Παραδοσιακά έχει GP το Πάσχα (Μπαχρέιν) με το πρωτάθλημα να ξεκινά αρχές Μαρτίου και να ολοκληρώνεται αρχές Δεκεμβρίου. Το 2026 θα έχουμε νέες ομάδες (Audi, Cadillac) νέους κανονισμούς και 100% βιώσιμα καύσιμα στις εξηλεκτρισμένες υβριδικές μηχανές. Το πρόγραμμα, θα ξεκινήσει στην Αυστραλία στις 6-8 Μαρτίου και θα περιλαμβάνει 24 αγώνες, με τον τελικό της σεζόν να διεξάγεται στο Άμπου Ντάμπι στις 4-6 Δεκεμβρίου.
Το 2026, το Ραμαζάνι θα διαρκέσει καθ’ όλη τη διάρκεια του Φεβρουαρίου και του Μαρτίου, πράγμα που σημαίνει ότι τα Grand Prix του Μπαχρέιν και της Σαουδικής Αραβίας θα διεξαχθούν για άλλη μια φορά τον Απρίλιο. Το ημερολόγιο του 2026 παρουσιάζει βελτιώσεις στις αποστάσεις που διανύονται. Για παράδειγμα, το Grand Prix του Καναδά ακολουθεί πλέον αυτό του Μαϊάμι στις 22-24 Μαΐου.
Αυτό θα οδηγήσει σε σημαντική μείωση ρύπων, καθώς μέρος του εξοπλισμού μπορεί να μετακινηθεί απευθείας από τη μία τοποθεσία στην άλλη. Αυτή η αλλαγή δημιουργεί ένα ενοποιημένο ευρωπαϊκό σκέλος της σεζόν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ξεκινώντας από το Μονακό στις 5-7 Ιουνίου και ολοκληρώνοντας στην Ισπανία, όπου η Μαδρίτη θα κάνει το ντεμπούτο της στο ημερολόγιο της Formula 1 από τις 11-13 Σεπτεμβρίου.
Στη συνέχεια, το Πρωτάθλημα επιστρέφει στην Ασία με τα Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν και της Σιγκαπούρης, πριν από μια τριπλέτα αγώνων στην Αμερική. Το φινάλε έχει Λας Βέγκας, Κατάρ και Άμπου Ντάμπι.
Μιλώντας σχετικά ο ceo της F1, Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: «Το 2026 θα είναι μια νέα εποχή για τη Formula 1, ενός ολοκαίνουργιου συνόλου κανονισμών για το άθλημά μας, τα μονοθέσια και τους κινητήρες, οι οποίοι θα κινούνται με 100% βιώσιμο καύσιμο. Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τη Μαδρίτη στο καλεντάρι, και που βλέπουμε αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Audi, η Cadillac και η Ford να εντάσσονται στο grid της Formula 1.
Προμηνύεται μια αξέχαστη σεζόν, όπου για άλλη μια φορά θα έχουμε 24 αγώνες για να παρακολουθήσουμε τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο να προσφέρουν απίστευτες μάχες ρόδα με ρόδα για τα εκατομμύρια των φιλάθλων που παρακολουθούν σε όλο τον κόσμο. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους οπαδούς μας για την παθιασμένη υποστήριξή τους και τη FIA, μαζί με όλους τους εθελοντές, τους κριτές και τους αξιωματούχους, καθώς και τους διοργανωτές, τους συνεργάτες, τους χορηγούς, τις πόλεις υποδοχής και τις τοπικές ομοσπονδίες μηχανοκίνητου αθλητισμού για τη δέσμευση και την υποστήριξή τους στην υλοποίηση αυτού του προγράμματος».
Διαβάστε επίσης:
Οδηγούμε το Subaru BRZ των 2.4lt
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Έρευνα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας για τα «Σπιτάκια Ανακύκλωσης» – Τι έλεγε το πόρισμα της ΕΔΕΛ
- Τζουζέπε Τζιάνο: Η εξαγορά του ΧΑ από τη Euronext θα συνδέσει τις επιχειρήσεις με δεξαμενή ρευστότητας άνω των 6 τρισ.
- Τι στάση θα κρατήσει η ΝΔ στην ψηφοφορία για τις προανακριτικές – Η κλειστή σύσκεψη και η πρόταση για αποχή
- ΔΕΗ: Το σχέδιο για τον εξηλεκτρισμό των μεταφορών σε Ελλάδα και Ρουμανία

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Ακύρωση δωρεών: Πώς οι κληρονόμοι έχουν λόγο στη διαχείριση της περιουσίας των γονέων ακόμα και εν ζωή
Πλειστηριασμοί: Στο σφυρί η «Ήλιος», η έπαυλη Εμφιετζόγλου και το φάντασμα του Ερασίνειου στο Κορωπί

Το καταφύγιο των δισεκατομμυρίων: Πώς ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ «χτίζει» μια ιδιωτική αυτοκρατορία στη Χαβάη
