H Celestyal Cruises, παρακολουθώντας στενά τις παρατεταμένες επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 που συνεχίζουν να επικρατούν στην αγορά, αναθεώρησε τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές όσον αφορά την προβλεπόμενη ζήτηση και την αντίστοιχη δραστηριοποίηση του στόλου της.
Στο πλαίσιο αυτό -και ύστερα από εξέταση και μελέτη όλων των παραμέτρων- η Celestyal Cruises προχώρησε στην πώληση του κρουαζιερόπλοιου Experience, συνεχίζοντας κανονικά να λειτουργεί με τον ίδιο αριθμό κρουαζιερόπλοιων που είχε στη διάθεσή της και πριν από την πανδημία.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της, η συγκεκριμένη απόφαση παρέχει στην εταιρεία ενισχυμένη ρευστότητα, η οποία σε συνδυασμό με το μηδενικό χρέος προς τρίτους δημιουργούν ένα σταθερό οικονομικό υπόβαθρο που διασφαλίζει την επιτυχημένη επανεκκίνηση των κρουαζιέρων της το Μάρτιο του 2022.
Η Celestyal Cruises τονίζει ότι θα συνεχίσει τη λειτουργία της με τα δύο δημοφιλή κρουαζιερόπλοιά της, το Celestyal Crystal και το Celestyal Olympia, στα οποία έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια.
Διαβάστε ακόμα:
Αγγελική Φράγκου: Στη Navios Holdings το 10% της νέας, ισχυρής Navios Partners
Έκρηξη στις αγοραπωλησίες containerships – Επενδύσεις 8,9 δισ. δολαρίων
Β. Μαρινάκης: Επένδυση 599 εκατ. δολ. από την Capital Product Partners σε τρία σύγχρονα LNG Carriers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πέγκυ Κλιάφα: Επιδιώκω ανανοηματοδότηση της πραγματικότητας
- Οι μεγάλοι «παίκτες» της αγοράς στη μάχη των οδικών έργων – Ποιοι διεκδικούν συμβάσεις άνω του 1 δισ. ευρώ
- Jackaroo, Pizza Hut, Taco Bell, Mailo’s: Σκληρή μάχη στο νέο «Ελντοράντο» των Fast Food
- BofA και Morgan Stanley «βλέπουν» Ελλάδα και ελληνικές μετοχές στο επίκεντρο για το 2026