array(0) {
}
        
    
Menu
0.26%
Τζίρος: 58.47 εκατ.

Τέρμα τα φθηνά πακέτα από Temu και Shein στην ΕΕ από 1η Ιουλίου – Πώς θα χρεώνεται το «καπέλο» των 3 ευρώ

Comments

Με αφορμή τον θάνατο του δημοσιογράφου Α. Βέλιου που επήλθε με μη υποβοηθούμενη ευθανασία, ζητήσαμε τη γνώμη των αναγνωστών μας και σας παραθέτουμε μερικές ενδιαφέρουσες απόψεις τους.

“Χάνοντας το σύντροφο μου..και έχοντας ζήσει τη φρίκη του να μην μπορείς να βοηθήσεις..αντιλαμβάνομαι πως η επιλογή σε έναν αξιοπρεπή θάνατο..πρέπει να δίνεται στον πάσχοντα…Όλα τα άλλα που αρθρώνονται είναι..περιττά και αβασάνιστα. Το νομικό πλαίσιο όμως πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά..για να διασφαλισθεί αυτό και μόνο αυτό. Το δικαίωμα του ανθρώπου που υποφέρει από νόσο που του καταντά τη ζωή αφόρητη. Με πικρά..και εφιαλτικές αναμνήσεις..να βασανίζουν τους οικείους του. Είναι το λιγότερο… αλλά το καταθέτω.”

Κείμενο της κ. Μάρθας Μπογιοπούλου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

http://www.mononews.gr/ochi-kirii-tis-apple-kouragio-chriazomaste-emis-gia-ta-mikroskopika-airpods/72603

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βίλλη Σπυριούνη στο forum του mononews: “Η ζωή με ημερομηνία λήξης”
Ειρήνη Παναγιώτου: η γνώμη μου για την ευθανασία
Αλέξανδρος Φιλιππίδης: η γνώμη μου για την ευθανασία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαμαράς-Καραμανλής: Απέναντι στο πολιτικό κενό που δημιουργούν
Ποια Ελλάδα θέλει να κυβερνήσει η Καρυστιανού;
Όταν συμπονάμε την Αφροδίτη Λατινοπούλου
Η σύγκλιση ενέργειας και δεδομένων και η ελληνική στρατηγική ευκαιρία
«Αναβολή ψήφισης του τουρκικού νομοσχεδίου για τη «Γαλάζια Πατρίδα»: Στρατηγικός ελιγμός ή αλλαγή στρατηγικής;»
PosoKanei: Τα apps δεν πολεμάνε την ακρίβεια, χρειάζεται κι ένας… Κουλούρης
Γιατί Πιερρακάκης και Στουρνάρας επιμένουν στην Ένωση Αποταμιεύσεων και Επενδύσεων
Εφαρμογή PosoPaeiToMalli
Η αριστερά των διασπάσεων και η στρατηγική Τσίπρα
Η Αμερική στο δικό της σημείο συμφόρησης