• Ναυτιλία

    Π. Παππάς: Ενθουσιώδης η Deutsche Bank για τις προοπτικές της Star Bulk Carriers

    Ο Πέτρος Παππάς, επικεφαλής της ναυτιλιακής εταιρείας, Star Bulk Carriers

    Πέτρος Παππάς. Επικεφαλής Star Bulk Carriers


    H Deutsche Bank προβλέπει πως η ελληνική ναυτιλιακή Star Bulk Carriers (συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παππά) θα μπορούσε να αποκομίσει επιπλέον ροές ρευστότητας ύψους 300 εκατ. δολαρίων ετησίως χάρη στο πρόγραμμά της για την εγκατάσταση scrubber σε πλοία της.

    Η τράπεζα σημειώνει πως η Star Bulk χρησιμοποιεί 1,2 εκατομμύρια τόνους καυσίμων ετησίως, που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 300 εκατ. δολαρίων, με την τρέχουσα διαφορά τιμής ανάμεσα στα καύσιμα υψηλής και χαμηλής συγκέντρωσης σε θείο, που ανέρχεται στα 240 δολάρια ανά τόνο. Σύμφωνα με τον αναλυτή της Deutsche Bank, Amit Mehrotra, το πρώτο βήμα της διοίκησης στο πλαίσιο τ ου ευρύτερου οράματός της για την εταιρεία φαίνεται να είναι η διανομή των χρημάτων αυτών στους μετόχους της.

    «Τα βιώσιμα και αξιοσημείωτα μερίσματα θα βοηθήσουν τις μετοχές να συνεχίσουν να κινούνται υψηλότερα συγκριτικά με την καθαρή αξία, επιτρέποντας εν τέλει στην Star Bulk να εξασφαλίσει μία μόνιμη κεφαλαιακή βάση για να προχωρήσει σε απομόχλευση από το σημερινό πολύ διαχειρίσιμο λόγο δανείων προς αξία της τάξεως του 50% σε μηδενικό καθαρό χρέος, μειώνοντας τα επίπεδα οριακού κέρδους (από τα σημερινά πολύ ελκυστικά 11.200 δολάρια ημερησίως συμπεριλαμβανομένης της αποπληρωμής χρεών)», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Amit Mehrotra, ο οποίος είχε μαζί με άλλους αναλυτές την Τετάρτη συναντήσεις στη Νέα Υόρκη με τον πρόεδρο και τους οικονομικούς διευθυντές της εταιρείας.

    «Αν και παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές των μετοχών της Star Bulk, οι θετικές μας εντυπώσεις από τις σημερινές συναντήσεις σχετίζονται περισσότερο με τις προτεραιότητες κατανομής κεφαλαίων της διοίκησης», δήλωσε ο Mehrotra, εξηγώντας: «Ειδικότερα, πιστεύουμε πως η διοίκηση θα είναι πειθαρχημένη, επιλέγοντας να κατανείμει την πλεονάζουσα ροή ρευστότητας προς μερίσματα εντός ενός πλαισίου που είναι μεταβλητό και βιώσιμο». Σύμφωνα με την Deutsche Bank, αυτό θα μπορούσε να ξεκινήσει το νωρίτερο στο πρώτο μισό του 2020.

    Η Deutsche Bank, όπως αναφέρει το TradeWinds, θεωρεί πως η Star Bulk θα εξελιχθεί σε μία πλατφόρμα κερδοφόρας και βιώσιμης ανάπτυξης στη ναυτιλία, «κάτι που δεν υπήρχε πριν από μία δεκαετία», και διατηρεί τη σύσταση buy για τη μετοχή της εταιρείας.



    ΣΧΟΛΙΑ