• Ναυτιλία

    Β. Βαλεντής: Διεύρυνση ζημιών για την Pyxis Tankers στο β’ τρίμηνο 2019

    Βαλέντιος Βαλεντής ναυτιλία

    Βαλέντιος Βαλεντής, εφοπλιστής Pyxis Tankers


    Ζημίες κατέγραψε στο β’ τρίμηνο 2019 η ναυτιλιακή Pyxis Tankers του Έλληνα εφοπλιστή Βαλέντιου Βαλεντή, με τις επισφαλείς συνθήκες στην αγορά των τάνκερ να επιβαρύνουν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.

    Η εταιρεία, που δραστηριοποιείται στα τάνκερ παραγώγων, παρουσίασε στο β’ τρίμηνο ζημίες ύψους 1,6 εκατ. δολαρίων, διευρυμένες συγκριτικά με το β’ τρίμηνο 2018 (1,3 εκατ. δολάρια).

    Σε δήλωσή του, ο Βαλέντιος Βαλεντής ανέφερε πως η εταιρεία είχε προβλέψει πως το δεύτερο και το τρίτο τρίμηνο του 2019 θα είχαν δυσκολίες για τα τάνκερ παραγώγων. «Η αγορά spot για τάνκερ MR έχει υπάρξει προκλητική κυρίως λόγω της χαμηλότερης ζήτησης για διυλισμένα παράγωγα πετρελαίου, που συνδέεται με την επιβράδυνση των παγκόσμιων οικονομικών συνθηκών και τις εποχιακές τάσεις, έναν σημαντικό αριθμό παραδόσεων νεότευκτων πλοίων, μεγαλύτερα σε διάρκεια προγράμματα συντήρησης σε συγκεκριμένα διυλιστήρια και, σε μικρότερο βαθμό, την εισβολή μεγαλύτερων πλοίων, συμπεριλαμβανομένων των τάνκερ αργού που παίρνουν καθαρά φορτία στα παρθενικά τους ταξίδια», τόνισε.

    Ο ίδιος υπογράμμισε πως η στρατηγική της αξιοποίησης βραχυχρόνιων ναυλώσεων έχει αποδειχθεί επωφελής για την εταιρεία, με μέση ημερήσια τιμή ναύλωσης για τα τάνκερ MR της Pyxis Tankers στα 13.600 δολάρια ημερησίως κατά το β’ τρίμηνο 2019. Εξάλλου, για το υπόλοιπο του 2019 σχεδόν το 50% των διαθέσιμων ημερών των πλοίων της εταιρείας είναι καλυμμένες από ναυλώσεις, με μέση τιμή στα 15.100 δολάρια ημερησίως.

    «Δύο τάνκερ MR θα επαναπαραληφθούν στο δ’ τρίμηνο, που είναι ιστορικά μία ισχυρότερη εποχιακή περίοδος», επεσήμανε. «Επιπλέον, σε εκείνη την περίοδο αναμένουμε να δούμε την αρχή μίας διατηρήσιμης βελτίωσης στα έσοδα των πλοίων με βάση τα θετικά θεμελιώδη μεγέθη της ανάπτυξης της προσφοράς και της ζήτησης, συν σημαντική ζήτηση για MR, δεδομένης της παγκόσμιας επίπτωσης από τους επικείμενους κανονισμούς του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας για το 2020. Ωστόσο, ανησυχούμε για τις επιπτώσεις των κλιμακούμενων εμπορικών εντάσεων και των πρόσφατων γεωπολιτικών γεγονότων που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη», πρόσθεσε.



    ΣΧΟΛΙΑ