Παρά τη μικρή υποχώρηση στα έσοδα, ο όμιλος παραμένει ανθεκτικός χάρη στις ισχυρές επιδόσεις σε Αμερική και Κίνα. Η στρατηγική ενίσχυση των πωλήσεων λιανικής φαίνεται να αποδίδει εν μέσω προκλήσεων για τον κλάδο προϊόντων πολυτελείας.

Ο ιταλικός όμιλος μόδας που πρόσφατα κυκλοφόρησε τη νέα του viral εκστρατεία με τον Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο, αποδίδει την οικονομική επιβράδυνση στις παγκόσμιες γεωπολιτικές εντάσεις και στη συγκρατημένη στάση των καταναλωτών. Οι ισχυρές επιδόσεις καταγράφηκαν στην Αμερική και την Κίνα, ενώ η περιοχή EMEA και η Ιαπωνία δείχνουν σημάδια αδυναμίας.

1

Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία προχώρησε σε αλλαγές ηγεσίας, με τον Alexandre Arnault να αναλαμβάνει τη θέση του μη εκτελεστικού διευθυντή, ύστερα από πρόταση που εγκρίθηκε τον Μάρτιο του 2025. Υπενθυμίζεται ότι η LVMH επένδυσε στο πολυτελές brand Moncler S.p.A., με συμφωνία που της εξασφαλίζει μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο της ιταλικής επιχείρησης. Ο γαλλικός κολοσσός απέκτησε μερίδιο 10% στην Double R, το επενδυτικό όχημα που ελέγχεται από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Moncler, Remo Ruffini, τον Σεπτέμβριο του 2024.

Μετά το πέρας του τρίτου τριμήνου, ο κύκλος εργασιών της Moncler μειώθηκε κατά 1% τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, και έκλεισε με έσοδα 1,84 δισ. ευρώ, σε συμφωνία με τα 1,86 δισ. ευρώ που κατέγραψε την ίδια περίοδο πέρυσι. Ο ιταλικός όμιλος που ειδικεύεται στα παλτά, πανωφόρια, πουπουλένια μπουφάν και τζάκετ τεχνικής απόδοσης, συνεχίζει να ηγείται, ενώ η Stone Island συνεισφέρει ένα σαφώς μικρότερο μερίδιο στον συνολικό κύκλο εργασιών του ομίλου.

Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου μειώθηκαν επίσης κατά 1%, επηρεασμένα από το παγκόσμιο γεωπολιτικό περιβάλλον και την πιο επιφυλακτική στάση των καταναλωτών στις δαπάνες, ανέφερε η Moncler σε δήλωση την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου.

Συνολικά, τα έσοδα τριμήνου ανήλθαν στα 616 εκατομμύρια, με την Αμερική να σημειώνει την ισχυρότερη ανάπτυξη με αύξηση 5%. Η Ευρώπη κατέγραψε μείωση των πωλήσεων 3%, επηρεασμένη από την πτώση των τουριστικών δαπανών. Στην Ασία, τα αποτελέσματα ήταν μικτά με την Κίνα να ξεπερνά τις πιο αδύναμες αγορές όπως η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα.

Ανά προϊόν, τα εξωτερικά ενδύματα παρουσίασαν μείωση των πωλήσεων κατά 2%, τα αξεσουάρ αύξηση κατά 3%, και τα υποδήματα αύξηση κατά 4%. Οι άμεσες πωλήσεις στον καταναλωτή (DTC) στο ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε άνοδο 10%, υποδηλώνοντας τη συνεχιζόμενη ισχυρή ανάπτυξη των ψηφιακών καναλιών. Στο χονδρικό εμπόριο η μείωση είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής αλλαγής της εταιρείας να ενισχύσει τη δική της διανομή και να βελτιώσει τα έσοδα ποιοτικά αντί ποσοτικά. Η θυγατρική μάρκα Stone Island σημείωσε σταθερότητα με έσοδα στα 101,4 εκατομμύρια ευρώ το τρίμηνο.

Πιο συγκεκριμένα, η μάρκα Moncler είχε κύκλο εργασιών 1,55 δισ. ευρώ τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, σε σύγκριση με 1,57 δισ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι, αντιπροσωπεύοντας το 84,4% του κύκλου εργασιών. Η Stone Island, που ανήκει στη Moncler, από την άλλη πλευρά, έκλεισε με 288,1 εκατομμύρια, με μικρή πτώση σε σχέση με τα 292,4 εκατομμύρια που κατέγραψε τους πρώτους εννέα μήνες του περασμένου έτους. Αυτό αντιπροσωπεύει το 15,6% των εσόδων του ομίλου.

Αναφορικά με τις αγορές ανά περιοχή, οι τάσεις παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητες σε σχέση με πέρυσι. Όσον αφορά τη Moncler, 752,6 εκατομμύρια προήλθαν από την Ασία, και είναι το 48,5% του συνολικού κύκλου εργασιών (3% περισσότερο από ό,τι την ίδια περίοδο του 2024). Σε αυτή την περιοχή, η Κίνα κατέχει την πρώτη θέση, ενώ η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα σημειώνουν υποχώρηση. Η τάση αυτή έρχεται σε αντίθεση με τα αποτελέσματα άλλων ομίλων πολυτελείας για τους οποίους η Κίνα παραμένει μια προβληματική περιοχή.

Για την Moncler, ακολουθεί η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική (ΕΜΕΑ), με 581 εκατομμύρια ευρώ, το 37,4% του συνόλου, ένα ποσοστό που αντιστοιχεί σε μείωση 4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τέλος, η Αμερική, με 219,62 εκατομμύρια και 14,1% του συνόλου, αντιπροσωπεύει αύξηση 2%.

Ανά κανάλι, τα καταστήματα αντιπροσώπευαν το 80,8% του κύκλου εργασιών, περίπου 1,25 δισ., ενώ η χονδρική αντιπροσώπευε το 19,2%, ποσοστό ελαφρώς μειωμένο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, με κύκλο εργασιών 297,75 εκατομμύρια.

Για την Stone Island, η πιο σημαντική αγορά ήταν η EMEA, η οποία αντιπροσώπευε το 68,1% του κύκλου εργασιών, με 196,23 εκατομμύρια, ελαφρώς μικρότερο ποσοστό συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Η δεύτερη πιο σημαντική αγορά είναι η Ασία, με 25,8% των εσόδων, και η τρίτη είναι η Αμερική, η οποία αντιπροσωπεύει το 6,1%. Σε αυτή την περίπτωση, η απευθείας πώληση στον καταναλωτή και η χονδρική πώληση έχουν πολύ παρόμοια βαρύτητα όσον αφορά τα έσοδα.

Τα αποτελέσματα της Moncler για το τρίτο τρίμηνο του 2025 έδειξαν μια μικρή μείωση των εσόδων κατά 1% στα 616 εκατομμύρια ευρώ, η οποία ήταν καλύτερη από τις προβλέψεις των αναλυτών. Η απόδοση διέφερε ανά περιοχή, με μείωση στην Ευρώπη αλλά αύξηση στην Αμερική, ενώ η Ασία παρουσίασε μικτά αποτελέσματα.

Η συνολική στρατηγική της εταιρείας επικεντρώνεται στη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας μέσω της ενίσχυσης των καναλιών άμεσης διανομής. Αυτή η προσέγγιση συνέβαλε στην ανθεκτικότητα της μάρκας παρά τις προκλήσεις.

Διαβάστε επίσης:

Μόδα: Από τα φτερά των 20 εκατ. της Victoria’s Secret στα 192 δισ. του Arnault – η εβδομάδα που τίναξε την αγορά 

Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Αλ Πατσίνο πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του ιταλικού οίκου Moncler

Prada: Η εξαγορά της Versace για 1,25 δισ. αναμένεται να ολοκληρωθεί τις επόμενες εβδομάδες