• Business

    Β. Βαλεντής: Με το βλέμμα στις επενδύσεις, παρά τις διευρυμένες ζημίες

    Βαλέντιος Βαλεντής ναυτιλία

    Βαλέντιος Βαλεντής, εφοπλιστής Pyxis Tankers


    Τα αποτελέσματα για τη χρήση του 4ου τριμήνου και του συνόλου του 2016 ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Pyxis Tankers, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Βαλέντιος Βαλεντής, στα οποία και εμφάνισε ζημίες που προκλήθηκαν από την αδυναμία της αγοράς μεταφορών υγρού φορτίου, τη στιγμή που ο εφοπλιστής στοχεύει στην άντληση νέων κεφαλαίων με σκοπό να ενισχύσει το στόλο του.

    Ειδικότερα, η εισηγμένη στο NASDAQ ναυτιλιακή κατά τη διάρκεια του 4ου τριμήνου του 2016 παρουσίασε ζημίες που διαμορφώθηκαν στα 5,8 εκατ. δολάρια, έναντι κερδών ύψους 634.000 δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Για το σύνολο του έτους, οι ζημίες διαμορφώθηκαν στα 5,81 εκατ. δολ., έναντι κερδών ύψους 3,5 εκατ. δολ. το 2015.

    Βαλέντης

    Οι ζημίες ανά μετοχή για το 4ο τρίμηνο του 2016 κυμάνθηκαν στα 0,32 δολάρια, έναντι κερδών ανά μετοχή ύψους 0,03 δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Για το σύνολο του έτους, οι ζημίες ανά μετοχή κυμάνθηκαν στα 0,32 δολάρια, έναντι κερδών ανά μετοχή ύψους 0,19 δολαρίων το 2015.

    Εμφανώς μειωμένα ήταν και τα προσαρμοσμένα έσοδα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) που για το 4ο τρίμηνο του 2016 διαμορφώθηκαν στις 368.000 δολάρια, έναντι EBITDA ύψους 3,03 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Για το σύνολο του έτους, τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 6,9 εκατ. δολ., έναντι EBITDA ύψους 12,06 εκατ. δολ. το 2015.

    Βαλέντης Pyxis
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών προϊόντων και παραγώγων πετρελαίου “Pyxis Epsilon” της Pyxis Tankers είναι χωρητικότητας 50.295-dwt και κατασκευής του έτους 2015

    Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της εταιρείας, ο κ. Βαλεντής επισήμανε τα εξής: «Τα αποτελέσματα της εταιρείας αντανακλούν πλήρως την κατάσταση της ναυλαγοράς, η οποία παρέμεινε αδύναμη και η πτώση των τιμών των ναύλων που ξεκίνησε το Q2 του 2016 δεν άφησε ανεπηρέαστο κανένα κλάδο. Κάτι που μας οδήγησε να προτιμήσουμε να κλείνουμε ναυλοσύμφωνα στη spot αγορά, παρά μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις σε πολύ χαμηλές τιμές».

    Ο εφοπλιστής σχολίασε ακόμη ότι, παρά το γεγονός ότι η αγορά των tankers θα συνεχίσει να είναι ασταθής και το 2017, παραμένει ωστόσο αισιόδοξος πως θα επιτευχθεί μακροχρόνια ανάκαμψη προς το τέλος του έτους, ειδικότερα προς το 4ο τρίμηνο. Ακόμη, δεν έκρυψε τις προθέσεις της διοίκησης της Pyxis Tankers να εκμεταλλευτεί ενδεχόμενες επενδυτικές ευκαιρίες για εξαγορές πλοίων – κυρίως δεξαμενόπλοιων τύπου MR2, των οποίων οι τιμές εξακολουθούν να είναι ελκυστικές – που θα ενισχύσουν το στόλο της.

    Ωστόσο, ο κ. Βαλεντής τόνισε ότι πρόκληση παραμένει η εξεύρεση ενός τρόπου πρόσβασης σε νέα κεφάλαια με αποδοτικότητα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Νέα διευθύντρια η Αικατερίνη Πέππα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Η νέα συμφωνία του εφοπλιστή που μαρτυράει ανάκαμψη της αγοράς

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων. Οι κινήσεις της εβδομάδας



    ΣΧΟΛΙΑ