• Business

    Target: Ισχυρές απώλειες μετά τα απογοητευτικά κέρδη για το τρίμηνο

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Target Corporation Brian Cornel (corporate.target.com

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Target Corporation Brian Cornel (corporate.target.com)


    Με ισχυρές απώλειες της τάξης του 7% κινείται η μετοχή της Target στο άνοιγμα της Wall Street την Τετάρτη, καθώς η αμερικανική αλυσίδα λιανικού εμπορίου προειδοποίησε για τις δαπάνες της τους επόμενους μήνες, εν μέσω προσπαθειών για ανάκαμψη.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε πως οι  συγκρίσιμες πωλήσεις υποχώρησαν για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο -σύμφωνα πάντως με τις προσδοκίες της αγοράς -ενώ για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2022 εμφάνισε κέρδη χειρότερα από τις εκτιμήσεις της Wall STreet.

    Ειδικότερα, η Target ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 942 εκατ. δοκάρια ή 2,03 δολάρια ανά μετοχή, μειωμένα κατά λιγότερο από 1%, έναντι εκτίμησης της αγοράς για 2,06 δολάρια ανά μετοχή. Τα έσοδά της στο τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 24,53 δισ. δολάρια, μειωμένα κατά 3% από το αντίστοιχο περσινό διάστημα, έναντι αναμενόμενων 24,52 δισ. δολαρίων.

    Η Target παρέμεινε στην προηγούμενη πρόβλεψή του για ολόκληρο το έτος, λέγοντας ότι αναμένει ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις θα κυμαίνονται από σταθερές έως και 2% και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή θα είναι 8,60 έως 9,60 δολάρια. Η εταιρεία ανέφερε πως βρίσκεται σε καλό δρόμο να επιστρέψει σε αύξηση πωλήσεων στο δεύτερο τρίμηνο.

    Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο διευθύνων σύμβουλος Brian Cornell ανέφερε πως τα αποτελέσματα της εταιρείας αντικατοπτρίζουν «συνεχιζόμενες ήπιες τάσεις στις διακριτικές κατηγορίες». Ανέφερε επίσης πως η εταιρεία θέλει να βεβαιωθεί ότι προσφέρει στους πελάτες αξία και ότι το επικοινωνεί με σαφή τρόπο.

    Η Target ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι μειώνει τις τιμές σε χιλιάδες είδη καθημερινής χρήσης, όπως γάλα, ψωμί, χαρτοπετσέτες και πάνες. Η εταιρεία ανταγωνίζεται επίσης άλλες εκπτωτικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Walmart, Aldi και Lidl.

    Όπως και άλλοι λιανοπωλητές, η Target προσπάθησε να κερδίσει τους καταναλωτές που δεν ξοδεύουν το ίδιο ελεύθερα σε ρούχα, είδη σπιτιού ή άλλα είδη διακριτικής ευχέρειας. Η εταιρεία έχει πληγωθεί ιδιαίτερα καθώς καταγράφει λιγότερες  πωλήσεις στα τρόφιμα σε σχέση με τις επιδόσεις της ανταγωνιστικής της Walmart.

    Διαβάστε επίσης

    BuzzFeed: Εκτόξευση για τη μετοχή μετά την είσοδο πρώην υποψήφιου για το «χρίσμα» των Ρεπουμπλικανών

    ΗΠΑ: Οι Χούθι έχουν όπλα που μπορούν να φτάσουν στην Μεσόγειο

    Anglo American: Νέος γύρος διαπραγματεύσεων με την BHP για την εξαγορά της



    ΣΧΟΛΙΑ