Το Action24 έχει μετατραπεί μέσα σε λίγα χρόνια από ένα περιφερειακό κανάλι της Αττικής σε έναν ισχυρό παίκτη στον τηλεοπτικό χάρτη. Οι ιδιοκτήτες του, οι εφοπλιστές Δημήτρης Μπάκος και Γιάννης Καϋμενάκης μαζί με τον επιχειρηματία Αλέξανδρο Εξάρχου, έβαλαν εξαρχής τον πήχη ψηλά.

Με φόντο τη δυναμική τους παρουσία στη ναυτιλία, στις κατασκευές και στις επενδύσεις, επέλεξαν να μετατρέψουν το Action24 σε έναν σταθμό με εθνική απήχηση και περιεχόμενο που θυμίζει… μεγάλα κανάλια. Η στρατηγική τους είναι ξεκάθαρη: επενδύσεις σε τεχνολογία, εξασφάλιση τηλεοπτικών δικαιωμάτων με διεθνή απήχηση και σταθερή παρουσία στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

1

Η Super League 2 σε νέα εποχή

Η μεγαλύτερη κίνηση της σεζόν είναι αναμφίβολα η συμφωνία του Action24 για τη μετάδοση της φετινής Super League 2. Από φέτος οι φίλαθλοι θα μπορούν να παρακολουθούν σε σταθερή ζώνη – κάθε Σαββατοκύριακο στις 14:00 – τους αγώνες του πρωταθλήματος, τόσο στην τηλεόραση όσο και μέσω του (ομόσταυλου) Athletiko στο YouTube. Το τηλεοπτικό πακέτο έφερε σημαντικά έσοδα στις ομάδες, καθώς το ποσό που θα μοιραστεί φτάνει το 1,25 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 450.000 ευρώ σε σχέση με πέρυσι.

Η συμφωνία δίνει νέα πνοή στη δεύτερη κατηγορία, ενώ από την περίοδο 2026-27 το πρωτάθλημα θα γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστικό, καθώς θα διεξάγεται με έναν όμιλο και 16 ομάδες. Αυτό σημαίνει ότι κάθε παιχνίδι θα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, ενώ η εμπορική αξία της λίγκας θα αυξηθεί σημαντικά.

Μάλιστα η συμφωνία με την εταιρεία Percapita, στην οποία εκχωρήθηκαν τα τηλεοπτικά δικαιώματα από τη SL2, με το κανάλι είναι για φέτος αλλά με την εταιρεία για ακόμη 3 χρόνια, ήτοι σιγουριά στο εν λόγω θέμα και στα χρήματα.

Από την Αγγλία μέχρι την Αργεντινή

Το Action24 έχει αποδείξει πως ξέρει να «διαβάζει» την αγορά των δικαιωμάτων. Το 2022 έκανε την έκπληξη αποκτώντας το αγγλικό Λιγκ Καπ, προσφέροντας σε ελεύθερη τηλεόραση μια διοργάνωση που μέχρι τότε φιλοξενούνταν αποκλειστικά σε συνδρομητικά κανάλια. Ακολούθησε το Κύπελλο Ισπανίας, που επέστρεψε δυναμικά στις ελληνικές οθόνες, και κορυφώθηκε με τον τελικό του Σούπερ Καπ Ισπανίας τον Ιανουάριο του 2025, όπου Ρεάλ και Μπαρτσελόνα χάρισαν στο κανάλι ρεκόρ τηλεθέασης με 650.000 θεατές.

Το καλοκαίρι του 2025 ήρθε η νέα «βόμβα»: το πρωτάθλημα Αργεντινής. Ο Έλληνας φίλαθλος έχει πλέον τη δυνατότητα να βλέπει ζωντανά Μπόκα Τζούνιορς, Ρίβερ Πλέιτ και τα μεγάλα ντέρμπι του Μπουένος Άιρες, τόσο στην τηλεόραση όσο και στο διαδίκτυο. Ένα προϊόν με έντονο πάθος και διεθνή φήμη, που προσθέτει κύρος στο χαρτοφυλάκιο του σταθμού.

Η στρατηγική της συνέπειας

Η επένδυση στη Super League 2 δεν είναι απλώς μια ακόμη τηλεοπτική συμφωνία. Είναι η απόδειξη ότι το Action24 θέλει να «χτίσει» σταθερή σχέση με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Με το Αγγλικό Λιγκ Καπ, το Copa del Rey, το Σούπερ Καπ Ισπανίας και πλέον το αργεντίνικο πρωτάθλημα, το κανάλι έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό μίγμα διεθνών και εγχώριων διοργανώσεων που κρατά το κοινό μπροστά στις οθόνες.