεια, από διαδικασίες ψηφοφορίας και κριτικές επιτροπές που δεν διασφαλίζουν την αντικειμενικότητα, από συνεχείς αλλαγές στο πλαίσιο λειτουργίας χωρίς όραμα για το μέλλον του ίδιου του κλάδου, κι από πειραματισμούς χωρίς αποτέλεσμα». 

Η Ogilvy διοικείται απο τους εμβληματικούς διαφημιστές κ. Ευσταθιάδη και Κοτιώνη. Η ΕΕΔΕ έχει πρόεδρο τον επίσης εμβληματικό κ. Μανόλη Παπαπολύζο.  Ο κ. Παπαπολύζος είναι CEO της DDB. Άπαντες είναι κορυφαίοι στην δουλειά τους και αυτό έχει αποδειχθεί.  Διοικούν τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρίες στην χώρα. 

Μεσα στο Σαββατοκύριακο, εξαιτίας του άρθρου του mononews.gr με τίτλο “Ξαφνικός πόλεμος στην διαφημιστική αγορά: Τι σηματοδοτεί η αποχώρηση από τα βραβεία ERMIS του κ. Θ. Κοτιώνη της Ogilvy”, δέχτηκα πολλά τηλεφωνήματα.

Όλοι αναρωτιόνταν που η ΕΕΔΕ δεν απάντησε αμέσως. Τι φοβήθηκε; Γιατί άφησε να περάσει τόσος χρόνος;  

Είναι σαφές οτι μία άμεση απάντηση θα έλυνε τις απορίες όλων. 

Είναι έτσι όπως τα λέει η OGiLVY; Δεν είναι έτσι; 

Οσο περνούν οι ώρες και η ΕΕΔΕ δεν απαντά, ο χρόνος κυλάει εναντίον της. Πώς να εμπιστευτεί κάποιος πλέον τα βραβεία ERMIS όταν μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στην χώρα κατηγορεί αυτούς που δίνουν τα βραβεία ότι δεν είναι αντικειμενικοί στην κρίση τους; Αν δεν είναι έτσι, η ΕΕΔΕ πρέπει να απαντήσει με στοιχεία και να υπερασπιστεί τις επιλογές της.

Ο πρόεδρος της ΕΕΔΕ κ. Παπαπολύζος οφείλει να διαφυλάξει το κύρος του θεσμού και της ίδιας της Ενωσης που διοικεί. 

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ξαφνικός πόλεμος στην διαφημιστική αγορά: Τι σηματοδοτεί η αποχώρηση από τα βραβεία ERMIS του κ. Θ. Κοτιώνη της Ogilvy

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όλα τα ζώα στην πλάτη του κυρίου Ζαμανφού
Χωρίς αναδασμό οι αγρότες διεκδικούν ένα μοντέλο που έχει χρεοκοπήσει
Σκληρή γραμμή Μαξίμου: Αφήνοντας τα μπλόκα να απονομιμοποιηθούν
Η νίκη Πιερρακάκη και το τέλος της εποχής των αποσυνάγωγων – Άρθρο παρέμβαση
Πιερρακάκης και Εξεταστική: Ο καθρέφτης μιας χώρας σε διχασμό
Φραπές στο σέικερ, καπουτσίνοι στην προσευχή
Ήρθε η ώρα να μιλήσει το Design – Η σιωπηλή δύναμη της Ελληνικής Οικονομίας
Ποιος είναι ο Κυριάκος Πιερρακάκης
Αγροτικό: Η μοιραία εθελοτυφλία επιστρέφει ως κοινό χρέος
Όταν η Κεραμέως ψάχνει τα μυαλά που έφυγαν