Ακατάλληλη ταχύτητα, αλκοόλ/ουσίες, μη χρήση ζώνης/κράνους και απόσπαση προσοχής είναι οι βασικές αιτίες των τροχαίων.
Δύσκολη μέρα, με 4 νεκρούς σε δυο τροχαία σε Βούλα και Ομόνοια. Αισθάνομαι την ανάγκη να ξεκινήσω με τα συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων. Στην πρώτη περίπτωση ένα εξαιρετικά ασφαλές αυτοκίνητο έχει κοπεί στη μέση. Είναι απίστευτο ότι από τη δεξιά του πλευρά βγήκαν ζωντανοί δυο άνθρωποι τα επίπεδα παθητικής ασφάλειας του συγκεκριμένου οχήματος είναι πολύ υψηλά. Ακούω να λένε ότι πήγαινε με 200. Η ταχύτητά του SUV των 306PS περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180km/h. Ακούω αναφορές για επικινδυνότητα του σημείου, αστεία πράγματα, διέρχονται καθημερινά από εκεί χιλιάδες αυτοκίνητα. Επικίνδυνο είναι και το κρεβάτι μου αν πέσω ενώ κοιμάμαι. Ακούω προτάσεις να μπουν κάμερες λες και θα σταματούσε η κάμερα το αυτοκίνητο. Ενδεικτικά αναφέρω ανακλαστικά στοιχεία στις πινακίδες κυκλοφορίας, γνώση της θέσης των καμερών αλλά και «πλερώνω και γκαζώνω» για τους πιο εύρωστους. Οι κάμερες βοηθούν στην είσπραξη προστίμων δεν σταματάνε τον πυρωμένο οδηγό. Τι τον σταματάει;
- Παιδεία
- Αστυνόμευση
- Υποδομές
Μάθετε στα παιδιά σας να μην τρέχουν αλόγιστα και να μην βραδύνουν αναίτια. Μάθετέ τα να οδηγούν με ασφάλεια και να μπορούν να αντιδράσουν σε μια δύσκολη στιγμή. Το 90% των οδηγών σήμερα δεν μπορεί να φρενάρει οριακά αν χρειαστεί. Ελάτε πείτε την αλήθεια πότε ακινητοποιήσατε το αυτοκίνητό σας από ταχύτητα 100km/h; Το αυτοκίνητο μπορεί, εσείς; Μάθετε τα παιδιά να σέβονται τον ΚΟΚ. Όσοι κυκλοφορούν τα βράδια ξέρουν καλά ότι υπάρχει αυξημένη ιλαρότητα αυτή την εποχή. Κατανοώ τις δυσκολίες αστυνόμευσης αλλά δε χρειάζεται να κυνηγάμε μεθυσμένα φαντάσματα. Μπορεί πολύ απλά να στέκεται ο αστυνομικός στο πάρκινγκ του νυχτερινού κέντρου και να λειτουργεί αποτρεπτικά: «Ήπιατε; Μην οδηγήσετε». Ούτε πρόστιμα, ούτε δράματα, ούτε ράμματα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να περιορίσει η υποδομή, την ταχύτητα των οχημάτων. Ενδεικτικά αναφέρω: Έξυπνες πινακίδες, διαφορετικοί τύπου οδοστρώματος, διαμόρφωση οδού.
Στη 2η περίπτωση τώρα εξετράπη της πορείας της μηχανή μεγάλου κυβισμού στο κέντρο της πόλης. Ένα στα δυο δυστυχήματα γίνεται εντός κατοικημένης περιοχής στη χώρα μας (54%). Οι κύριοι λόγοι που σκοτώνονται οι άνθρωποι στα τροχαία είναι:
- Ακατάλληλη ταχύτητα
- Απόσπαση προσοχής
- Μη χρήση κράνους/ζώνης
- Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ/ουσιών.
Κοιτάξτε λοιπόν τον καθρέπτη σας και αποφασίστε: Θέλετε να είστε ασφαλείς; Εφαρμόστε απαρέγκλιτα τα παραπάνω.
Διαβάστε επίσης
Ιδού το πιο καλοπουλημένο ηλεκτρικό στην Ευρώπη
F1: Μαδρίτη in, Βαρκελώνη out;
Ράλι Μόντε Κάρλο: Μια θρυλική ιστορία!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γερουσιαστές των Δημοκρατικών και των Ρεπουμπλικάνων ζήτησαν έρευνα για τη διαρροή των επικείμενων πληγμάτων κατά των Χούθι
- Άνταμ Σίλβερ: Το NBA θα «εξερευνήσει» ένα πρωτάθλημα στην Ευρώπη με συνεργάτιδα τη FIBA
- Τραμπ: Αποσύρει την υποψηφιότητα της Ελίζ Στεφάνικ για τη θέση της πρέσβυρας των ΗΠΑ στο ΟΗΕ
- Ιράν για επιστολή Τραμπ: Δεν διαπραγματευόμαστε υπό πίεση

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Δύο εκατομμύρια ευρώ σε έναν χρόνο «έχασε» το εμβληματικό ακίνητο στην Αρεοπαγίτου που ανήκε κάποτε στον «Έλληνα Μπάφετ»
Η big συμφωνία της Metlen και τα 51 ευρώ, οι 5 της Alpha και τα ραντεβού στο Παρίσι, ο νέος μέτοχος της RealCons, οι εκπλήξεις του Στάσση, ένας περίεργος διαγωνισμός, και το νέο δώρο της κόμισσας των Σπετσών στον θείο νερουλά (έλεος πλέον)

ΔΑΑ: Οι περσινές αμοιβές των 2,13 εκατ. ευρώ στον CEO Γιάννη Παράσχη και τα νέα παχυλά μπόνους στα στελέχη
