array(0) {
}
        
    
Menu
0.41%
Τζίρος: 56.44 εκατ.

F1 ΗΠΑ: Το GP σε εικόνες

Θανάσης Σκορδάς
Comments

«Τα δικά μας παιδιά σταδιοδρομούν στον ιδιωτικό τομέα», συνήθιζε να λέει ο Γιώργος Αλογοσκούφης, πρώην υπουργός Οικονομικών, τότε που η αντιπολίτευση κατηγορούσε τη Νέα Δημοκρατία για προσλήψεις. Ο Θανάσης Σκορδάς, ο πρώην υφυπουργός Ανάπτυξης, επί κυβέρνησης Σαμαρά, που καθιέρωσε, μεταξύ άλλων, την αγορά του καταναλωτή στου Ρέντη και τις εκπτωτικές περιόδους, αλλά και τις τέσσερις-πέντε Κυριακές του χρόνου που τα καταστήματα μπορούν να μένουν ανοιχτά (κάτι που δεν άγγιξε ο ΣΥΡΙΖΑ), αποτελεί αυτή την περίπτωση των «δικών» μας παιδιών που συνεχίζουν να κάνουν καριέρα στον ιδιωτικό τομέα. Και όχι μόνο απλώς να φέρουν την ταμπέλα του καριερίστα αλλά, όταν τους ανατίθενται δύσκολες αποστολές, να τις φέρουν εις πέρας.

Όχι απλώς πέρασε στα ψιλά των εφημερίδων, αλλά δεν γράφτηκε καν ότι ο manager και πρώην κυβερνητικό στέλεχος έφερε σε πέρας την αποστολή να εξυγιάνει, να «καθαρίσει», να επαναλειτουργήσει, να αποκαταστήσει το κύρος των ελληνικών εξαγωγών από τα προϊόντα ιχθυοκαλλιέργειας σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, να ξανασυστήσει την ελληνική αγορά και την ποιότητά της στο εξωτερικό και μάλιστα σε συνθήκες κρίσης, την Σελόντα και τον Νηρέα. Τους άλλοτε πρωταγωνιστές της ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας. Και μπορεί να παραδώσει μαθήματα πια για το πώς οργανώνουμε, δημιουργούμε και φτιάχνουμε μια εταιρεία.

Μοιάζει σαν την επισκευή της τράτας στο καρνάγιο του Κουρή, στην Αγία Κυριακή, στο χωριό των ναυτικών, το Τρίκερι. Επισκευάζεται το καΐκι, μπαλώνονται τα ίσαλα, λαδώνεται η μηχανή, εξετάζεται η πλεύση και λύνεται πάνω στα ξύλα για να πέσει στον γιαλό. Η μηχανή δοκιμάζεται. Μία, δύο, τρεις, βήχοντας το «μοτόρι», στα νέα του πλατσουρίσματα, παίρνει μπρος κι αρχίζει πάλι τα ταξίδια του. Αδελφοί Στεφανή και Αριστείδης Μπελλές, οι πρώην ιδιοκτήτες της Σελόντα και του Νηρέα, ακόμα μπορεί να αναρωτιούνται τι πήγε λάθος. Και να περνούν ατελείωτες ώρες στο διαδίκτυο, αναρτώντας φωτογραφίες από αιγαιοπελαγίτικα νησιά.

Job is done, αναφερόταν ο James Bond στον «M», όταν ολοκλήρωνε την αποστολή του. Ο Σκορδάς ολοκλήρωσε την αποστολή του, έφτιαξε την μηχανή, καλούπωσε και τριμάρισε τα ίσαλα, έλεγξε την πλεύση κι έλυσε το καΐκι να γλυστρίσει πάνω στα ξύλα, έτοιμο για νέα ταξίδια, με δεκάδες θέσεις εργασίας, αλλά και νέες που θα έρθουν με υγιή ισολογισμό.

Ο επόμενος εργοδότης του Σκορδά, όπως πληροφορούμαι, θα είναι κορυφαίος Έλληνας κατασκευαστής που τον προτείνει για το διοικητικό συμβούλιο του ομίλου του. Θα το μάθουμε στις 7 Ιανουαρίου, στη Γενική Συνέλευση.

Ευπειθώς αναφέρω, λοιπόν…

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Avramar: Σε τρικυμία οι ιχθυοκαλλιέργειες
NASA: Τεράστιος αστεροειδής θα περάσει από τη Γη τον Δεκέμβριο
AVRAMAR: Το πενταετές πλάνο ανάπτυξης, οι επενδύσεις και τα νέα προϊόντα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο πρίγκιπας Άντριου, ο Ρουβίκωνας και οι πέφτουλες
Δεν φταίει η Δημοκρατία — φταίει το θέατρό της
Ο Νικήτας Κακλαμάνης και η κακιά κακία
Από Κουτσόγιωργα σε Βελόπουλο: H ατάκα φτηνή, η δημοκρατία ακριβή
Η Ανατολική Μεσόγειος στο σταυροδρόμι: Από τη ρητορική στη δράση
Μετά την ομιλία: Καραμανλής θεσμικός, Σαμαράς παρών, Μητσοτάκης σιωπηλός
Σημαντική ελβετική δικαστική απόφαση για την κατάρρευση της Credit Suisse – Ακύρωση διαγραφής ομολόγων αξίας 16,5 δισ. CHF
Ο μάταιος πόλεμος του Θεοδωρικάκου
Οι αιώνιοι και η Σοφία Ζαχαράκη
Τζάμπα μάγκες, τζάμπα βία