bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Starbucks και Nestle μπορεί να βγουν κερδισμένες από την κρίση

  • Bloomberg


Τα Starbucks και η Nestle, η εταιρεία που παράγει τον Nescafe και τον Nespresso, μπορεί να δουν το μερίδιο αγοράς τους να αυξάνεται με τη λήξη του lockdown, καθώς είναι πολύ πιθανό να περιοριστούν οι διαθέσιμες επιλογές για τους καταναλωτές.

Η προθεσμιακή τιμή του καφέ arabica, της ποικιλίας που χρησιμοποιεί η Starbucks, έχει μειωθεί κατά 26% στη Νέα Υόρκη φέτος. Πτώση που οφείλεται αφενός μεν στη μείωση της ζήτησης από καφετέριες, εστιατόρια και γραφεία λόγω της πανδημίας, αφετέρου δε στην αύξηση της παγκόσμιας προσφοράς.

Οι μεγαλύτεροι παραγωγοί καφέ, όπως η Nestle και η Starbucks, έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσουν από τα «λουκέτα» σε σύγκριση με μικρότερους, εξειδικευμένους παραγωγούς, υποστηρίζει ο Τζέιμς Γουάτσον, αναλυτής για τον κλάδο των ροφημάτων στη Rabobank International. Το αποτέλεσμα: «Μπορεί να δούμε πολλά «λουκέτα» στην αγορά του καφέ, τα οποία θα δημιουργήσουν ένα κενό» όταν ανοίξουν οι κοινότητες, λέει ο Γουάτσον.

«Οι μεγάλοι παίκτες, με έτοιμη πρόσβαση στο λιανικό εμπόριο θα είναι σε θέση να καλύψουν αυτό το κενό», δήλωσε ο ίδιος σε τηλεφωνική συνέντευξή του στο Bloomberg. «Αυτό μπορεί να συμβεί μέσω εξαγοράς ή παίρνοντας πελάτες από άλλες εταιρείες. Μπορεί να υπάρξουν πολλά λουκέτα και μπορεί να μην υπάρχουν πολλές ποιοτικές επιλογές για τους καταναλωτές», ανέφερε.


ΣΧΟΛΙΑ