F

Ναυτιλία

Μ. Μποδούρογλου: Δυνατό comeback με εξαγορά δύο tankers για την Αllseas

Μιχάλης Μποδούρογλου

Μιχάλης Μποδούρογλου, εφοπλιστής Allseas Marine


Δυνατό comeback κάνει η ναυτιλιακή εταιρεία Allseas Marine, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Μιχάλης  Μποδούρογλου, αφού μετά από 12 χρόνια απουσίας από την αγορά των tanker, επέστρεψε με την αγορά δύο suezmaxes.

Συγκεκριμένα στον στόλο της ναυτιλιακής του κ. Μποδούρογλου προστέθηκαν το RS Tara (χωρητικότητας 160.036-dwt και κατασκευής 2016) και το RS Aurora (χωρητικότητας 159.356-dwt και κατασκευής 2017). Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το tradewinds, κάθε δεξαμενόπλοιο κόστισε στον εφοπλιστή περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια.

Σε περίοδο έξι χρόνων, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Allseas Marine καταγράφεται ως αγοράστρια πλοίων, με μόνες εξαιρέσεις να αποτελούν κάποια bulk carriers και containerships που «μεταφέρθηκαν» στην εταιρεία το 2015 και το 2016 από τις εισηγμένες εταιρείες του Μποδούρογλου, Paragon Shipping και Box Ships.

To RS Tara (χωρητικότητας 160.036-dwt και κατασκευής 2016), είναι το νέο απόκτημα της Allseas Marine

Πάντως η τελευταία κίνηση του Έλληνα εφοπλιστή στον τομέα των δεξαμενόπλοιων έγινε το 2006, όταν μέσω της ναυτιλιακής του είχε πουλήσει το MR1 tanker Alios (χωρητικότητας 29.800-dwt και κατασκευής 1983).

Μιχάλης Μποδούρογλου, εφοπλιστής Box Ships

Όσον αφορά τα νεοαποκτηθέντα tankers, η Allseas τα αγόρασε από την κοινοπραξία RS Tankers της ελληνικής εταιρείας Westgate Tankships (με έδρα τον Πειραιά) και της Tulshyan Group (με έδρα τη Σιγκαπούρη).

Η RS Tankers ιδρύθηκε το 2015 και είχε μεγαλεπήβολα σχέδια, αφού ήθελε να παραγγείλει πέντε νεότευκτα suezmax tankers έναντι 320 εκατ. δολαρίων. Εν τέλει η εταιρεία παρήγγειλε μόλις τρία, ενώ αυτή τη στιγμή κανένα δεν βρίσκεται στον στόλο της. Το RS Kaystros (χωρητικότητας 158.000-dwt και κατασκευής 2017) κατέληξε στα «χέρια» του εφοπλιστή Σπύρου Πολέμη και στο στόλο της ναυτιλιακής του Polembros Shipping, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του tradewinds, ο κ. Πολέμης διαπραγματεύτηκε απευθείας με τα ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding για την εξαγορά του πλοίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Aγγ. Φράγκου: Αυτός είναι ο επενδυτής που «ποντάρει» στη Navios Acquisition

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Richard Rivlin (VesselsValue): Οι κλάδοι της ναυτιλίας που θα πρωταγωνιστήσουν το 2018

 ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο νέος παίκτης στην ελληνική αγορά του dry bulk που πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα


ΣΧΟΛΙΑ