• Business

    Ξανά μαζί FF Group-Juicy Couture: Άνοιξε το πρώτο monobrand κατάστημα στη Γλυφάδα

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Juicy Couture

    Juicy Couture, κατάστημα


    Ένα από τα πετράδια του στέμματος, του άλλοτε κραταιού ομίλου της Folli Follie, η Juicy Couture επανέρχεται στο χαρτοφυλάκιο του, αυτή τη φορά μέσω εμπορικής συνεργασίας.

    Το πρώτο monobrand κατάστημα Juicy Couture στην ελληνική αγορά άνοιξε ήδη τις πύλες του στη Γλυφάδα μετά τη συνεργασία στην οποία προχώρησε ο όμιλος FF Group με την εταιρεία Top Trends Α.Ε., αποκλειστικό αντιπρόσωπο της  μάρκας για Ελλάδα και Κύπρο.

    Το διάσημο brand, αποτελούσε μια από τις πλέον πολυδιαφημισμένες αντιπροσωπείες του ομίλου FF Group όταν το 2014 αναλάμβανε το αποκλειστικό δικαίωμα διανομής πωλήσεων χονδρικής και λιανικής σε όλη την Ηπειρωτική Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και την Κύπρο.

    Η πρώτη είσοδος στην ελληνική αγορά

    Η  πρώτη συμφωνία για την εισαγωγή και διάθεση στην ελληνική αγορά της συλλογής Juicy Couture, του αμερικανικού brand που ανέδειξε τη φόρμα ως σύμβολο πολυτέλειας, χρονολογείται από το 2009.

    Η συμφωνία για τη διάθεση της μπράντας στην εγχώρια αγορά, στη Ρουμανία και στη Βουλγαρία είχε το 2009 από την Elmec Sport και στην εγχώρια αγορά έκανε την είσοδό της το 2010 με  αποκλειστικά corners στα πολυκαταστήματα Attica.

    Ακολούθησαν τα πρώτα stand-alone καταστήματα στην Αττική, Κολωνάκι και Κηφισιά. Η Authentic Brands Group (ABG), στην οποία η Juicy Couture  πουλήθηκε το 2013 έναντι 195 εκατ. δολάρια έναν χρόνο αργότερα παραχώρησε τα δικαιώματα ανάπτυξης του σήματος στην Ευρώπη στην FFG, στον έλεγχο της οποίας περιήλθε στο μεταξύ το χαρτοφυλάκιο σημάτων της Elmec Sport.

    Τo project Juicy Couture για την FFG ήταν σημαντικό, γιατί για πρώτη φορά ξεπερνούσε τα όρια των Βαλκανίων και αφορούσε ολόκληρη την Ευρώπη. Ωστόσο παρά το ειδικό βάρος που φαινόταν τότε η συνεργασία με την εταιρεία δεν εξελίχτηκε με ανάλογο τρόπο.

    Το “ξήλωμα” του χαρτοφυλακίου μετά το σκάνδαλο

    Το «ναυάγιο» της συνεργασίας είχε ξεκινήσει λίγο πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο της υπόθεσης Folli Follie στο δεύτερο εξάμηνο του 2018 όταν διακόπηκε η χονδρική διάθεση των προϊόντων του αμερικανικού σήματος. Όταν άρχισε το «ξήλωμα» των brands που είχε στο portfolio της χάθηκε οριστικά η σχέση με την αμερικανική εταιρεία, καθώς η FF Group, που εμπορευόταν 42  μάρκες παγκοσμίως μέσα σε έξι μήνες τις έχασε σχεδόν όλες.

    Σήμερα ο όμιλος προσπαθεί να ανασυνταχθεί προχωρώντας παράλληλα με το σχέδιο εξυγίανσης  την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού με στόχο την ανάπτυξη και την «ανόρθωση» ενός εμβληματικού brand name.

    Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει τις ιδιόκτητες μάρκες κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ: Folli Follie και Links of London. Παράλληλα, ο Όμιλος διαθέτει μία δυναμική παρουσία στον κλάδο του Fashion Retail με καταστήματα σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία και Κύπρο, μέσω των ιδιόκτητων brand Factory Outlet, Factory Outlet Local, Collective, Collective Underwear, και Collective Sports,  καθώς και μέσω καταστημάτων KENDALL&KYLIE, Beverly Hills Polo Club και πλέον Juicy Couture.

    Ο Όμιλος έχει επίσης παρουσία στον κλάδο του Beauty & Cosmetics, μέσα από την beauty και lifestyle boutique Heaven on Earth στο κέντρο της Κηφισιάς, που έχει την αποκλειστική διάθεση επιλεγμένων niche beauty brand στην Ελλάδα.

    Στον Όμιλο FF Group ανήκουν επίσης, οι εταιρείες PLANACO (ναυπηγείο), Folli Follie Συμμετοχών (εταιρεία συμμετοχών και ακινήτων), ενώ ο Όμιλος έχει συμμετοχή (50%) στην Μαρίνα Μυτιλήνης.

    Σήμερα, τέσσερα χρόνια μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου, ο όμιλος που απασχολεί πλέον 1.000 εργαζόμενους και τζιράρει περί τα 40 εκατ. ευρώ (εκτιμήσεις για το 2022) και τις τρεις βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που είχε αναφέρει ο επικεφαλής της εταιρείας Γιώργος Σάμιος σε παλαιότερη συνάντηση με δημοσιογράφους η Folli Follie και το Links of London εμφάνισε ανάπτυξη 47% ενώ με αύξηση πωλήσεων περίπου κατά 24% έκλεισε και η κατηγορία fashion.

    Επιπλέον είναι σε εξέλιξη η νέα συνεργασία του ομίλου FF Group και της πολυεθνικής εταιρείας BESTSELLER για το άνοιγμα 12 καταστημάτων Jack & Jones στην Ελλάδα.

    Με τη συνεργασία με την Top Trends, η FF Group επιδιώκει να καλύψει και μέρος των απωλειών από τη διακοπή της συνεργασίας με τη Nike όπου ήδη έχουν λήξει τα συμβόλαια με το τελευταίο, το flagship της εταιρείας να λήγει άμεσα.

    H Εταιρεία Top Trends ΑΕ δραστηριοποιείται στον κλάδο της χονδρικής πάνω από 30 χρόνια, ως αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας επώνυμων ειδών ένδυσης, υπόδησης & αθλητικού εξοπλισμού, στις αγορές της Ελλάδας και της Κύπρου.

    H Top Trends δραστηριοποιείται στον χώρο της μόδας και διανέμει κατά αποκλειστικότητα τις συλλογές ένδυσης των brands Juicy Couture, Franklin Marshall και Μarlboro Classics (MCS).

    Η Τοp Trends διαθέτει επίσης μεγάλη παρουσία στον αθλητικό κλάδο και διανέμει κατ’ αποκλειστικότητα τα είδη της και τις πλήρεις συλλογές Performance Division & Casual υποδημάτων Skechers, την συλλογή ενδυμάτων Russell Athletic, τις μπάλες καλαθοσφαίρισης, τις μπασκέτες και τον αθλητικό ρουχισμό της Spalding, τις μπάλες ποδοσφαίρου Select, τα είδη πινγκ-πονγκ Stiga, τις μπότες & τα άρβυλα Magnum, καθώς και τα δημοφιλή αθλητικά & outdoor υποδήματα Hi-Tec, τις παιδικές συλλογές υποδημάτων Crocodilino, Disney, Marvel και Warner Bross.

    Διαβάστε επίσης

    Hondos Center: Εκτόξευση κερδών για τον κυρίαρχο της Ομόνοιας

    Σαρώνουν private label και χύμα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ

    Κίνηση ματ από τον Αριστοτέλη Παντελιάδη – «Κλείδωσε» το πρώτο PPA για τον όμιλο Metro



    ΣΧΟΛΙΑ