Τα οικονομικά αποτελέσματα των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών, ελληνικών συμφερόντων, επηρεάστηκαν σημαντικά από τις διακυμάνσεις της ναυλαγοράς κατά το εννεάμηνο του 2025.

Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, η ναυλαγορά χαρακτηρίστηκε από ισχυρή διαφοροποίηση μεταξύ των κλάδων, με τα δεξαμενόπλοια και τα μικρότερα φορτηγά πλοία χύδην φορτίου να βρίσκονται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα κερδοφορίας, ενώ τα μεγάλα ξηρά φορτηγά (Capesize) έδειξαν έντονη μεταβλητότητα.

1

Η εικόνα της κερδοφορίας των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών κατά το εννεάμηνο του τρέχοντος έτους, είναι γενικά θετική και ισχυρή, με τις περισσότερες εταιρείες να καταγράφουν σημαντικά κέρδη.

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν κυρίως οι εταιρείες του Βαγγέλη Μαρινάκη, του Γιάννη και Αριστείδη Αλαφούζου, του Τζον Χατζηπατέρα και του Γιώργου Γιουρούκου.

Οι εταιρείες στο διάστημα αυτό κατέγραψαν σημαντικά κέρδη από πωλήσεις πλοίων και αναδιαρθρώσεις δανείων, ενώ ορισμένες προχώρησαν και σε επαναγορές μετοχών.

Σημαντικά είναι επίσης και τα μερίσματα που αποφάσισαν να δώσουν οι περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες στους μετόχους τους.

Παραθέτουμε ορισμένα βασικά οικονομικά στοιχεία, για τις ελληνικών συμφερόντων εισηγμένες στη Wall Street, οι οποίες έχουν ανακοινώσει αποτελέσματα για το εννεάμηνο του τρέχοντος έτους:

Okeanis Eco Tankers

Η Okeanis Eco Tankers των Γιάννη και Αριστείδη Αλαφούζο είχε αυξημένα τα κέρδη 24,1 εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο. Στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η εταιρεία είχε έσοδα 90,6 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με 84,9 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 24,1 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με 14,5 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων ανήλθαν σε 11,7 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με 11,5 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Τα κέρδη ανά μετοχή 0,75 δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με 0,45 δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Η ρευστότητα ανήλθε σε 58,2 εκατομμύρια δολάρια στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, σε σύγκριση με 56,0 εκατομμύρια δολάρια στις 30 Σεπτεμβρίου 2024.

Όσον αφορά στο 9μηνο, τα έσοδα ήταν 264,7 εκατομμύρια δολάρια στο εννεάμηνο του 2025, σε σύγκριση με 308,0 εκατομμύρια δολάρια το εννεάμηνο του 2024.

Τα κέρδη ήταν 63,5 εκατομμύρια δολάρια το εννεάμηνο του 2025, σε σύγκριση με 95,7 εκατομμύρια δολάρια το εννεάμηνο του 2024.

Τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων ανήλθαν σε 33,8 εκατομμύρια δολάρια το εννεάμηνο του 2025, σε σύγκριση με 32,9 εκατομμύρια δολάρια το εννεάμηνο του 2024.

Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 1,97 δολάρια το εννεάμηνο του 2025, σε σύγκριση με 2,97 δολάρια το εννεάμηνο του 2024.

Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας ανακοίνωσε επίσης μέρισμα 0,75 δολαρίων ανά κοινή μετοχή στους μετόχους. Η πληρωμή θα καταβληθεί στις 11 Δεκεμβρίου 2025 στους μετόχους που είναι εγγεγραμμένοι στις 2 Δεκεμβρίου 2025. Οι κοινές μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς μέρισμα στο NYSE από τις 2 Δεκεμβρίου 2025 και οι κοινές μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς μέρισμα στο Χρηματιστήριο του Όσλο από την 1η Δεκεμβρίου 2025.

Global Ship Lease

Η Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου, είχε κέρδη 306,7 εκατ. δολάρια, τα οποία ήταν αυξημένα κατά 20, 8%.

Στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους είχε έσοδα ύψους 192,7 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 10,7% σε σχέση με το 3ο τρίμηνο του 2024.

Τα λειτουργικά έσοδα του 9μηνου 2025 διαμορφώθηκαν σε 575,5 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 8,9% σε σχέση με το 9μηνο του 2024.

Τα καθαρά κέρδη για τους κοινούς μετόχους στο 3ο τρίμηνο του 2025, είναι ύψους 92,6 εκατομμυρίων δολαρίων ή 2,59 δολάρια ανά μετοχή (EPS), αυξημένα κατά 17,5% σε σχέση με το 3ο τρίμηνο του 2024.

Τα καθαρά κέρδη για τους κοινούς μετόχους στο 9μηνο του 2025 είναι ύψους 306,7 εκατομμυρίων δολαρίων ή 8,60 δολάρια ανά μετοχή, αυξημένα κατά 20,8% σε σχέση με το 9μηνο του 2024.

Dorian LPG

Η Dorian LPG, του Τζον Χατζηπατέρα, έδωσε μέρισμα στους μετόχους ύψους 27,8 εκατ. δολαρίων, που αντιστοιχεί σε μέρισμα ανά μετοχή 0,65 δολάρια.

Το μέρισμα θα καταβληθεί στις 2 Δεκεμβρίου 2025 σε όλους τους μετόχους που είναι εγγεγραμμένοι κατά το κλείσιμο των εργασιών στις 17 Νοεμβρίου 2025.

Τα κύρια σημεία για των οικονομικών στοιχείων: Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 124,1 εκατομμύρια δολάρια.

Ο μέσος ναύλος για τον στόλο της εταιρείας ηταν ύψους 53.725 δολαρίων.

Τα καθαρά κέρδη ήταν 55,4 εκατομμύρια δολάρια ή 1,30 δολάρια κέρδη ανά μετοχή και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ( 55,8 εκατομμυρίων δολαρίων ή 1,31 δολάρια προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή.

Ο Τζον Χατζηπατέρας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε: «Το Διοικητικό μας Συμβούλιο ανακοίνωσε ένα μέρισμα ύψους 0,65 σεντς ανά μετοχή, αντανακλώντας τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε αξία στους μετόχους, να διατηρούμε έναν ισχυρό ισολογισμό και την εμπιστοσύνη μας στα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς LPG. Οι παγκόσμιοι όγκοι θαλάσσιου LPG σημείωσαν ρεκόρ το περασμένο τρίμηνο. Η αγορά εμπορευματικών μεταφορών βελτιώθηκε, υποστηριζόμενη από τις ρεκόρ εξαγωγών από τις ΗΠΑ και τη Μέση Ανατολή.

Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 55,4 εκατομμύρια δολάρια ή 1,30 δολάρια ανά μετοχή, για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, σε σύγκριση με 9,4 εκατομμύρια δολάρια ή 0,22 δολάρια ανά μετοχή, για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024».

EuroHoldings

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία EuroHoldings Ltd., συμφερόντων της οικογένειας Λάτση και Αριστείδη Πίττα, αγόρασε τάνκερ MR αξίας των 31,83 εκατ. δολαρίων, χωρητικότητας 49.997 dwt, κατασκευασμένου το 2015 στη Νότια Κορέα, από συνδεδεμένο μέρος.

Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroHoldings, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την απόκτηση του πρώτου μας δεξαμενόπλοιου, ενός σύγχρονου πλοίου MR που κατασκευάστηκε το 2015, σηματοδοτώντας την προηγουμένως ανακοινωθείσα απόφασή μας να στραφούμε προς τον τομέα των δεξαμενόπλοιων. Πιστεύουμε ότι αυτή η στρατηγική κίνηση στον τομέα των δεξαμενόπλοιων έρχεται σε μια κατάλληλη στιγμή σε μια περίοδο όπου ο τομέας των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων συνεχίζει να επιδεικνύει ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη. Το Διοικητικό μας Συμβούλιο και οι κύριοι μέτοχοί μας έχουν δεσμευτεί να αναδείξουν την EuroHoldings σε έναν σημαντικό εισηγμένο στο χρηματιστήριο συμμετέχοντα στον τομέα.»

Η EuroHoldings Ltd. ιδρύθηκε στις 20 Μαρτίου 2024 σύμφωνα με τους νόμους της Δημοκρατίας των Νήσων Μάρσαλ. Η εταιρεία ιδρύθηκε από την Euroseas Ltd. (NASDAQ: ESEA). Οι μετοχές της EuroHoldings Ltd. διανεμήθηκαν στους μετόχους της Euroseas Ltd. στις 17 Μαρτίου 2025.

Η εταιρεία διαθέτει στόλο δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τροφοδοσίας με χωρητικότητα φορτίου 40.882 dwt, ή 3.171 teu. Μετά την παραλαβή του πρώτου δεξαμενόπλοιου μεταφοράς προϊόντων τον Νοέμβριο του 2025, ο μικτός στόλος της Euroholdings θα αποτελείται από 3 πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 90.879 dwt.

TEN

Η TEN του Νίκου Τσάκου αποφάσισε να δοθεί το τακτικό τριμηνιαίο μέρισμα μετρητών ύψους 0,578125 δολαρίων ανά μετοχή για τις Σειράς Ε Σωρευτικές Προνομιούχες Μετοχές. Το μέρισμα των Προνομιούχων Μετοχών Σειράς Ε αφορά την περίοδο, από 28 Αυγούστου 2025 έως τις 27 Νοεμβρίου 2025.

Το μέρισμα των Προνομιούχων Μετοχών Σειράς Ε θα καταβληθεί στις 28 Νοεμβρίου 2025 σε όλους τους κατόχους Προνομιούχων Μετοχών Σειράς Ε που είναι εγγεγραμμένοι στις 24 Νοεμβρίου 2025.

Η TEN έχει σε κυκλοφορία 4.745.947 Προνομιούχες Μετοχές Σειράς Ε.

Η ΤΕΝ, ιδρύθηκε το 1993 και γιορτάζει εφέτος 32 χρόνια ως εισηγμένη εταιρεία και είναι μία από τις πρώτες και πιο εδραιωμένες εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο.

Ο διαφοροποιημένος ενεργειακός στόλος της TEN αποτελείται σήμερα από 82 πλοία, συμπεριλαμβανομένων δέκα δεξαμενόπλοιων DP2, τριών VLCC, ενός πλοίου Suezmax εξοπλισμένου με scrubbers, δύο δεξαμενόπλοιων MR με scrubbers και πέντε δεξαμενόπλοιων LR1 με scrubbers υπό κατασκευή, που αποτελούνται από ένα μείγμα δεξαμενόπλοιων αργού πετρελαίου, δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων και μεταφορέων LNG συνολικής χωρητικότητας περίπου 11 εκατομμυρίων dwt.

Costamare

Η Costamare Inc, του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, είχε κέρδη 99 εκατ. δολαρίων στο τρίτο τρίμηνο και ρευστότητα 569,6 εκατ. δολαρίων

Τα οικονομικά αποτελέσματα για την εννεάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2025 αντικατοπτρίζουν την απόσχιση του τμήματος ξηρού χύδην φορτίου της Costamare (η οποία αποτελείται από τον ιδιόκτητο στόλο ξηρού χύδην φορτίου της Costamare και την πλατφόρμα λειτουργίας ξηρού χύδην φορτίου της, Costamare Bulkers Inc. ) σε μια ανεξάρτητη εισηγμένη εταιρεία, η οποία ολοκληρώθηκε στις 6 Μαΐου 2025.

Τα Προσαρμοσμένα Καθαρά Κέρδη από Συνεχιζόμενες Δραστηριότητες που διατίθενται στους κοινούς μετόχους του τρίτου τριμήνου του 2025, είναι ύψους 98,0 εκατομμυρίων δολαρίων (0,81 δολάρια ανά μετοχή).

Τα Καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες που διατίθενται στους κοινούς μετόχους του τρίτου τριμήνου του 2025 είναι ύψους 92,6 εκατομμυρίων δολαρίων (0,77 δολάρια ανά μετοχή).

Η ρευστότητα διαμορφώθηκε στα 569,6 εκατομμύρια δολάρια για το τρίτο τρίμηνο του 2025.

Η εταιρεία στο χρονικό αυτό διάστημα: Υπέγραψε δύο ακόμη συμβάσεις για νεότευκτες κατασκευές με κινεζικό ναυπηγείο, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό παραγγελιών νεότευκτης κατασκευής χωρητικότητας 3.100 TEU σε έξι πλοία.

Η παράδοση των πλοίων αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2028. Με την παράδοση, κάθε πλοίο θα ξεκινήσει μια 8ετή ναύλωση με μια κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών.

Το 100% και το 80% του στόλου πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν καθοριστεί για το 2025 και το 2026, αντίστοιχα.

Η αύξηση των συμβατικών εσόδων άνω των 310 εκατομμυρίων δολαρίων, προκύπτει από:

Προμήθεια επτά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μας για περίοδο από 12 έως 38 μήνες,

Απασχόληση της πρόσφατα εξαγορασθείσας Maersk Puelo και, από τις 8ετείς ναυλώσεις για τα δύο επιπλέον νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που παραγγέλθηκαν από την εταιρεία.

Τα συμβατικά έσοδα για τον στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διαμορφώθηκαν σε περίπου 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων με διάρκεια σταθμισμένη ως προς το TEU 3,2 έτη .

Επίσης, ολοκληρώθηκε η ανακοινωθείσα αναχρηματοδότηση τεσσάρων από τα πλοία, χωρητικότητας 14.424 TEU και δύο από τα πλοία μας χωρητικότητας 12.690 TEU. Πιο συγκεκριμένα:

Τα συνολικά αντληθέντα ποσά ήταν 361,6 εκατομμύρια δολάρια και η διάρκεια αποπληρωμής πέντε έτη.

Η Costamare δεν έχει σημαντικές λήξεις χρέους μέχρι το 2027.

Για το πλειοψηφικό συμφέρον στην Neptune Maritime Leasing Limited:

Η τρέχουσα επένδυση της εταιρείας στην NML ανέρχεται σε 182,2 εκατομμύρια δολάρια, ποσό που αντιπροσωπεύει το 91,1% της συνολικής δέσμευσης επένδυσης.

Η πλατφόρμα leasing είναι αναπτυσσόμενη με 50 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία, χρηματοδοτούμενα ή με βάση την κατάσταση δέσμευσης, που αντιπροσωπεύουν συνολικές επενδύσεις και δεσμεύσεις άνω των 650,0 εκατομμυρίων δολαρίων, υποστηριζόμενες από αυτό που πιστεύουμε ότι είναι ένα υγιές χαρτοφυλάκιο επενδύσεων.

Στις 2 Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία ανακοίνωσε μέρισμα ύψους 0,115 δολαρίων ανά μετοχή επί της κοινής μετοχής, το οποίο θα καταβληθεί στις 6 Νοεμβρίου 2025 στους κατόχους κοινών μετοχών που είναι εγγεγραμμένοι στις 21 Οκτωβρίου 2025.

Στις 2 Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία ανακοίνωσε μέρισμα ύψους 0,476563 δολαρίων ανά μετοχή για τις Προνομιούχες Μετοχές Σειράς Β, 0,531250 δολαρίων ανά μετοχή για τις Προνομιούχες Μετοχές Σειράς C και 0,546875 δολαρίων ανά μετοχή για τις Προνομιούχες Μετοχές Σειράς D, τα οποία καταβλήθηκαν όλα στις 15 Οκτωβρίου 2025 στους κατόχους που ήταν εγγεγραμμένοι στις 14 Οκτωβρίου 2025.

Capital Clean Energy Carriers

Η Capital Clean Energy Carriers Corp., του Βαγγέλη Μαρινάκη, εμφάνισε καθαρά κέρδη, αυξημένα κατά 43,5 %. Η εταιρεία εξασφάλισε μακροπρόθεσμη σύμβαση χρονοναύλωσης για ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου («LNG/C») υπό ναυπήγηση.

Ολοκλήρωσε την πώληση πλοίου container χωρητικότητας 13.312 TEU η οποία είχε ανακοινωθεί τον Αύγουστο 2025.

Εξασφαλίστηκε επίσης χρηματοδότηση για έξι πλοία διπλού καυσίμου μεταφοράς αερίου (Dual Fuel Medium Gas Carriers – DF MGC) και δύο πλοία μεταφοράς υγρού διοξειδίου του ανθρακα (LCO₂)/μεταφοράς αερίων (multi-gas carriers).

Τα έσοδα στο 9μηνο, διαμορφώθηκαν στα 99,5 εκατ. δολάρια και τα καθαρά κέρδη στα 23,1 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 43,5%.

Seanergy Maritime

Η ναυτιλιακή εταιρεία Seanergy Maritime του Σταμάτη Τσαντάνη, είχε ένα ικανοποιητικό εννεάμηνο με πωλήσεις πλοίων που αύξησαν την ρευστότητα της. Η εταιρεία γνωστοποίησε επίσης τη διανομή μερίσματος ύψους 0,13 δολαρίων ανά μετοχή για το τρίτο τρίμηνο του 2025, το οποίο αποτελεί το 16ο συνεχόμενο τριμηνιαίο μέρισμα, στο πλαίσιο της υφιστάμενης μερισματικής πολιτικής.

Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2025, τα καθαρά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 47,0 εκατ. δολάρια έναντι 44,4 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2024. Το προσαρμοσμένο EBITDA παρέμεινε σταθερό στα 27 εκατ. δολάρια περίπου, ενώ τα καθαρά κέρδη και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ανήλθαν ήταν 12,8 εκατ. και 14,0 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου για το τρίτο τρίμηνο του 2025 ήταν 23.476 δολάρια.

Για το εννεάμηνο του 2025, τα έσοδα ανήλθαν στα 108,7 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με τα 125,8 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο του 2024. Τα καθαρά κέρδη και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για το εννεάμηνο ήταν 8,8 εκατ. δολάρια και 12,3 εκατ. δολάρια, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 52,8 εκατ. δολάρια. Το ημερήσιο TCE του στόλου για το εννεάμηνο του 2025 ήταν 19.031 δολάρια και ο μέσος όρος ημερήσιων λειτουργικών εξόδων (OPEX) ανήλθε στα 7.086 δολάρια.

Στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, τα ταμειακά διαθέσιμα ανέρχονταν σε 36,8 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του τρίτου τριμήνου ήταν 271,3 εκατ. δολάρια. Οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 287,5 εκατ. δολάρια στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, ενώ η λογιστική αξία του στόλου ανήλθε στα 513,7 εκατ. δολάρια.

United Maritime Corporation

Η δεύτερη εταιρεία του Σταμάτη Τσαντάνη, η United Maritime Corporation, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2025, είχε κύκλο εργασιών που διαμορφώθηκε σε 11,0 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με 11,6 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο του 2024.

Τα καθαρά κέρδη και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο ήταν 1,1 εκατ. δολάρια και 1,6 εκατ. δολάρια αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις καθαρές ζημιές 0,9 εκατ. δολαρίων και τις προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές 0,3 εκατ. δολαρίων την ίδια περίοδο του 2024. Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο ανήλθε σε 5,4 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με 5,2 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου για το τρίμηνο ήταν 15.093 δολάρια, σε σύγκριση με 16.365 δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2024.

Για το εννεάμηνο του 2025, τα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν σε 31,2 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με 34,6 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο του 2024. Οι καθαρές ζημιές και οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές για το εννεάμηνο ήταν 2,4 εκατ. δολάρια και 2,6 εκατ. δολάρια αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις καθαρές ζημιές 1,6 εκατ. δολαρίων και τις προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές 0,5 εκατ. δολαρίων την ίδια περίοδο του 2024.

Το προσαρμοσμένο EBITDA για το εννεάμηνο διαμορφώθηκε σε 11,4 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 15,2 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Το TCE του στόλου για το εννεάμηνο ήταν 13.436 δολάρια ανά ημέρα, σε σύγκριση με τα 16.246 δολάρια την ίδια περίοδο του 2024. Ο μέσος όρος ημερήσιων λειτουργικών εξόδων (OPEX) ανήλθε στα 6.323 δολάρια, σε σύγκριση με τα 6.806 δολάρια της αντίστοιχης περιόδου του 2024.

Στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 20,1 εκατ. δολάρια, τα ίδια κεφάλαια σε 61,1 εκατ. δολάρια, οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις σε 67,0 εκατ. δολάρια, ενώ η αξία του στόλου διαμορφώθηκε σε 102,8 εκατ. δολάρια.

Η United Maritime Corporation είναι μια ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές. Η εταιρεία αποτελείται από 5 πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (2 Kamsarmax και 3 Panamax), με συνολική μεταφορική ικανότητα 396.297 dwt τόνων περίπου.

Η United Maritime Corporation έχει κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό «USEA».

EuroDry

Η ναυτιλιακή εταιρεία EuroDry Ltd., του Αριστείδη Πίττα, γνωστοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματά για το τρίμηνο και το εννεάμηνο του τρέχοντος έτους, όπου περιελάμβανε και αναδιάρθρωση τραπεζικών υποχρεώσεων.

Τα συνολικά καθαρά έσοδα για το τρίμηνο ύψους διαμορφώθηκαν σε 14,4 εκατομμύρια δολάρια.

Η καθαρή ζημία που αποδίδεται στους μετόχους που ασκούν τον έλεγχο, είναι ύψους 0,7 εκατομμυρίων δολαρίων ή 0,24 δολάρια ζημία ανά μετοχή (βασική και αραιωμένη).

Η προσαρμοσμένη καθαρή ζημία που αποδίδεται στους μετόχους που ασκούν τον έλεγχο για το τρίμηνο, είναι ύψους 0,6 εκατομμυρίων δολαρίων ή

0,23 δολάρια προσαρμοσμένη ζημία ανά μετοχή που αποδίδεται στους μετόχους που ασκούν τον έλεγχο, βασική και αραιωμένη.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA1) για το τρίμηνο ήταν 4,1 εκατομμύρια δολάρια.

Κατά μέσο όρο 12,0 πλοία ήταν σε λειτουργία κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2025, με μέση τιμή ισοδύναμης χρονοναύλωσης 13.232 δολάρια την ημέρα.

Μέχρι σήμερα, περίπου 5,3 εκατομμύρια δολάρια έχουν χρησιμοποιηθεί για την επαναγορά 334.674 μετοχών της εταιρείας, στο πλαίσιο του σχεδίου επαναγοράς μετοχών ύψους έως 10 εκατομμυρίων δολαρίων, που ανακοινώθηκε τον Αύγουστο του 2022.

Επίσης, τα συνολικά καθαρά έσοδα στο 9μηνο ήταν 34,9 εκατομμύρια δολάρια.

Η καθαρή ζημία που αποδίδεται στους μετόχους ήταν 7,4 εκατομμύρια δολάρια ή 2,71 δολάρια ζημία ανά μετοχή.

Η προσαρμοσμένη καθαρή ζημία που αποδίδεται στους μετόχους που ασκούν τον έλεγχο για την περίοδο ήταν 9,3 εκατομμύρια δολάρια ή 3,39 δολάρια προσαρμοσμένη ζημία ανά μετοχή που αποδίδεται στους μετόχους.

Υπήρξε καθαρό κέρδος από την πώληση ενός από τα πλοία της εταιρείας ύψους 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το προσαρμοσμένο EBITDA1 ήταν 5,0 εκατομμύρια δολάρια.

Κατά μέσο όρο 12,3 πλοία ήταν στην κατοχή και λειτουργούσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025, με μέσο ισοδύναμο χρονοναύλωσης 10.210 δολάρια την ημέρα.

Costamare Bulkers

Τέλος, τα καθαρά κέρδη στο τρίτο τρίμηνο του 2025, της Costamare Bulkers του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, διαμορφώθηκαν στα 7,4 εκατομμύρια δολάρια (0,30 δολάρια ανά μετοχή), ενώ τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 5,4 εκατομμύρια δολάρια (0,22 δολάρια ανά μετοχή).

Η ρευστότητα ανήλθε στα 290,5 εκατομμύρια δολάρια για το τρίτο τρίμηνο του 2025.

Ο Γρηγόρης Ζήκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Costamare Bulkers Holdings Limited, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, επισήμανε:

«Αυτό είναι το πρώτο πλήρες τρίμηνο, κατά το οποίο η εταιρεία αναφέρει οικονομικά αποτελέσματα ως ανεξάρτητη, εισηγμένη στο χρηματιστήριο οντότητα.

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η Costamare Bulkers είχε καθαρά κέρδη ύψους 7,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Με συνολικά μετρητά περίπου 206 εκατομμύρια δολάρια και υποχρεώσεις περίπου 160 εκατομμύρια δολάρια, η εταιρεία κατέχει έναν στόλο 31 πλοίων ξηρού φορτίου χύδην με μέση ηλικία περίπου 13 ετών και μέσο μέγεθος περίπου 91.700 DWT.

Όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, τον Σεπτέμβριο υπογράψαμε μια Συμφωνία Στρατηγικής Συνεργασίας με την Cargill, με την οποία, μεταξύ άλλων, συμφωνήσαμε να μεταφέρουμε σταδιακά στην Cargill το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου συναλλαγών μας.

Έχουμε ουσιαστικά μεταφέρει ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο προθεσμιακών φορτίων μας και τις θέσεις FFA, καθώς και την πλειονότητα των ναυλωμένων πλοίων. Σκοπεύουμε να διατηρήσουμε την πλατφόρμα λειτουργίας μας ως αναπόσπαστο μέρος της επιχείρησής μας, εστιάζοντας κυρίως στα Kamsarmaxes με στόχο τη βελτιστοποίηση των κερδών και τη στενή διαχείριση Έκθεση σε καθοδικό κίνδυνο.

Προχωράμε στη στρατηγική μας για την εκποίηση παλαιότερων και μικρότερων πλοίων χωρητικότητας και την αντικατάστασή τους με νεότερα και μεγαλύτερου μεγέθους πλοία. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου ολοκληρώσαμε τις πωλήσεις πέντε πλοίων Handysize και ενός πλοίου Supramax και παραλάβαμε ένα Capesize.

Όσον αφορά την αγορά, ο δείκτης Capesize υποχώρησε από τα τέλη Ιουλίου έως τα τέλη Αυγούστου λόγω της υπερβολικής χωρητικότητας και των πιο ήπιων ροών στη Βραζιλία, πριν ανακάμψει στα τέλη Σεπτεμβρίου λόγω των διαταραχών του σιδηρομεταλλεύματος της Αυστραλίας στο τέλος του τριμήνου και των καιρικών συνθηκών στον Ειρηνικό. Τον Οκτώβριο, το σχέδιο της Κίνας να επιβάλει αμοιβαίους λιμενικούς περιορισμούς σε πλοία που συνδέονται με τις ΗΠΑ προκάλεσε μια σύντομη αύξηση των FFA, παρά τον περιορισμένο αντίκτυπο στην αγορά.

Ωστόσο, μετά τη συνάντηση ΗΠΑ-Κίνας στις 30 Οκτωβρίου, τα μέτρα ανεστάλησαν για ένα έτος στο πλαίσιο ενός πλαισίου αποκλιμάκωσης του εμπορίου, οδηγώντας σε χαλάρωση των FFA των Capes. Ωστόσο, καθώς τα μέτρα ανεστάλησαν, έκτοτε έχουν υποχωρήσει».