ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ, μέσω της Ναυτιλιακής Διοίκησης (MARAD), γιόρτασε την ύψωση της αμερικανικής σημαίας στο πλοίο CMA CGM Phoenix, καθιστώντας το μεγαλύτερο εμπορικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αυτή είναι μία από τις θετικές εξελίξεις και επιπτώσεις της πολιτικής του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την αναβίωση της ναυπηγικής βιομηχανίας στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η επίσημη τελετή αλλαγής σημαίας πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Τσάρλεστον, παρουσία του Αναπληρωτή Διοικητή της MARAD, Sang Yi, ο οποίος δήλωσε:
«Η προσθήκη του CMA CGM Phoenix στον στόλο των ΗΠΑ αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα προς την αποκατάσταση της ναυτικής μας ισχύος. Δεν πρόκειται μόνο για πλοία, αλλά για θέσεις εργασίας, εμπόριο, οικονομική ισχύ και εθνική ασφάλεια για τους Αμερικανούς».
Καθελκύστηκε το 2013, είναι ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax, μήκους περίπου 329 μέτρων και πλάτους 46 μέτρων, με ολική χωρητικότητα 110.000 τόνων και χωρητικότητα φορτίου 9.300 TEU.
Το πλοίο θα λειτουργεί στην υπηρεσία Indamex του ναυτιλιακού κολοσσού της Γαλλίας, η οποία συνδέει την ανατολική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών με το Πακιστάν, την Ινδία και τη Σρι Λάνκα.
Με αυτήν την προσθήκη, ο στόλος της CMA CGM με αμερικανική σημαία φτάνει τα έντεκα πλοία.
Η εταιρεία έχει ανακοινώσει σχέδια για τριπλασιασμό αυτού του αριθμού έως το 2029 , στο πλαίσιο ενός ευρύτερου επενδυτικού σχεδίου ύψους 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ναυτιλιακές, logistics και λιμενικές υποδομές στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Επί του παρόντος, ο εμπορικός στόλος των ΗΠΑ αποτελείται από 189 πλοία, συμπεριλαμβανομένων πετρελαιοφόρων, πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου και πλοίων ro-ro.
Διαβάστε επίσης:
Κίνημα Δημοκρατίας για Κικίλια: Θάλασσα από εξαγγελίες, ξηρασία από ναυτιλιακή πολιτική
Alphaliner: Σε ιστορικό χαμηλό οι διαλύσεις πλοίων κοντέινερ
719 κενές θέσεις στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αναλυτές για Metlen: Ισχυρό το β’ εξάμηνο- ΑΠΕ και ενέργεια ωθούν την κερδοφορία
- Γιατί πήγε στο Μαξίμου ο CEO ενός κολοσσού της Υγείας – Η Ελλάδα στο ραντάρ ξένων εταιρειών για επενδύσεις
- Χάρης Αντωνίου: Τις επενδύσεις 1 με 2 τρισ. δολάρια για την ανανέωση των ελληνόκτητων ποντοπόρων πλοίων να προσπαθήσουμε να τις περάσουμε μέσα από το ΑΕΠ της Ελλάδας
- Patrico στην Πάρο: Επανερμηνεύοντας τη μνήμη του τόπου
