ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε υπο διαδικασία λανσαρίσματος βρίσκεται η Snappi, η πρώτη ελληνική neobank, με την CEO Gabriella Kindert να αναφέρει ότι μέχρι τέλος Ιουνίου η πλατφόρμα θα είναι στον «αέρα».
Σε συνάντηση που πραγματοποίησε χθες η CEO της Snappi με δημοσιογράφους, σημείωσε ότι στόχος της neobank, η βάση της οποίας είναι η Ελλάδα και τα Γιάννενα, είναι να επεκταθεί και σε αγορές του εξωτερικού, διαδικασία η οποία αναμένεται να ξεκινήσει το 2026, ενώ μέχρι το 2029 φιλοδοξεί να έχει «μπει» ήδη σε πάνω από 3 ευρωπαϊκές αγορές. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, επιδίωξη της διοίκησης είναι η επέκταση να γίνει σε μεγάλες αγορές (όπως για παράδειγμα της Γερμανίας), ωστόσο ακόμα δεν έχει αποφασιστεί προς τα πού θα κινηθούν.
Όσον αφορά το τραπεζικό κομμάτι, στόχος είναι να αποκτήσει 100.000 ενεργούς πελάτες μέχρι το τέλος του χρόνου, και να έχει στο τέλος του 2028 1,9 εκατομμύρια πελάτες, καταθέσεις 2,5 δις ευρώ και να έχει χορηγήσει 600 εκατ. ευρώ δάνεια. Μέχρι στιγμής οι εγγεγραμμένοι στη λίστα αναμονής είναι 10.000, πράγμα που όπως λέει η κ. Kindert, δεν την ικανοποιεί, ωστόσο υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης.
Στα επόμενα βήματα συγκαταλέγεται και η εισαγωγή στην πλατφόρμα της Snappi προϊόντων όπως stock και μετοχές (δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν θα είναι ETFs ή άλλες επιλογές) ωστόσο η διοίκηση ξεκαθάρισε δεν προσανατολίζεται στα cryptos, καθώς δεν βλέπει περιθώρια ανάπτυξης στο κομμάτι αυτό του finance.
Το hub και η δυνατότητα BNPL
Στα πλάνα της εταιρείας, βασικός μέτοχος της οποίας με 55% είναι η Τράπεζα Πειραιώς και το υπόλοιπο 45% έχει η Natech, είναι η δημιουργία μέχρι τέλος του χρόνου ενός hub στο κέντρο της Αθήνας, στο οποίο θα γίνονται events και οι πολίτες θα μπορούν να μάθουν περισσότερα πράγματα για τις υπηρεσίες της Snappi.
Η Snappi θα αξιοποιήσει τις δυνατότητες του ΑΙ για να προσφέρει μια αμιγώς ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες της, με πλήρη γκάμα προϊόντων που θα απευθύνονται σε ιδιώτες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, επαγγελματίες.
Για παράδειγμα η υπηρεσία buy now pay later προσφέρει τη δυνατότητα για αγορές μέχρι 300 ευρώ, και εξόφληση σε 4 μήνες, χωρίς επιτόκιο. Σε πρώτη φάση θα χορηγεί καταναλωτικά δάνεια, με όλη την διαδικασία να γίνεται ηλεκτρονικά, με την άντληση στοιχείων του δανειολήπτη από το Gov.gr. Το επιτόκιο των καταναλωτικών δανείων θα είναι προσωποποιημένο ανάλογα με το προφίλ του κάθε πελάτη. Και μετά τη διετία θα «ανοίξει« την κάνουλα και των στεγαστικών δανείων.
«Θέλουμε να φέρουμε την επανάσταση στην τραπεζική εμπειρία των ιδιωτών και επιχειρήσεων προσφέροντας μία πλήρως ψηφιακή και εύχρηστη πλατφόρμα. Στόχος μας είναι να γίνουμε η κορυφαία neobank και να προσφέρουμε καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα που θα προσαρμόζονται στις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών μας», ανέφερε χαρακτηριστικά η Gabriella Kindert.
Το embedded finance αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής της εταιρείας. Με σχεδόν 150 εμπόρους έτοιμους να ενσωματωθούν στη Snappi, διαμορφώνει μια απρόσκοπτη εμπειρία ψηφιακού εμπορίου, ειδικά σχεδιασμένη για τη γενιά Ζ και τους millennials.
Διαβάστε επίσης:
Τα 10 νέα πρόσωπα που μπαίνουν στην κυβέρνηση για πρώτη φορά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μυλωνάς (Εθνική): Το σχέδιο για χρηματοδότηση μεγάλων project, η διανομή του 60% των κερδών και οι ελπίδες για τα στεγαστικά
- Φωτιά ηλεκτρικού οχήματος σε υπόγειο χώρο
- Αναστάσιος Ροζολής (ΣΕΚΠΥ): Χρειάζεται ένα σχέδιο για την ενίσχυση της αμυντικής βιομηχανίας
- Καραβίας (Eurobank): Τα νέα δάνεια «ασπίδα» στα χαμηλά επιτόκια – Ισχυρά έσοδα και κέρδη το 2025
