AUTO

F1: Δεν πιάνεται ο Πιάστρι!

Όσκαρ Πιάστρι

Όσκαρ Πιάστρι


Η αποχώρηση του Φέτελ έχει δημιουργήσει μια καραμπόλα που αλλάζει αρκετά τις θέσεις των οδηγών.

Καιρό είχαμε να δούμε τέτοια κινητικότητα ανάμεσα σε ομάδες και οδηγούς. Η απόφαση του Φέτελ άνοιξε μια θέση στην Aston Martin και ο Λώρενς Στρολ έσπευσε να την καλύψει με την ίδια λογική: Ένας πρωταθλητής – δάσκαλος για το γιό μου και σημείο αναφοράς/έμπνευσης για την ομάδα.

Ο βαθύπλουτος Καναδός έκανε λοιπόν στον Αλόνσο μια πρόταση που δεν μπορούσε ν’ αρνηθεί. Το ρεπορτάζ μου λέει πως οι απολαβές του αγγίζουν τις αντίστοιχες στην εποχή της Ferrari.

Οι δυο ομάδες (Aston Martin, Alpine) είχαν κοντραριστεί και πάλι φέτος λόγω της επεισοδιακής μεταγραφής του επικεφαλής σήμερα της Alpine, Οτμάρ Ζαφνάουερ. Ο Ρουμάνος που βρίσκονταν στην ομάδα της Force India από το 2009 (σημερινή Aston Martin) μέχρι τελευταία στιγμή αρνιόνταν την μεταγραφή.

Προφανώς τώρα πληρώθηκε με το ίδιο νόμισμα από το Λώρενς Στρολ, καθώς όπως ο Ζαφνάουερ αποκάλυψε έμαθε για την μεταγραφή του Αλόνσο στην Aston Martin από το δελτίο Τύπου.

Βέβαια ο Στρολ βρήκε σύμμαχο το χαρακτήρα του Αλόνσο που είναι γεννημένος για τέτοιες καταστάσεις. Ο Ισπανός είχε τεράστιο θέμα με το πόσο τον κόντραρε στην πίστα ο Οκόν, που φέτος έχει περισσότερους βαθμούς αλλά και είναι ταχύτερος στις κατατακτήριες δοκιμές. Ταυτόχρονα ήθελε διετές συμβόλαιο αλλά η Alpine του έδινε 1+1. Οπότε το πολυετές που πρότειναν οι Στρολ και η οδηγική ικανότητα του Λανς λειτούργησαν ως σειρήνες για τον Ισπανό.

Αξίζει εδώ να τονιστεί πως η ανακοίνωση ήρθε στις 1/8. Στις 31/7 έληγε η option που είχε η Alpine στο συμβόλαιο του Όσκαρ Πιάστρι για να τον δεσμεύσει για το 2023. Αυτό το γνώριζε ο Αλόνσο και κατ’ επέκταση ο Λώρενς Στρολ. Έτσι το χτύπημα ήταν διπλό για την Alpine. O 21χρονος ταλαντούχος πρωταθλητής στην F2 το 2021 και στην F3 νωρίτερα, έμεινε φέτος εκτός F1 και περιορίστηκε σε ρόλο δοκιμαστή στην Alpine.

Για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα είναι αδιανόητο με βάση την αθλητική ικανότητα να χρησιμοποιείς Οκόν, Αλόνσο και να αφήνεις έξω τον Πιάστρι. Σημειώστε πως πρόκειται για ταλέντο επιπέδου Ράσελ. Ο Πιάστρι είναι Αυστραλός και έχει Αυστραλό μάνατζερ, τον Μαρκ Γουέμπερ, πιθανόν τον θυμάστε ως οδηγό της Red Bull.

Ο Γουέμπερ έχει άριστες σχέσεις με τον άλλο Αυστραλό στο grid, τον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Προφανώς έχει συμφωνήσει με τη McLaren να πάρει ο Πιάστρι τη θέση του Ρικιάρντο. Προφανώς οι τρεις Αυστραλοί έχουν ανοιχτό κανάλι επικοινωνίας και υποστηρίζονται μεταξύ των στο πλαίσιο του εφικτού σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Στην Alpine δεν γνώριζαν καθώς δεν είναι γνωστό αν ο Πιάστρι έχει συμφωνήσει με τη McLaren. Οπότε προσπάθησαν να δημιουργήσουν τετελεσμένο ανακοινώνοντας τον, ώστε να τον εγκλωβίσουν. Μάλιστα το έκαναν σε ώρα Αυστραλίας αργά τη νύχτα.

Η ανακοίνωση του Πιάστρι λίγες ώρες αργότερα ότι δεν πρόκειται να αγωνιστεί για την Alpine, δεν τον κολακεύει. Ο νεαρός ταλαντούχος οδηγός είναι άτυχος εδώ καθώς προτού ακόμη συμμετέχει στο πρώτο του GP έχει δημιουργήσει έναν τεράστιο θόρυβο για τους λάθος λόγους γύρω από το όνομά του. Από την άλλη όμως ο Αυστραλός έχει σίγουρα την πικρία του για τη φετινή χρονιά που δεν του δόθηκε η ευκαιρία.

Αν υποθέσουμε ότι όντως πάει στη McLaren για το 2023, καθώς υπολείπονται οι ανακοινώσεις, ο Ρικιάρντο τι θα κάνει; Θα πάει Alpine ή μήπως Alfa Romeo; Δύσκολα θα επιστρέψει στα παλιά του λημέρια στη θέση του Τσουνόντα, ενώ δε νομίζω να αποτελεί γι’ αυτόν κίνητρο μια θέση στην Williams. Σίγουρα αυτό το σήριαλ θα έχει κι άλλα κεφάλαια.

Διαβάστε επίσης:

Η Jaguar Land Rover επενδύει στα ηλεκτρικά

EV6 GT: Το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής της Kia!



ΣΧΟΛΙΑ