• Business

    Πωλητήριο σε δύο από τα πλοία της MEP που απέκτησε τον Σεπτέμβριο βάζει η AM Nomikos

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Πωλητήριο σε δύο από τα επτά πλοία που απέκτησε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο από τη Maritime Equity Partners βάζει η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία AM Nomikos, με το ένα από αυτά μάλιστα να είναι πολύ κοντά στο να πουληθεί.

    Όπως δήλωσε στο TradeWinds ο διευθυντής S&P της εταιρείας, Jamie Freeland, η AM Nomikos βρίσκεται σε “στενές διαπραγματεύσεις” για την πώληση του χωρητικότητας 58.700 dwt supramax Halicarnassus V (κατασκευής 2009), με προοπτική αυτές να ολοκληρωθούν “πολύ σύντομα”, χωρίς πάντως να κάνει οποιαδήποτε αναφορά στην τιμή για την οποία συζητά η εταιρεία.

    Πηγές του TradeWinds εκτιμούν πάντως πως το πλοίο θα μπορούσε να πουληθεί έναντι περίπου 11-12 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Παράλληλα, ο Freeland επιβεβαίωσε ότι και ένα ακόμα πλοίο που αποκτήθηκε μαζί με το Halicarnassus V, το χωρητικότητας 31.800 dwt Ephesus III (κατασκευής 2004), είναι επίσης προς πώληση και τις επόμενες εβδομάδες οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές θα μπορούν να το επιθεωρήσουν στη Λατινική Αμερική. Ξεκαθάρισε ωστόσο πως για τα υπόλοιπα πέντε πλοία που απέκτησε η εταιρεία από τη MEP δεν υπάρχει καμία πρόθεση να πωληθούν.

    Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Σεπτέμβριο η AM Nomikos είχε αποκτήσει συνολικά επτά πλοία από την προβληματική MEP: Δύο πλοία τύπου capesize χωρητικότητας 178.000 dwt (Rhodes VI και Alexandria VII), ένα supramax χωρητικότητας 58.700 dwt (Halicarnassus V) και τέσσερα handysize χωρητικότητας 31.800 με 32.000 dwt (Giza I, Babylon II, Ephesus III, Olympia IV). Το ποσό της εξαγοράς των επτά πλοίων δεν έγινε ποτέ γνωστό.

    Με τη συμφωνία αυτή η AM Nomikos είχε αυξήσει τον στόλο της στα 43 πλοία, ενώ ήταν η πρώτη φορά μετά από χρόνια που απέκτησε πλοία τύπου capesize.

    Παράλληλα, η AM Nomikos βρίσκεται σε διαδικασία αδειάσματος” του στόλου της από τα παλαιότερα πλοία της, και ήδη τον περασμένο Σεπτέμβριο πούλησε σε Κινέζο αγοραστή το χωρητικότητας 72.400 dwt Lucky Luke (κατασκευής 1999) έναντι 3,75 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ τον Οκτώβριο πούλησε προς διάλυση το χωρητικότητας 73.300 dwt Gaspar (κατασκευής 1997).

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μυστήριο: Ποιες είναι οι τρεις άγνωστες ελληνικές ναυτιλιακές που μπαίνουν στo ξηρό φορτίο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι εργαζόμενοι του ΔΟΛ παρεμβαίνουν στην αίτηση των τραπεζών

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αυτή είναι η «Λευκή Βίβλος» του Brexit: Τα 12 σημεία



    ΣΧΟΛΙΑ