• Business

    BuzzFeed: Εκτόξευση για τη μετοχή μετά την είσοδο πρώην υποψηφίου για το «χρίσμα» των Ρεπουμπλικανών

    • Bloomberg
    Βιβέκ Ραμασουάμι

    Βιβέκ Ραμασουάμι (Πηγή: Linkedin)


    Εκτοξεύτηκε άνω του 60% η μετοχή της BuzzFeed την Τετάρτη, καθώς ο Ινδός επιχειρηματίας και πρώην υποψήφιος για την προεδρία των ΗΠΑ Βιβέκ Ραμασουάμι, ανέφερε ότι εξαγόρασε μερίδιο στην εταιρεία διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης, ζητώντας παράλληλα συνομιλίες με το διοικητικό συμβούλιο.

    Ο Ραμασουάμι,, ο οποίος παραιτήθηκε από την υποψηφιότητα της προεδρίας των ΗΠΑ τον Ιανουάριο για να υποστηρίξει τον Ντόναλντ Τραμπ, απέκτησε μερίδιο 7,7% στην αμερικανική εταιρεία διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης, ειδήσεων και ψυχαγωγίας, αξίας περίπου 6,81 εκατομμυρίων δολαρίων, βάσει τιμής κλεισίματος της μετοχής την Τρίτη.

    Η εξαγορά μεριδίου, καθιστά τον Ραμασουάμι τον τέταρτο μεγαλύτερο μέτοχο της BuzzFeed, μετά την Comcast, τη NEA Management και τη Hearst Communications.

    Η μετοχή σημείωνε άνοδο 33,60% στις 17:04 ώρα Ελλάδος στη Νέα Υόρκη, ενώ στις αρχές της διαπραγμάτευσης, κατέγραψε άλμα έως και 66%.

    Την ίδια στιγμή, καταθέτοντας στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, ο Ραμασουάμι ανέφερε ότι επιδιώκει να «εμπλακεί σε διάλογο με το διοικητικό συμβούλιο ή τη διοίκηση σχετικά με πολλές επιχειρησιακές και στρατηγικές ευκαιρίες για μεγιστοποίηση της αξίας των μετόχων, συμπεριλαμβανομένης μιας αλλαγής στη στρατηγική της εταιρείας».

    Ποιος είναι ο Ραμασουάμι

    Ο πρώην υποψήφιος για την προεδρία των ΗΠΑ, ίδρυσε τη φαρμακευτική εταιρεία Roivant Sciences το 2014, ενώ συνίδρυσε την Strive Asset Management το 2022.

    Αποχώρησε από την εταιρεία διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων πέρσι, προκειμένου να επικεντρωθεί στην προεκλογική του εκστρατεία, δηλώνοντας ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει.

    Η αγορά μεριδίου στην BuzzFeed, σύμφωνα με το Bloomberg, είναι η νεότερη κίνησή του, από τη στιγμή που ολοκλήρωσε την πολιτική του εκστρατεία.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι το BuzzFeed, γνωστό για τα διαδικτυακά του κουίζ, τις λίστες με τα «καλύτερα» και τα άρθρα για την ποπ κουλτούρα, έχει αντιμετωπίσει δυσκολίες τα τελευταία χρόνια, λόγω των περικοπών των διαδικτυακών διαφημίσεων.

    Πέρσι μάλιστα, η εταιρεία προέβη σε απολύσεις, καταργώντας το τμήμα ειδήσεών της.

    Διαβάστε επίσης: 

    Target: Ισχυρές απώλειες μετά τα απογοητευτικά κέρδη για το τρίμηνο

    Δανία: Υπό έλεγχο η πυρκαγιά στα γραφεία της Novo Nordisk

    Anglo American: Νέος γύρος διαπραγματεύσεων με την BHP για την εξαγορά της



    ΣΧΟΛΙΑ