Στην επιτυχημένη πορεία της AEGEAN κατά τα προηγούμενα 25 και πλέον χρόνια, τα επόμενα βήματα στην αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας και τις νεότερες εξελίξεις σχετικά με το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου, τη δραστηριότητα της νέας τεχνικής βάσης που σταδιακά εδραιώνεται στην αγορά υπηρεσιών προς τρίτους στην περιοχή, το κέντρο εκπαίδευσης πληρωμάτων, αλλά και τη συμβολή της AEGEAN στη Star Alliance, τη μεγαλύτερη αεροπορική συμμαχία, αναφέρθηκε ο CEO της AEGEAN κατά τη διάρκεια του CAPA Aviation Summit, που πραγματοποιείται χθες και σήμερα 8 και 9 Μαΐου στην Αθήνα.

Σχετικά με τα άμεσα σχέδια της AEGEAN για το 2025, ανέφερε ότι για το 2025 η εταιρεία προσφέρει 21,5 εκατομμύρια θέσεις, αυξάνοντας τη χωρητικότητα κατά 8%, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει τις πτήσεις σε νέους προορισμούς, όπως το Ερμπίλ και το Μπακού σε λίγες μέρες, αλλά και τα δρομολόγια που συνδέουν απευθείας την Κωνσταντινούπολη με τη Ρόδο, το Ηράκλειο, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο.

1

Το νέο MRO έχει ήδη προσελκύσει τρίτες εταιρείες και έχει ολοκληρώσει επιτυχώς εργασίες για μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές.Το ίδιο ισχύει και για το Training Center, το οποίο βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία για περισσότερο από ένα χρόνο, καλύπτοντας τις ανάγκες της AEGEAN, αλλά και καταγράφοντας αυξανόμενη ζήτηση από την αγορά.

Για τα βασικά ορόσημα και τις προκλήσεις για την AEGEAN, το 2025 και το μέλλον σημείωσε: “Πράγματι, έχουμε πίσω μας 25 απαιτητικά, αλλά δημιουργικά χρόνια. Ξεκινήσαμε ως μία start-up, αντιμετωπίσαμε εξωτερικές κρίσεις – με κορυφαία τη δεκαετή ελληνική κρίση και χτίσαμε έναν οργανισμό με υγιή χρηματοοικονομική βάση, σταθερή ανάπτυξη και τη δυνατότητα να επενδύει στο μέλλον. Έχουμε αναπτύξει ένα δίκτυο 162 προορισμών εσωτερικού και εξωτερικού σε 47 χώρες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική, με στόλο που σε λίγο και με τις αμέσως προσεχείς παραλαβές, θα αριθμεί 85 αεροσκάφη.

Το 2024 ήταν ακόμα μία επιτυχημένη χρονιά, με κύκλο εργασιών που ξεπέρασε τα €1,78 δισ. και περισσότερους από 16,3 εκατομμύρια επιβάτες, ιστορικά υψηλά και για τους δύο δείκτες”.

Σχετικά με το πρόγραμμα ανανέωσης στόλου, σημείωσε ότι αυξήθηκε η παραγγελία προς την Airbus κατά 8 επιπλέον αεροσκάφη A321neo, φτάνοντας συνολικά τα 58, εκ των οποίων τα 37 είναι A321neo και 4 εξ αυτών στην έκδοση LR, που επιτρέπει επέκταση του δικτύου έως και 7,5 ώρες πτήσης, προσφέροντας παράλληλα, αναβαθμισμένη εμπειρία με lie-flat καθίσματα στην Business Class, έχοντας ήδη στραμμένο το βλέμμα μας σε νέους προορισμούς, όπως η Ινδία.

Ταυτόχρονα η εταιρεία συνέχισε να επενδύει σε υποδομές, καθώς πριν ένα χρόνο έθεσε σε λειτουργία τη νέα τεχνική βάση συντήρησης, η οποία προσφέρει ήδη υπηρεσίες συντήρησης σε μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες. Παράλληλα, δημιούργησε νέο training center σε συνεργασία με την CAE, το οποίο ήδη φιλοξενεί τέσσερις προσομοιωτές πτήσης για την εκπαίδευση των πληρωμάτων μας, αλλά και τρίτων αεροπορικών εταιρειών.

Επίσης, αναβάθμισε μεταξύ άλλων τις ψηφιακές της πλατφόρμες (mobile & web) και ενισχύοντας το Miles+Bonus, το οποίο εξελίσσεται σε μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης των αναγκών των επιβατών μας. Και κυρίως, όπως είπε ο κ. Γερογιάννης, η εταιρεία επενδύει συνεχώς, όπως κάνει άλλωστε 25, πλέον 26, χρόνια τώρα, στο πολυτιμότερο κεφάλαιό της, τους ανθρώπους, διευρύνοντας τα προγράμματα υποτροφιών για πιλότους και μηχανικούς που ξεκινήσανε το 2018 και 2022 αντίστοιχα.

Αναφερόμενος ειδικά στη νέα τεχνική βάση και τις δραστηριότητες της AEGEAN Technics, ο κ. Γερογιάννης, σημείωσε:

“Η συντήρηση αεροσκαφών δεν είναι κάτι καινούριο για εμάς. Εδώ και 25 χρόνια εκτελούμε εργασίες συντήρησης για το δικό μας στόλο και έτσι, χτίσαμε μία έμπειρη ομάδα μηχανικών και τεχνικών, ικανών να προχωρήσουν σε ένα επόμενο βήμα. Με βάση αυτή την εμπειρία και την αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες συντήρησης, αποφασίσαμε να επενδύσουμε σε νέες, μεγαλύτερες υποδομές και μέσα σε έναν χρόνο ξεκινήσαμε να λειτουργούμε και να εξυπηρετούμε και τρίτους πελάτες. Με την AEGEAN Technics διασφαλίζουμε αφενός την ποιότητα και αποδοτικότητα στον δικό μας στόλο, και αφετέρου δημιουργούμε μια ανταγωνιστική μονάδα MRO για την εξυπηρέτηση τρίτων αεροπορικών εταιρειών, δημιουργώντας παράλληλα θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης για τους νέους της χώρας μας.

Κλείνοντας, αναφερόμενος στην 15ετή πορεία της AEGEAN στη Star Alliance, σημείωσε: Η συμμετοχή της AEGEAN στη Star Alliance, όπως άλλωστε ισχύει και για κάθε αεροπορική εταιρεία, διασφαλίζει πρωτίστως οφέλη για τον ίδιο τον επιβάτη, καθώς του εγγυάται μια πραγματικά, ενιαία και αδιάληπτη ταξιδιωτική εμπειρία. Γι’ αυτό και επιδίωξη της AEGEAN, από την πρώτη στιγμή που εντάχθηκε στη συμμαχία, ήταν και εξακολουθεί να είναι, να μπορεί να προσφέρει στους επιβάτες της περισσότερες επιλογές, περισσότερα προνόμια και ένα εύκολο και ποιοτικό ταξίδι. Η μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία, η φιλοξενία και η φροντίδα των πληρωμάτων μας στα αεροσκάφη και τα lounge μας, όπως και το δίκτυο σε Ελλάδα και εξωτερικό είναι και η μεγαλύτερη συνεισφορά της AEGEAN στη συμμαχία και όσους ταξιδεύον μαζί μας.

Διαβάστε επίσης:

Παύλος Μυλωνάς: Αμετάβλητος ο στόχος της Εθνικής για πιστωτική επέκταση 2,5 δισ. – Υπάρχει μεγάλο pipeline για χορηγήσεις

Γερογιάννης (Aegean): Συνεχίζουμε την ίδια πετυχημένη πορεία των προηγούμενων 25 ετών

ΑΔΜΗΕ: Ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κρήτης-Αττικής