ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Hellenic Train: Σε εφεδρική αμαξοστοιχία μετεπιβιβάστηκαν οι επιβάτες του Οδοντωτού και επιστρέφουν στο Διακοπτό(upd)
Στην πολυδιάσπαση, υποστελέχωση και υποβάθμιση του ΟΣΕ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, σε συνέντευξη τύπου με τίτλο “Μύθοι και αλήθειες για τον ελληνικό σιδηρόδρομο”.
Οι σιδηροδρομικοί αναφέρθηκαν εκτενώς στους λόγους υποβάθμισης του ελληνικού σιδηροδρόμου χαρακτηρίζοντας τον νόμο 3891/2010 (νόμος Ρέππα-Ραγκούση-Κατσέλη) ως την ταφόπλακα του ΟΣΕ.
Την ίδια ώρα, οι σιδηροδρομικοί μίλησαν για τη μη υλοποίηση των έργων εξυγίανσης, ενώ μετά το δυστύχημα των Τεμπών, τα έργα προχώρησαν με fast track διαδικασίες, κρίνοντας ότι η πολυδιάσπαση των εταιρειών ενέτεινε την υποβάθμιση.
Συλλήβδην, ο αναπληρωτής πρόεδρος της Ομοσπονδίας, τόνισε ότι με την ιδιωτικοποίηση της Hellenic Train, δεν γνωρίζουν το περιεχόμενο των συμβάσεων, όπως επίσης και το αν υπάρχουν διεταιρικές συμβάσεις.
Παράλληλα, τονίστηκε ότι το τροχαίο υλικό είναι ηλικίας άνω των 25 ετών και χρειάζεται περισσότερες δαπάνες για τη συντήρησή του, γεγονός που δυσχεραίνεται λόγω της έλλειψης προσωπικού.
Διαβάστε επίσης:
Μελέτη ΚΕΠΕ: Μισθολογικό χάσμα μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τραμπ: Νέα επικοινωνία με Πούτιν μετά τη συνάντηση με Ζελένσκι – Συνομιλίες Ρούμπιο με Ουκρανό πρόεδρο και Ευρωπαίους
- Nissan: Βουτιά άνω του 6% για την μετοχή – Η Mercedes-Benz πουλάει το ποσοστό της
- Οι αγώνες ρεβάνς των ελληνικών ομάδων με αμέτρητες αγορές και Bet Builder Ready από το Πάμε Στοίχημα
- Έπεσαν οι υπογραφές: Στα χέρια της Υφαντής η Νίκας – Η επίσημη ανακοίνωση για την πώληση του 100% των μετοχών
