ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Nissan Motor θα περικόψει 11.000 περισσότερες θέσεις εργασίας από ό,τι είχε προγραμματιστεί, στο πλαίσιο ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης της προβληματικής επιχείρησής της, σύμφωνα με τον εθνικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Ιαπωνίας (NHK).
Υπενθυμίζεται ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε τον Νοέμβριο ότι θα περικόψει 9.000 θέσεις εργασίας, μετά τις χαμηλές πωλήσεις που σημείωσε σε ΗΠΑ και Κίνα που οδήγησαν σε πτώση 94% στα καθαρά κέρδη του α’ εξαμήνου.
Τώρα, αυτές οι περικοπές θέσεων εργασίας θα πλησιάσουν τις 20.000 ή περίπου το 15% του συνολικού εργατικού δυναμικού.
Οι απολύσεις θα πραγματοποιηθούν τόσο στην Ιαπωνία όσο και στο εξωτερικό.
Σημειώνεται ότι η Nissan προειδοποίησε τους μετόχους της τον περασμένο μήνα ότι θα δει καθαρή ζημία από το κόστος αναδιάρθρωσης ύψους έως και 750 δισεκατομμυρίων γιεν (5 δισεκατομμύρια δολάρια) για το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο του 2025.
Το εύρος των οικονομικών προβλημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας φάνηκε στα τέλη του περασμένου έτους, όταν εκτός από τις 9.000 περικοπές θέσεων εργασίας, ανακοίνωσε ότι θα μειώσει την παραγωγική της ικανότητα κατά 20% και θα μειώσει τις προβλέψεις για τα κέρδη της.
Από εκείνη τη στιγμή, έχει μειώσει περαιτέρω τις προοπτικές της, καθώς έχει επηρεαστεί από τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας.
Επίσης, η εταιρεία δεν διαθέτει μια ισχυρή γκάμα υβριδικών οχημάτων σε βασικές αγορές, ενώ σημειώνονται προβλήματα στη διοίκηση και εσωτερικές διαμάχες, από τότε που ο πρώην πρόεδρος Carlos Ghosn συνελήφθη και εκδιώχθηκε το 2018.
Μια σανίδα σωτηρίας προσέφερε η Honda Motor με μια συμφωνία που υπέγραψαν οι δύο εταιρείες τον Δεκέμβριο.
Ωστόσο, μέσα σε λίγες εβδομάδες, αυτό που θα μπορούσε να είχε δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο – τουλάχιστον θεωρητικά – κατέρρευσε λόγω διαφωνιών σχετικά με μια εγγενή ανισορροπία ισχύος μεταξύ των δύο ιστορικών επωνυμιών.
Στο μεταξύ, μπορεί οι δασμοί του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ σε αυτοκίνητα και ανταλλακτικά αυτοκινήτων που εισάγονται στις ΗΠΑ να “πόνεσαν” τις περισσότερες παγκόσμιες μάρκες, ωστόσο, στην περίπτωση της Nissan, αποδείχτηκαν καταστροφικοί!
Εκτός από τις προκλήσεις στις πωλήσεις, οι υποχρεώσεις της Nissan αναμένεται επίσης να αυξηθούν δραματικά.
Εκείνη και οι θυγατρικές της αντιμετωπίζουν την λήξη ενός χρέους ύψους 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος, οδηγώντας σε μια αύξηση 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2026, το υψηλότερο επίπεδο από τουλάχιστον το 1996, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.
Ο Ιβάν Εσπινόζα, ο οποίος διορίστηκε διευθύνων σύμβουλος τον Απρίλιο, αντιμετωπίζει το δύσκολο έργο να ανατρέψει την τύχη της Nissan.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο ίδιος αναμένεται να ρίξει φως στις εικασίες σχετικά με τις περικοπές θέσεων εργασίας και τα πιθανά “λουκέτα” σε εργοστάσια, κατά τη διάρκεια της αυριανής ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης:
WSJ: Η Apple εξετάζει το ενδεχόμενο αύξησης τιμών των iPhone
Brooks Brothers: Ανακοινώνει το άνοιγμα νέου καταστήματος στην καρδιά της Θεσσαλονίκης
Bentley x Marnie Rays x Otter Surfboards: Όταν η πολυτέλεια συναντά το κύμα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πριγκίπισσα Ειρήνη: Βασιλικά μυστικά και χαμένες αγάπες – Η ζωή της πιο αινιγματικής πριγκίπισσας της Ελλάδας
- Ταξί: Το άγριο μπρα-ντε-φερ ΣΑΤΑ και Κυρανάκη και η στάση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας
- Ο θρίαμβος των τραπεζών, τι ψιθυρίζεται για την Εθνική, τα μυστικά του ράλι της Ευρώπης Holdings, τι οδηγεί ο Προκοπίου, τι συμβαίνει στο Κολλέγιο και δυο juicy νέα
- Τι πέτυχε ο Παπασταύρου στις ΗΠΑ για ενέργεια και γεωπολιτικά
