array(0) {
}
        
    
Menu
-0.69%
Τζίρος: 189.18 εκατ.

Louboutin: βάζει φωτιά στη Formula 1

            
The Value Investor

Έρχεται κόλαση και κανείς δεν ασχολείται – Γιατί θα καούν τα χέρια των υποτιμητών στην Aegean

Τίμος Μελισσάρης, MSc INTERNATIONAL ACCOUNTING AND FINANCE LSE

Φίλοι αναγνώστες, όσοι ασχολείστε με το χρηματιστήριο πρέπει να προετοιμαστείτε γιατί έρχεται κόλαση και κανείς δεν έχει προετοιμαστεί για αυτήν.

Και εξηγούμαστε. Για να γνωρίζετε, το ευρωδόλαρο στις αρχές της χρονιάς και συγκεκριμένα στις 13 Ιανουαρίου είχε κάνει χαμηλό κλείσιμο στο 1,0217 EUR/USD.

Προχθές έκλεισε στο 1,1867 EUR/USD, υψηλό 4 ετών.

Η ταχύτητα της ανόδου και το ποσοστό δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στις εταιρείες που έχουν δολαριακά έσοδα.

Δεν είναι τυχαίο ότι η μετοχή του ΤΙΤΑΝΑ από κλείσιμο στις 7 Φεβρουαρίου στα 45,75€, χθες έκλεισε στα 36,45€, μια πτώση της τάξης του -20,33%.

Κανονικό Βατερλώ δηλαδή στο οποίο δεν αναφέρεται κανείς.

Ο ΤΙΤΑΝΑΣ Αμερικής είναι η κότα με τα χρυσά αυγά με αποτέλεσμα η ανατίμηση του ευρώ να δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην κερδοφορία στην Ελλάδα.

Για να ξέρετε, υπάρχουν πολλές εισηγμένες εταιρείες που χάνουν από την ενδυνάμωση του ευρώ έναντι του δολαρίου.

Η κόλαση έγκειται στο ότι κανένας μα κανένας Έλληνας αναλυτής δεν έχει προβλέψει την ενδυνάμωση του ευρώ.

Τι θα συμβεί με ΤΙΤΑΝΑ και ALUMIL

Τα κακά για αυτούς και τους πελάτες τους είναι ότι ο εφιάλτης της ενδυνάμωσης του ευρώ είναι ότι μόλις ξεκίνησε.

Μέσα σε 7 μήνες το ευρώ έχει δυναμώσει κατά 16,5%.

Για να γνωρίζετε, οι 2 κορυφαίοι επενδυτικοί οίκοι, Morgan Stanley και Goldman Sachs, βλέπουν η άνοδος του ευρώ να συνεχίζεται.

Βλέπουν άνετα το ευρώ να πηγαίνει στο 1,25 EUR/USD.

Το χειρότερο όμως είναι ότι η Goldman Sachs μας λέει, εάν χρησιμοποιήσουμε το μοντέλο PPP (Purchasing Power Parity) αυτό δίνει την δίκαιη αποτίμηση του ευρώ στο 1,45 EUR/USD.

Μιλάμε ότι τα κέρδη πχ του ΤΙΤΑΝΑ στην Αμερική θα εξαϋλωθούν όταν μετατραπούν σε ευρώ εάν από εδώ και πέρα ΔΕΝ χετζαριστεί.

Το πρόβλημα φίλοι αναγνώστες είναι ότι πάρα πολύ λίγες εταιρείες έχουν χετζαριστεί για την άνοδο του ευρώ. Η ταχύτητα της ανόδου τους έπιασε εξαπίνης.

Τώρα δυστυχώς αρχίζει το μαρτύριο της σταγόνας για αυτούς. Όπως αντιλαμβάνεστε, η άνοδος του ευρώ επηρεάζει φουλ τις εξαγωγικές εταιρείες.

Τις κάνει πάρα πολύ λιγότερο ανταγωνιστικές.

Τι να κάνουμε τώρα;  Αυτή είναι η ωμή πραγματικότητα.

Φυσικά δεν υπάρχουν μόνο χαμένοι από την άνοδο του ευρώ αλλά υπάρχουν και κερδισμένοι.

Προσέξτε τώρα. Η ενδυνάμωση του ευρώ μαζί με την έλλειψη προσφοράς αλουμινίου έχει ωθήσει την τιμή του αλουμινίου σε πάνω από $2.700 τον τόνο.

Αυτό τι σημαίνει;

Ότι η ΑΛΟΥΜΥΛ θα μπορεί στο Α’ εξάμηνο του 2025 να γράψει κέρδος γιατί η μέση τιμή του αλουμινίου στο Α’ εξάμηνο του 2025 θα είναι υψηλότερη από την τιμή Α’ εξαμήνου του 2024.

Και όλοι θα πουν ζήτω, υψηλότερα τα κέρδη της ΑΛΟΥΜΥΛ.

Το πρόβλημα είναι ότι καλό το κέρδος από την ανατίμηση των αποθεμάτων αλλά η ενδυνάμωση του ευρώ σου δημιουργεί πρόβλημα από τα κέρδη σου πχ στην Αίγυπτο.

Εξανεμίζονται με λίγα λόγια.

Οπότε, θέλει τεράστια προσοχή.

Πρέπει κάθε εταιρεία να την ξεκοκαλίζουμε.

Έχει χετζαριστεί, σε τι ποσοστό έχει χετζαριστεί κλπ.

Το ωραίο στην περίπτωση της ΑΛΟΥΜΥΛ είναι ότι η ζημιά από την ενδυνάμωση του ευρώ δεν πάει στα κέρδη αλλά μειώνει τα ίδια κεφάλαια.

Φίλοι αναγνώστες, πλέον θέλει τεράστια προσοχή γιατί η ενδυνάμωση του ευρώ είναι εδώ για να μείνει.

Δεν είναι κάτι παροδικό που κάποιοι θέλουν να πιστεύουν ότι είναι.

Οι μέτοχοι του ΤΙΤΑΝΑ το πήραν το μάθημά τους.

Προσέξτε πάρα πολύ. Ο κίνδυνος είναι μεγάλος.

Σκεφτείτε, το ευρωδόλαρο είναι τώρα στο 1,181 EUR/USD, σκεφτείτε να πάει στο 1,25 EUR/USD μετά στο 1,30 EUR/USD και μετά στο 1,35 EUR/USD, τι έχει να γίνει.

Πραγματική κόλαση. Μπουρλότο κανονικό θα γίνουν τα αποτελέσματα των εταιρειών.

AEGEAN: Η αγαπημένη μετοχή των υποτιμητών

Πάμε τώρα στην αγαπημένη μετοχή των υποτιμητών, αυτή της μετοχής της Aegean.

Χθες, βγήκαν πρωτοσέλιδα για την πιθανότητα εμπλοκής Ελλάδας-Τουρκίας στο Αιγαίο με αφορμή το ωκεανογραφικό Πίρι Ρέις.

Το πράγμα πήρε διάσταση μεγάλη διότι η Ελλάδα έφερε πίσω 2 φρεγάτες από τα Νότια της Λιβύης, ώστε αυτές να είναι άμεσα διαθέσιμες σε περίπτωση κρίσης στο Αιγαίο.

Προσέξτε, με αφορμή το Πίρι Ρέις οι υποτιμητές το χόντρυναν ακόμα περισσότερο χθες.

Και καλά δεν τους άρεσαν τα αποτελέσματα της Aegean.

Τα θεώρησαν κατώτερα των εκτιμήσεων και άρα απολύτως δικαιολογημένες οι πιέσεις στην μετοχή.

Να φανταστείτε, χθες σε κάποιο σημείο η Aegean έφτασε να χάνει -4,11% και τελικά έκλεισε με μια πτώση της τάξης του -2,84% με την αγορά να πέφτει κατά -0,69%.

Φίλοι αναγνώστες, όπως ήδη γνωρίζετε ο υπογράφων είναι λάτρης της αριθμητικής.

Για να ξέρετε, τα αποτελέσματα Α’ εξαμήνου της Aegean ήταν πάνω-κάτω σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών και όχι κατώτερα.

Για παράδειγμα, η NBG Securities που δίνει τιμή στόχο τα 19,20€ για την Aegean, περίμενε κύκλο εργασιών 785,9 εκ ευρώ και η Aegean εμφάνισε 786,9 εκ ευρώ, περίμενε EBITDA 158,1 εκ ευρώ και εμφάνισε 156,2 εκ ευρώ και τέλος περίμενε κέρδη μετά φόρων και μετά δικαιωμάτων 45,8 εκ ευρώ και η Aegean εμφάνισε 47,9 εκ ευρώ, 5% υψηλότερα δηλαδή.

Επαναλαμβάνουμε. Τα νούμερα ήταν in line.

Για να γνωρίζετε, η Εθνική έχει δώσει τιμή στόχο τα 19,20€ και αυτή την τιμή στόχο την είχε δώσει πριν ανακοινώσει η Aegean την εξάπλωσή της στην Ινδία και πριν την ενδυνάμωση του ευρώ.

Κατά την ταπεινή άποψη του υπογράφοντος, η Aegean εμφάνισε εξαιρετικά αποτελέσματα κόντρα στην αύξηση της χωρητικότητας από σχεδόν όλες τις αεροπορικές και το πιο σημαντικό από όλα, όπως είπε και ο κ. Βασιλάκης στο χθεσινό conference call, για 2 μήνες η Aegean δεν πετούσε στο Ισραήλ, στην Ιορδανία και στο Λίβανο.

Με αποτέλεσμα να χάσει 100.000 επιβάτες και άλλους 35.000 από connections.

Πολύ μεγάλο πλήγμα. Προσέξτε όμως τώρα γιατί η υπόθεση έχει πολύ πλάκα.

Από τις 15 Ιουλίου και μετά ξαναμπήκαν αυτές οι αγορές κανονικά ενώ στο περσινό Γ’ τρίμηνο ήταν on and off, δηλαδή ενώ στο Β’ τρίμηνο εμφανίστηκε πρόβλημα, στο Γ΄ τρίμηνο πήγε σφαίρα, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.

Για να γνωρίζετε, ο κ. Βασιλάκης στο conference call τόνισε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα Α’ εξαμήνου παρόλο τα αρνητικά που συνέβησαν στο πτητικό της έργο, η Aegean κατάφερε και αύξησε τα έσοδά της κατά 5% ενώ η αγορά έτρεχε με 4%.

Πάμε τώρα όμως φίλοι αναγνώστες στην καρδιά του ισολογισμού και στον λόγο τον οποίο οι υποτιμητές θα υποστούν πανωλεθρία.

Η Aegean φίλοι αναγνώστες, παρόλα τα προβλήματα που της συνέβησαν, είναι μια κανονική μηχανή παραγωγής μετρητών.

Στο περσινό εξάμηνο είχε καθαρό δανεισμό της τάξης των 594,3 εκ ευρώ και τώρα αυτός έπεσε στα 525,7 εκ ευρώ.

Μια πτώση της τάξης του -11,54%.

Σε σχέση με το τέλος του 2024, η πτώση είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Στο τέλος του 2024 ο καθαρός δανεισμός της Aegean ήταν στα 662,2 εκ ευρώ και τώρα είναι στα 525,7 εκ ευρώ.

Αυτό φίλοι αναγνώστες είναι μια πτώση της τάξης του -26% σε σχέση με το τέλος του 2024. Για αυτό η Aegean, παρόλο την πληρωμή του μερίσματος στο Α’ εξάμηνο, κατάφερε να αυξήσει τα ταμειακά της διαθέσιμα και ισοδύναμα στα 841,9 εκ ευρώ από 814,4 εκ ευρώ.

Ένα άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο, κατά την άποψη του υπογράφοντος, είναι ότι το κόστος καυσίμων μειώθηκε κατά -2%.

Αυτό έγινε λόγω του ότι είχε χετζάρει το jet fuel για το Α΄ εξάμηνο.

Ο υπογράφων πιστεύει ότι παρόλο που πετάει περισσότερα αεροπλάνα, άρα περισσότερα καύσιμα, λόγω της πτώσης του jet fuel η Aegean στα επόμενα τρίμηνα θα έχει μεγαλύτερη ποσοστιαία ωφέλεια.

Για να γνωρίζετε, στο σύνολο του περσινού έτους η Aegean πλήρωσε για καύσιμα 372,1 εκ ευρώ.

Η Euroxx υπολογίζει ότι το 2025 η Aegean θα ξοδέψει για καύσιμα 405 εκ ευρώ, δηλαδή 32,9 εκ ευρώ παραπάνω.

Μια αύξηση της τάξης του 8,84%.

Ο υπογράφων εκτιμάει ότι η Aegean θα έχει κόστος καυσίμων σίγουρα χαμηλότερο από 364 εκ ευρώ.

Δηλαδή 41 εκ ευρώ χαμηλότερα από αυτά που υπολογίζει ο αναλυτής της Euroxx.

Φίλοι αναγνώστες, για πρώτη φορά σε conference call ο κ. Βασιλάκης εξέφρασε μεγάλη σιγουριά για την εταιρεία του και για τα αποτελέσματά της.

Συγκεκριμένα τόνισε ότι παρόλο τις αντιξοότητες, η Aegean παρουσίασε έναν πολύ δυνατό εξάμηνο με πολύ υψηλές ελεύθερες ταμειακές ροές.

Ότι καλύτερο δηλαδή για τους μετόχους.

Τόνισε ακόμα ότι η Volotea πηγαίνει πολύ καλά και το πιο πιθανό σενάριο είναι να αυξήσει το ποσοστό της μέσα στον χρόνο.

Οι απαντήσεις του εξέπεμπαν σιγουριά ότι ο στόχος δεν είναι μόνο η ανάπτυξη αλλά οι πωλήσεις να έχουν υψηλό περιθώριο κέρδους και υψηλές ελεύθερες ταμειακές ροές.

Όπως ήδη γνωρίζετε, ο υπογράφων πίστευε πάρα πολύ στην αγορά της Ινδίας πολύ πριν ανακοινωθεί από τον κ. Βασιλάκη.

Τα περιθώρια ανάπτυξης είναι πολύ μεγάλα για την Aegean στην αγορά της Ινδίας.

Η αγορά της Ινδίας και μόνο είναι το απόλυτο growth story για την Aegean.

Η Aegean του χρόνου, εκτός από την Ινδία, θα δώσει βαρύτητα στην ανάπτυξη του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και μετά της Λάρνακας.

Η Aegean έχει κάνει πολύ μελετημένη στρατηγική η οποία αποδίδει ήδη.

Η χθεσινή πτώση της μετοχής ήταν κατά την άποψη του υπογράφοντος, εξαιρετική ευκαιρία για τοποθετήσεις.

Ο αναλυτής της Εθνικής περιμένει για το 2025 ότι η Aegean θα εμφανίσει 448 εκ ευρώ EBITDA.

Η Euroxx περιμένει 413 εκ ευρώ EBITDA.

Ο υπογράφων από την άλλη θεωρεί εφικτό τον στόχο των 430 εκ ευρώ EBITDA διότι έχει μέσα του και το πολύ δύσκολο 2μηνο του Μαΐου και του Ιουνίου.

Στο περσινό εξάμηνο, ο καθαρός δανεισμός ήταν στα 594,3 εκ ευρώ.

Φέτος είναι στα 525,7 εκ ευρώ το εξάμηνο.

Με την παραδοχή ότι θα είναι δυνατό και το Γ’ και το Δ’ τρίμηνο, ο καθαρός δανεισμός μπορεί να έχει μια μικρή άνοδο και να κλείσει την χρονιά στα 575 εκ ευρώ.

Αυτό σημαίνει φίλοι αναγνώστες ότι εάν είναι να παίξει η Aegean με ένα EV/EBITDA 2025e = 5.5 χρησιμοποιώντας για EBITDA 430 εκ ευρώ και καθαρό δανεισμό 575 εκ ευρώ, αυτό δίνει τιμή στόχο με βάση τα νούμερα του 2025 τα 19,85€.

Εάν όμως χρησιμοποιήσουμε τα νούμερα του αναλυτή της Εθνικής για το 2026 τα οποία θεωρούμε απολύτως επιτεύξιμα, τότε για να παίξει η Aegean  με ένα EV/EBITDA 2026e = 5.5, η τιμή της μετοχής πρέπει να πάει στα 24,45€.

Προσέξτε όμως, η μεγάλη έκπληξη φέτος θα γίνει στην κερδοφορία όπου ο υπογράφων, με την ισοτιμία ευρώ/δολαρίου στο 1,17, βλέπει η Aegean να εμφανίζει τελική γραμμή 180 εκ ευρώ κέρδη.

Να πηγαίνει δηλαδή σε καινούρια ιστορική υψηλή κερδοφορία.

Προσέξτε τώρα, στη σελίδα 9 του report της Eurobank για την Aegean μας λέει ότι η Aegean δίνει μέρισμα μεταξύ του 60% και 90% της κερδοφορίας της.

Εάν υποθέσουμε ότι η Aegean φέτος βγάλει 180 εκ ευρώ κέρδη, θεωρούμε ότι άνετα μπορεί να δώσει σαν μέρισμα 1,10€/μετοχή, να δώσει δηλαδή 99,2 εκ ευρώ στους μετόχους της, το 55,10% των κερδών της.

Το πιο σημαντικό όμως φίλοι αναγνώστες και αυτό που δεν υπολογίζουν οι υποτιμητές είναι ότι αυτό το μέρισμα μπορεί να το διατηρήσει και το 2026 και το 2027, άρα να είναι σίγουρο.

Δηλαδή με απλά λόγια, ο The Value Investor πιστεύει ότι όποιος/α αγοράζει Aegean στα 13,70€, θα έχει μίνιμουμ για τα επόμενα 3 χρόνια μια μερισματική απόδοση της τάξης του 8%, την υψηλότερη από όλες τις αεροπορικές παγκοσμίως και μια από τις υψηλότερες στο ελληνικό χρηματιστήριο.

Στην τιμή στόχο των 19,85€, που εκεί θα κοστίζει 1,79 δισ ευρώ, θα έχει μια προσδοκώμενη επαναλαμβανόμενη μερισματική απόδοση της τάξης του 5,54% και θα παίζει και με ένα P/E 2025e = 9.94.

Η τωρινή αναταραχή λόγω Τουρκίας δεν αλλάζει τις προοπτικές διότι ότι και να γίνει μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, θα διαρκέσει πολύ λίγο.

Είναι πολύ μεγάλα τα συμφέροντα για να γίνει μεγάλη εμπλοκή μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας.

Τελειώνοντας, είναι ολοφάνερο ότι ο κ. Βασιλάκης φτιάχνει την τέλεια γραμμή που ξεκινάει από Ισπανία και τελειώνει στην Ινδία.

Να το θυμάστε. Θα έρθει η στιγμή που όλοι οι μεγάλοι παίκτες θα γλυκοκοιτάζουν να εξαγοράσουν την Aegean.

Είναι μια εταιρεία η οποία πέρασε πετυχημένα δια πυρός και σιδήρου.

Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό. Capital controls, Covid, Ουκρανία, Ισραήλ και είναι εδώ με ισολογισμό φτιαγμένο από ατσάλι.

Για να καταλάβετε, η ομόσταυλη Autohellas στο εξάμηνο είδε τον καθαρό της δανεισμό να αυξάνεται παρακαλώ από 688,38 εκ ευρώ σε 775,92 εκ ευρώ και της Aegean να μειώνεται από 594,3 εκ ευρώ σε 525,7 εκ ευρώ.

Σε απόλυτα νούμερα δε, τα 775,92 εκ ευρώ της Autohellas σε σχέση με τα 525,7 εκ ευρώ της Aegean, φαντάζουν βουνό.

Η Aegean αυτή την στιγμή, κατά την ταπεινή άποψη του υπογράφοντος, είναι η απόλυτη ιπτάμενη μηχανή παραγωγής μετρητών την οποία κάποιος/α την αγοράζει στα 13,70€ με ένα προσδοκώμενο EV/EBITDA 2026e = 3.43, με βάση τις εκτιμήσεις του αναλυτή της Εθνικής και με μια επαναλαμβανόμενη προσδοκώμενη μερισματική απόδοση της τάξης του 8% με βάση την εκτίμηση του υπογράφοντος.

Κατά την ταπεινή άποψη του The Value Investor, η Aegean αυτή την στιγμή είναι το απόλυτο deep value & growth play του ελληνικού χρηματιστηρίου.

Είναι θέμα χρόνου και μόνο να βρει την δίκαιή της αποτίμηση.

Ο The Value Investor σας εύχεται υγεία, τύχη και καλά κέρδη.

Ο The Value Investor υπογράφεται από τον Τίμο Μελισσάρη (MSc INTERNATIONAL ACCOUNTING AND FINANCE LSE), ειδικό συνεργάτη του www.mononews.gr

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  -Ο αρθρογράφος διαθέτει μετοχές της Aegean. Δεν είναι αντικειμενικός. Δεν προτρέπει κανέναν. Απόψεις μοιράζεται.

  -Το παρόν άρθρο  εκφράζει προσωπικές απόψεις. Ο συγγραφέας δεν αμείβεται από κανέναν για την συγγραφή του παρόντος άρθρου και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία του άρθρου εκτός του ότι είναι μέτοχος.

  -Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

  -Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάση νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και στις αγορές.

  -Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα και το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών.

  -Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

  -Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχόμενων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εν μέσω γαλλικής καταιγίδας και με οδηγό της Morgan Stanley ποιο είναι το απόλυτο play
Ποια μετοχή μυρίζει μπαρούτι και ποιες θα ευνοηθούν όταν γίνουμε ώριμη αγορά
Ποια μετοχή μπορεί να γίνει το απόλυτο dividend play και ποια μπορεί να κάνει την έκπληξη
METLEN ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν θα αντέξετε με αυτά που θα διαβάσετε και ποιο είναι τώρα το απόλυτο trade με οδηγό την Goldman
H συνωμοσία της σιωπής και η πεμπτουσία της στρέβλωσης
Το Βατερλώ των αναλυτών, η έκπληξη από JP Morgan και ποια μετοχή αγοράζουμε τώρα με οδηγό την Goldman
Η πρόβλεψη σοκ της Morgan Stanley που ανατρέπει τα πάντα
Με οδηγό την Goldman και την Morgan Stanley ποια μετοχή είναι τώρα χρυσή ευκαιρία
Σε ποια μετοχή υπάρχει τώρα κολοσσιαία στρέβλωση!!!
Η ανακάλυψη που ανατρέπει τα πάντα και ποια μετοχή είναι η επιτομή της στρέβλωσης