• Ναυτιλία

    NGM Energy: Με ένα τάνκερ VLCC ενίσχυσε το στόλο της η ναυτιλιακή της οικογένειας Μουνδρέα

    Νίκος Μουνδρέας, εφοπλιστής

    Νίκος Μουνδρέας, εφοπλιστής


    Στο στόλο της ναυτιλιακής NGM Energy, συμφερόντων της οικογένειας Μουνδρέαθα ενταχθεί ένα τάνκερ VLCC της ιαπωνικής εταιρείας NYK Line.

    Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η ελληνική εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 314,000 dwt, Τakahashi, κατασκευής 2007. Η τιμή της συναλλαγής ανήλθε στα 34,35 εκατ. δολάρια, ενώ κατά την VesselsValue, η αξία του υπολογίζεται στα 34,7 εκατ. δολάρια.

    Το VLCC πέρασε ειδική επιθεώρηση το 2020 και πρόκειται να εξοπλιστεί με σύστημα επεξεργασίας νερού έρματος το επόμενο έτος, σύμφωνα με την Clarksons Research.

    Σημειώνεται ότι η NYK Line έχει πουλήσει τουλάχιστον πέντε VLCC του στόλου της από τις αρχές του 2020, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων τάνκερ που κατασκευάστηκαν το 2000.

    Η NGM παραμένει και φέτος από τους ισχυρούς παίκτες της second hand αγοράς, καθώς συνεχίζει τις κινήσεις αναδιάρθρωσης του στόλου της που ξεκίνησε από το 2020.

    Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται τόσο στην αγορά ξηρού φορτίου όσο και στα τάνκερ, οι κινήσεις της φέτος έχουν εστιαστεί στην δεύτερη κατηγορία.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, η NGM από τις αρχές του έτους έχει προχωρήσει στην εξαγορά δύο δεξαμενόπλοιων suezmax, ενώ έχει πουλήσει αντίστοιχα δύο παλαιότερα τάνκερ suezmax και ένα τάνκερ LR2.

    Τον Απρίλιο η NGM Energy πούλησε τα χωρητικότητας 150,000 dwt τάνκερ suezmax A Melody και A Symphony, κατασκευής 2001, σε αγοραστές από την Ασία, στην τιμή των 14,8 εκατ. δολαρίων έκαστο. Mάλιστα από την κίνηση αυτή αποκόμισε κέρδη καθώς, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, είχε αγοράσει τα δύο αδελφά πλοία στα μέσα του 2019, καταβάλλοντας 12 εκατ. δολάρια για το καθένα.

    Επίσης, η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 105,500 LR2 Amalfi, κατασκευής 2003, στην τιμή των 11,3 εκατ. δολαρίων.

    Κινήσεις στην αγορά ξηρού φορτίου

    Σημαντικές κινήσεις έχει πραγματοποιήσει η NGM και στον κλάδο ξηρού φορτίου. Πηγές αναφέρουν ότι από πέρυσι το καλοκαίρι μέχρι τις αρχές του 2021 είχε προχωρήσει σε αγορές έξι πλοίων capesize, πριν ξεκινήσει η ξέφρενη άνοδος των τιμών τους.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ