ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε, διαθέτει πλέον μεγαλύτερη χωρητικότητα λειτουργίας σε διαδρομές μεταξύ Άπω Ανατολής και Ευρώπης, κατέχοντας ποσοστό 23%, Μέσης Ανατολής και Ινδικής θαλάσσιας περιοχής στο 14%, υπηρεσίες προς και από την Αφρική σε ποσοστό 13% και διατλαντικό εμπόριο γύρω στο 10% σε σύγκριση με τη διαδρομή Ασίας – Βόρειας Αμερικής.
Μόνο το 9% του στόλου της χρησιμοποιείται τώρα στις υπηρεσίες Ασίας – Βόρειας Αμερικής, από 16% πέρυσι.
Συγκριτικά, το 22% του στόλου της AP Moller – Maersk απασχολείται στις υπηρεσίες Ασίας – Ευρώπης και το 18% στις υπηρεσίες Ασίας – Βόρειας Αμερικής.
Σύμφωνα με την Alphaliner, το 21% της συνολικής χωρητικότητας γραμμής είναι πλέον ενεργό μεταξύ Άπω Ανατολής και Ευρώπης.
Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι γραμμές μεταξύ Ασίας και Βόρειας Αμερικής με το 18% της θαλάσσιας ικανότητας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Διαβάστε επίσης:
Drewry: Έλλειμμα 9% στους αξιωματικούς εμπορικού ναυτικού – Πρόβλημα με την στελέχωση των πλοίων
OceanPal (Σεμίραμις Παληού): Προχωρά σε reverse split για να ενισχύσει την τιμή της μετοχής της
──────────────────
Εκλογές 2023
Εκλογές 2023: Όλη η επικαιρότητα στο mononews.gr
Οδηγός – Πού και πώς ψηφίζω στις 25 Ιουνίου
Δείτε live τον χάρτη των αποτελεσμάτων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs για ελληνικές τράπεζες: Το ράλι θα συνεχιστεί – Νέες αυξημένες τιμές στόχοι
- Νέα συνάντηση Τραμπ με Νετανιάχου για τη Γάζα: Δεν ανακοινώθηκε συμφωνία
- Πλαίσιο: Πωλήσεις ρεκόρ 480 εκατ. ευρώ – Σημαντική κάμψη στα κέρδη
- Ο διπλός σχεδιασμός της Αθήνας μετά την απόφαση Χαφτάρ να διώξει την ευρωπαϊκή αποστολή από τη Βεγγάζη – Πιο σκληρά μέτρα στο τραπέζι
