• Ναυτιλία

    Κρίτων Λεντούδης: Νέες παραγγελίες ύψους 320 εκατ. δολαρίων στην αγορά LPG από την Evalend Shipping

    Κρίτων Λεντούδης, Εφοπλιστής, Ιδιοκτήρης της Evalend Shipping

    Κρίτων Λεντούδης, Εφοπλιστής, Ιδιοκτήρης της Evalend Shipping


    Με τέσσερα νεότευκτα μεγάλα πλοία μεταφοράς LPG θα ενισχύσει τον στόλο της η ναυτιλιακή Evalend Shipping, του εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη, η οποία προχώρησε σε συμφωνία με το ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy της Νοτίου Κορέας.

    Σύμφωνα με την Allied Shipboking η εταιρεία συμφώνησε για την κατασκευή αρχικά τριών μεγάλων LPG carriers, χωρητικότητας 91,οοο cbm, ενώ υπάρχει option για ένα επιπλέον πλοίο. Η παράδοση των VLGC θα ξεκινήσει στο τέλος του 2022 και θα ολοκληρωθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023.

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα νέα πλοία θα χρησιμοποιούν είτε LPG είτε συμβατικά καύσιμα.

    Η τιμή κατασκευής τους θα ανέλθει στα 80 εκατ. δολάρια, ενώ σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Anchor Shipbroking θα διαμορφωθεί στα 80,5 εκατ. δολάρια.

    Με τη νέα παραγγελία η Evalend Shipping κάνει άνοιγμα για πρώτη φορά στα VLGC, ενώ παράλληλα επεκτείνει το ναυπηγικό πρόγραμμα που υλοποιεί στον κλάδο μεταφοράς LPG.

    Τον περασμένο Δεκέμβριο συμφώνησε με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Mipo για την κατασκευή δύο carrier LPG, χωρητικότητας 40,000 cbm, στην τιμή των 45,7 εκατ. δολαρίων έκαστο. Η συμφωνία περιλάμβανε option για δύο επιπλέον πλοία, τις οποίες η ναυτιλιακή άσκησε, σύμφωνα με πληροφορίες, στις αρχές του Μαρτίου. Η παράδοση των νεότευκτων θα ξεκινήσει στο τέλος του επόμενου έτους.

    Εκτός από τον κλάδο των LPG, η Evalend έχει υπό κατασκευή και δύο τάνκερ VLCC, στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries. Μάλιστα, αναμένεται να παραλάβει το πρώτο από αυτά σύντομα, και θα ακολουθήσει η παράδοση του δεύτερου τον Ιούνιο.

    Η ναυτιλιακή δραστηριοποιούνταν παραδοσιακά στην αγορά ξηρού φορτίου, και στα τέλη του 2017 αποφάσισε να εισέλθει στην αγορά των τάνκερ, εντάσσοντας στον στόλο της το πρώτο της VLCC, το δεξαμενόπλοιο Meandros (χωρητικότητας 309.498-dwt και κατασκευής 2000 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries), το οποίο στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Najaf. Ωστόσο, πέρυσι πούλησε το συγκεκριμένο πλοίο.

    Διαβάστε ακόμα:

    Navios South American Logistics: Διπλό χτύπημα σε Νέα Υόρκη και Σάο Πάολο σχεδιάζει η Αγγελική Φράγκου

    Πώς η διαμάχη ανάμεσα στους κολοσσούς των εμπορευμάτων και τις ναυτιλιακές κρατά εγκλωβισμένους 200.000 ναυτικούς

    Σεμίραμις Παληού: Αύξηση των τιμών στη second hand αγορά δείχνει η πώληση ενός bulker της Diana Shipping

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ