ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αρωγός είναι η Ένωση Ευρωπαίων Εφοπλιστών (ECSA) στην προσπάθεια του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για μια ευρωπαϊκή ναυτιλιακή βιομηχανική στρατηγική που να υποστηρίζει την ανταγωνιστικότητα του ναυτιλιακού τομέα.
Πλην,η Ένωση Ευρωπαίων Εφοπλιστών επανεκκινεί και ζητά προσοχή σε έναν τομέα που πρέπει να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις .
Όπως επισήμανε σχετικά ο γενικός γραμματέας της ΕCSA, Σωτήρης Ράπτης , «η πράσινη και ψηφιακή μετάβαση των θαλάσσιων μεταφορών αντιπροσωπεύει μια μεγάλη ευκαιρία για την Ευρώπη να αυξήσει τη βιομηχανική της ικανότητα και να βελτιώσει τη διεθνή ανταγωνιστικότητα του θαλάσσιου τομέα.
Ας μην ξεχνά κανείς ότι οι θαλάσσιες μεταφορές είναι ζωτικής σημασίας για την αλυσίδα εφοδιασμού της Ευρώπης.
Ο ευρωπαϊκός θαλάσσιος στόλος αντιπροσωπεύει περίπου το 40% του παγκόσμιου στόλου, είμαστε ένας εξαιρετικός πόρος που πρέπει να αξιοποιηθεί.
Πιστεύουμε επίσης ότι η ΕΕ μπορεί να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στην παραγωγή πράσινων καυσίμων για τη ναυσιπλοΐα και στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών».
Διαβάστε επίσης:
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη προς τους μετόχους €34,8 εκατ., αυξημένα κατά 51,3%
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Buy Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για Alpha Bank, ΓΕK ΤΕΡΝΑ, ΟΤΕ, Fourlis
- Okeanis Eco Tankers (Γιάννης και Αριστείδης Αλαφούζος): Κέρδη 39,4 εκατ. δολάρια στο εξάμηνο
- Πούτιν – Κιμ Γιονγκ Ουν: Υπόσχονται να «ενισχύσουν» τη συνεργασία τους «σε όλους τους τομείς»
- Nετανιάχου: Το Ιράν συνεχίζει να έχει «400 κιλά ουρανίου» παρά τις Ισραηλινο-Αμερικανικές επιθέσεις – «Δεν είναι σε θέση να προχωρήσει όπως παλιά»
