Η νέα συμφωνία Αθανασίου και Ιωάννου για το Ελληνικό, το θορυβώδες πάρτι της Γιάννας, οι μισθοί στην ΤΙΤΑΝ και η συντριβή της μετοχής και ποιος είναι ο εφοπλιστής Μπακολίτσας που κάνει business με ακίνητα

Μπορεί η μετοχή της ΤΙΤΑΝ να μην πηγαίνει και τόσο καλά,  but who cares.Οι ετήσιοι μισθοί στην διοικητική πυραμίδα φτάνουν συνολικά στα 7,33 εκατ. ευρώ για το 2021…

relates to The Global Economy Looks Good for 2018 (Unless Somebody Does Something Dumb)

Ποιοι έδωσαν το παρόν στο Καζίνο 

Λαμπερά πρόσωπα του ελληνικού πολιτικού, επιχειρηματικού και μουσικού γίγνεσθαι βρέθηκαν χθες στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο για την ανακοίνωση της συνεργασίας της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΓΕΚΤΕΡΝΑ 0,21% 9,50 με τη Hard Rock για το καζίνο στο Ελληνικό.

Πρωταγωνιστής της βραδιάς ήταν ο επικεφαλής της ΓΕΚΤΕΡΝΑ  Γιώργος Περιστέρης.

Να πω μάλιστα πως η μέτοχος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Μαριάννα Λάτση,  είχε έρθει μόνη της σχετικά από νωρίς και απαθανάτιζε στο κινητό της το βίντεο της γιγαντοοθόνης.

Παρών ο εφοπλιστής και επιχειρηματίας  Μιλτιάδης Μαρινάκης, μαζί με τον στενό  συνεργάτη του Βαγγέλη Μαρινάκη, τον Γιάννη Βρέντζο.

Από την εκδήλωση, δεν έλειπε ο Οδυσσέας Αθανασίου, ο οποίος είναι ο ιθύνων νους της δημιουργίας του Ελληνικού.

Επίσης παρουσα το μέλος του ΔΣ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Σοφία Στάικου και ο αντιπρόεδρος του ομίλου Απόστολος Ταμβακάκης.

Από τους πολιτικούς το παρόν έδωσαν ο υπουργός ανάπτυξης και επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, ο υπουργός τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, ο υπουργός επικρατείας Άκης Σκέρτσος, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου και ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας  Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Παρούσες η CFO της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ  Πόπη Λαζαρίδου και η IR της Lamda Development Ελένη Βρεττού.

Την Εθνική τράπεζα εκπροσώπησαν ο CEO Παύλος Μυλωνάς, ο επικεφαλής των επιχειρηματικών δανείων Βασίλης Καραμούζης και η Αργυρώ Μπανίλα, Head of Structured Financing Corporate & Investment Banking.

Στις δύο πρώτες σειρές καθόταν επίσης ο Αντώνης Ρέμος και ο Σάκης Ρουβάς με το δεύτερο να έρχεται με μικρή καθυστέρηση.

Την εκδήλωση παρουσίασαν (με μεγάλη επιτυχία) το μέλος του ΔΣ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Κωνσταντίνος Λάμπρου μαζί με την Άντζελα Καραγεώργου της HARD ROCK.

Το πάρτι, το traffic, η Γιάννα και η Έλλη

Όσοι οδηγοί προσπάθησαν χθες να διασχίσουν τον δρόμο  που βρίσκεται το θηριώδες σπίτι του Θόδωρου και της Γιάννας Αγγελοπούλου στον δήμο Ψυχικού Φιλοθέης, μάλλον απογοητεύτηκαν.

Δυο τεράστια φορτηγά είχαν παρκάρει στην αριστερή πλευρά του δρόμου (μονόδρομος) με αποτέλεσμα να δημιουργείται προσωρινό traffic.

Η απόσταση από την πρώτη είσοδο του mansion ως την τελευταία είναι σχεδόν 350 μέτρα.

Μάλιστα ξεφόρτωναν διάφορα κομμάτια τα οποία οι τεχνικοί συναρμολογούσαν για να σχηματιστεί μια τεράστια εξέδρα (προφανώς για την ορχήστρα και τους τραγουδιστές) εντός του τεράστιου κήπου του mansion.

Το  σημερινό πάρτι γίνεται για να γιορτάσουν την βάφτιση της δεύτερης εγγονής τους, κόρης του γιου τους Παναγιώτη Αγγελόπουλου και της συζύγου του Έλλης Παπαδιαμάντη που γεννήθηκε το 2019.

Πάντως πεθερά και νύφη τουλάχιστον έως το 2019 δεν τα «πήγαιναν» καθόλου καλά .

Είναι ενδεικτικό το επικό δημοσίευμα της Αλεξάνδρας Τσόλκα με τίτλο «Η Γιάννα Αγγελοπούλου γιαγιά και καθόλου ευχαριστημένη πεθερά: «Εσύ θα μας καταστρέψεις το σπίτι».

Σας προτείνω να το ξαναδιαβάσετε όσοι είστε καλεσμένοι, για να φρεσκάρετε την μνήμη σας.

Το κείμενο δημοσιεύθηκε το 2019 και είναι ένα από τα πλέον πολυδιαβασμένα κείμενα του mononews.gr, από περίπου 2.000.000 χρήστες.

Απλά πατήστε εδώ

Η νέα συμφωνία Αθανασίου και Ιωάννου για το Ελληνικό, το θορυβώδες πάρτι της Γιάννας, οι μισθοί στην ΤΙΤΑΝ και η συντριβή της μετοχής και ποιος είναι ο εφοπλιστής Μπακολίτσας που κάνει business με ακίνητα
Η κίνηση έξω από το σπίτι του Θόδωρου και της Γιάννας Αγγελοπούλου, χθες το πρωί

 

Το πακέτο της ΔΕΗ

Αιφνιδιάστηκαν χθες όσοι παρακολουθούν τις κινήσεις του Ελληνικού Χρηματιστηρίου καθώς στην ΔΕΗ ΔΕΗ -2,15% 5,45 έγινε ένα πακέτο 1,2 εκατ. μετοχών από την JP Morgan.

Έως τώρα δεν έχει γίνει γνωστό ποιος είναι ο πωλητής και ποιος ο αγοραστής.

Αττική οδός: Οι κόντρες και τα παρασκήνια

Πλησιάζουν οι μέρες που το ΤΑΙΠΕΔ θα επιλέξει μεταξύ  των 8 μνηστήρων που υπέβαλλαν εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη σύμβαση της Αττικής Οδού, αυτούς 3-4 που θα προχωρήσουν στην επόμενη φάση για να βαδίσουν προς το τέρμα.

Οι επαφές, οι πιέσεις, οι συζητήσεις με κυβερνητικούς και με ενδιάμεσους (παλαιά ελληνική συνήθεια)  έχουν κορυφωθεί αλλά υπάρχει ένα ‘καρφί στον οφθαλμό’ των υποψηφίων.

Οι γνωρίζοντες λένε ότι με τη νέα σύμβαση θα χρειαστεί οπωσδήποτε αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό.

«Αυξήσεις υπό τις παρούσες συνθήκες εγώ δεν υπογράφω, ακόμη και αν μου δώσουν εντολή.

Θα με πάρουν με τις πέτρες και δεν σκοπεύω να το χρεωθώ πολιτικά» ακούστηκε να λέει μέλος της κυβέρνησης.

Ας μην τα δραματοποιεί τα πράγματα ο άνθρωπος, οι αυξήσεις θα υπογραφούν άλλωστε μετά τις εκλογές.

Μια και μιλάμε για «Αττική Οδό» σημειώστε την έντονη δραστηριοποίηση του γαλλικού fund ΑDRIAN  που κατεβαίνει μαζί με ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ και  ΑΒΑΞ ΑΒΑΞ -1,32% 0,75 στη διεκδίκηση του κομβικού οδικού άξονα.

Με δεδομένο ότι οι άνθρωποι και των δύο συνεταίρων του έχουν άριστες σχέσεις με ορισμένα κυβερνητικά στελέχη, οι Γάλλοι έχουν κινητοποιήσει υπέρ της Κοινοπραξίας τους, όλο το λόμπι της φίλης χώρας.

Από την Πρεσβεία  μέχρι παραδοσιακούς φίλους επιχειρηματίες!

Έχουν βέβαια και 125 δισ δολάρια στο χαρτοφυλάκιό τους και η Αττική Οδός είναι ουσιαστικά ένα utility, είναι λίρα εκατό που λένε.

Υπομονή, το σχήμα σύντομα θα περάσει στον επόμενο γύρο και τότε θα δείξει με ακόμη πιο έντονο τρόπο τα δόντια του ή αν θέλετε θα ανοίξει τα χαρτιά του.

Όλα τα χαρτιά εννοούμε.

Ήδη οι Κοινοπραξίες  «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ -FS ARK HOLDCO» και  «VINCI (κι εδώ Γάλλοι με δικτύωση πάντως)– ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ  – MOBILITY» δεν τους βλέπουν με καλό μάτι τους Γάλλους της ADRIAN  και δεν το κρύβουν.

Ας μην βιαζόμαστε, σύντομα θα έχουμε τους τελικούς μονομάχους και Σεπτέμβριο-Οκτώβριο τη σύμβαση παραχώρησης σε πρώτη μορφή.

Αυξήσεις διοδίων αργότερα…

Οι μισθοί στην ΤΙΤΑΝ και η συντριβή της μετοχής

Μπορεί η μετοχή της ΤΙΤΑΝ TITC 0,36% 11,30 να μην πηγαίνει και τόσο καλά,  but who cares.

Οι ετήσιοι μισθοί στην διοικητική πυραμίδα έφτασαν συνολικά στα 7,33 εκατ. ευρώ για το 2021.

Δεν ξέρω εάν ενδιαφέρονται στην ΤΙΤΑΝ αλλά να τους υπενθυμίσω ότι πάλι χθες η μετοχή υποχώρησε.

Με μικρό σχετικά τζίρο, μόλις 43.240 μετοχές, ο τίτλος έχασε 0,53% και έκλεισε στα 11,20 ευρώ.

Η απόδοση από τις αρχές του έτους είναι -17%, ενώ του γενικού δείκτη -6,36%.

Παρόλο που η μετοχή έχει χτυπηθεί άσχημα εν τούτοις αυτό δεν φαίνεται να επηρεάζει τους διοικούντες και τις αποδοχές τους.

Όπως προκύπτει (ρεπορτάζ του Δημήτρη Κόκκορη), από τα επίσημα στοιχεία ο πρόεδρος της Εκτελεστικής επιτροπής Δημήτρης Παπαλεξόπουλος είχε πέρσι μικτές αμοιβές από τη τσιμεντοβιομηχανία, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 1.370.760 ευρώ.

Σε αυτές συγκαταλέγονται ο βασικός μισθός ( 514.547 ευρώ), οι αμοιβές από τη συμμετοχή στα συμβούλια, οι συνταξιοδοτική εισφορά, αλλά και τα «μπόνους» των αποζημιώσεων.

Επίσης ο ίδιος κατοχύρωσε πέρσι stock options για 20.833 μετοχές ( στα 11,20 ευρώ το χθεσινό κλείσιμο της μετοχής).

Η αδελφή του Αλεξάνδρα Παπαλεξοπούλου, αναπληρώτρια Πρόεδρος της εκτελεστικής επιτροπής του Ομίλου, είχε πέρσι αποδοχές 988.347 ευρώ.

Για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Μιχάλη Κολακίδη οι μικτές αμοιβές έφτασαν στα 1.048.429 ευρώ.

Έχοντας τη θέση του CEO στην πολύφερνη θυγατρική της Αμερικής ο Βασίλης Ζαρκαλής είχε ετήσιες αποδοχές 1.781.102 ευρώ.

Τις περισσότερες από όλους.

Από τα υπόλοιπα στελέχη οι αμοιβές ήταν 623.659 ευρώ για τον Χρήστο Παναγόπουλο, 591.122 ευρώ για τον Γιάννη Πανιάρα, 400.678 για το Λεωνίδα Κανελλόπουλο, 315.524 ευρώ για τον Γιώργο Δικαίο και 215.000 για τον Τάκη Αράπογλου.

Με εργατικό δυναμικό 5.358 ατόμων σε επίπεδο ομίλου, η Τιτάν δαπάνησε πέρσι για μισθούς (και συναφή έξοδα) 294,6 εκατ. ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται οι εργοδοτικές εισφορές.

Εξαιρουμένων των αμοιβών των 9 στελεχών, ο μέσος όρος των μικτών αποδοχών των εργαζόμενων διαμορφώνεται στα 53.620 ευρώ ετησίως.

Όλα αυτά για την τσιμεντοβιομηχανία που το 1934 ήταν η πρώτη στην Ελλάδα που καθιέρωσε το δώρο Χριστουγέννων για εργαζόμενους, ενώ τέσσερα χρόνια αργότερα άρχισε να δίνει και δώρο Πάσχα…

Σχεδόν δύο δεκαετίες πριν να νομοθετηθούν στη χώρα οι καταβολές αυτές.

Τα ακίνητα της Vel Investment και ο Τέλης Μυστακίδης

To έχουν αποκαλέσει το «fund των ραπτομηχανών», και η αλήθεια είναι ότι την αγορά την …πάει «ψιλό γαζί».

Όταν λέμε αγορά αναφερόμαστε  σε αυτή  τη δαιδαλώδη, των κόκκινων δανείων και κυρίως των ακινήτων που κάποια από  τα δάνεια αυτά «κουβαλάνε μαζί τους.»

Πρόκειται για μία απαιτητική αγορά η οποία ακριβώς επειδή δεν είναι οργανωμένη, δεν είναι τόσο διαφανής καθώς  κρύβει πολλά στεγανά και «παραθυράκια» .

Καθήκον βέβαια των διαχειριστών είναι να τα  εκμεταλλεύονται αυτά – πάντα στο πλαίσιο της νομιμότητας – για να πετύχουν υψηλές υπεραξίες και  αποδόσεις.

Τα τελευταία δύο – τρία  χρόνια περίπου το Vel Investment Fund με έδρα την Κύπρο έχει αναπτύξει έντονη δραστηριότητα στη συγκεκριμένη αγορά.

Το fund  δημιουργήθηκε το 2018 από την  επιχειρηματική οικογένεια Βελάνη, η οποία έχει συνδέσει το όνομα της με τις ραπτομηχανές Singer, εξ ου και το προσωνύμιο το “fund των ραπτομηχανών».

Στις αρχές του έτους να θυμίσουμε ο Κώστας Βελάνης που τρέχει το fund, βρέθηκε στην επικαιρότητα με αφορμή το κλείσιμο συμφωνίας με τον Όμιλο Στέγγου..

Ακούγεται λοιπόν ότι το fund το οποίο έχει αποκτήσει σημαντικά πακέτα ενυπόθηκων δανείων, τελευταία όπως σας ενημερώσαμε χθες φαίνεται να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και για τα ξενοδοχεία του project Τethys της Ιntrum,  έχει αναπτύξει ιδιαίτερους δεσμούς με τον Τέλη Μυστακίδη.

Μάλιστα όπως ακούγεται στην αγορά ο μεγαλομέτοχος της Τράπεζας Πειραιώς ΠΕΙΡ 0% 1,00  – και ένας από τους πλουσιότερους Έλληνες  φέρεται να έχει αποκτήσει ακίνητα από το fund του Βελάνη.

 

Ποιος εφοπλιστής αγόρασε το διατηρητέο της ΤτΕ στον Πειραιά

Στην εφοπλιστική οικογένεια του Βασίλη Μπακολίτσα κατέληξε τελικά το εμβληματικό κτίριο της Τράπεζας της Ελλάδος ΕΤΕ -3,59% 2,95 τον Πειραιά.

Η αγορά έγινε μέσω της Τεχνικής εταιρείας ΡΕΤΑΣ Κατασκευαστική η οποία είναι συμφερόντων της συγκεκριμένης οικογένειας. Το τίμημα ξεπέρασε κάθε προσδοκία καθώς απ΄ ότι μαθαίνουμε έφθασε τα 4,2 εκατ. Ευρώ.

Η πώληση του συγκεκριμένου κτιρίου είχε ξεκινήσει από το 2009 μαζί με άλλα υποκαταστήματα της ΤτΕ τα οποία πλέον έχουν κλείσει.

Για το διατηρητέο ακίνητο είχε εκφράσει ενδιαφέρον και η Ένωση Εφοπλιστών το οποίο όμως τελικά δεν ευοδώθηκε.

Το συγκεκριμένο κτίριο που βρίσκεται στο κέντρο του Πειραιά απέναντι από τον Ι.Ν. της Αγίας Τριάδας, είναι εμβαδού 4.500 τετραγωνικών μέτρων και καλύπτει το μισό ενός οικοδομικού τετραγώνου (το υπόλοιπο μισό είναι το κτίριο του ΝΑΤ). Είναι χτισμένο σε οικόπεδο 900 τμ και στο κέντρο του σχηματίζεται αίθριο, που διέρχεται από όλους τους ορόφους της ανωδομής.

Κτίστηκε πριν από το 1940 και είναι χαρακτηρισμένο ως έργο τέχνης σύμφωνα με το ΦΕΚ 1125Β/20-12-1978 και ως διατηρητέο σύμφωνα με το ΦΕΚ 410Δ/27-08-1982. Διαθέτει τρεις ορόφους γραφείων και ισόγειο κατάστημα, καθώς και δύο υπόγεια.

Ο Βασίλειος Μπακολίτσας , ο  διευθύνει την  Sea Pioneer  και πρόεδρος του Hellenic Mediterranean Panel της INTERTANKO, είχε κατέβει στις τελευταίες εκλογές της Ένωσης, χωρίς όμως να καταφέρει να εκλεγεί.

Από την Τράπεζα της Ελλάδος υπεύθυνος για το project των ακινήτων είναι ο υποδιοικητής Θόδωρος Πελαγίδης.

Οι Ευρωπαϊκές τράπεζες προτιμούν το share buy back

O χρησμός του Ευρωπαίου επόπτη Αντρέα Ένρια, ο οποίος μάλιστα σε λίγες ημέρες καταφθάνει στην Αθήνα, δεν αφορούσε τα συνήθη.

Δηλαδή τους κινδύνους που αναλαμβάνουν οι τράπεζες, η θωράκιση τους με επαρκή κεφάλαια, και άλλα παρόμοια.

Αυτή τη φορά μίλησε για τα προγράμματα επαναγοράς μετοχών.

Θέμα προσφιλές λόγω της κατρακύλας που έχουν πάρει τα Χρηματιστήρια.

O επικεφαλής του SSM θεωρεί ότι στην παρούσα φάση οι εξαγορές μεταξύ των τραπεζών για τη δημιουργία ισχυρότερων δικτύων στη λιανική, δεν αποτελούν πρώτη προτεραιότητα για τους τραπεζίτες, οι οποίοι αντιθέτως φαίνεται να εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στην επαναγορές ιδίων μετοχών.

Στην Ελλάδα βέβαια ως γνωστόν η μόδα και οι τάσεις ακόμη και στην αγορά, έρχονται πάντα με χρονική υστέρηση.

Οπότε προς το παρόν δεν βλέπουμε ούτε εξαγορές αλλά ούτε και επαναγορές.

Τώρα όσον αφορά στη υπόλοιπη ατζέντα Ένρια για τις ελληνικές τράπεζες  και τις επαφές που θα έχει στην Αθήνα, υπομονή έως τις 12 Ιουλίου.

«Σφήνα»  του Εμφιετζόγλου ανάμεσα στους μετόχους της Lamda

Ούτε σε μια δεκαετία δε φαίνεται ότι θα κλείσει η υπόθεση της δικαστικής διαμάχης της Μηχανικής του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου με τη Lamda Development, με μήλο της έριδος το Mediterranean Cosmos.

Αυτό διαβλέπουν και εκτιμούν  οι νομικοί σύμβουλοι της Lamda, που κλήθηκαν χθες να απαντήσουν σε ερώτηση μετόχου της Lamda και ταυτόχρονα εργαζομένου στη Μηχανική (κάποιος καχύποπτος θα έλεγε ότι ήταν «απεσταλμένος» του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου) για το τι μέλλει γενέσθαι με την υπόθεση που τραβάει 15 χρόνια.

Να θυμίσουμε ότι ο εργολάβος αξίωνε από τη Lamda αποζημιώσεις περί των 60 εκατ. ευρώ κυρίως για υπέρβαση του κατασκευαστικού κόστους, ενώ η τελευταία με τη σειρά της ζητούσε περί τα 25 εκατομμύρια για κακοτεχνίες και για την κατάπτωση των εγγυητικών επιστολών.

Σε εξέλιξη είναι δύο πραγματομοσύνες από εμπειρογνώμονες που δεν έχουν επισήμως κατατεθεί, ενώ από τις αγωγές, δεν έχει εκδικαστεί ούτε το 20%.

Προς συμφωνία Λάμδα – ΑΒΑΞ για αναθεώρηση του Προϋπολογισμού για το Ελληνικό

Όλοι γνώριζαν φαίνεται αλλά δίσταζαν να αποδεχθούν ότι οι προϋπολογισμοί για το Ελληνικό θα πρέπει να αναθεωρηθούν προς τα πάνω.

Αποτελούσε λοιπόν κοινό μυστικό μεταξύ της Lamda Development ΛΑΜΔΑ -0,67% 5,89 και των μεγάλων κατασκευαστών που διεκδίκησαν τα έργα στο Ελληνικό ήταν το ότι η αύξηση των τιμών στα υλικά θα σήμαινε και αύξηση των προϋπολογισμών.

Μαθαίνω πως όλοι οι κατασκευαστές είχαν επισημάνει στη Lamda πως οι τιμές που είχαν δώσει το 2021 για την Α΄Φάση των υποδομών και το Marina Tower συνολικής αξίας άνω των 550 εκατ. Ευρώ δε θα μπορούσαν να είναι οι ίδιες μέχρι και την ανάδειξη των αναδόχων, ιδιαίτερα αν υπήρχαν καθυστερήσεις .

Να σας θυμίσω πως η Lamda είχε πάρει το χρόνο της για την επιλογή των αναδόχων καθώς κατέληξε στους κατασκευαστές που θα αναλάμβαναν τα έργα υποδομών (ΑΒΑΞ) και τον σχεδιασμό του Marina Tower (Intrakat-Bouygues) τον προηγούμενο Μάρτιο και Απρίλιο αντίστοιχα.

Δηλαδή μετά από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και την μεγάλη  αύξηση των τιμών των καυσίμων και των κατασκευαστικών υλικών, ενώ εντάθηκαν και τα προβλήματα στη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και της εύρεσης εξοπλισμού.

Από ότι ακούω ο CEO της LAMDA Οδυσσέας Αθανασίου έχει αναλογιστεί τις πιέσεις που δέχονται οι κατασκευαστές που υλοποιούν τα έργα και ήδη έχει προχωρήσει σε συμφωνία με τον Όμιλο ΑΒΑΞ (υπό τον CEO Χρήστο Ιωάννου) με στόχο να «μοιραστεί» το κόστος των αυξήσεων, ενώ ευελπιστεί πως το ανοδικό ράλι τιμών στα υλικά θα σταματήσει στα τέλη του έτους, όταν δηλαδή αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή του Marina Tower.

 

 

Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.

.