Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Γ. Χατζής: Οι κινήσεις αναδιάρθρωσης του στόλου της Newport

ναυτιλία ναυλαγορά

To μεγαλύτερο πλοίο του στόλου της παρέλαβε η χαμηλών τόνων ναυτιλιακή Newport, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Χατζή, στο πλαίσιο των ενεργειών ανανέωσης του στόλου της.

Πρόκειται για το χωρητικότητας 83,000-dwt πλοίο Orange Truth (κατασκευής 2006), το οποίο μετονομάστηκε σε Ponente. Ο πλοιοκτήτης το αγόρασε τον περασμένο Απρίλιο έναντι 13,7 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με τις αρχικές φήμες, το πλοίο εξαγοράστηκε από την άλλη ελληνικών συμφερόντων εταιρεία, την Pavimar της Ισμήνης Παναγιωτίδη. Ωστόσο, η πληροφορία δεν επιβεβαιώθηκε.

Το Orange Truth εμφανίστηκε στις αρχές του τρέχοντος μηνός στο στόλο της Newport, η οποία το παρέλαβε μόλις έληξε η ναύλωση του από τον προηγούμενο Ιάπωνα ιδιοκτήτη του.

Σημειώνεται ότι η Newport με την κίνηση αυτή μείωσε το μέσο όρο ηλικίας του στόλου της, καθώς εκτός από την αγορά του Orange Truth προχώρησε, τον Σεπτέμβριο, και στην πώληση του χωρητικότητας 27,800-dwt πλοίου Ourania (κατασκευής 1998) σε αγοραστές στη Μέση Ανατολή, σε τιμή άνω των 5 εκατ. δολαρίων.

Πρόκειται για την πρώτη πώληση που πραγματοποίησε η ναυτιλιακή εδώ και επτά χρόνια.

Παράλληλα, το Μάιο, η Newport απέκτησε το χωρητικότητας 29,700-dwt πλοίο Silvaplana (μετονομάστηκε σε Agia Marina), κατασκευής 2003, από την Suisse-Atlantique έναντι 7 εκατ. δολαρίων.

Μετά από τις παραπάνω κινήσεις, ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από επτά handysize και δύο panamax, μέσου όρου ηλικίας 13 ετών.

Η Newport, ιδρύθηκε το 2004 και δημιούργησε στόλο με πλοία τύπου handysize. Ωστόσο, το 2016, εισήλθε στην κατηγορία των panamax  με την απόκτηση του  χωρητικότητας 76,000-dwt πλοίου Ji May κατασκευής 2001. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Levantes.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Tα νέα σχέδια της Latsco για την αγορά LNG

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Δ. Διαμαντίδης: Η ηχηρή κίνηση της Delta Tankers που τη βάζει για τα καλά στον χάρτη των VLCCs

MH ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Πέντε containerships για το στόλο της Costamare