• Στον αέρα η λίστα mononews100, η ώρα της κρίσης για την Πειραιώς, ποιος αγόρασε ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, τι συμβαίνει με την IDEAL, τα 3 δισ. της Mytilineos και οι αγωνίες του προέδρου

    Είναι η τέταρτη χρονιά στη σειρά που το mononews.gr προχωρά στην καθιερωμένη πλέον, και συνάμα πρωτοποριακή  για τα ελληνικά media, ανάδειξη της νέας  λίστας mononews100 με τα 100 πιο επιδραστικά πρόσωπα της χώρας.

    image

    H Λίστα του mononews100 είναι στο αέρα

    Είναι η τέταρτη χρονιά στη σειρά που το mononews.gr προχωρά στην καθιερωμένη πλέον, και συνάμα πρωτοποριακή  για τα ελληνικά media, ανάδειξη της νέας  λίστας mononews100 με τα 100 πιο επιδραστικά πρόσωπα της χώρας.

    Έλληνες και Ελληνίδες που, με τις αξιοσημείωτες κινήσεις στο πεδίο των δραστηριοτήτων τους και την εν γένει επιτυχημένη παρουσία τους, άφησαν ένα ευδιάκριτο και ξεχωριστό αποτύπωμα.

    Η δημοσιογραφική ομάδα του mononews.gr στάθμισε τα γεγονότα και τις εξελίξεις στη χρονιά που πέρασε, μέσα από τα οποία αναδείχθηκαν οι σημαίνουσες προσωπικότητες με αυξημένο βαθμό επιδραστικότητας.

    Ο συγκερασμός των δημοσιογραφικών κριτηρίων οδήγησε στην κορυφαία θέση του mononews100 για το 2022 τη θαλασσοκράτειρα Μαρία Αγγελικούση.

    Η λίστα των επιδραστικών, που δημοσιοποιήθηκε χθες, σε σύγκριση με εκείνη της προηγούμενης χρονιάς απαρτίζεται σχεδόν κατά το ήμισυ από νέα πρόσωπα.

    Με ευρεία εκπροσώπηση του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς υπήρξαν σημαντικά deals και πολύπλευρες αναπτυξιακές πρωτοβουλίες.

    Ενώ στις επί μέρους θέσεις των 100 βρίσκονται πολιτικοί παράγοντες που καθορίζουν τη διακυβέρνηση της χώρας, όπως επίσης και τραπεζίτες, εφοπλιστές που ισχυροποίησαν πέρσι τη διεθνοποιημένη παρουσία τους, εκπρόσωποι του ευρύτερου τομέα του πολιτισμού, της δικαιοσύνης, του αθλητισμού, της τοπικής κοινωνίας, αλλά και διαχειριστές funds, χρηματιστές και εξέχοντες δικηγόροι, επικεφαλής γραφείων που παρέχουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες στον χρηματοοικονομικό τομέα.

    Δείτε όλη την λίστα εδώ.

    Η ώρα τις κρίσεως για την μετοχή της Πειραιώς

    H εβδομάδα που τρέχει από χθες για την μετοχή της Πειραιώς ΠΕΙΡ 0,26% 3,90 , αλλά και τους μετόχους της είναι ιδιαιτέρως σημαντική.

    Τα χαρτοφυλάκια που ασχολούνται με την μετοχή πρέπει να δηλώσουν απίστευτη ετοιμότητα αν θέλουν να κερδίσουν το «Άγιο Δισκοπότηρο», το οποίο δεν είναι άλλο από την ένταξη της μετοχής στον MSCI, που αλλάζει τελείως εικόνα και επίπεδο για τα μάτια των ξένων θεσμικών επενδυτών και  funds.

    Το μόνο που χρειάζεται η μετοχή, σχολιάζουν οι αναλυτές, είναι το καλό κλίμα στις αγορές να συνεχιστεί και πως με ένα +5% σωρευτικά από τρέχοντα επίπεδα τιμών, το χαρτί θα μπορούσε να τύχει της προσοχής των ελεγκτών του MSCI μετά τις 20 Ιανουαρίου και για δύο συνεδριάσεις μέχρι το τέλος του ίδιου μήνα. Σήμερα η κεφαλαιοποίηση της τράπεζας διαμορφώνεται στα 2,093 δις. ευρώ.

    Οι σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν στις 9 Φεβρουαρίου –ως προς το ποιες ελληνικές μετοχές θα ενταχθούν- και θα τεθούν σε ισχύ από 1ης Μαρτίου.

    Η μετοχή της Πειραιώς έχει να δει το αρνητικό πρόσημο από τις 27 Δεκεμβρίου με εξαίρεση μέχρι και χθες δύο πτωτικές συνεδριάσεις.

    Τα κέρδη την περίοδο αυτή ανέρχονται στο 20%.

    Η Morgan Stanley έχει θέσει ως όρο το 1 δις. δολ. κεφαλαιοποίηση χωρίς το ποσοστό του βασικού μετόχου που εν προκειμένω είναι το 27% του ΤΧΣ.

    Αν αφαιρεθεί το ποσοστό του ΤΧΣ, η καθαρή κεφαλαιοποίηση που θα εξετάσει ο MSCI είναι το 1,5 – 1,6 δις. ευρώ. Αυτή, σύμφωνα με την αγορά είναι η σπουδή, για κίνηση της μετοχής προς το 1,80 ευρώ το επόμενο διάστημα.

    Την ίδια ώρα κάτι περισσότερο από προεξοφλημένη (σ.σ. σίγουρη είναι η σωστή λέξη) θεωρείται η ένταξη της Μότορ Όιλ.

    Η κεφαλαιοποίηση της μετοχής ανέρχεται στα 2,545 δις. ευρώ.

    Οι αναλυτές έχουν πάει κι ένα βήμα παραπέρα.

    Υπολογίζουν πόσα κεφάλαια θα μπουν στη μετοχή.

    Στο πλαίσιο αυτό, τυχόν ένταξη της Μότορ Όιλ ΜΟΗ 0,30% 26,44 στον MSCI εκτιμάται ότι θα φέρει επιπλέον ρευστότητα στη μετοχή της τάξης των 70 εκατ. ευρώ.

    Στα 3 δισ. η MYTILINEOS

    Χθες η χρηματιστηριακή ημέρα επεφύλαξε εκπλήξεις για την Mytilineos ΜΥΤΙΛ 0,90% 38,18 .

    H εταιρεία ξεπέρασε σε κεφαλαιοποίηση τα 3 δις ευρώ καθώς βγήκαν αγοραστές ισχυροί θεσμικοί.

    Επίσης η εταιρεία συνέχισε το buyback με 30.000 μετοχές.

    Η μετοχή έκλεισε με κέρδη 4% στα 21,08 ευρώ.

    Σε αυτό το σημείο να σας θυμίσω ότι το FAIRFAX αρχές Δεκέμβριου συμφώνησε να αγοράσει 2.702.703 ιδίων μετοχών της MYTILINEOS, συνολικής αξίας €50.000.000, στην τιμή των €18,5 ανά μετοχή.

    Δεν έχει περάσει ένας μήνας και ήδη το ισχυρό fund του PREM WATSA κερδίζει 2,58 ευρώ ανά μετοχή.

    To επόμενο μεγάλο στοίχημα είναι τα 4,3 δισ. ευρώ σε κεφαλαιοποίηση και όπως λένε οι μυημένοι η ένταξη στον δείκτη FTSE 100 του Λονδίνου.

    Αγοραστής ο Γουρζής

    Προ ημερών ένα από τα κορυφαία στελέχη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΓΕΚΤΕΡΝΑ 0,49% 16,46 ο αντιπρόεδρος της εταιρείας και στενός συνεργάτης του Γιώργου Περιστέρη, ο Μιχάλης Γουρζής αγόρασε από την αγορά 50.000 μετοχές στην τιμή των 11,60 ευρώ.

    Not bad at all….

    Η πραγματικότητα για την IDEAL

    Τελείως διαφορετική εικόνα έδωσε στο επενδυτικό κοινό η ανάλυση της Pantelakis Securities για την Ιdeal Holdings.

    Η χρηματιστηριακή εξηγεί ότι πρόκειται επί της ουσίας για μια εξαιρετική εισηγμένη ιδιωτική μετοχική εταιρεία (private equity), που προσφέρει το καλύτερο και από τους δύο κόσμους, ήτοι των εταιριών χαρτοφυλακίου και των private equities.

    Η χρηματιστηριακή εξηγεί ότι η δημιουργία αξίας στοχεύει σε μεσαίου μεγέθους μετοχικά πακέτα, σε “αγορές στα χαμηλά” για να αναπτύσσει τις εταιρείες και να “πουλήσει ψηλά”, με επενδυτικό ορίζοντα 5 έως 7 ετών.

    Η χρηματιστηριακή δεν προτείνει τιμή-στόχο, αλλά ο μέσος όρος αποτίμησης αποδίδει μια δίκαιη αξία 5,3 ευρώ ανά μετοχή της IDEAL ή 51% υψηλότερα από τα τρέχοντα επίπεδα τιμής στο ταμπλό του ΧΑ.

    Η χρηματιστηριακή εξηγεί ότι η IDEAL είναι μια εταιρεία χαρτοφυλακίου μόνο κατ’ όνομα, αφού έχει επενδυτικό ορίζοντα 5 έως 7 ετών, που περιλαμβάνει την εξαγορά/πώληση ολόκληρων εταιρειών, με στόχο απόδοσης σε υψηλότερα επίπεδα του 20% και με περιορισμένο hands-on management, οπότε υπάρχει μια συγκεκριμένη ‘αύρα΄ που μοιάζει περισσότερο με private equity.

    “Πρόκειται για μια μοναδική επενδυτική εναλλακτική λύση για ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο μετοχών με αποδεδειγμένο ιστορικό στις συγχωνεύσεις και τις εξαγορές. Μια έμπειρη επενδυτική ομάδα εντοπίζει επιλεκτικά ηγέτες, επενδύει, παρακολουθεί και επικεντρώνεται στην προσθήκη αξίας πριν από την έξοδο, χρησιμοποιώντας τις αρχές των private equities”,  εξηγεί η Pantelakis.

    Έρχονται  εξελίξεις σε Cardlink – Worldline

    Eξελίξεις οσμίζομαι στο μέτωπο του νέου σχήματος που έχει προκύψει μετά την εξαγορά της Cardlink από τον κορυφαίο διεθνή πάροχο ΡΟS την  Wordline .

    Θυμίζουμε ότι το deal που είχε ανακοινωθεί το Μάιο του 2021  προέβλεπε μεταξύ άλλων η διατήρηση ποσοστού 7,5% από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Cardlink, Γιώργο Δρυμιώτη, ο οποίος θα παραμείνει μέτοχος της Cardlink και θα είναι υπεύθυνος, εντός του Ομίλου της Worldline.

    Στη συνέχεια μάλιστα η  Worldline εξαγόρασε της Merchant Acquiring της Eurobank ΕΥΡΩΒ 0,52% 1,93 στην Ελλάδα.

    Αυτό που διαβλέπω είναι ότι σταδιακά οι εταιρείες που έχουν εξαγοραστεί όπως η Cardlink θα αφομοιωθούν πλήρως  ώστε στην ελληνική αγορά να υπάρχει μόνο ένα brand και αυτό προφανώς θα είναι της Worldline.

    Mε τον τρόπο αυτό όπως μου λένε λειτουργεί η ξένη πολυεθνική σε όσες χώρες έχει παρουσία.

    Μάλιστα όπως μου μετέφεραν, η αναστολή καταχώρησης από το ΓΕΜΗ στην οποία τέθηκε η Cardlink λόγω εκπρόθεσμης δημοσίευσης των οικονομικών της καταστάσεων για το 2021, μόνο συμπτωματική δεν μπορεί να θεωρηθεί .

    Αλαλούμ σε ΕΡΓΟΣΕ και ΟΣΕ για τη δημοπράτηση έργων

    Με παραξενεύει κάπως το καθεστώς που ισχύει για  τη δημοπράτηση έργων που αφορούν την κατασκευή νέων σιδηροδρομικών έργων.

    Κανονικά οι αρμοδιότητες των δύο φορέων για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, δηλαδή της ΕΡΓΟΣΕ  (κατασκευή νέων γραμμών) και του ΟΣΕ (συντήρηση δικτύου), θα έπρεπε να είναι ευδιάκριτες, κυρίως για να μην υπάρχει κίνδυνος να κολλήσουν σημαντικά σιδηροδρομικά έργα.

    Μαθαίνω, ωστόσο, πως πέφτουν σύντομα από την ΕΡΓΟΣΕ και τον ανάδοχο οι υπογραφές για τη μελέτη που αφορά την κατασκευή νέας γραμμής που θα συνδέει το ΣΚΑ με τη Βόρεια Ελλάδα και θα παρακάμπτει το Δήμο Αχαρνών.

    Το περίεργο της υποθέσεως είναι ότι με το που τελειώσει η παραπάνω μελέτη, δηλαδή ύστερα από ένα οκτάμηνο, θα παραδοθεί στον ΟΣΕ, ο οποίος  θα λάβει την απόφαση για τη  δημοπράτηση του έργου.

    Ωστόσο, τον διαγωνισμό θα τον «τρέξει» η ΕΡΓΟΣΕ και όλα αυτά συμβαίνουν καθώς η εταιρεία είναι θυγατρική του ΟΣΕ και πρέπει να παίρνει το πράσινο φως από τη μητρική.

    Επειδή, εμένα με έπιασε πονοκέφαλος από το πηγαινέλα, να πω κουράγιο στο Σπύρο Πατέρα και το Χρήστο Βίνη, που είναι αντίστοιχα οι επικεφαλής των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, έως τον Ιούνιο 2024 μέχρι να ολοκληρωθεί δηλαδή ο διαχωρισμός των δυο εταιρειών.

    Το παρασκήνιο από την αποστρατεία του Ναυάρχου Πετράκη

    Aν ισχύει η πληροφορία που έχει φθάσει στα αυτιά μου τότε η μεγάλη είδηση από τη χθεσινή συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ δεν ήταν τόσο η ανανέωση της θητείας του ΑΓΕΕΘΑ , στρατηγού Κωσταντίνου  Φλώρου, όσο η αποστράτευση του αρχηγού του ΓΕΝ αντιναυάρχου Στυλιανού Πετράκη.

    Ο απερχόμενος ΑΓΕΝ ο οποίος προήχθη στο βαθμό του Ναυάρχου γεννήθηκε στην Επισκοπή Ρεθύμνου.

      Πρόκειται για το γραφικό χωρίο από το οποίο κατάγεται η οικογένεια Βαρδινογιάννη.

    Αυτά ως προς το βιογραφικό του ναυάρχου ε.α.

    Μαθαίνω λοιπόν ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε δεχθεί «εισηγήσεις» από σημαντικό οικονομικό παράγοντα του τόπου να  προχωρήσει στην αναβάθμιση του κ Πετράκη τοποθετώντας αυτόν στη θέση του ΑΓΕΕΘΑ.

    Άλλωστε νομίζω ότι σύμφωνα με την «στρατιωτική τάξη» ο επόμενος αρχηγός θα πρέπει να προέρχεται από τις τάξεις του Ναυτικού, οπότε η τοποθέτηση του θα ήταν εναρμονισμένη και ως προς τα ειωθότα.

    Υπουργείο Υποδομών: Μικρές καθυστερήσεις στα έργα

    Για τουλάχιστον 10 ημέρες μαθαίνω πως θα καθυστερήσουν οι περισσότεροι διαγωνισμοί για τα μεγάλα έργα υποδομών, καθώς οι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν μικρές τεχνικές δυσκολίες στην υποβολή προσφορών.

    Ο λόγος;  Τα πτυχία των κατασκευαστών έχουν πάψει να ισχύουν από τα τέλη του 2022 και το Υπουργείο Υποδομών πρέπει να δώσει το πράσινο φως για την ανανέωσή τους γεγονός που έχει οδηγήσει σε παράταση και στον διαγωνισμό του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό.

    Η εξέλιξη αυτή αφορά περισσότερο τα έργα του Υπουργείου Υποδομών, καθώς έχει αποφασιστεί να δοθούν οριζοντίως παρατάσεις στις προθεσμίες υποβολής προσφορών και έως και τις 27 Ιανουαρίου.

    Πρόκειται κυρίως για διαγωνισμούς που αφορούν αντιπλημμυρικά έργα και φράγματα που έχουν ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης.

    Ωστόσο, όπως μου λένε άνθρωποι του Υπουργείου Υποδομών, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής δε μένει άπραγος ετοιμάζει τη νέα τροπολογία για την ανανέωση των πτυχίων έως και τα τέλη του 2023.

    Αυτή αναμένεται να παρουσιαστεί στη Βουλή την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου και να τεθεί προς ψήφιση, ενώ εκτιμάται πως το σχετικό ΦΕΚ θα εκδοθεί μία εβδομάδα αργότερα.

    ΡΑΕ: Οι αγωνίες του προέδρου της καρδιάς μας, Θανάση 

    Τώρα τελευταία στην οδό Πειραιώς όπου τα γραφεία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, διακρίνω μία αγωνία, μία νευρικότητα, ένα καρδιοχτύπι  θα έλεγα.

    Ο λόγος είναι ότι πριν δύο μήνες πέρασε από  το Υπουργικό Συμβούλιο Σχέδιο Νόμου με το οποίο η ΡΑΕ αναλαμβάνει τις αρμοδιότητες   της διαχείρισης των υδάτων και των αστικών αποβλήτων, κάτι που είχατε διαβάσει πρώτοι στον wiseman  (να ευλογήσουμε λίγο και τα γένια μας) εκεί στα τέλη Αυγούστου πέρυσι.

    Το  νομοσχέδιο έρχεται τώρα σε διαβούλευση και την άνοιξη (ανάλογα και με το χρόνο των εκλογών) λέγεται πως θα ψηφιστεί.

    Μου λένε πως περιλαμβάνει μία διάταξη όπου αφήνει ανοιχτό με έμμεσο τρόπο το θέμα της «ολικής αναδιάρθρωσης» του Δ.Σ. δηλαδή της πιθανής αντικατάστασης όλων των μελών του, περιλαμβανομένου (;) και του Προέδρου.

    Αυτή η …δημιουργική ασάφεια που έλεγε και μία ψυχή, έχει ρίξει στα μαύρα πανιά τον Πρόεδρο της καρδιάς μας στη Ρυθμιστική.

    Ο Θανάσης Δαγούμας αγωνιά και αναρωτιέται μήπως «τον φύγουν ξαφνικά» όπως με πληροφορούν, ενώ όλοι γύρω του (πλην φυσικά του ΥΠΕΝ Κώστα Σκρέκα που δεν του μιλάει) τον διαβεβαιώνουν πως μένει σίγουρα.

    Η νέα εμπλουτισμένη Ρυθμιστική Αρχή θα έχει 4 επιπλέον μέλη για να καλύψει  τους δύο καινούργιους τομείς (ύδατα και απόβλητα).

    Πόσοι θα φύγουν εκ  7 σημερινών μελών που θα γίνουν μάλλον 11;

    Ποιοι θα αποχωρήσουν πριν λήξει η θητεία τους;

    Ποιοι θα είναι οι νέοι;

    Ποιες θέσεις θα  επαναπροκηρυχθούν;

    Ποιος είναι ο αδύνατος κρίκος στη ΡΑΕ τελικά;

    Tι συμβαίνει με την Motor Oil και τα απορρίμματα;

    Πολλά ερωτήματα προκαλεί η ταυτόχρονη παρουσία της Motor Oil σε δύο εταιρείες, ΘΑΛΗΣ και ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΛΑΚΤΩΡ 0,77% 2,63 οι οποίες διεκδικούν έργα αποβλήτων  σε Σχιστό, Φυλή και Θεσσαλονίκη συνολικού Προϋπολογισμού 1,1 δις. ευρώ.

    ΟΙ  υποψήφιοι για τα έργα αυτά είναι οι:

    α) ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή-ΤΙΤΑΝ,

    β)  INTRAKAT,

    γ) ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ  «ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ Α.Ε.»

    δ) Motor Oil Renewable Energy (τα Ανανεώσιμα της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ) ΑΒΑΞ – THALIS και

    ε) ΗΛΕΚΤΩΡ – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.

    Φαινομενικά  δεν υπάρχει πρόβλημα …  εκτός μία λεπτομέρεια  η  ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ που διοικεί ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης, κατεβαίνει στους διαγωνισμούς με δύο διαφορετικά σχήματα τα οποία εμφανίζονται ως «ανταγωνιστικά μεταξύ τους».

    Πρόκειται για την  ΤΗALIS που εξαγόρασε το Νοέμβριο και τις θυγατρικές του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ (ΗΛΕΚΤΡΩΡ)  στην οποία ο Όμιλος Βαρδινογιάννη κατέχει το 29,87%.

    Βέβαια  οι δύο Όμιλοι εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για τα τρία έργα το φθινόπωρο του 2021, τότε προδήλως δεν υπήρχε πρόβλημα διότι δεν είχε πραγματοποιηθεί η συμφωνία για την αγορά του ποσοστού των εφοπλιστών Μπάκου Καυμενάκη στον Ελλάκτωρα.

    Όμως πλέον τι μέλλει γενέσθαι ;

    Το πιθανότερο είναι ότι θα πρέπει να υπάρξουν ανακατατάξεις  και καραμπόλες στα σχήματα.

    Να σας θυμίσω, επίσης, πως η MORE έχει ήδη προαναγγείλει τη δημιουργία μίας νέας εταιρίας για τα απορρίμματα και, ύστερα από τον επίσημο «γάμο» με την THALIS, αναμένεται να δούμε ένα νέο διεκδικητή.

    Βέβαια, για να φτάσουμε στο στάδιο της υποβολής προσφορών, και να ξεδιαλύνει το τοπίο, θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά, καθώς όλοι οι διαγωνισμοί για τα έργα απορριμμάτων που δημοπρατεί η Περιφέρεια Αττικής, έχουν «στοιχειώσει».

    Στην αγορά αναρωτιούνται μάλιστα αν θα υπάρξουν ανάδοχοι ή αν θα ματαιωθούν οι διαγωνισμοί, όπως έγινε με το Γραμματικό.

    Τι θα γίνει με τα υπόλοιπα έργα απορριμμάτων 

    Όπως γνωρίζουμε οι παροικούντες, με  συνολικό προϋπολογισμό πάνω από 350 εκατομμύρια  ευρώ θα τρέξουν πολύ σύντομα  οι μονάδες επεξεργασίας απορριμμάτων σε Βόλο, Λάρισα, Ανατολικό Τομέα Θεσσαλονίκης, Καβάλα και Νάξο.

    Επίσης τρέχει ο διαγωνισμός για τη μονάδα επεξεργασίας της Κέρκυρας, ενώ το  τελευταίο δίμηνο  δημοπρατήθηκαν και άλλες τρεις μονάδες, σε Πάτρα, Σαντορίνη (με ΣΔΙΤ) και Τήνο, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 100 εκατ. ευρώ.

    Ενδιαφέρον σχεδόν για  όλα  τα έργα εκδηλώνουν όλοι οι «παίκτες» στη διαχείριση απορριμμάτων όπως η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ΤΕΝΕΡΓ 0,22% 18,29 , ΗΛΕΚΤΩΡ (όμιλος Ελλάκτωρ με συμμετοχή ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ σχεδόν στο 30%), Μεσόγειος, Watt και Θαλής, μου λένε όσοι ξέρουν την αγορά.

    Οπότε εύλογα διερωτώμαι αν σε αυτούς τους διαγωνισμούς «χτυπηθεί» η ΗΛΕΚΤΩΡ με τον «Θαλή».

    Θα κατέβουν δηλαδή σε ανταγωνιστικά σχήματα οι δύο εταιρείες που  βρίσκονται υπό τη σκέπη της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ;»

    Η άποψη της MOTOR OIL  βρίσκεται -όπως λένε οι άνθρωποί της- στο μετοχολόγιο της ΕΛΛΑΚΤΩΡ:

    Ο Ολλανδός της REGGEBORGH  με δύο επενδυτικά οχήματα ελέγχει 46 και κάτι τοις εκατό των μετοχών ενώ η MOTOR OIL κάτι λιγότερο από 30%.

    Άρα, απαντούν  δεν υπάρχει conflict .

    Είμαστε όμως στην Ελλάδα και η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια αλλά να το δείχνει κιόλας.

    Επειδή εδώ στην Ελλάδα δεν είχαμε ποτέ Καίσαρες, ας βάλουμε στη θέση αυτή τη γυναίκα του (κάθε) Περιφερειάρχη που προκηρύσσει τους διαγωνισμούς.

    Τελικά το δείχνει ή δεν το δείχνει πως είναι τίμια;

    Ιδού η απορία!

     

    Μανώλης Γραφάκος: Oλα οκ; 

    Α και επί τη ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω τί κάνει ο Γενικός Γραμματέας Διαχείρισης Αποβλήτων κ. Μανώλης Γραφάκος, όλα καλά;

    Εννοώ, είναι καλά στην υγεία του, αυτό με ενδιαφέρει.

    Μην πάει το πονηρό μυαλό σας αλλού…

     

    Aποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

    Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.